MOONSHIELD
Well-known member
nadam se da nije, bt016 je premekan po sredini, meni ta guma ni hladna nije klizila..Žbla said:U usporedbi sa BT016? Jel ta guma mekša po sredini od BT016?
nadam se da nije, bt016 je premekan po sredini, meni ta guma ni hladna nije klizila..Žbla said:U usporedbi sa BT016? Jel ta guma mekša po sredini od BT016?
ovak...motor je došao s orginalnim BT-014 (ako me sječanje dobro služi). One su nakon 10000 bile neupotrebljive. Mjenjao ih na 12000.Bilo je šara, ali na gas bi motor proklizao. U zavoju (to sam tek kasnije skužio kad sam mjenjao) motor nije slijedio liniju već ju je dosta širio.. Pošto je prednja bila dobra, uzeo sam zadnju Michelin PP2ct. Ona je izdržala 12000. Također, nakon 10000 to više nije bilo to. Ista stvar, ali je motor (samo zbog zadnje) bio dosta vozniji. Vjerojatno zbog prednje koja je već bila pri kraju debelo, držanje ceste nije bilo baš nešto. Na mokrom bi svako malo zaplesao, na kočenju prednji, u vožnji i zadnji kraj. Nakon 12000 zadnjoj (prednjoj 24000) zamjenio sam obje i uzeo PR2. Ispočetka mi se guma činila teška. Imao sam osječaj kao da motor ne mogu polegnuti. No već nakon par km razlika je bila osjetno bolja. Motor je išao ko po tračnicama. Cesta prema Marofu po kojoj sam išao tjedno 4 puta pokazala je razliku. Zavoji po kojima sam se mučio sa 90 kroz par puta s PR2 prolazio sa 110-120. i konstantno su držale pravac bez širenja putanje. E sad. Vjerujem ja da bi neki drugi prolazili još brže, ali....jbg, ja tak ne vozim. Uvjek je netko izabimba said:Nema na čemu :wink:
Ajde molim te ako ti nije problem, baš me zanima , odgovori mi nešto. Kažeš da sad ima 24 tisuće ( za sada si rekorder, dosada sam najviše vidio na FZ6 ovo ljeto 21 tisuću, i bilo je još dosta ), zanima me koliko dugo su na motoru , i ako može neka usporedba kako sada drže i ponašaju se u odnosu kada su bile nove :misli:
Žbla said:Koliko bi ta guma cca mogla prijeći u nekoj normalnoj vožnji (po sredini), rubovi se obično potroše poslije sredine jer u slavoniji nema baš zavoja, pa se guštamo na nekim određenim dijelovima jednom do 2-3 puta tjedno....
U usporedbi sa BT016? Jel ta guma mekša po sredini od BT016?
zašto? Prije bi pitao ima li kočnicu?Mocippaldi said:PP2CT 10000/12000km :shock: jel ima taj motor rucicu sa gasom :misli:
šta ce mu kocnica ako nema gasa :misli:live-for-ride said:zašto? Prije bi pitao ima li kočnicu?
live-for-ride said:Probajte ne slajdat, palit gume, dizat na zadnji, prednji, koristite motor za turističke vožnje...vjerojatno će i vama dosta više trajati. Jbg kad em ne pali vožnja po gradu.
bimba said:Jeli misliš na Power Pure :misli:
live-for-ride said:Probajte ne slajdat, palit gume, dizat na zadnji, prednji, koristite motor za turističke vožnje...vjerojatno će i vama dosta više trajati. Jbg kad em ne pali vožnja po gradu.
ne slajdam, ne palim gumu, ne dižem na prednji i zadnji, ali pobogu, nisam kupio motor da se vozim turistički, turistički se mogu voziti i s atx-omlive-for-ride said:Probajte ne slajdat, palit gume, dizat na zadnji, prednji, koristite motor za turističke vožnje...vjerojatno će i vama dosta više trajati. Jbg kad em ne pali vožnja po gradu.
cRuNk said:Ne vjerujem da je tvrdja od bt016 a sumnjam da bi ti bimba mogao potvrditi jer jos nisu dostupne a informacije dostupne na netu su malo za reci mrsave...
Na tvom mjestu bi se vise zapitao jesi li prilagodio preload na zadnjem amortizeru i tlak u gumi za voznju u dvoje? :wink:
cRuNk said:Onda nema druge, jos podici tlak i vise stajanja :misli:
ili drugu gumu za autoput..Tutty said:Nema druge nego ić starom cestom, a autoput zaboravit
Mocippaldi said:Imam motor koji je namjenjenza deranje(R1) a i gume na njemu su isto za deranje(MPP) tako da ne vidim razlog zasto bi vozio turisticki :misli: za to su drugi motori a i druge gume napravljeni
MOONSHIELD said:ne slajdam, ne palim gumu, ne dižem na prednji i zadnji, ali pobogu, nisam kupio motor da se vozim turistički, turistički se mogu voziti i s atx-om
što se tiče bt016 to je guma koja drži drži i onda samo nakon jedne vožnje skužiš da je potrošena, očito ima neki rok trajanja, ali drži i onda jako dobro
nažalost nemogu tvrditi kak je guma završila, ali ja sam napravio cca 4500 km, onda sam prodao motor, a sadašnji vlasnik ju je odma skinuo jer sam mu dao jedan stariji set dunlopa da može proči na tehničkom, kolko ja znam bacio ih je odmah iako sam mu rekao da ih stavi nakon tehničkog gore nazad jer su gume bilo još dobre, jedino kaj su po sredini bile potrošene pa nisu bile za prolaz na tehničkom vjerojatno
ali da drže odlično, bez primjedbe, iako dajem u toj klasi veliku prednost PP, koje isto jako dobro drže, ali su i dosta trajnije
jebiga...onda se nemojte čuditi što meni guma traje duže. No..trebalo bi definirati što je za koga turistička vožnja. No...recimo da cestom Karlovac, Plitvice vožnja bi bila konstantno između 90 i 130, od plitvica prema jugu pa prema zadru nešto više (100-150 ima više ravnihj djelova). Mislim da je takva vožnja u dvoje, s koferom sasvim prihvatljiva i nikome dosadna. Svatko ima motor za drugo. Meni otići do krka ili rijeke ne predstavlja zadovoljstvo godine koje se planira dva tjedna unaprijed. To se odluči prije ručka, pa na ručak negdje na krku u nekoj konobi i nazad. E tome meni služi motor. Prema rijeci uvjek to bude između 90 i 130. jbg...više od toga nam nije gušt, a eto...i gume traju, potrošnja je mala (4,5-5l). Da opet kupujem motor 600 ccm, opet bi uzeo gsr-a, jedino što ću sad probati s roadsmartom.Mocippaldi said:Imam motor koji je namjenjenza deranje(R1) a i gume na njemu su isto za deranje(MPP) tako da ne vidim razlog zasto bi vozio turisticki :misli: za to su drugi motori a i druge gume napravljeni