GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

roby5 said:
Hvala na odgovoru !
Što se tiče radne temp, nisam mislio da bi mi to dalo neku sigurnost i uvjetovalo pri odabiru gume, nego ne bi bilo na odmet imat taj podatak kao jedan od parametara(naravno neke orjentacione vrijednosti) . tj samo sam primjetio da proizvođači i ne daju taj podatak.
inače ja sam već odabrao i uzeo kod tebe gume  nedavno  DR2 u H indeksu.
inače sam povratnik u moto svijet( nakon 15-tak god) pa se smatram početnik, ovo mi je druga sezona, moj stil vožnje:
      4000 km godišnje
      kratke relacije, grad, volim brdske zavojite ceste, autoput nikako, kiša nikako,80% sam na motoru
        motor je mali monsterić, znači nema nekog ispucavanja iz zavoja, a i ja preferiram fluidnu vožnju
  uzeo sam sportsku gumu zbog profila , preciznosti, brzo i lagano prebacivanje u kratkim i s zavojima
E sad dolazimo na radnu temp, nakon pola sata izvlačenja iz grada, kreni stani režim, dolazimo na hladnu šumsku zavojitu cestu(nerijetko lošeg asfalta) i di ću ja zagrijat gumu ? zato brijem malo na tu radnu temp, mi na kontinentu nemamo, plominku, D8
i 35 C
Da li bi za te uvjete ipak bio bolji odabir sport-touring tipa angel st, znači kratke rute, stani kreni, hladan(ne mokar) i loš asfalt ?

Pogledaj si i Metzeler Z8, ja sam je dobio sa svojim fazerom i prezadovoljan sam s gumom. Izdržat će još mjesec-dva i onda ponovo naručujem isti set od bimbe, a i on mi je i preporučio tu gumu  (y)
 
Evo pitanje za bimbu premda ne volim gnjaviti.
Promjenio sam nedavno motor s z750r na gsxr 750.  Ovako sljedeće stvari na gsxru mi je prednja BT016 s 6k km a zadnja BT016 pro s 1300km. Sada dvoumim da li za nekih 1000km promjeniti obije ili samo prednju.
Ako da što preporučaš? 
Imao sam na z m7rr(kupljena kod tebe) i super guma premda sam napravio samo nešto više od 1000km i malo Marofa.
Strah me ako opet uzmem istu da se ne pregrije npr grobnik i sl.
Stil vožnje je agresivniji ali ne na nož.
Uglavnom zavojite ceste van grada samo suho vrijeme osim ako me uhvati kiša i u zadnje vrijeme sve češće staza.
Prije sam imao na zec sportsmart 2 i nisam baš bio oduševljen.  Kakva je nova max?
Da li bi trebao razmotriti diabolo rosso corsa?  Ili je m7rr vrh?  Čak razmišljam o racetec rr k3.

Hvala

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
tomikawa said:
Pogledaj si i Metzeler Z8, ja sam je dobio sa svojim fazerom i prezadovoljan sam s gumom. Izdržat će još mjesec-dva i onda ponovo naručujem isti set od bimbe, a i on mi je i preporučio tu gumu  (y)
Z8 sam imao u rukama u ducanu i fini mi je profil i onako mekana , M3 i M5 su mi bile naspram nje krute i plasticne.
Koji imas model M/O ili obicnu ?
Ak ti se da, daj malo opisi iskustva s njom , u svezi voznih svojstava, tipa brzine prebacivanja u zavoj, reaktivnosti, preciznosti , voznju po glatkom asfaltu i sl
 
bimba said:
Priznat mogu da ti je krivo,i meni bi bilo, ali da ti glupo ispada , u kontekstu da te netko namjerno zakinuo to ne  (y)

Kako sam rekao, uvijek pošteno i korektno. Ja sam upravo danas ušao u program, izvadio listu svih računa od 03.04 i zvao točno 15 kupaca koji su od tog datuma ( dakle od trenutka kada sam ja saznao da idemo sa ovom promocijom ), i svima im javio da im pripada taj i taj poklon , pitao ih koje brojeve nose i svima će poklon biti poslan u utorak. od njih 15 , 7 ih nije bilo upoznato sa tim, i ugodno su se iznenadili. Ja sam mogao to "prešutit" , čekat mjesec dva da li če se javiti ili ne , i onda te rukavice ....... Međutim takav nisam, ali s druge strane me takav moj stav i ograničava jer nemam prostora za napravit " uslugu " u ovakvim slučajevima kao što je tvoj  :wink:

Opet kažem sve kužim i nema zamjerke  (y)
 
roby5 said:
Z8 sam imao u rukama u ducanu i fini mi je profil i onako mekana , M3 i M5 su mi bile naspram nje krute i plasticne.
Koji imas model M/O ili obicnu ?
Ak ti se da, daj malo opisi iskustva s njom , u svezi voznih svojstava, tipa brzine prebacivanja u zavoj, reaktivnosti, preciznosti , voznju po glatkom asfaltu i sl

Moj je obična, kaj da ti kažem u vezi gume, meni je super za moju vožnju koja nije ekstremna, ponekad se volim malo brže popeljat, ali ne baš na nož, jedino kaj je mogu usporedit sa dunlopom jer ostale nisam imao i tu je puno bolja, ugodnija za vozit, brže prebacivanje u zavoju, lakše ide do ruba od dunlopa i ulijeva mi više sigurnosti, uglavnom nećeš pogriješiti, a sad za model M ili O ti je najbolje pitat bimbu, jer ovisi ti i o motoru kakav imaš, a tu ti on može dat najbolji savjet.
 
roby5 said:
Z8 sam imao u rukama u ducanu i fini mi je profil i onako mekana , M3 i M5 su mi bile naspram nje krute i plasticne.
Koji imas model M/O ili obicnu ?
Ak ti se da, daj malo opisi iskustva s njom , u svezi voznih svojstava, tipa brzine prebacivanja u zavoj, reaktivnosti, preciznosti , voznju po glatkom asfaltu i sl

tomikawa said:
Moj je obična, kaj da ti kažem u vezi gume, meni je super za moju vožnju koja nije ekstremna, ponekad se volim malo brže popeljat, ali ne baš na nož, jedino kaj je mogu usporedit sa dunlopom jer ostale nisam imao i tu je puno bolja, ugodnija za vozit, brže prebacivanje u zavoju, lakše ide do ruba od dunlopa i ulijeva mi više sigurnosti, uglavnom nećeš pogriješiti, a sad za model M ili O ti je najbolje pitat bimbu, jer ovisi ti i o motoru kakav imaš, a tu ti on može dat najbolji savjet.

Ima par stranica ranije Bimba bas meni objasnjavao razliku izmedju O/C/M specifikacija.
Vozio sam Z8 u M/C specifikaciji (C je prethodnica O specifikaciji), a ta "O" specifikacija u sustini predstavlja zadnju gumu "pojacanu" sa ekstra platnom (y)

Sto se iskustva sa Z8 tice, moje je odlicno! Sada sam na Roadtec 01 (nasljednica Z8), odusevljen i sa njom, mada mi je malo "mrljava" u odnosu na Z8.
Z8 mi je inace bila i prva Sport Touring guma i moram priznati da mi je otvorila oci. Prije sam vozio iskljucivo Racing Street gume, a sa Z8 sam shvatio da mi RS gume ne trebaju.
Volim cesto voziti na rubu gume, otvarati gas rano i agresivno, motor mi ima dosta momenta u niskim obrtajima, sto ubija gume, a Z8 je sve to izdrzao i nikad iznevjerio ili pustio... Mislim da je za voznju na javnim cestama i vise nego dorasla guma za sve stilove voznje, bilo da si sporiji ili brzi vozac. I to mislim za sve ST gume jer su stvarno napredovale. Potrebu za Racing gumama mogu imati samo vozaci koji sa ceste povremeno skoknu i do staze ili na javnoj cesti voze kao da su na stazi, mada su ti rijetki :)
Z8 se brzo grije (meni bitno jer cesto vozim na temp nizim od 10 C), drzi na izlizanom asfaltu (u BiH ga na pretek), drzi na bijelim linijama, drzi i na mokrom, ima dobru kilometrazu -
sa Racing gumama sam u prosjeku prelazio max 6000km, dok sam sa Z8 uspio nagurati na 13000km. Meni nevjerovatno, vise nego duplo, a nista sporije ili po cijenu zrtvovanja stila voznje  (y)

Poredjenje Z8 i R01? Meni Z8 bolja. R01 su mi bucne, u odnosu na Z8 tromije kod brzih prebacivanja nagiba, zadnja guma hoce "plivati" kod jacih nagiba/gasova u zavoju, sto me cini nervoznim. Puno kanala na zadnjoj R01 placaju ceh kod agresivnije voznje na grubom asfaltu. Poslije jedne dinamicne voznje na Makarskoj rivijeri, sara na bokovima zadnje gume mi se prilicno zaoblila, da ne kazem istopila...
Siguran sam da su ti extra kanali kod R01 prednost na kisi, ali to jos nisam isprobao. Kilometrazu R01 u odnosu na Z8 cemo tek da vidimo
 
esso_sa said:
Ima par stranica ranije Bimba bas meni objasnjavao razliku izmedju O/C/M specifikacija.
Vozio sam Z8 u M/C specifikaciji (C je prethodnica O specifikaciji), a ta "O" specifikacija u sustini predstavlja zadnju gumu "pojacanu" sa ekstra platnom (y)

Sto se iskustva sa Z8 tice, moje je odlicno! Sada sam na Roadtec 01 (nasljednica Z8), odusevljen i sa njom, mada mi je malo "mrljava" u odnosu na Z8.
Z8 mi je inace bila i prva Sport Touring guma i moram priznati da mi je otvorila oci. Prije sam vozio iskljucivo Racing Street gume, a sa Z8 sam shvatio da mi RS gume ne trebaju.
Volim cesto voziti na rubu gume, otvarati gas rano i agresivno, motor mi ima dosta momenta u niskim obrtajima, sto ubija gume, a Z8 je sve to izdrzao i nikad iznevjerio ili pustio... Mislim da je za voznju na javnim cestama i vise nego dorasla guma za sve stilove voznje, bilo da si sporiji ili brzi vozac. I to mislim za sve ST gume jer su stvarno napredovale. Potrebu za Racing gumama mogu imati samo vozaci koji sa ceste povremeno skoknu i do staze ili na javnoj cesti voze kao da su na stazi, mada su ti rijetki :)
Z8 se brzo grije (meni bitno jer cesto vozim na temp nizim od 10 C), drzi na izlizanom asfaltu (u BiH ga na pretek), drzi na bijelim linijama, drzi i na mokrom, ima dobru kilometrazu -
sa Racing gumama sam u prosjeku prelazio max 6000km, dok sam sa Z8 uspio nagurati na 13000km. Meni nevjerovatno, vise nego duplo, a nista sporije ili po cijenu zrtvovanja stila voznje  (y)

Poredjenje Z8 i R01? Meni Z8 bolja. R01 su mi bucne, u odnosu na Z8 tromije kod brzih prebacivanja nagiba, zadnja guma hoce "plivati" kod jacih nagiba/gasova u zavoju, sto me cini nervoznim. Puno kanala na zadnjoj R01 placaju ceh kod agresivnije voznje na grubom asfaltu. Poslije jedne dinamicne voznje na Makarskoj rivijeri, sara na bokovima zadnje gume mi se prilicno zaoblila, da ne kazem istopila...
Siguran sam da su ti extra kanali kod R01 prednost na kisi, ali to jos nisam isprobao. Kilometrazu R01 u odnosu na Z8 cemo tek da vidimo
Svaka čast ! Zbilja si temeljito opisao tvoja iskustva s tom gumom !
Dal BMW stavlja Z8 u prvu ugradnju na ovaj tvoj model ?
Inace ovaj novi r1200r mi je  :0648: buduci da volim dva cilindra...
 
roby5 said:
Svaka čast ! Zbilja si temeljito opisao tvoja iskustva s tom gumom !
Dal BMW stavlja Z8 u prvu ugradnju na ovaj tvoj model ?
Inace ovaj novi r1200r mi je  :0648: buduci da volim dva cilindra...

Stavlja. Tako sam se i "upoznao" sa Z8 - dosle kao prva ugradnja  (y)
A sto se motora tice, vise sam 4 cilindras, ali kada sam vidio novi R :0648: jednostavno nisam mogao odoliti :)
 
samko said:
Da li je neko punio gume dušikom umjesto obicnim zrakom i iskustva kakva su u toj varijanti.

Pisali su tu, za moto gume uglavnom ne.

Ako te zanima više, prokopaj po temi.
 
samko said:
Da li je neko punio gume dušikom umjesto obicnim zrakom i iskustva kakva su u toj varijanti.

Ja imam 78% dusika u gumama, nikakvih problema
 
Kad se ulije dušik, onda gume duše?

using  tapatapa

 
Zavisi kako ga ulivaš  :mrgreen:
 
Pozz napaceni narode ,ali nedamo se mi, jedno pitanje
Za rr litru jedni govore 2.2-2.4 bara u gumama jedni 2.3-2,5
Pak jedni 2.5-2.9, sve ovisi o kilazi temperaturi itd, mi moze neko reci ko ima iskustva s tim ,koji bi bio optimalan pritisak u gumama za najbolje prijanje uz cestu, ne bih htio da idem sam kemijati pa da pobrstim ovo zeleno lisce pa da me nemogu naci do jeseni  .
 
Krmence said:
Pozz napaceni narode ,ali nedamo se mi, jedno pitanje
Za rr litru jedni govore 2.2-2.4 bara u gumama jedni 2.3-2,5
Pak jedni 2.5-2.9, sve ovisi o kilazi temperaturi itd, mi moze neko reci ko ima iskustva s tim ,koji bi bio optimalan pritisak u gumama za najbolje prijanje uz cestu, ne bih htio da idem sam kemijati pa da pobrstim ovo zeleno lisce pa da me nemogu naci do jeseni  .

2,5 - 2,9 su tlakovi za F motore (CBF, GSF, RF...)
2,3 - 2,5 su tlakovi za R motore (litre naviše) i RR manje zapremnine (750, 636, 600... )
2,2 - 2,4 su tlakovi za RR motore litrene zapremnine, znači ti su tvoji  :wink:

Tlakovi inače nemaju veze s markom ni tipom motora, vrstom guma ni gdje ili kako ih kaniš voziti  :mrgreen:
 
Skripter said:
2,5 - 2,9 su tlakovi za F motore (CBF, GSF, RF...)
2,3 - 2,5 su tlakovi za R motore (litre naviše) i RR manje zapremnine (750, 636, 600... )
2,2 - 2,4 su tlakovi za RR motore litrene zapremnine, znači ti su tvoji  :wink:

Tlakovi inače nemaju veze s markom ni tipom motora, vrstom guma ni gdje ili kako ih kaniš voziti  :mrgreen:

Di si sad, bimba majstore ?  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Krmence said:
Pozz napaceni narode ,ali nedamo se mi, jedno pitanje
Za rr litru jedni govore 2.2-2.4 bara u gumama jedni 2.3-2,5
Pak jedni 2.5-2.9, sve ovisi o kilazi temperaturi itd, mi moze neko reci ko ima iskustva s tim ,koji bi bio optimalan pritisak u gumama za najbolje prijanje uz cestu, ne bih htio da idem sam kemijati pa da pobrstim ovo zeleno lisce pa da me nemogu naci do jeseni  .
Koje su ti gume na motoru?