GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

bimba said:
Po meni potvrdili su se moji dojmovi nakon testa na kojem sam bio, kako pozitivne strane tako i negativne , odnosno kako će kupci sport-touring guma reagirati na nju.

Guma je odlična, grip na suhom, vozne osobine, nema problema sa grijanjem, na mokrom takođe vrlo dobra, odnosno sve bitne stavke za sport-touring gumu su na veoma visokom nivou, osim jedne stavke a to je karkasa. Jednostavno je za sport-touring gumu prekruta i preoštra.
To rezultira tome da recimo ako se voliš vozit malo brže i recimo voziš jednu MT-09, onda dobiješ puno više "sporta" nego što očekuješ od jedne sport-touring gume, pa i više nego od nekih sportskih. Međutim, kupci sport-touring guma većinom rade dosta km, tu se radi i o velikim touring motorima tipa FJR-a, GTR-a itd... , česte su duže relacije u dvoje , krcati kuferi... i tada su veoma bitne stavke udobnost, neutralne vozne osobine, stabilnost na pravcu itd... i kod takve upotrebe guma postaje naporna.
Većina je kritizirala Roadsmarta II da je pretupa guma koja ima lošu povratnu informaciju i da je troma u vožnji, sa Roadsmartom III su išli to ispraviti ali moje je mišljenje da su otišli u drugi krajnost, što je na kraju rezultiralo proizvodom koji je odličan ali za uski krug kupaca, što je veliki problem ako uzmemo u obzir da je kod radijalnih guma sport-touring segment najrasprostranjeniji.

Možda se varam , pogotovo što je još nisam probao, ali ovako na prvu dok imam gumu u ruci, mislim da je Michelin napravio istu grešku sa novim Road 5.

Što se tiče Angel GT-a, neću reći da je bolji , ali je pogođenija guma od Roadsmarta III, iz dva razloga. Jedan je , i ovo je subjektivno , niti jednu gumu nisam vozio po Splitu na hladno, na laganom motoru ( MT.09 ) i da je tako držala. Drugo , upravo što je Rodsmartu III najveća mana, to je njena najveća prednost, a to su izvrsno izbalansirane vozne osobine koje omogućuju jednako dobro " sportsku" vožnju, a s druge strane odlična je u putnim uvjetima.

Znači u principu Angel ST je guma orijentirana sportu kao i RSIII? S
 
Gosp Bimba
Molim Vas cijenu za set GP Racer 120/70/17 M i 180/55/17 E, D211 ili D212 sa dostavom u Zagreb.
Odustao od dovlacenja motora u Irsku tak da su smjese za HR upotrebu...
PS: ak se dogovorimo, placanje i preuzimanje ce odraditi frend iz Zagreba tak da me sve ceka "ready" kad dodem za dva tjedna...
Hvala
 
cico jeli tvoj sukan kod sopića u salonu?
 
cicogti said:
Gosp Bimba
Molim Vas cijenu za set GP Racer 120/70/17 M i 180/55/17 E, D211 ili D212 sa dostavom u Zagreb.
Odustao od dovlacenja motora u Irsku tak da su smjese za HR upotrebu...
PS: ak se dogovorimo, placanje i preuzimanje ce odraditi frend iz Zagreba tak da me sve ceka "ready" kad dodem za dva tjedna...
Hvala

211  2120,00 kn
212  2460,00 kn

(y)
 
Hej Zlogi,
je to je moj, bas mi je sad Sopic promjenil ulje i filter i ide na regu tak da me doceka spreman za koji dan😀
Sad planiram da mu metnem i nove slape
 

Attachments

  • IMG-20180328-WA0001.jpg
    IMG-20180328-WA0001.jpg
    212 KB · Views: 174
Bimba,znam da je bila negdje prica o tome ali nikako da nadem pa se ispricavam..
Zanima me tvoje misljenje o Mitas Sport Force +?
Koliko otprilike traje guma i kakav joj je grip na suhom?
Vozilo je CBR 600 RR a tempo zivahan..
tnx  (y)
 
cicogti said:
Hej Zlogi,
je to je moj, bas mi je sad Sopic promjenil ulje i filter i ide na regu tak da me doceka spreman za koji dan[emoji3]
Sad planiram da mu metnem i nove slape
 
 
Molim preporuku za gumu 160/60- 17 (cbf 600s) za tatu.
Do sad je vozil na diablo supercorsa (180 iza), ali ga zezaju na tehničkom, a i policija je počela pa mu se neda više briga imati.
Gledali smo Diablo Rosso 2, ali ko ima nekaj bolje slobodno napišete.

Hvala
 
RRi said:
Bimba,znam da je bila negdje prica o tome ali nikako da nadem pa se ispricavam..
Zanima me tvoje misljenje o Mitas Sport Force +?
Koliko otprilike traje guma i kakav joj je grip na suhom?
Vozilo je CBR 600 RR a tempo zivahan..
tnx  (y)

Odlična sportska guma koja se može mjeriti sa premium proizvođaćima, ne sa njihovim top modelima sportskih guma ali sa starijom generacijom da. Lako se grije , dobre vozne osobine , vrlo dobra na suhom , kilometraža prosjek klase ( možeš očekivati od 5000 do 8000 km ).

Odnosno, u tom rangu cijene bolja od jednog Pilota Power, tu negdje sa M3, lošija od BT-016 Pro s tim da je kilometraža neusporedivo veća u odnosu na njega.

Zaključak , vrlo dobra guma za male novce, svakako bi te ugodno iznenadila , i ako gledamo omjer cijene i kvalitete, jedna od boljih opcija na tržištu sportskih guma  (y)
 
Ceki said:
Molim preporuku za gumu 160/60- 17 (cbf 600s) za tatu.
Do sad je vozil na diablo supercorsa (180 iza), ali ga zezaju na tehničkom, a i policija je počela pa mu se neda više briga imati.
Gledali smo Diablo Rosso 2, ali ko ima nekaj bolje slobodno napišete.

Hvala

a kako se tata vozi  :misli:
 
Plinko1 said:
Pozdrav
Da se malo i ja ukljucim sa pitanjima.
Michelin Road 5 ??? Čitao o toj gumi i hvale je dosta pa me zanima jel ima kakvih povratnih informacija več sada, pošto je guma relativno nova ? Zadnje vozio PR4 i zadovoljan sam sa njom, a bliži se i promjena guma pa me zanima mišljenje o road 5.

Još je rano za davati konkretne i pouzdane informacije, ali ono što ti mogu reći je da je bitno drukčija od PR4 koji je bio od glave do pete projektiran u pravoj maniri sport-touring gume, dok Road 5 ima bitno drukčije , agresivnije vozne osobine.

Kod onih koji se voze normalno do umjereno sportski, i više vole neutralne vozne osobine te stabilnost na pravcu, Road 5 im se najvjerojatnije neće svidjeti.
 
bimba said:
Odlična sportska guma koja se može mjeriti sa premium proizvođaćima, ne sa njihovim top modelima sportskih guma ali sa starijom generacijom da. Lako se grije , dobre vozne osobine , vrlo dobra na suhom , kilometraža prosjek klase ( možeš očekivati od 5000 do 8000 km ).

Odnosno, u tom rangu cijene bolja od jednog Pilota Power, tu negdje sa M3, lošija od BT-016 Pro s tim da je kilometraža neusporedivo veća u odnosu na njega.

Zaključak , vrlo dobra guma za male novce, svakako bi te ugodno iznenadila , i ako gledamo omjer cijene i kvalitete, jedna od boljih opcija na tržištu sportskih guma  (y)

Gospodin,kao i uvijek...  8)
Hvala na odgovoru. (y)
 
Bimba, jedno pitanje za tebe.....
Kako bi usporedio Michelin PP sa sport touring gumama zadnje generacije (na primjer novi Pilot Road 5 ili nekom slicnom gumom, relativno "agresivnom" u smislu profila), ali iskljucivo po pitanju gripa u nagibu i polunagibu na otvaranje gasa kod jace voznje na recimo potezu Senj-Karlobag-Starigrad na motoru tipa Z750 pri vanjskoj temperaturi od nekih 25C? Koja ce prije "krizirat", koja ce prije krize ponudit bolje performanse u tom smislu?
Da bude jos jednostavnije, pretpostavimo da je tlak u svima odgovarajuci za taj scenarij.

Pretpostavljam da znas zasto pitam, ako ne, pojasnit cu zasto me to zanima


P.S.
Slobodno nek i drugi daju svoje misljenje, dapace


Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
 
U kontekstu sportske vožnje i gripa , Sport-touring gume zadnje generacije se mogu u bilo kojem pogledu mjerit sa Pilotom Power, za neke bi se usudio reći i da su bolje, razlika je jedino u većini slučajeva u voznim osobinama ( ovo si me razumio što sam htio reći , ako treba pojasnit ću  :mrgreen:).

 
Fala na brzom odgovoru.

Pitao sam (naravno) kroz prizmu kn/km i sto dobijem, odnosno gubim sa, u grubo, duplo skupljim setom guma, a znajuci da su mi PP zapravo odgovarajuce.



Edit:
Jos ako ti kazem da mi pp traju u prosjeku 8000km, sve je puno jasnije :D

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
 

osim same smjese, u načelu glavna razlika između sport touring i sport guma je u obliku, odnosno pojednostavljeno rečeno, s-t gume su više ravnije, dok su sportske više zaobljene

mislim da u tom kontekstu biš dobio manje rekreativan motor i manji maximalan nagib, iako danas ima modernih s-t guma koje ni u tom polju ne zaostaju puno

pilot power je definitivno guma starije generacije i to isto treba imati na umu

moj savjet ako ideš na gumu od +/- 2k kn ti je nešto tipa metz m7rr ili sl., mislim da bi ti na nakedu koji nije ni veliki ni težak, a imajući u vidu koliko ti traju sportske gume, s-t guma trajala "zauvijek" odnosno nebiš imao performanse koje biš možda htio (grip vjerovatno da u odnosu na pilot power, ali nagib i rekreativnost ne), ali trajala bi ti "predugo" (vremenski, a možda i km - neznam koliko radiš na sezonu), pogotovo prednja, pa biš opet imao dilemu kada i sa čime zamijeniti

potrošio sam puno setova pp-a, imao sam i razne s-t gume, mislim da svatko tko voli zavoje a godišnje ne prelazi previše km ne treba gledati s-t gume
 
A onaj tko voli zavoje ali i nekih cca 10000 km godisnje unutar kojih ne voli drugu promjenu guma u sezoni, a jos zivi blizu Karlobaga i Starigrada????

Uf zajebana li pitanja.....