GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Molim preporuku guma za MT07. Trenutno su gore pilot road 3 ali nikako mi ne pašu (potrošio sam ih jer su došle na motoru kao prva ugradnja). Guma nakon brže vožnje npr. Senj-Karlobag počinje jako puštati (zadnja pogotovo). Usput pitanje zašto je zadnji rub "višlji" od prednjeg?
 
Trenutno sam na pireli roso 3...stavio pocetkom ljeta i kako sam skroz lagano vozio radi guzve kontam pa ovo bi i moglo zavrtit 4-5 ijada (zadnja)...i sad evo zadnja 2 vikenda se vratio na stari ritam voznje i guma doslovno nestaje na oko...znaci omis makarska relacija i guma ima na oko manje mesa...no dobro nije to otkrivanje tople vode...to je normalno vise manje...nego zasto ovo pisem jer prije roso 3 sam ima bridgestone bt16 i u najmanju ruku isto drži ko i roso 3 ako ne i bolje...cak i roso 3 mi je zada skoro pobigla 2-3 puta al ok...znaci ocu rec kao roso 3 nova generacija gume bla bla dao 1400kn za nju a drzi isto i traje isto ko i bt16 u 500km garant razlika...a bt16 800kn i koliko mi se cini najmanje 5-6god stara guma...tlak u gumama je uvik bio skroz ok zada izmedu 2.6 do 2.8 jer sam teži vozač.
 
suspenzija said:
Trenutno sam na pireli roso 3...stavio pocetkom ljeta i kako sam skroz lagano vozio radi guzve kontam pa ovo bi i moglo zavrtit 4-5 ijada (zadnja)...i sad evo zadnja 2 vikenda se vratio na stari ritam voznje i guma doslovno nestaje na oko...znaci omis makarska relacija i guma ima na oko manje mesa...no dobro nije to otkrivanje tople vode...to je normalno vise manje...nego zasto ovo pisem jer prije roso 3 sam ima bridgestone bt16 i u najmanju ruku isto drži ko i roso 3 ako ne i bolje...cak i roso 3 mi je zada skoro pobigla 2-3 puta al ok...znaci ocu rec kao roso 3 nova generacija gume bla bla dao 1400kn za nju a drzi isto i traje isto ko i bt16 u 500km garant razlika...a bt16 800kn i koliko mi se cini najmanje 5-6god stara guma...tlak u gumama je uvik bio skroz ok zada izmedu 2.6 do 2.8 jer sam teži vozač.
Nisam strucnjak al na tom stroju i ako si teze ruke - tesko ce koja izdrzat tu torturu.
Nadji sta ti pase za voznju i dzep i tari  (y)
 
suspenzija said:
Trenutno sam na pireli roso 3...stavio pocetkom ljeta i kako sam skroz lagano vozio radi guzve kontam pa ovo bi i moglo zavrtit 4-5 ijada (zadnja)...i sad evo zadnja 2 vikenda se vratio na stari ritam voznje i guma doslovno nestaje na oko...znaci omis makarska relacija i guma ima na oko manje mesa...no dobro nije to otkrivanje tople vode...to je normalno vise manje...nego zasto ovo pisem jer prije roso 3 sam ima bridgestone bt16 i u najmanju ruku isto drži ko i roso 3 ako ne i bolje...cak i roso 3 mi je zada skoro pobigla 2-3 puta al ok...znaci ocu rec kao roso 3 nova generacija gume bla bla dao 1400kn za nju a drzi isto i traje isto ko i bt16 u 500km garant razlika...a bt16 800kn i koliko mi se cini najmanje 5-6god stara guma...tlak u gumama je uvik bio skroz ok zada izmedu 2.6 do 2.8 jer sam teži vozač.

Ista situacija,imao BT016 prije Rosso 3... Isto misljenje imamo... Ako ne gledamo voznju po kisi i trajnost gume,BT016 je nenadjebivi best buy..
 
Rubova eventualno za rundu Marofa... Sredina kaput.
Već klasičnih 8.000km kombinacije vikend đireva od 550-650km, jednog Grobnika i jednog Marofa.

Nove su u garaži.

 

Attachments

  • m7.jpg
    m7.jpg
    78.6 KB · Views: 261
karadolo46 said:
bimba  (y)

211 gp racer M, 120/190-55  cijena?  ima kakvih akcija    :mrgreen:

Oprosti na čekanju, ali malo posao, malo više privatni problemi, pa nisam imao vremena za forum u zadnje vrijeme

Cijena seta ti je 2330,00 kn, i to je standardna cijena koja mi je bila cijelu sezonu. Akcije na njega trenutno nemamo i s obzirom na stanje lagera itd... mislim da nećamo imati ubrzo.

Po tom pitanju, mi svake godine u periodu između 01.11 i 15.11, ovisno o poslu, zaključujemo godinu i radimo analizu lagera, i sve ono što nam opterećuje lager, prelazi neke normalne okvire datuma, ide u akciju koja traje tokom zime. Bit će tu zanimljivih guma po odličnim cijenama, ali kao sam već naveo, s obzirom na trenutnu situaciju, sumnjam da će tu bit GP Racera.

 
BeLa-Vg said:
Rubova eventualno za rundu Marofa... Sredina kaput.
Već klasičnih 8.000km kombinacije vikend đireva od 550-650km, jednog Grobnika i jednog Marofa.

Nove su u garaži.
Ovakva rupa znači da si s blokiranim zadnjim kolom vozija bar 30 m. :wink:
 
TomoRi said:
Molim preporuku guma za MT07. Trenutno su gore pilot road 3 ali nikako mi ne pašu (potrošio sam ih jer su došle na motoru kao prva ugradnja). Guma nakon brže vožnje npr. Senj-Karlobag počinje jako puštati (zadnja pogotovo). Usput pitanje zašto je zadnji rub "višlji" od prednjeg?

- Pilot Road 3 je sport-touring guma, a po napisanom, više bi ti trebala sportska guma. Dakle, izbor sportske gume umjesto sport-touring gume ( s time da tu moraš biti svjestan da se onda jednim dijelom odričeš kilometraže i mokrog u korist suhog i voznih osobina ), će ti u staru riješiti većinu problema, a sada koja sportska guma su već detalji koji znače da li češ biti zadovoljan ili oduševljen

- S druge strane koju sportsku gumu ili eventualno čak i Racing Street gumu odabrati , opet ovisi o generalnoj upotrebi motora tipa da li ti on služi samo za vikend vožnje ili ga koristiš svaki dan i u kakvim uvjetima. Taj dio ne znam pa mi ja teško dati neki konkretan savjet  (y)
 
BRAPtolomej said:
Zz ljudi  :021:

Da li smatrate da sport-touring guma može biti loš izbor za motor tipa XTX 660 (soft supermoto), koji se vozi uglavnom normalno?

Na svome imam Pilot Road 4 i dosta sam zadovoljan, ali mi je jedna stručnija osoba od mene (vulkanizer) rekla da to nije dobar izbor za moj motor koji rijetko ide na dulje ture, ima samo oko 180kg i da će se gume krivo trošiti  :misli:.

Također je rekao da će gume biti dobre još jedno 4-5tkm (prešao sam oko 2tkm do sad) a onda ću osjetiti da nešto ne štima i vjerovatno zamijeniti, a ja sam baš uzeo te gume da mi traju dosta.

Predložio mi je da idući put stavim supermoto gume.

Čovjek ima masu iskustva i slovi kao majstor u svome poslu, i na novo mi je izbalansirao ove gume koje su mi krivo balansirali na jednom drugom mjestu (i sada se dosta ljepše voziti) pa mi je dao misliti.

Mišljenja su jako dobrodošla!

- izbor gume ovisi o motoru 10%, i motor uvjetuje u većini slučajeva isključivo dimenziju te indeks nosivosti i brzine gume, vozač je taj, odnosno način vožnje i uvjeti upotrebe koji određuju izbor gume. Odnosno, trebaš onu gumu koja je svojim karkteristikama orilagođena tvom načinu vožnje i uvjetima upotrebe.
Iz tog razloga se ne mogu složiti sa ovim što ti rečeno.
- takođe, s obziorm što si napisao, apsolutno se slažem sa izborom gume ( sport-touring ). Takođe, u normalnom režimu upotrebe, ta guma ti mora napraviti minimlano 10000 tisuća na tom motoru, a nepravilne potrošnje se moraš bojati isključivo po uvjetom da ne kontroliraš redovno pritisak ili da zadnji amortizer ne radi kako treba. Vezano za ovo, svak sport-touring guma će ti u normalnim okolnostima na tvom motoru napravit minimalno duplo više km nego neka sportska ili supermoto guma.
- i još jedna stvar vezano za potrošnju gume čega ipak treba biti svjestan. Bez obzira na pritisak, vrstu gume, da li je guma dvokomponentna ili ne itd... guma se troši u onom dijelu gdje se i voz. Znači ako se voziš normalno i nema velikih nagiba i kočenja te otvaranja gasa u nagibu, guma će se uvijek trošit više po sredini i to se ne može izbjeći

(y)
 
esso_sa said:
Pretpostavljam da je ovaj sarkasticni komentar upucen meni, zbog komentara slike gume koju je postavio biker4life ?
Iako si ga ocito protumacio kao "pametovanje CSI detektiva", zapravo se radi o dobronamjernom savjetu, vjerovao ili ne... No dobro, svako zna najbolje za sebe, a ima ovdje i iskusnijih ljudi, pa mozda i oni daju svoje misljenje  (y)

Sarkazam mi nije bio ni u peti.. niti mislim da netko pametuje.
Samo pomalo i sigurno
 
pozz

vozim V Strom 650 i nakon očajnih originalnih Bridgestone guma sam prešao na Metzeler Tourance Next.
s ovom gumom sam super zadovoljan, sviđa mi se kako lako pada u zavoj, kako drži pravac, kako leži u zavoju.
Bridgestone je stalno lelujala lijevo-desno.

Ali primjestio sam da mi se teže prebacivati s jedne strane na drugu.
U zavoj padne stvarno lako, ali kad se npr. iz lijevog moram prebaciti u desni zavoj onda se moram malo "pomučiti".
Što je brzina veća to je i prebacivanje teže.

Do čega to može biti?
Ja nešto mislim da je do jajastog profila ove gume, ima mi logike to, a i lako padanje u zavoj.
Ili da se poigram s pritiscima?
Trenutno 2.3 naprijed 2.6 nazad - vozim solo.
 
Oštriji profil, guma lakše pada u nagib, ali je zato prebacivanje iz jednog u drugi teže, tako da ti tu nema pomoći, odnosno trebaš malo vremena i naviknut ćeš se  (y)
 
Bimba - nudi mi se set Avon Spirit ST guma na probu.

Za Avon gume sam naravno cuo ali nikada nisam niti prosao pored njih. Tako da o njima ne znam nista.
Imas li ti kakvu insidersku informaciju sto ocekivati na proljece sa tim gumama na BMW S1000R.
Da li se uopce isplati uzeti i montirati ih iako ce mi biti besplatne?

Unaprijed hvala!
 
kronik said:
Bimba - nudi mi se set Avon Spirit ST guma na probu.

Za Avon gume sam naravno cuo ali nikada nisam niti prosao pored njih. Tako da o njima ne znam nista.
Imas li ti kakvu insidersku informaciju sto ocekivati na proljece sa tim gumama na BMW S1000R.
Da li se uopce isplati uzeti i montirati ih iako ce mi biti besplatne?

Unaprijed hvala!

Sta si do sad vozio na S1000R i koliko ti je trajalo ?
 
sasaa said:
Sta si do sad vozio na S1000R i koliko ti je trajalo ?

Tek sam ga uzeo. Odradio sam na S1000R mozda 2000km.
Gume koje su bile gore ( M7RR ) su vec zamijenjene - sada je gore Mitas Sport Force +.
Vjerujem da cu sa tim gumama "dotaknuti" 4500km. barem je tako bilo dok sam vozio Tuono iz 2014.


 
kronik said:
Bimba - nudi mi se set Avon Spirit ST guma na probu.

Za Avon gume sam naravno cuo ali nikada nisam niti prosao pored njih. Tako da o njima ne znam nista.
Imas li ti kakvu insidersku informaciju sto ocekivati na proljece sa tim gumama na BMW S1000R.
Da li se uopce isplati uzeti i montirati ih iako ce mi biti besplatne?

Unaprijed hvala!

Nisam siguran što da kažem. Dakle, tu se radi o njihovoj zadnjoj generaciji sport-touring guma, i kao kod svih novih guma, vrlo je teško dati neki konkretan odgovor dok se guma ne pokaže u praksi. Takođe, u segmentu radijalnih guma, Avon ima mali tržišni udio na razini EU, a u Hr ga skoro nitko ne vozi, barem koliko ja znam, tako da je vrlo teško doći do neke pouzdane informacije.

Ono što ti mogu reći, i za modele koji su duže na tržištu, mogu biti siguran , je sljedeće.

Avon kao Avon je jedna ozbiljna firma koja generalno radi dobre proizvode.

Skuteri
- loši, odnosno preskupi za kvalitetu koju nude
- soft enduro ( više cestovno orijentirane gume ), vrlo dobri ali problem relativno visoke cijene pa se kupci prije opredjele za "premium " marke
- sport-touring dijagonala, odlične gume, konkurenta cijena, mogu parirati bilo kojem proizvođaću
- custom/chooper, jedne od najboljih na tržištu
- i ono što te najviše zanima radijala, nisu loši, ali ne može se to ipak mjerit sa premium brandovima.

Kako sam shvatio , gume imaš besplatno, i moje je mišljenje da ih možeš stavit i da ih se ne trebaš bojat. Guma je dovoljno kvalitetna da če pokazati svoja ograničenja, i kada joj se prilagodiš moći češ se sigurno vozit bez problema, to sam uvjeren  (y)
 
Jel avon nije kozmetika :LOL: ;)

Poslano sa mog VKY-L09 koristeći Tapatalk