GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

bimba, novi dunlop TT, sta mislis? navodno je izmedju sportmax-a i gp racera. imam trenutno power RS sa kojima sam jako zadovoljan, ali TT sa dunlopovom akcijom (vracaju 300kn) zvuci primamljivo  :mrgreen:
 
Ne mogu ti tu puno pomoći. Dunlop do sada nije imao u ponudi Racing Street gumu. Postojala je serija Sportsmart ( I , II, Max ) kao sportske gume, te GP Racer koji se u "narodu" koristio kao Racing Street guma ali je u naravi, i to pokazuje u pojedinim segmentima upotrebe, amaterska trkaća guma.
Ovo im je prvi put da nude tržištu čistu Racing Street gumu. Da li su uspjeli i u kojoj mjeri , to će vrijeme pokazati.

U ovom trenutku, kao i za sve nove gume , mogu ti reći sljedeće. Novi proizvod koji na papiru ( po specifikacijama proizvođaća ) djeluje superiorno, međutim papir je jedno a praksa drugo. Dakle, moje neko konkretno mišljenje o toj gumi moći češ dobiti za pola godine /godinu, kada skupim dovoljno povratnih inofrmacija od pouzdanih ljudi a najvjerojatnije je i sam probam.

Problem je kada netko predstavi samostalni proizvod iz nule, onda je vrlo teško unaprijed prognozirati išta.Kada neki proizvođać predstavi proizvod koji je klon već postojećih, onda ja mogu dati relativno točnu prognozu na osnovu toga. Npr, kada je izašao Pirelli Scorpion Trail II, koji je u naravi kombinacija karkase Scorpiona Trail, te smjese gazečeg sloja Angel GT, onda se dalo naslutiti kakva će to biti proizvod pa je moja prognoza bila takva da sam pogodio ono što se kasnije pokazalo u praksi. U ovom slučaju se radi o gumi koja je razvijena iz nule. Ono što mogu biti siguran. U tom segmentu Dunlop je jak, ima dovoljno iskustva tako da vjerujem da su izbacili dobar proizvod pa je samo pitanje , u odnosu na konkurenciju, koliko dobar.  (y)
 
M_T said:
Ima li tko kakve informacije o novoj Rosso Corsi 2? Promjene u odnosu na prethodnu verziju? Vidin da je 2 svrstana u sport kategoriju dok je prethodnik u racing street. Cijena ista.

Poslano sa mog VKY-L09 koristeći Tapatalk

Prvi puta je vidio na sajmu u Minhenu i bila je smještena između DRIII i Supercorse tako da je po tome neka sredina između te dvije gume?? Zainteresirala me ali ipak mi se nije isprobavalo pa sam uzeo DRIII  :) Mislim da je tek izasla pa ne vjerujem da ju je netko već vozio :misli: Ali meni zanimljiva kategorija pa me baš zanima kakva se bude pokazala  :misli: :misli:
 
Pozdrav, nisam novi član na forumu ali sam konačno kupio malo veći motor, pa bih molio savjet u vezi guma. Honda CB 500 F iz 2013. godine i gore su još original gume Dunlop sportmax D222 (ne znam koja je to kategorija guma sport ili touring i kakve su bile na testu), izgledaju dobro jer je motor bio garanžiran i prešao samo 5500 km. Da li da ih obavezno mijenjam i koji model predlažete, vožnja je većim dijelom na kraće relacije i vikend ture po par sto km.
 
Ako je motor iz 2013 a originalne gume, znači da su gume u upotrebi minimalno 4-5 godina. Uz to si početnik tako da nemaš iskustva, pa bi bilo poželjno da promijeniš gume.

Po napisanom pretpostavljam da se radi o jednoj normalnoj vožnji , i ako uzmemo još u obzir uvjete korištenja, sport-touring guma ti je pravilan izbor. Što se tiče izbora gume, kao početnik trebaš biti svjestan sljedečeg. Trebaš kvalitetnu i provjerenu sport-touring gumu, koja ima široko granično područje. Onaj koji ima iskustva može se sigurno vozit i na lošoj gumi, onaj koji nema ne. Znači povoljna i relativno loša guma ti nije riješenje. S druge strane preskupa i vrhunska guma ti nema potrebe jer nečeš iskoristiti sve njene prednosti i onda u jednu ruku ispada da bacaš novac.

Idealno za tebe, i moja preporuka Z6 od Metzelera  (y)
http://www.motogume.hr/proizvod/metzeler-roadtec-z6-set2

 
M_T said:
Ima li tko kakve informacije o novoj Rosso Corsi 2? Promjene u odnosu na prethodnu verziju? Vidin da je 2 svrstana u sport kategoriju dok je prethodnik u racing street. Cijena ista.

Poslano sa mog VKY-L09 koristeći Tapatalk

Da odgovorim obojici na pitanje vezano DRC II

Da dam konkretan odgovor i pojašnjenje, a sebi smanjim muke po pisanju evo prvo c/p mog teksta od prije godinu dana


To sa Sport , Hypersport , Supersport je zeznuta igra i zbunjuje. Stvar je u biti vrlo jednostavna i u biti si pogodio. Kada pričamo o radijalnim gumama za nakede, R-ove itd.. postoje u biti 4 osnovne kategorije guma:

Sport Touring
Sport
Racing Street
Race

Problem nastaje u tome što sport kategoriju svaki proizvođać " naziva" drugačije. Npr. Bridgestone Sve svoje sportske gume naziva "Hypersport" ( S20 , BT-016, BT-014 ) , Pirelli "Sport" ( DRIII, DRII, Diablo Rosso, Diablo ), Conti isto Hypersport , Metzeler Sport&Supersport itd...

Dakle, da bi bilo jasnije to bi otprilike izgledalo ovako ( moguće su manje greške jer sam kući pa je ovo sve iz glave )


Race
Metzeler                    Pirelli                                          Michelin              Bridgestone                Dunlop 
Racetec slick              Diablo Superbike Slick                    Power Slick Evo    Racing Battlax Vo2      Slickovi KR
Racetec RR K1&K2    Diablo Supercorsa V2 SC0,1,2,3      Power Cup Evo    R10 NHS                    D 212 GP

Racing Street
Metzeler                    Pirelli                                        Michelin                            Bridgsetone      Dunlop
Racetec RR K3            Diablo Supercorsa SP V2              Power Supersport Evo        RS10                GP Racer*
                                Diablo Supercorsa BSB                                                        BT-003 RS

Sport
Metzeler                    Pirelli                                          Michelin                            Bridgestone      Dunlop
Sportec M7RR            DRIII                                          Pilot Power 3                    S20 Evo            Sportsmart II
Sportec M5                DRII                                          Pilot Power 2CT                BT-016 Pro        Sportsmat
Sportec M3                Diablo                                        Pilot Power                        BT-014            Qualifier II

Sport-touring
Metzeler                    Pirelli                                        Michelin                            Bridgestone        Dunlop             
Roadtec 01                Angel GT                                    Pilot Road 4                      T30                    Roadsmart III
Roadtec Z8                Angel ST                                    Pilot Road 3                      BT-023                Roadsmart II
Roadtec Z6                Diablo Strada                            Pilot Road 2                      BT-021                Roadsmart

E sad, da preduhitrim potencijalna pitanja koja pretpostavljam da bi mogla biti , evo nekih dodatnih pojašnjenja

- na GP Racera sam stavio *, iz razloga što je on realno amaterska trkaća guma, a D212 GP profi trkaća guma ( pričamo o gumama sa šarom ) , jer Dunlop u biti nema u ponudi racingStreet gumu 

- Ako netko pokuša opovrgnuti moje navode  :mrgreen:pa ide u smjeru tipa da je Diablo Rosso III Hypersport a Diablo Rosso II Sport , ne stoji i evo činjenice. DRIII je novi model , zamjena za DRII stari model koji i dalje ostaje u ponudi ali po nižoj cijeni. Dakle, pričamo o sportskoj gumi zadnje generacije , i sportskoj gumi starije generacije, odnosno do prije mjesec dana isti odnos je bi DRII -Diablo , jer je DRIII tek izašao ove godine.  Svaki proizvođać pogotovo u Sport i Sport -Touring segmentu, ostavlja u proizvodnji i stare model uz nove unutar dvi-tri generacije, ali različitih cjenovnih razreda.

E sad dolazimo do Diablo Rosso Corse. Diablo Rosso Corsa je u biti spoj dvije gume iz Pirelli-eve ponude. Karkasa i sredina gazećeg sloja je DRII a bokovi gazećeg sloja je smjesa Supercorse. Realno gledajući , Rosso Corsa je jedina prava Hypersport guma na tržištu, dakle ispod Supercorse a poviše serije Diablo Rosso, a i točno tako ih Pirelli i deklarira.

Ono što treba imati na umu, da se sad tu opet ne pojave pitanje kako je ova bolja od ove, pa kako koja di pripada, to je nešto drugo. Klasifikacija neke gume u pogledu kategorije kojoj pripada bazira se isključivo na tome za kakvu je namjenu proizvođać deklarira i u skladu s tim kako je tehnički izvedena po pitanju konstrukcije karkase, deklarirane max.brzine, nosivosti,  udjela šare na gaznom sloju itd... E sad to što se neka pokaže bolja od druge ne mijenja kategoriju kojoj pripada. 



E sada prvo ovo vezano da je stara svrstana u Racing Street a nova u Sport. Ako je to u mome web shopu moguće je. Jednostavno tematika guma i kategorija je sama po sebi komplicirana i ako se ide previše u širinu onda se još dodatno zakomplicira i zbunjuje kupce. Takođe , svatko ima svoj neki način razmišljanja i razumijevanja i ja onda pokušavam u web shopu omogućiti da čovjek dođe do točno onog što želi a da opet to ne bude previše komplicirano. Pratim kako kupci razmišljaju i prilagođavam se većini i na kraju je nekako mi ispalo da je kupcima razumljivije i prihvatljivije da je stavim u Sport nego u Racing street. Da li sam u pravu ili ne, iskreno ni sam ne znam  :mrgreen:

Što se tiče DRCII u odnosnu na DRC  i generalno , mogu reći sljedeće. Prvo , kao i za svaku novu gumu vrlo je teško imati u startu pouzdane informacije i tvrditi 100% ta je guma takva i takva iz nekoliko razloga. Prvo, svaki cigo svog konja hvali , pa je na papiru to " najbolja " guma na svijetu. Drugo,razni testovi kao takvi nisu relevantni , barem ne za mene , iz nekoliko razloga. Prvi su uvjeti. Testovi se rade u nekoliko dana, i mada se neki novinari trude da naprave što realnije uvjete , treba imati na umu da je jedno kada guma u tri dana napravi 1000 km u određenim uvjetima ili kada je na motoru godinu dana u svim mogućim uvjetima. To se na testu ne može simulirati. Drugo, treba voditi računa da li su testovi od neovisnih institucija ( novine , portali i slično ) ili su interni od strane proizvođaća. Da se odmah razumijemo , generalno , i to odgovorno tvrdim, nema tu teorija urote-zavjere, plaćenih rezultata itd... nego se može odabirom specifičnih uvjeta testiranja utjecat na konačni rezultat i dati kroz testiranje prednost određenoj gumi. Npr... kada je predstavljen Roadsmart III , htjelo se naglasiti uz perfromanse i kilometraža. Rađen je interni test gdje su se po meni prilagodili uvjeti. Odabrana je lokacija , ne znam sada točno gdje , ali sa izrazito abrazivnim uvjetima, zahtjevnim zavojima i visokom temperaturom te FJR1300. Zašto ?, Zbog toga što FJR ubiva prednju gumu, zato što u takvim uvjetima se radi o strahovito maloj kilometraži , i onda se može rezultat prezentirati u korist RSIII. Kako? Vrlo jednostavno. U press materijalu navedeno je da RSIII radi u odnosu na konkurenciju i do 50% više km i nisu lagali ali su činjenice naveli u dnu ( * Mala slova itd... ) što nitko ne čita. Radilo se o tome da su prednje gume na testu napravile par tisuća i bile gotove. Oni su računali omjere potrošenosti za prednju gumu , koja je zbog kombinacije uvjeta /motora bila pod većim stresom, te prezentirali podatke za prednju gumu i dobili podatak od 50% jer jednostavno na malu kilometražu razlike koje se dobivaju u potrošenosti daju puno veće postotke. Za zadnju nisu iznosili podatak je su razlike bile 5 do 15%. Jednostavno ako neka guma napravi 2000 a druga 2800 to je 40% razlike ali u praksi tko to napravi sa sport-touring gumom samo 2000 ili 3000 km i to sa prednjom.
Realno se pokazalo da je potrošnja u rangu konkurencije i da se ujednakim uvjetima to svede npr. da ako Angel GT napravi 12000 km ova napravi 13200.

Da se mi vratimo na bitno. Diablo Rosso Corsa , kako sam već naveo je kombinacija karkase i sredine gazečeg sloja od Diablo Rosso II ( Sport ) te smjese od Supercorse SC na bočnom dijelu gazečeg sloja. To u praksi daje rezultat da imate gumu koja nije nervozna kao Race guma, traje skoro kao sportska a u nagibu daje grip kao Race. Sve je to divno i krasno ali u praksi se pokazalo da ima jednu manu koja je nekima smetala a nekima ne. Naime , zbog prevelike razlike u tvrdoći smjese između sredine i boka , te njihove radne temperature, u polunagibu kada su obje smjese u kontaktu sa podlogom, guma je imala jedan efekat u prijelazu nagiba da popusti pa uhvati. Ništa strašno ali tražilo je navikavanje i netko se mogao tome prilagodit a netko ne.

Najveća konstrukcijska razlika između DRC i DRCII je da nova kod zadnje gume koristi tri smjese u 5 zona baš iz razloga da bi se premostila razlika između tvrde smjese u sredini i super mekane u kraju, te na taj način riješio gore navedeni problem. U tom kontekstu i s obzirom na kombinaciju karkasa&smjesa guma bi trebala biti vrhunski proizvod za cestu koji fantastično kombinira mogućnost ekstremnje vožnje sa velikom kilometražom i to sve bez nervoze karakteristične za Racing Street & Race gume. S obzirom na iskustvo Pirelli-a velike su šanse da su uspjeli u tome , s tim da će to ipak vrijeme pokazati. (y)

Nadam se da sam pomogao i pojasnio razumljivo  :mrgreen:

 
Hvala i ja sam mislio na sport-touring gume, da li je bolja dunlop sportmax roadsmart 3, continental road attack 3, Michelin road 5 ili metzeler roadtec z8, ili  su bolje ispitane za broj stariji modeli?  Ovaj z6 je jako povoljan ali koliko je star model?
 
Vezano za ovaj duži osvrt, mozda jedno tzv amatersko pitanje, zanima me kategorija Race i Racing street.
Jeli “Race” iskljucivo za upotrebu na stazi? Hocu reci, kad ce se preporuciti kupnju Race gume, a kad Racing street? Nacelno?

Jos samo vezano za Supercorsu? Ima je u obje kategorije, bitno je znaci obratiti paznju na ona slova u nastavku?
 
Getriba said:
Vezano za ovaj duži osvrt, mozda jedno tzv amatersko pitanje, zanima me kategorija Race i Racing street.
Jeli “Race” iskljucivo za upotrebu na stazi? Hocu reci, kad ce se preporuciti kupnju Race gume, a kad Racing street? Nacelno?

Jos samo vezano za Supercorsu? Ima je u obje kategorije, bitno je znaci obratiti paznju na ona slova u nastavku?

- U kategoriji Race imaš slickove i narezane. Kod Pirelli-a ti je to Diablo Superbike kao slick, te Supercorsa SC kao narezana
- Supercorsa SC ( Special Coumpand , SC0, SC1, SC2 ) je Race guma, a Supercorsa SP ( Sportproduction ) je Racing street guma. U principu radi se o istoj gumi s tim da SP ima jednostavniju smjesu prilagođenu cesti sa nižom radnom temperaturom
- kod upotrebe na stazi razlika između Race i Racing Street guma je velika i osjeti je profi i amater, kod upotrebe na cesti, razlika je puno manja i treba biti vrhunski vozač i voziti se ekstremno brzo da bi se osjetila razlika
- nacelno, oni koji osjete razliku između Racing Street i Race na cesti, oni već znaju tu tematiku i ne pitaju za preporuku, a oni koji pitaju za savjet da li Race ili racing Street trebaju kupiti Racing Street

Nadam se da sam pomogao  (y)
 
Pinta 001 JA said:
Čuvaj taj tekst Bimba još će ti trebati :wink: (y) (y) (y)

E da, dobro si podsjetio jer su u međuvremenu izašli novi modeli kod svih pa treba tablicu malo modificirati  (y)
 
bimba said:
- U kategoriji Race imaš slickove i narezane. Kod Pirelli-a ti je to Diablo Superbike kao slick, te Supercorsa SC kao narezana
- Supercorsa SC ( Special Coumpand , SC0, SC1, SC2 ) je Race guma, a Supercorsa SP ( Sportproduction ) je Racing street guma. U principu radi se o istoj gumi s tim da SP ima jednostavniju smjesu prilagođenu cesti sa nižom radnom temperaturom
- kod upotrebe na stazi razlika između Race i Racing Street guma je velika i osjeti je profi i amater, kod upotrebe na cesti, razlika je puno manja i treba biti vrhunski vozač i voziti se ekstremno brzo da bi se osjetila razlika
- nacelno, oni koji osjete razliku između Racing Street i Race na cesti, oni već znaju tu tematiku i ne pitaju za preporuku, a oni koji pitaju za savjet da li Race ili racing Street trebaju kupiti Racing Street

Nadam se da sam pomogao  (y)

Bimba molio bi te ako moze jos jedna usporedba?

Vozio sam Metzelera Raceteca K 1 i 3...i meni osobno razlika ogromna izmedju te dvije.

Dali bi bila npr isto tako velika razlika izmedju SC0 ili 1 naspram Supercorse SP?

Hvala



 
Znam da si polagao velike nade u roadsmart III kad je tek izasla, kakva su sad iskustva nakon godine dana? Razlike u usporedbi sa Angel GT?
 
Sasa10 said:
Bimba molio bi te ako moze jos jedna usporedba?

Vozio sam Metzelera Raceteca K 1 i 3...i meni osobno razlika ogromna izmedju te dvije.

Dali bi bila npr isto tako velika razlika izmedju SC0 ili 1 naspram Supercorse SP?

Hvala

Da
 
bimba said:
Da se mi vratimo na bitno. Diablo Rosso Corsa , kako sam već naveo je kombinacija karkase i sredine gazečeg sloja od Diablo Rosso II ( Sport ) te smjese od Supercorse SC na bočnom dijelu gazečeg sloja. To u praksi daje rezultat da imate gumu koja nije nervozna kao Race guma, traje skoro kao sportska a u nagibu daje grip kao Race. Sve je to divno i krasno ali u praksi se pokazalo da ima jednu manu koja je nekima smetala a nekima ne. Naime , zbog prevelike razlike u tvrdoći smjese između sredine i boka , te njihove radne temperature, u polunagibu kada su obje smjese u kontaktu sa podlogom, guma je imala jedan efekat u prijelazu nagiba da popusti pa uhvati. Ništa strašno ali tražilo je navikavanje i netko se mogao tome prilagodit a netko ne.

Najveća konstrukcijska razlika između DRC i DRCII je da nova kod zadnje gume koristi tri smjese u 5 zona baš iz razloga da bi se premostila razlika između tvrde smjese u sredini i super mekane u kraju, te na taj način riješio gore navedeni problem. U tom kontekstu i s obzirom na kombinaciju karkasa&smjesa guma bi trebala biti vrhunski proizvod za cestu koji fantastično kombinira mogućnost ekstremnje vožnje sa velikom kilometražom i to sve bez nervoze karakteristične za Racing Street & Race gume. S obzirom na iskustvo Pirelli-a velike su šanse da su uspjeli u tome , s tim da će to ipak vrijeme pokazati. (y)

Nadam se da sam pomogao i pojasnio razumljivo  :mrgreen:

Hvala na odgovoru, dobija san sve informacije koje su me interesirale.  :cool:
Prva Rosso Corsa mi se pokazala fenomenalnom u kombinaciji sa SP V2 prednjom. Mislim da je odluka pala i za ovu sezonu.  (y)
 
irmascher said:
Znam da si polagao velike nade u roadsmart III kad je tek izasla, kakva su sad iskustva nakon godine dana? Razlike u usporedbi sa Angel GT?

Po meni potvrdili su se moji dojmovi nakon testa na kojem sam bio, kako pozitivne strane tako i negativne , odnosno kako će kupci sport-touring guma reagirati na nju.

Guma je odlična, grip na suhom, vozne osobine, nema problema sa grijanjem, na mokrom takođe vrlo dobra, odnosno sve bitne stavke za sport-touring gumu su na veoma visokom nivou, osim jedne stavke a to je karkasa. Jednostavno je za sport-touring gumu prekruta i preoštra.
To rezultira tome da recimo ako se voliš vozit malo brže i recimo voziš jednu MT-09, onda dobiješ puno više "sporta" nego što očekuješ od jedne sport-touring gume, pa i više nego od nekih sportskih. Međutim, kupci sport-touring guma većinom rade dosta km, tu se radi i o velikim touring motorima tipa FJR-a, GTR-a itd... , česte su duže relacije u dvoje , krcati kuferi... i tada su veoma bitne stavke udobnost, neutralne vozne osobine, stabilnost na pravcu itd... i kod takve upotrebe guma postaje naporna.
Većina je kritizirala Roadsmarta II da je pretupa guma koja ima lošu povratnu informaciju i da je troma u vožnji, sa Roadsmartom III su išli to ispraviti ali moje je mišljenje da su otišli u drugi krajnost, što je na kraju rezultiralo proizvodom koji je odličan ali za uski krug kupaca, što je veliki problem ako uzmemo u obzir da je kod radijalnih guma sport-touring segment najrasprostranjeniji.

Možda se varam , pogotovo što je još nisam probao, ali ovako na prvu dok imam gumu u ruci, mislim da je Michelin napravio istu grešku sa novim Road 5.

Što se tiče Angel GT-a, neću reći da je bolji , ali je pogođenija guma od Roadsmarta III, iz dva razloga. Jedan je , i ovo je subjektivno , niti jednu gumu nisam vozio po Splitu na hladno, na laganom motoru ( MT.09 ) i da je tako držala. Drugo , upravo što je Rodsmartu III najveća mana, to je njena najveća prednost, a to su izvrsno izbalansirane vozne osobine koje omogućuju jednako dobro " sportsku" vožnju, a s druge strane odlična je u putnim uvjetima. 
 
bimba said:
- U kategoriji Race imaš slickove i narezane. Kod Pirelli-a ti je to Diablo Superbike kao slick, te Supercorsa SC kao narezana
- Supercorsa SC ( Special Coumpand , SC0, SC1, SC2 ) je Race guma, a Supercorsa SP ( Sportproduction ) je Racing street guma. U principu radi se o istoj gumi s tim da SP ima jednostavniju smjesu prilagođenu cesti sa nižom radnom temperaturom
- kod upotrebe na stazi razlika između Race i Racing Street guma je velika i osjeti je profi i amater, kod upotrebe na cesti, razlika je puno manja i treba biti vrhunski vozač i voziti se ekstremno brzo da bi se osjetila razlika
- nacelno, oni koji osjete razliku između Racing Street i Race na cesti, oni već znaju tu tematiku i ne pitaju za preporuku, a oni koji pitaju za savjet da li Race ili racing Street trebaju kupiti Racing Street

Nadam se da sam pomogao  (y)

Vezano za racing-street gume, po kojem principu najcesce preporucite kupcu neku gumu? Mislim, od tih 4-5 u ponudi, ide li preporuka npr tako da kupac odabere po svom iskustvu od prije sto je imao pa zeli isto ili promjenu, ili su neke bitne razlike medju njima? Ili na kraju price, koju god se odabere od te 3-4 ne moze se pogrijesiti?
 
Generalno preporuku guma dajem na osnovu informacija koje dobijem od mušterije ( način vožnje i uvjeti upotrebe ), te mu na osnovu toga pojasnim što smatram da je najbolje za njega, dam mu jednu ili više preporuka te objasnim onda prednosti i mane svake od njih, pa na osnovu toga on odluči.

Kada su Racing Street gume u pitanju , tu si u pravu, sve su to vrhunski proizvodi koji opet imaju neke prednosti i mane jedna naspram druge , pa onda opet kupac na osnovu toga odluči što je za njega najbolje.

Odnosno, kada je ponuda guma u pitanju , uvijek su dvije opcije. Ja želim to i to , ima , cijena ta i ta , izvolite . Najlakša prodaja, i ne moram razmišljati da li će biti zadovoljan ili ne , pa onda eventualno mene kriviti.

Opcija dva, savjet i preporuka, i uz gore nevedeno , uvijek mi je dobra informacija kada mi kupac kaže na čemu je dosad vozio , te prednosti i mane iste. Onda tražim, ako je naravno moguće ( nemam čarobni štapić  :mrgreen:) , gumu koja će mu zadržati sve prednosti ove koju je imao, a riješiti mane koje je primjetio.
 
Pozdrav
Da se malo i ja ukljucim sa pitanjima.
Michelin Road 5 ??? Čitao o toj gumi i hvale je dosta pa me zanima jel ima kakvih povratnih informacija več sada, pošto je guma relativno nova ? Zadnje vozio PR4 i zadovoljan sam sa njom, a bliži se i promjena guma pa me zanima mišljenje o road 5.
 
Plinko1 said:
Pozdrav
Da se malo i ja ukljucim sa pitanjima.
Michelin Road 5 ??? Čitao o toj gumi i hvale je dosta pa me zanima jel ima kakvih povratnih informacija več sada, pošto je guma relativno nova ? Zadnje vozio PR4 i zadovoljan sam sa njom, a bliži se i promjena guma pa me zanima mišljenje o road 5.
bimba said:
.....
Guma je odlična, grip na suhom, vozne osobine, nema problema sa grijanjem, na mokrom takođe vrlo dobra, odnosno sve bitne stavke za sport-touring gumu su na veoma visokom nivou, osim jedne stavke a to je karkasa. Jednostavno je za sport-touring gumu prekruta i preoštra.
To rezultira tome da recimo ako se voliš vozit malo brže i recimo voziš jednu MT-09, onda dobiješ puno više "sporta" nego što očekuješ od jedne sport-touring gume, pa i više nego od nekih sportskih. Međutim, kupci sport-touring guma većinom rade dosta km, tu se radi i o velikim touring motorima tipa FJR-a, GTR-a itd... , česte su duže relacije u dvoje , krcati kuferi... i tada su veoma bitne stavke udobnost, neutralne vozne osobine, stabilnost na pravcu itd... i kod takve upotrebe guma postaje naporna.
....

Možda se varam , pogotovo što je još nisam probao, ali ovako na prvu dok imam gumu u ruci, mislim da je Michelin napravio istu grešku sa novim Road 5.
.....