GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

cicogti said:
Buduci  zivim i radim u Irskoj a motor(  GSXR600) stize k meni, sad jeli bolje 211 ili 212  a buduci je blaga klima pa se mislim voziti cijele godine,  dali obje E smjesa  ili neka druga komb, dosada prednja M zadnja E.
Motor mi je jos u Zagrebu a placam iz Irske pa bi trebal Vas devizni racun i cfru u € na PM
Gume bi trebalo poslat u Zg gdje ce mi ih trend namontirati pa mi salje motor u Irsku, adresu Vam posaljem na PM
Hvala

U Irskoj su niže temperature, ja bi išao na S naprijed i M nazad. Što se tiče 211 i 212, 211 je nešto provjereno, a 212 je nešto novo i iskreno većina mi se i dalje odlučuje na 211, prvo što je povoljnija , drugo ne žele riskirati. Iz tog razloga, nemam toliko još provjerenih povratnih informacija za 212 i korištenje na cesti da bi mogao dati neke konkretne i točne informacije za njih kod korištenja na cesti.

Po pitanju slanja guma i plaćanja nije problem, samo se javi  (y)
 
08nono said:
Pozdrav svima,

Da napišem i svoj osvrt na gume Metzeler Z6, a i da se eventualno uključe znalci za koji savjet. Vezano na tlak guma buni me što na prednjoj isto piše max tlak 290 Kpa. pumpam ih prema priručniku motocikla na 2,5 prednju i 2,9 stražnju (honda cbf600s). trenutno gume imaju prijeđenih cca 6000 km praktički sve touring vožnje bez imalo autoputa. Šaru još imaju -po mojoj procjeni za još cca 4-5 tis (ova sezona-nadam se). Ono što mi stvara nedoumicu jest da su neki dijelovi stražnje gume sitnicu dublje potrošeni, uglavnom na mjestima gdi je manji komad gume tj "kocke". također i prednja guma ima na krajevima pojedinih šara malo udubljenije dijelove tj bolje potrošene. DOT je 3014. inače što se držanja tiće po mokrom i suhom zadovoljan sam no istina nit ne forsiram. Molio bih ako je netko imao sličnu situaciju na svojim Z6 te dali je nešto zabrinjavajuće. sutra mogu i poslikati ako će se nešto vidjeti :021:

- pritisak koji držiš je u redu, prednja 2,5 i zadnja 2,9
- to što piše na gumi neka te ne zbunjuje jer taj podatak nema veze sa tobom i tvojim motorom. Dakle, preporučeni pritisak ( podataka ) ti daje proizvođać motora ( manual ) ili proizvođać guma ( te i te gume za taj i taj motor, dostupni katalozi na službenim stranicama proizvođaća guma ). U 99% slučajeva podaci koje daje proizvođać motora i proizvođać guma su isti, a kada se razlikuju , koriste se oni koje daje proizvođać guma.
Da se vratimo na onih 290 Kpa, upravo kako ti i piše, to je maksimalni tlak na koji se ta guma smije pumpati, i nema veze sa preporučenim tlakom za određeni motor
- što se tiče potrošnje gume itd.. dok se ne vide slike, nema se tu šta puno reći, ali kako sam shvatio radi se o zadnjoj gumi. Nepravilna potrošnja gume je u 90% slučajeva je uzrokovana krivim , uglavnom preniskim tlakom u gumama, ili neispravnim/lošim ovjesom. Inače naked/sport-touring motori srednje zapremine imaju osrednji ovjes ( XJ6, ER6, CBF600 itd... ) , a pogotovo je zadnji amortizer taj koji je kritičan. Dovoljno je preći granicu normalne vožnje pogotovo ako se vozi u dvoje da on bude na rubu svojih mogućnosti ( vlasnici takvih motora to dobro znaju i osjete u vožnji ) a onda samim time i dosta utječu na potrošnju zadnje gume. Primjer ER6-N ili XJ6, ako predoptrećenje zadnje opruge nije na maksimumu i tlak u gumi 2,9 , kod brže vožnje u dvoje na visokim temperturama u tisuću dvije totalno unište zadnju gumu ( nepravilno potroše ).
Dok ne vidim slike ne mogu biti 100% siguran , ali mislim da se radi o ovome
 
Kuzma said:
Ja sam ih kako rekoh dobio sa motorom, tak da ne znam kako su i gdje su bile prije, gume su mekane(na strucni opip noktom), fino se ljepe prsti poslje ostrije voznje, tak da vjerujem da je stanje OK, no samo znam da s njima necu riskirati ponovo sigurno.
PP obicne i 2CT sam imao na druga dva motora izmedju ostalih i meni je to daleko bolja guma od DR2, naravno da nije top guma, ali za tu cijenu i normalnu svakodnevnu voznju je odlicna, jer do samog kraja drzi isto, mozda tamo blizo granicnika se malo osjeti da je slabija, ali to fino najavi kao i sve ostalo(dobar dan, dobar dan, malo sam slabija danas, pripazite na losijem asfaltu... ovo ono...), a ne ko DR2, samo odeeee  :mrgreen:

Ali, kako ona stara narodna kaze, svakom njegovo...

Mislim da je nezahvalno, odnosno vrlo teško komentirati gume koje dobiješ polovne sa motorom koji kupiš, jer jednostavno ne znaš što su sve prošle prije i u kakvim okolnostima su se vozile, a onda i samim time drugima pa i meni komentirati određene dojmove i zaključke
 
sorac said:
Što bi mogle bit ove crte na zadnjoj gumi, pojavile su se samo na lijevoj strani i tako stoje vec nekih 100 km??

Nuspojava procesa proizvodnje. Moderne gume zadnje generacije su toliko napredovale i imaju nekoliko vrsta ugrađenih tehnologija ( više komponenti, interact, itd... ) da je i sam proces proizvodnje postao kompliciran. Sve te crte i sjene na gazečem sloju su posljedica toga i čisto su estetske naravi. Spoj dvi različite smjese ( slika DRII ) , pa onda preljevanje viška materijala kod završne obrade u kalupu ( sliek Roadtec 01 ) itd.. U svakom slučaju samo gas .. (y)
 
roby5 said:
evo i ja se slažem s tobom. Odvozio sam 2000-3000 tisuće km s DR2.Guma nit smrdi nit miriše. Jednostavno mi ne daje neku povratnu informaciju da bi se mogao opustiti. Meni je isto par puta proklizala i to u polunagibu kod turističke vožnje ( šumovita hladna cesta lošeg asfalta). Sad kad je zatoplilo ponaša se puno bolje. Čini mi se da joj treba užareni asfalt da bi dala sve od sebe, zato je ekipa s mora oduševljenja s njom. Što se tiće preciznosti , upravljivosti sve pet. Za ljeto je super ali za početak i kraj sezone ne znam, ne uljeva mi povjerenje.Tako da ispada:
sunce, more, ljeto - Pirelli, po šumama i gorama - Metzeler :LOL:

Da, prvo svi smo mi različiti i subjektivan dojam je subjektivan dojam, nekom guma, motor, burek .... legne nekom ne. U ovom slučaju samo moraš imat na pameti da kombinacija lošeg asfalta/ šumske ceste - vlaga/niske temperature/turističke vožnje, nisu nikako uvjeti za koje je predviđena sportska guma. U takvim uvjetima jedino sport-touring guma može dati sigurnost u vožnji pa bila ona od Metzelera/Michelina/PIrelli-a .... itd.. (y)
 
bimba said:
Mislim da je nezahvalno, odnosno vrlo teško komentirati gume koje dobiješ polovne sa motorom koji kupiš, jer jednostavno ne znaš što su sve prošle prije i u kakvim okolnostima su se vozile, a onda i samim time drugima pa i meni komentirati određene dojmove i zaključke

Apsolutno se slazem, zato sam i naveo oba puta da sam ih dobio s motorom, te drugi puta izricito to i naglasio... Sad, jedino sam jos mogao dodatno elaboriravati oko toga sa par recenica,  kojekakvih dodatnih ograda, ali reko, valjda ce ljudi i iz toga moci shvatiti da su bile na motoru vec i da ko zna kako su i sta su bile, pa i u tome kontekstu shvatiti moj kratki osvrt na doticne gume. 
Da sam prije shvatio ozbiljnost pristupa kao i pisanja osobnih misljenja i iskustava sa gumama, vjerojatno se ne bi tako bezobrazno drznuo na isti.
 
Ma kakvi, forum je za to da svatko napiše svoje mišljenje bio u pravu ili ne, s tim da su moji postovi uvijek recimo " ozbiljni" , gume su mi posao, na mene se većina foruma navikla, i zbog toga si ne mogu dopustiti neozbiljnost kada su ozbiljne teme ( gume smatram ozbiljnim jer direktno utječu na sigurnost ) u pitanju.

Tako da mi ne zamjeriš ako djelujem u komunikaciji previše ozbiljan ili " pametan ".  :mrgreen: (y)
 
MadjaRR said:
Reci ljudima i koji motor onda vozis  :LOL: bit ce im lakse  :LOL: :jesus:

Samo za Madjarra  :LOL: :LOL:

 

Attachments

  • 2017-06-11 21.03.28.jpg
    2017-06-11 21.03.28.jpg
    1.4 MB · Views: 178
bimba said:
Ma kakvi, forum je za to da svatko napiše svoje mišljenje bio u pravu ili ne, s tim da su moji postovi uvijek recimo " ozbiljni" , gume su mi posao, na mene se većina foruma navikla, i zbog toga si ne mogu dopustiti neozbiljnost kada su ozbiljne teme ( gume smatram ozbiljnim jer direktno utječu na sigurnost ) u pitanju.

Tako da mi ne zamjeriš ako djelujem u komunikaciji previše ozbiljan ili " pametan ".  :mrgreen: (y)

Ma štab zamjerjo...

Neeegooo, kad smo vec ozbiljni oko guma  :mrgreen:, da pitam i ja jedno pitanje, na oko mozda logicno, mozda vec odgovoreno 100 puta, ali citajuci ovu temu dosta puta, nekako kao da nisam naisao na adekvatan odgovor. Znamo da sport guma ima vise gripa od sport turing gume, ali kako je recimo sport turing evoluirao tokom godina. Da li se moze reci da recimo jeftinije sport gume kao PP, Q2, M3 itd, su po gripu u malo extremnijim uvjetima, sada isti kao sa nekom novijom ST gumom tipa Angel GT, PR4, pa cak i sa recimo malo starijom inacicom tolko popularne Angel ST?  Ili bi jos uvjek dao prednost ovim jeftinijim gumama? Znaci iskljuciovo pitam za grip gume u nesto extremnijoj voznji, kad je guma na radnoj temp, nevezano kako se brzo grije, kolko traje itd...
 
Ima iznimaka i razlika, ali generalno da i ja to tvrdim cijelo vrijeme. ST gume su zadnjih godina toliko napredovale da mogu zadovoljiti pa rekao bi 80% vozača.

Tu moram , i to je jače od mene  :mrgreen:, samo naglasit dvije stvari. Razlika je i dalje u voznim osobinama, i gore ne važi za iljadarke sa 160 + ks, ali ruku na srce tu ni ove sportske koje si spomenuo ne rade.
(y)
 
Hvala ti na odgovoru.
Posto me je vec dosta ljudi nagovaralo na ST gume, reko ajd da i ja probam jedan par uzet za moj talijanski poluproizvod, pa vidjeti jel to sta valja i ima li smisla.
Tako da sam, dao Pirelliju jos jednu sansu i narucio Angel ST za probu ovaj puta, a cini mi se da ima i ostriji profil od GTa(bar ovako preko slika) sto mi pase.
Opet cu napisati svoje misljenje vezano uz ST nakon nekog vremena, te gume ovaj puta dolaze ravno od tebe, pa nema cile mile onda :jesus: :mrgreen:
 
Ajd da se i ja nadovežem kad se već spominje ST koji sam na Bibinu preporuku stavio prije cca 2 mjeseca.
ST itekako ima oštriji profil od GT- a na što mi je naš guma guru ukazao prislonivši ih jednu kraj druge kod sebe u skladištu. Na mom Austro- ugarskom radnom stroju (KTM 990 SMT) je itekako bitno jer je motor prilično visok sa kratkim međuosovinskim razmakom, ipak je to izvedenica supersporta, pa kako kaže gosn Matko bilo bi šteta umrtvit ga profilom GT- a ili neke druge turing gume. Iskreno ja sam navijao za novi Metzeler koji je uzgred budi rečeno i skuplji cca 500 kn ali me Matko nagovorio na ST.
Do sada s njima odvoženo cca 4 000 km od čega dionica D8 Karlobag - Starigrad, klizava BIH, a jučer se vratili sa putešestije iz južne Italije i Sicilije od kojih 2800 km. Dojmovi o gumama, na brzoj D8 sa savršenim asfaltom i idealnom temp ne primjećujem nikakve manjkavosti u odnosu na M7RR koji sam imao prije ST- a, motor pada u zavoj kao i sa sport gumama, potrošnjom sam vrlo zadovoljan jer nakon 4000 km još se na bočnim djelovima gume nazire logo škorpiona ili čega već dakle potrošnja je minimalna. Po gradu možda na lošem asfaltu malo prokliže ali to nije nikakav pokazatelj.
Uglavnom omjer uloženo dobiveno je izvanredan. O ukupnoj kilometraži kad do nje dođem.
 
djuka007 said:
Uglavnom omjer uloženo dobiveno je izvanredan. O ukupnoj kilometraži kad do nje dođem.

možda sam već davno pisao al evo opet..
vozim peti ili šesti set angela ST.. sigurno imam oko 60 000 km na tim gumama :wink:
zadnja mi uglavnom mogla izdržati oko 12 - 13 000 km na ZZR 1400
u odnosu na druge touring gume koje sam imao,a probao sam modele tipa bridgestone BT021,michelin PR2,dunlop roadsmart 2,nijedna nije bila ni blizu ST-u.
po trajnosti su sve bile tu negdje u 1000 km gore dolje...al zato po voznosti ST je 3 koplja ispred,definitivno "best buy" guma  (y)

 
 
Silvio said:
..vozim peti ili šesti set angel ST.. sigurno imam oko 60 000 km na tim gumama :wink:
zadnja mi uglavnom mogla izdržati oko 12 - 13 000 km na ZZR 1400
u odnosu na druge touring gume koje sam imao,a probao sam modele tipa bridgestone BT021,michelin PR2,dunlop roadsmart 2,nijedna nije bila ni blizu ST-u.
Po voznosti ST je 3 koplja ispred,definitivno "best buy" guma  (y)

 
A kakva je na koljenu ?        :misli:
 
Losa frend je gazi na svome k1200s i pri jacoj voznji dva tri puta pustila zadnja i to dobrano.
Zanimljivo ne izgleda onako nagrispana sva nakon tih voznji :misli:.
Ali u granicama normale odlicna guma i stvarno trajna.
 
U ponedjeljak ujutro narucene, u utorak ujutro kod mene svjezi par Angel STa, hvala Matko na brzoj usluzi (y)
Ako nekome sta znaci prva je čajnezerica iz pocetka 2016., zadnja svabica s kraja 2016.

Gume montirane odmah jucer, jer mi je motor bio na servisu.

DSC07674.jpg




Preuzeo motor oko 7 pridvecer sa servisa, pa isao malo probati gume do Marije Bistrice po onoj novoj cestici  :0648:

DSC07688.jpg





Neka prva zapazanja u tih 50km tam i nazad... Nisam htio bas previse forsirati jer su nove jos, pa sam ih pomalo nacimavao...
Motor pada fino u nagib do jedne tocke, onda ide dalje "normalno", a sto sam i htio.
Osjecaj po ravnom i na kocenju je super stabilan, u malo jacim nagibima je takodjer odlicna i stabilna te uljeva dosta povjerenja pri drzanju putanje, isto kao i pri kocenjima duboko u zavoj.
Ono sto mi se svidja je to da se jako brzo zagrije i da je odlicna pri ispucavanjima u jacim nagibima isto tako ne otvara naglo putanju u tim situacijama.
Moram samo navesti da je ovo skoro glanc novi asfalt sad tamo, no i nije bas nesto hrapav tipa kao onaj na jadranskoj magistrali npr.

Ono sto jos primjetih u tako kratkom vremenu je da je recimo puuuno stabilnija i mirnija nego ostale gume sto sam imao na onom izgrecanom asfaltu.

Za sad sam jako zadovoljan sa gumama, a bio sam dosta skeptican po pitanju ST guma i njihovih performansi, te  i ocekivao lagano razocarenje.

Dok napravim jos malo km, javim se opet  :mrgreen: