GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

piljun said:
Ae
Samo treba bolje pogledat hahahhaha

To ti je ko ona: lijek za ljubav na prvi pogled je - drugi pogled!
 
Nero said:
Kupio Michelin Power RS prije jedno mjesec dana.

Motor koristim za vožnju magistralom (u gradu sam ekstremno rijetko).

Napravio cca 2000 Km. Jučer i prva vožnja na kiši..

Uglavnom, gumom sam jako zadovoljan. Stabilna, s puno gripa i predvidljiva. Jednom kad postaviš motor, osjećaj je kao da voziš po šinama. Čak i početniku kao što sam ja ulijeva povjerenje.

Meni je M7RR bio malo ''tup feeling'', nisam imao dobar osjecaj na njima nikad. Nikad nisu pustile, al se nikad nisan opustija na njima.

Power RS se ugrije dosta brzo, treba pripaziti nakon pauze da se i brzo ohladi.

Još samo moram vidjeti trajnost.

Zasad, svaka preporuka  (y) (y) (y)

Čekam da netko da neki zimski akcijski popust pa ćemo namontirati RSice..
 
Iebi Vyethar said:
zna netko koji je pritisak za batlax RS10 r za solo vožnju na cesti ? google izbacuje samo pritisak za stazu

Prvo isprike, sjetio sam se danas kada sam vidio post , da je ova tema već bila načeta i da sam te tražio podatak o kojem se motoru radi , pa na kraju nisam odgovorio.

Idemo redom. RS 10 je Racing Street guma. Race i Racing Street gume , osim naravno smjese, u odnosu na konvencionalne/standardne gume imaju i bitno drukčiju karkasu koja ovisno o načinu vožnje podnosi dosta niže tlakove.

Drugo, kada pričamo o preporučenim pritiscima ( kada je cesta u pitanju ), to su pritisci kod kojih je proizvođać, kako guma tako i motora, guma u svakom režimu upotrebe biti 100% sigurna za korištenje. U široko neću jer sam o tome u zadnjih 10 godina barem desetak postova od strane napisao, ali svaka guma ima svoj indeks nosivosti i max. brzine . Ti podaci vrijede na određenom tlaku ( kada su radijalne gume u pitanju i za brzone preko 240 km/h radi se o 3.0 bara ), a kako tlak pada tako se oni drastično smanjuju .

Treće, treba razlikovati hladni i radni tlak. Guma se u vožnji grije , dolazi do trenja između molekula zraka , samim time do porasta temperature , zrak se samim time širi i raste pritisak u gumi. Konkretno to znači da ovisno o stilu vožnje, jedan vozač vozi agresivnije , drugi umjerenije, isti motor i ista guma, ovaj koji se vozi agresivnije može startati sa nižim tlakom na hladno a nakon nekog vremena radni tlak u gumama će kod obojice biti isti.
I sada treba uz to biti svjestan da se guma na cesti nikada ne može opteretiti kao na stazi, pa će biti jasnije zbog čega , osim drugih parametara, se kod upotrebe na stazi koriste puno manji tlakovi.

E sad dolazimo na ono bitno. Ja ne znam kako se ti voziš , a tome ti ovisi tlak kod cestovne upotrebe i kod guma kao što je RS10.

- ako se voziš normalno onda koristiš preporučene tlakove ( s tim da onda jednostavno guma ovakvog tipa nema smisla )

- pod uvjetom da se vozi popularno rečeno ; na nož; , u tom kontekstu tlak koji se koristi je dosta niži , odnosno negdje na pola puta onog preporučenog za stazu i onog preporučenog za cestu
U tom kontekstu , moj savjet je sljedeći:
Prednja u rasponu od 2,1 do 2,3 , zadnja u rasponu od 1,9 do 2,4, s tim da bi ja počeo sa 2,1 u prednjoj te 2,3 u zadnjoj. Ovisno o tempu zadnja ti može tražiti veće korekcije a prednja minimalne. Generalno to bi trebalo izgledati ovako. Kada kreneš i tek počneš sa vožnjom, prednja bi trebala imati blagu tendenciju da širi putanju a zadnja da lagano , jedva primjetno mijesi kao kada je guma izdušena. Nakon određenog broja kilometara , kada se ugrije, prednja bi trebala postat preciznija a zadnja dat onaj osječaj da se ukrutila. U toj varijanti možemo reć da si našao tlak prilagođen sebi u potpunosti, i da će guma na tom tlaku dat u kontesktu agresivne vožnje svoj maksimum.

(y)
 
bimba  (y)

211 gp racer M, 120/190-55  cijena?  ima kakvih akcija    :mrgreen:
 
nastavno na onu raspravu o m7rr :mrgreen:

danas uvečer, plominka sva u hladu, vani 15ak *C, na asfaltu vjerovatno i manje...
laganiji tempo ali od ruba do ruba, grip postojan
prosječan vožač i prosječna vožnja na istom takvom motoru, ali guma korektna...
:neznam:
 

Attachments

  • 001.jpg
    001.jpg
    96.5 KB · Views: 357
Flato said:
Koja dimenzija, di si uzeo i koja lova...?
180/120
1750 kn sa dostavom. kupigume.hr
Danas napravia 600 km. Guma drzi na raznim podlogama jednako dobro. Bila crta isto! Za sad zadovoljan. Malo je sporija u spustanju od rennsporta (moja zadnja guma) ali jebiga klasa ispod je
 
biker4life said:
nastavno na onu raspravu o m7rr :mrgreen:

danas uvečer, plominka sva u hladu, vani 15ak *C, na asfaltu vjerovatno i manje...
laganiji tempo ali od ruba do ruba, grip postojan
prosječan vožač i prosječna vožnja na istom takvom motoru, ali guma korektna...
:neznam:

Smanji malo povrat, po stanju gume na slici izgleda da je prebrz (na kanalima dignuti zadnji rubovi, a prednji pobruseni)  (y)
 
Flato said:
Bilježim se za analizu gospon Horejšo Kein

Pretpostavljam da je ovaj sarkasticni komentar upucen meni, zbog komentara slike gume koju je postavio biker4life ?
Iako si ga ocito protumacio kao "pametovanje CSI detektiva", zapravo se radi o dobronamjernom savjetu, vjerovao ili ne... No dobro, svako zna najbolje za sebe, a ima ovdje i iskusnijih ljudi, pa mozda i oni daju svoje misljenje  (y)
 
Zz ljudi  :021:

Da li smatrate da sport-touring guma može biti loš izbor za motor tipa XTX 660 (soft supermoto), koji se vozi uglavnom normalno?

Na svome imam Pilot Road 4 i dosta sam zadovoljan, ali mi je jedna stručnija osoba od mene (vulkanizer) rekla da to nije dobar izbor za moj motor koji rijetko ide na dulje ture, ima samo oko 180kg i da će se gume krivo trošiti  :misli:.

Također je rekao da će gume biti dobre još jedno 4-5tkm (prešao sam oko 2tkm do sad) a onda ću osjetiti da nešto ne štima i vjerovatno zamijeniti, a ja sam baš uzeo te gume da mi traju dosta.

Predložio mi je da idući put stavim supermoto gume.

Čovjek ima masu iskustva i slovi kao majstor u svome poslu, i na novo mi je izbalansirao ove gume koje su mi krivo balansirali na jednom drugom mjestu (i sada se dosta ljepše voziti) pa mi je dao misliti.

Mišljenja su jako dobrodošla!