MIK0 said:
Vjerojatno će se sad Bimba križat lijevom i desnom ali ja joj još nisam našao manu, u usporedba sa nekim renomiranim proizvodima mi je ista ili bolja.
Dozvoljavam da dosta razlike proizlazi iz toga što ih ne štedim kalkulacijom sa tlakovima, nego vozim na propisanom tlaku za moj motor (2.3 i prednja i stražnja) pa će to vjerojatno utjecat na trajanje, dok sam renomirane proizvođače vozio na 2.3-2.5 prednju i 2.4-2.8 stražnju.
Evo me napokon nazad. malo privatnih obaveza, malo umoran od posla i jednostavno nisam imao snage više nakon cijelog dana presinga još navečer pisat po forumu. Jednostavno mi je trebalo malo mira i vremena sa familijom ono malo slobodnog što imam.
Neću se križat i ne znam zašto si to pomislio.
- u temi Motobox si me pitao za gumu , i rekao sam ti sve dobro o njoj i čak da će te ugodno iznenadit
- oni koji kupuju gume kod mene duže to znaju, ali svejedno evo malo činjenica. Ja Savu sada Mitas Sport Force imam u ponudi još od 2013 godine dok još većina nije znala da ta guma postoji, kada je bio opoziv prve serije, ja sam im to odradio za Hrvatsku, i dok su se drugi smijali i podcijenivali , ja sa je jedini uvozio i prodavao
- moje mišljenje o toj gumi uopće nije sporno, dapače. Sporan je samo jedan detalj i to i dalje tvrdim i uvjeren sam u to. Kada ja promatram gumu, kako sa osobnog aspekta ( kao vozač ) tako i sa poslovnog aspekta ( potrebe vozača i performansi koje guma ima ), meni kod gume nije samo kako drži i koliko traje. Vozne osobine, način trošenja, mokro /suho, toplo/hladno , konstantnost perfromansi kroz cijeli životni vijek, kako radi na hladno,granično područje itd... su jednako bitne osobine kao i samo držanje i trajanje. U tom smislu i dalje tvrdim da koliko god bila dobra i dalje ne može parirati vrhunskim sportskim gumama koje su skuplje od nje. Da li ta razlika u kvaliteti vrijedi tih 700 kn, najvjerojatnije ne, ali isto tako garantiram da će cijena Sport forca ići iz sezone u sezonu put gore i da će za godinu dvije , ta razlika u cijeni biti puno manja. Treba zna da je u početku Sava Sport Force bila predmet ismijavanja, sad češ kupit Savu i stavit na motor od 150 ks. Pa kada je led probijen onda se dogodio opoziv , i sve je palo u vodu. Onda je prošlo nekoliko godina dok se to zaboravilo, u međuvremenu je Savu kupio Mitas, i jedini način da se stvori potražnja, i onda kroz praksu se uvjeri tržište da je proizvod kvalitetan i dobar, je cijena.
I još jedna stvar, da se razumijemo, kao što se za 170-200 eura može kupiti loša i dobra guma, tako se to može isto i za 300-350 Eura.
I da sada pređem na ono bitno , i dam usporedbu iz prve ruke, konkretno ću govoriti o Mitas Sport Force i Pirelli Diablo Rosso III. Mitasa Sport Force imamo u firmi na Hornetu 600 od maloga na osposobljavanju a ja sam montirao prije 20 dana Diablo Rosso III na Fazera 1000.
Profil je drukčiji , DRIII je oštrija guma u odnosu na Sport Force. Oštrija guma je upravljivija , preciznija u puno nagibu, brža u spuštanju nagib, traži manje sile kod spuštanja, ali je zato nestabilnija na pravcu i u polunagibima. E sad, DRIII je jednako stabilna na pravcu i u polunagibu kao Sport Force ali je kod brže vožnje ipak , ne puno ali je, preciznija guma i dopušta veće nagibe.
DRIII radi više km od Sport Forca. Bolja je na mokrom i bolje radi na hladno. Po Splitu, tamo di Hornet prva - druga vrti u prazno, Fazer baši ne.
To su sve nijanse koje čini razliku, generalno ne , ali u pojedinim situacijama čak i veliku. Da li to opravdava tolikuu razliku u cijeni , možda i ne , ali razliku u cijeni da. Da li će većina primjetiti te razlike, u nekim vikend vožnjama za gušt većina nas ne, ali kod zahtjevnije i mješovite upotrebe gdje širina performansi dolazi do izražaja, ili vožnja prelazi u ekstremniju, onda će razlika u kvaliteti doći do izražaja.
Gume sam montirao prije nekih 20- tak dana. Pretprošli vikend sam ga od montaže izvadio prvi put iz Radione i u Nedjelju napravio nekih 300 km po Splitskoj i Šibenskoj županiji , onda je bilo tjedan dana većino grada i kračih svakodnevnih relacija, da bi prošli četvrtak ujutro ja i žena, pun kufer od 57 litara do vrha, bočne torbe i tank torba, dakle full natovareni, krenuli za Alpe na pet dana, pritisak s obzirom na uvjete i motor na primjerenih 2,5-2,9. Auto put maksimalno izbjegavan, odnosno samo u oba smjera Ljubljana- Villach. Prošli smo Sloveniju , Austriju, malo Italije, i na povratku , Rijeku , Senj, pa preko Paga kući. Vozili smo na +30, do nule, po suncu za poludit , do pljuska pa i do padanja snijega a vožnja ja bi rekao dinamično , pametno putna
. Ukupno je na taj put otišlo 3150 km.
Gume imaju sada 4000 km. Slike ću redom staviti ispod. Da li bi i Sport Force sve to odradio, da, da li bi sve bilo toliko opušteno i sigurno, pa ne baš toliko, a na kraju da li bi guma izgledala kao moje jutros, ni blizu.
I to je poanta svega, odličan proizvod kada govorimo o sportskim gumama, za svoju cijenu možda i najbolji , ali da je jednako dobar ( kompletan ) kao i vrhunska sportska guma, , ipak nije. Ali isto tako da je ta razlika ogromna nije, ali ona postoji i to opravdava veću cijenu. Da li toliko veću, i da li će svi primjetiti razliku , navjerojatnije ne , ali postoje oni kojima ta razlika znači i spremni su je platiti. Meni osobno , da se razumijemo, da motor koristim većinom za vikend vožnje za gušt , većinom sam i u režimu pristojen sportske vožnje, Sport Force , ja prezadovoljan, ali često sam svakodnevno po gradu , žena mi je većinom sa mnom jer se i ona voli vozit, volim se provozat sam i unutar svoji mogućnosti izvlačit maksimum ( ja bi po tom pitanju sebe okarakterizirao solidnim ), i uz sve to kada je god prilika , oboje volimo putovat, meni je DRIII ipak bolja guma .