GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Žbla said:
U usporedbi sa BT016? Jel ta guma mekša po sredini od BT016?
nadam se da nije, bt016 je premekan po sredini, meni ta guma ni hladna nije klizila..
 
bimba said:
Nema na čemu :wink:

Ajde molim te ako ti nije problem, baš me zanima , odgovori mi nešto. Kažeš da sad ima 24 tisuće ( za sada si rekorder, dosada sam najviše vidio na FZ6 ovo ljeto 21 tisuću, i bilo je još dosta ), zanima me koliko dugo su na motoru , i ako može neka usporedba kako sada drže i ponašaju se u odnosu kada su bile nove :misli:
ovak...motor je došao s orginalnim BT-014 (ako me sječanje dobro služi). One su nakon 10000 bile neupotrebljive. Mjenjao ih na 12000.Bilo je šara, ali na gas bi motor proklizao. U zavoju (to sam tek kasnije skužio kad sam mjenjao) motor nije slijedio liniju već ju je dosta širio.. Pošto je prednja bila dobra, uzeo sam zadnju Michelin PP2ct. Ona je izdržala 12000. Također, nakon 10000 to više nije bilo to. Ista stvar, ali je motor (samo zbog zadnje) bio dosta vozniji. Vjerojatno zbog prednje koja je već bila pri kraju debelo, držanje ceste nije bilo baš nešto. Na mokrom bi svako malo zaplesao, na kočenju prednji, u vožnji i zadnji kraj. Nakon 12000 zadnjoj (prednjoj 24000) zamjenio sam obje i uzeo PR2. Ispočetka mi se guma činila teška. Imao sam osječaj kao da motor ne mogu polegnuti. No već nakon par km razlika je bila osjetno bolja. Motor je išao ko po tračnicama. Cesta prema Marofu po kojoj sam išao tjedno 4 puta pokazala je razliku. Zavoji po kojima sam se mučio sa 90 kroz par puta  s PR2 prolazio sa 110-120. i konstantno su držale pravac bez širenja putanje. E sad. Vjerujem ja da bi neki drugi prolazili još brže, ali....jbg, ja tak ne vozim. Uvjek je netko iza :mrgreen:
Sad pred kraj osječam kočnicu u glavi tako da nikako ne tjeram u (za mene) neke ekstreme. Zadnje što sam se vozi malo slobodnije bilo je u sloveniji prema soči, preko vršića i nazad. Nisam osjetio nikakve probleme. Bilo nas je dva motora i ovaj iza je rekao da mu je baš mrak tempo i da nije mislio da će to biti tako. E sad....nije proklizavala, pratila je liniju no najveći mi je problem neravnomjerna potrošenost. Ravnije je po sredini, onda se stvorio prijelaz opet je ravna  prema svakom rubu. (nemoj doslovno shvatiti) Ko da sam vozio duge zavoje pa se zaravnila. Zbog toga motor ne pada fluidno u zavoj. Najviše mi se potrošila ove godine na pagu. Asfalt je grub za popizdit i u tih 700-800 km se skinulo ko u 5000 km po normalnim cestama.
Ako iz svega možeš izvući poantu i odgovor, onda super. Uglavnom, ponovo bi ih kupio.

Mišljenja sam da nagla kočenja i nagla ubrzanja najviše štete gumama. Ako voziš fluidno, možeš napraviti puno više km. Na vremenu ništa ne izgubiš. Imaš veću konstantnu (prosječnu) brzinu ili bar istu. Pa kočnice sam mjenjao na 30000 bile su na pola potrošene.
 
Hvala na odgovoru, dosta opširno i više nego sam tražio (y)

U principu najviše me zanimalo da li guma ima konstantne performanse tokom cijelog vijeka trajanja (y)
 
Žbla said:
Koliko bi ta guma cca mogla prijeći u nekoj normalnoj vožnji (po sredini), rubovi se obično  potroše poslije sredine jer u slavoniji nema baš zavoja, pa se guštamo na nekim određenim dijelovima jednom do 2-3 puta tjedno....

U usporedbi sa BT016? Jel ta guma mekša po sredini od BT016?

Jeli misliš na Power Pure :misli:
 
PP2CT 10000/12000km  :shock: jel ima taj motor rucicu sa gasom  :misli:
 
Ma znaš ti što želim reći :wink:
No, svakako sam mišljenja da kočenje pred svaki zavoj, u svakoj j..enoj situaciji jednako, ako ne i više pojede gume nego sam gas. Najboje mi kad se vozim iza nekog...na ravnici divlja ko budala, razvlači...vrti prema crvenom....onda dođe zavoj, em ga stignem i još mi smeta. E takva vožnja jede gume i ne toliko zbog gasa koliko zbog kočnica. GSR najviše momenta razvija na oko 9000 okr. Ja ga gotovo uvjek vozim između 5 i 9, a iznad samo kad treba. Dvoje na motoru....što bi im ja kad se ne troše. Kad su bile pp2ct, osjetno su se više trošile. Odem u đir, napravim 200 km relativno ravne ceste i sredina ravnija. WTF....na PR2 nikada to nisam vidio. Istina je da se podosta zarupila, pogotovo kad ju stavim pored nove. Nema tu priča. Još tisućica dvije i mjenja se (ako ne i prije, zavisi o prilici ne o km), No neravnomjerno se potrošila (PR2) i motor ne pada lijepo u zavoj.
Probajte ne slajdat, palit gume, dizat na zadnji, prednji, koristite motor za turističke vožnje...vjerojatno će i vama dosta više trajati. Jbg kad em ne pali vožnja po gradu.
 
live-for-ride said:
Probajte ne slajdat, palit gume, dizat na zadnji, prednji, koristite motor za turističke vožnje...vjerojatno će i vama dosta više trajati. Jbg kad em ne pali vožnja po gradu.

Imam motor koji je namjenjenza deranje(R1)  a i gume na njemu su isto za deranje(MPP) tako da ne vidim razlog zasto bi vozio turisticki  :misli: za to su drugi motori a i druge gume napravljeni  (y)
 
bimba said:
Jeli misliš na Power Pure :misli:

Da, kakva je BT016 u odnosu na power pure u smislu trošenja po sredini? Ako znaš te podatke... Jer mi se guma čini dosta zanimljiva, a ako se troši brže od BT-a onda sumnjam da bi ju uzimao jer mi BT zasad paše, a ako se ova (power pure) manje troši po sredini onda bi prešao na nju...
 
live-for-ride said:
Probajte ne slajdat, palit gume, dizat na zadnji, prednji, koristite motor za turističke vožnje...vjerojatno će i vama dosta više trajati. Jbg kad em ne pali vožnja po gradu.

Hm.. Nemam neki motor za agresivniju vožnju, ali jednostavno mi nije do turističke vožnje većinom kad se idem voziti... Jbg, prihvatio sam činjenicu da gume moram mjenjati na 5-6 t km i pomirio se sa time. Jer ne želim da mi guma ne ulijeva povjerenje kad sam u zavoju, a sa tim dolazi i trošenje.. Pa ako se zbog te činjenice mora češće mjenjati jbg, pomirio sam se s tim..

Jedna zanimljiva: (BT 016)  Kad sam išao u Umag, cura i ja smo se vozili od Zg do KA autoputom, nisam uopće brzo vozio nekih 110-120 baš zbog trošenja gume.Stao sam tenkirati na neku pumpu i pogledam zadnju gumu, a ono po sredini puna istrošene gume, kao što ima na grobničkim gumama po rubovima.. Tu sam se zaprepastio.. Ali dobro šta je tu je.. Guma je stvorena za agresivniju vožnju, a ne za autoput, ali ako je power pure tvrđa po sredini, a hvata kao BT na rubovima onda definitivno prelazim na tu gumu..
 
Ne vjerujem da je tvrdja od bt016 a sumnjam da bi ti bimba mogao potvrditi jer jos nisu dostupne a informacije dostupne na netu su malo za reci mrsave...

Na tvom mjestu bi se vise zapitao jesi li prilagodio preload na zadnjem amortizeru i tlak u gumi za voznju u dvoje?  :wink:
 
live-for-ride said:
Probajte ne slajdat, palit gume, dizat na zadnji, prednji, koristite motor za turističke vožnje...vjerojatno će i vama dosta više trajati. Jbg kad em ne pali vožnja po gradu.
ne slajdam, ne palim gumu, ne dižem na prednji i zadnji, ali pobogu, nisam kupio motor da se vozim turistički, turistički se mogu voziti i s atx-om

što se tiče bt016 to je guma koja drži drži i onda samo nakon jedne vožnje skužiš da je potrošena, očito ima neki rok trajanja, ali drži i onda jako dobro
nažalost nemogu tvrditi kak je guma završila, ali ja sam napravio cca 4500 km, onda sam prodao motor, a sadašnji vlasnik ju je odma skinuo jer sam mu dao jedan stariji set dunlopa da može proči na tehničkom, kolko ja znam bacio ih je odmah iako sam mu rekao da ih stavi nakon tehničkog gore nazad jer su gume bilo još dobre, jedino kaj su po sredini bile potrošene pa nisu bile za prolaz na tehničkom vjerojatno
ali da drže odlično, bez primjedbe, iako dajem u toj klasi veliku prednost PP, koje isto jako dobro drže, ali su i dosta trajnije
 
cRuNk said:
Ne vjerujem da je tvrdja od bt016 a sumnjam da bi ti bimba mogao potvrditi jer jos nisu dostupne a informacije dostupne na netu su malo za reci mrsave...

Na tvom mjestu bi se vise zapitao jesi li prilagodio preload na zadnjem amortizeru i tlak u gumi za voznju u dvoje?  :wink:

Jesam sve prilagodio sigurno.. Ali autoput, 2 sata popodne, 5. mjesec, sunce...
 
Onda nema druge, jos podici tlak i vise stajanja  :misli:
 
cRuNk said:
Onda nema druge, jos podici tlak i vise stajanja  :misli:

Nema druge nego ić starom cestom, a autoput zaboravit  :mrgreen:
 
Mocippaldi said:
Imam motor koji je namjenjenza deranje(R1)  a i gume na njemu su isto za deranje(MPP) tako da ne vidim razlog zasto bi vozio turisticki  :misli: za to su drugi motori a i druge gume napravljeni  (y)
MOONSHIELD said:
ne slajdam, ne palim gumu, ne dižem na prednji i zadnji, ali pobogu, nisam kupio motor da se vozim turistički, turistički se mogu voziti i s atx-om

što se tiče bt016 to je guma koja drži drži i onda samo nakon jedne vožnje skužiš da je potrošena, očito ima neki rok trajanja, ali drži i onda jako dobro
nažalost nemogu tvrditi kak je guma završila, ali ja sam napravio cca 4500 km, onda sam prodao motor, a sadašnji vlasnik ju je odma skinuo jer sam mu dao jedan stariji set dunlopa da može proči na tehničkom, kolko ja znam bacio ih je odmah iako sam mu rekao da ih stavi nakon tehničkog gore nazad jer su gume bilo još dobre, jedino kaj su po sredini bile potrošene pa nisu bile za prolaz na tehničkom vjerojatno
ali da drže odlično, bez primjedbe, iako dajem u toj klasi veliku prednost PP, koje isto jako dobro drže, ali su i dosta trajnije
Mocippaldi said:
Imam motor koji je namjenjenza deranje(R1)  a i gume na njemu su isto za deranje(MPP) tako da ne vidim razlog zasto bi vozio turisticki  :misli: za to su drugi motori a i druge gume napravljeni  (y)
jebiga...onda se nemojte čuditi što meni guma traje duže. No..trebalo bi definirati što je za koga turistička vožnja. No...recimo da cestom Karlovac, Plitvice vožnja bi bila konstantno između 90 i 130, od plitvica prema jugu pa prema zadru nešto više (100-150 ima više ravnihj djelova). Mislim da je takva vožnja u dvoje, s koferom sasvim prihvatljiva i nikome dosadna. Svatko ima motor za drugo. Meni otići do krka ili rijeke ne predstavlja zadovoljstvo godine koje se planira dva tjedna unaprijed. To se odluči prije ručka, pa na ručak negdje na krku u nekoj konobi i nazad. E tome meni služi motor. Prema rijeci uvjek to bude između 90 i 130. jbg...više od toga nam nije gušt, a eto...i gume traju, potrošnja je mala (4,5-5l). Da opet kupujem motor 600 ccm, opet bi uzeo gsr-a, jedino što ću sad probati s roadsmartom.
 
dobro, po tome kaj sam čuo i pročitao bi i roadsmart trebala biti odlična guma..
 
Navodno dosta bolja na suhom, malo lošija na mokrom. Nešto je povoljnija. Probati ću s njim, pa onda nakon toga lako zaključim za dalje. Mada....ne vjerijem da će služiti dugo kao pr2.