tomikawa
Member
roby5 said:Hvala na odgovoru !
Što se tiče radne temp, nisam mislio da bi mi to dalo neku sigurnost i uvjetovalo pri odabiru gume, nego ne bi bilo na odmet imat taj podatak kao jedan od parametara(naravno neke orjentacione vrijednosti) . tj samo sam primjetio da proizvođači i ne daju taj podatak.
inače ja sam već odabrao i uzeo kod tebe gume nedavno DR2 u H indeksu.
inače sam povratnik u moto svijet( nakon 15-tak god) pa se smatram početnik, ovo mi je druga sezona, moj stil vožnje:
4000 km godišnje
kratke relacije, grad, volim brdske zavojite ceste, autoput nikako, kiša nikako,80% sam na motoru
motor je mali monsterić, znači nema nekog ispucavanja iz zavoja, a i ja preferiram fluidnu vožnju
uzeo sam sportsku gumu zbog profila , preciznosti, brzo i lagano prebacivanje u kratkim i s zavojima
E sad dolazimo na radnu temp, nakon pola sata izvlačenja iz grada, kreni stani režim, dolazimo na hladnu šumsku zavojitu cestu(nerijetko lošeg asfalta) i di ću ja zagrijat gumu ? zato brijem malo na tu radnu temp, mi na kontinentu nemamo, plominku, D8
i 35 C
Da li bi za te uvjete ipak bio bolji odabir sport-touring tipa angel st, znači kratke rute, stani kreni, hladan(ne mokar) i loš asfalt ?
Pogledaj si i Metzeler Z8, ja sam je dobio sa svojim fazerom i prezadovoljan sam s gumom. Izdržat će još mjesec-dva i onda ponovo naručujem isti set od bimbe, a i on mi je i preporučio tu gumu