sorac said:Što bi mogle bit ove crte na zadnjoj gumi, pojavile su se samo na lijevoj strani i tako stoje vec nekih 100 km??
sorac said:Što bi mogle bit ove crte na zadnjoj gumi, pojavile su se samo na lijevoj strani i tako stoje vec nekih 100 km??
Vozim se svaki dan po otoku 24 km na posa i nazad. Asfalt dobar....bia jednom do Karlobaga, na D8 se mrve ko da sam na stazi...jebat ga zato držeNero said:Ako se voziš, brzo odu.
Oko 2000-2500 sam i ja napravija.
JosoGT46 said:Cudno bas??
Evo i meni jedna cudna situacija sa DR2 imaju nekih 200km, ovo jos nisan vidia da se ovako trosi guma na jednom mistu obe strane, Crta se napravila jedan brzi dir Grebastica-Primosten :misli: Bimba?
JosoGT46 said:Cudno bas??
Evo i meni jedna cudna situacija sa DR2 imaju nekih 200km, ovo jos nisan vidia da se ovako trosi guma na jednom mistu obe strane, Crta se napravila jedan brzi dir Grebastica-Primosten :misli: Bimba?
evo i ja se slažem s tobom. Odvozio sam 2000-3000 tisuće km s DR2.Guma nit smrdi nit miriše. Jednostavno mi ne daje neku povratnu informaciju da bi se mogao opustiti. Meni je isto par puta proklizala i to u polunagibu kod turističke vožnje ( šumovita hladna cesta lošeg asfalta). Sad kad je zatoplilo ponaša se puno bolje. Čini mi se da joj treba užareni asfalt da bi dala sve od sebe, zato je ekipa s mora oduševljenja s njom. Što se tiće preciznosti , upravljivosti sve pet. Za ljeto je super ali za početak i kraj sezone ne znam, ne uljeva mi povjerenje.Tako da ispada:Kuzma said:To se vidi spoj komponenti kolko sam skuzio i kod mene je tako a moja je na zalazu zivota.
Inace da odmah malo napisem o istoj DR2... Odvozio sm oko 2000km s njom, dobio sam je s motorom 2015 godina proizvodnje mislim sredina negdje.
Meni ta guma nikako nije sjela i ne uljeva mi povjerenje, jedva cekam da ju skinem.
Prvo ono najgore je sto mi je pustila dva puta zadnja(srecom nije prednja), bez ikakve najave. Na onoj dionici od Korenice do Gospica, tamo di je ona nova odlicna cesta, di krece uzbrdo lagano. Prvi puta u dosta dobrom nagibu, drugi puta par zavoja dalje isto jaci malo nagib, vec sam se vidio na podu, totalno izgubio povjerenje. Do sad mi na toj dionici nije niti jedna guma procurila, a vozio sam recimo GSa vodenjaka na anakama 3.
Na cesti od Karlobaga do Zadra sam ju polako iz zavoja u zavoj probavao sve vise i vise, DTC se palio pri skoro svakom izlazu iz zavoja, no tamo nije niti jednom popustila, ali niti nekog filinga nisam imao. Tlakovi su tada bili kolko se sjecam, 2.3, 2.6, kasnije sam probo sve od 2.1 do 2.9, nema neke velike razlike osim sto kad stavim iza vece tlakove, onda je to jos izrazajnije.
Po ostalim dionicama mi je znala malo pobjec na gasu na izlazu iz zavoja ali neke od tih situacija sam i namjerno isprovociro vise manje moram priznat.
Ono sto je najgore od svega, da mi nikako ne uljava povjerenje, cak naprotiv i osim jednog Dunlopa prije nekih 10ak godina, mislim da je bila neka D252 ili tako nest, stock na FZ6Nu, nisam bas imao tako losih iskustava sa gumama.
Tako da diablo rosso, zbogom :hello:
igrom slučaja imala sam na prošlom motoru kratko conti GO , niš nisam osjetila , luda kakva jesam reko sad ću zaleć pa kud puklo da puklopikacu88 said:Od jeftinih guma me iznenadila mitas sport force ali ako izdura jos soma km bit ce dobro sve skupa cca 3500km.
Ali sam stvarno zadovoljan kako drzi.
Johnny 1 said:...i ne bi vam bog ništa da stavite koju sliku :jesus: