GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

MIK0 said:
Vjerojatno će se sad Bimba križat lijevom i desnom ali ja joj još nisam našao manu, u usporedba sa nekim renomiranim proizvodima mi je ista ili bolja.

Dozvoljavam da dosta razlike proizlazi iz toga što ih ne štedim kalkulacijom sa tlakovima, nego vozim na propisanom tlaku za moj motor (2.3 i prednja i stražnja) pa će to vjerojatno utjecat na trajanje, dok sam renomirane proizvođače vozio na 2.3-2.5 prednju i 2.4-2.8 stražnju.

Spusti prednju na 2.1, probaj. Pa vidi jel će onda sklizati. Lako je uvijek vratiti na početnih 2.3 bara.
 
Ma ne kliže inače uopće, to sa pješačkim je bila situacija u kojoj će svaka kliznut.

Gledao sam na njihovom webu preporučene tlakove, prednju ću ostavit na 2.3 a možda samo stražnju malo dignem, no i to neće ići preko 2.5.
 
Ja sam na 2.1 /2.3 i to mi je zasad dobitna kombinacija.
Probaj jedan dir spustit tlak pa ces vidjeti,ne kosta nista...  (y)
 
To mi je možda pametno za "magistralu" ili ako s vremenom počnu gubit na gripu, ali trenutno za pristojnu vožnju stvarno ne vidim potrebe jer mi se motor skroz dobro ponaša.

Btw, ovo je preporuka tlakova s njihove stranice.  Uglavnom, poprilično širok raspon.
924d25511ee18a4858dd1cfb068c8a1e.jpg

 
Ovdje se vise pumpaju gume nego kaj se vozi :LOL:
 
Indian said:

Tvornička ugradnja za neke Yamahe : Bridgestone 120/70 ZR 17 BT023 FF (58W) TL Front

ist für folgende Modelle freigegeben:                                                     
Bezeichnung Typ
YAMAHA FJR1300 A AB 2013 RP23
YAMAHA FJR1300 AS AB 2013 HALBAUTOMATIK RP23
YAMAHA FJR1300A / AS AB 2016 RP28
YAMAHA FJR1300AE AB 2016 RP28
YAMAHA MT07                          RM04

i stražnja :Bridgestone 180/55 ZR 17 BT023 RF (73W) TL Rear
ist für folgende Modelle freigegeben:
Bezeichnung Typ
YAMAHA FJR1300 A AB 2013 RP23
YAMAHA FJR1300 AS AB 2013 HALBAUTOMATIK RP23
YAMAHA FJR1300A / AS AB 2016 RP28
YAMAHA FJR1300AE AB 2016 RP28
 
DD750 said:
Tvoje mišljenje je upitno,na austrijskom asfaltu svaka guma drži,baci đir po Split ili westhercegovini.

sa njima sam odradio djir do Dbk ( i kroz Dbk ) i nazad! ne jednom!!
Toliko o upitnom misljenju! Uz to pitanje jesi li vec probao Mitas SPortForce+? Na kojem motoru? Na kojim tlakovima?
Kao drugo koliko dobro poznajes austrijski asfalt?! Kuda si po Austriji vec vozio motorom?

I koja to guma savrseno drzi po Splitu, Zadru, westhercegovini ....

 
mitaker said:
Tvornička ugradnja za neke Yamahe : Bridgestone 120/70 ZR 17 BT023 FF (58W) TL Front

ist für folgende Modelle freigegeben:                                                     
Bezeichnung Typ
YAMAHA FJR1300 A AB 2013 RP23
YAMAHA FJR1300 AS AB 2013 HALBAUTOMATIK RP23
YAMAHA FJR1300A / AS AB 2016 RP28
YAMAHA FJR1300AE AB 2016 RP28
YAMAHA MT07                          RM04

i stražnja :Bridgestone 180/55 ZR 17 BT023 RF (73W) TL Rear
ist für folgende Modelle freigegeben:
Bezeichnung Typ
YAMAHA FJR1300 A AB 2013 RP23
YAMAHA FJR1300 AS AB 2013 HALBAUTOMATIK RP23
YAMAHA FJR1300A / AS AB 2016 RP28
YAMAHA FJR1300AE AB 2016 RP28
Tnx (y)
 
Inače što se tiče pitanja u vezi moto guma s webshopa Kupigume možete slobodno mene kontaktirati, upitati itd....ako imate volje  :wink:
 
mitaker said:
Inače što se tiče pitanja u vezi moto guma s webshopa Kupigume možete slobodno mene kontaktirati, upitati itd....ako imate volje  :wink:
Trazim preporuku gume za bmwk1200rs, naslijedio sam na njemu M3, zadovoljan sam gripom i upravljivošću, ali sredina se brzo troši....razmišljam o bt023f
tnx
 
Indian said:
Trazim preporuku gume za bmwk1200rs, naslijedio sam na njemu M3, zadovoljan sam gripom i upravljivošću, ali sredina se brzo troši....razmišljam o bt023f
tnx

M3 je sportska jednokomponentna guma a BT023 je sport touring guma iza koje su izašle dvije generacije T30 (evo)  i T31 i po Bridgestonovoj preporuci idu GT gume ?!

http://www.bridgestone.de/motorrad-reifen/tyre-catalog/    vidi privitak.....
 

Attachments

  • K1200RS_K12.pdf
    120 KB · Views: 89
mitaker said:
M3 je sportska jednokomponentna guma a BT023 je sport touring guma iza koje su izašle dvije generacije T30 (evo)  i T31 i po Bridgestonovoj preporuci idu GT gume ?!

http://www.bridgestone.de/motorrad-reifen/tyre-catalog/    vidi privitak.....
Molim vas Koja bi Metz..ili Pireli još došla u obzir.. zapravo nebi htio izgubit na upravljivosti, motor je dosta tezak, mozda bi pasala koja strmija..ili to pokriva evo GT ojacanje na gumi
znam da sve nemrem imat pa ipak mozda postoji varijanta..  Na banditu vozim bridgestone bt23f naprijed i bt23r otraga i zadovoljan sam,.. o gumi sve naj
ali u uzem izboru su znaci angel gt ili roadtec 01, Z6..koja je strmija
Hvala!  :piva:
 
Indian said:
Molim vas Koja bi Metz..ili Pireli još došla u obzir.. zapravo nebi htio izgubit na upravljivosti, motor je dosta tezak, mozda bi pasala koja strmija..ili to pokriva evo GT ojacanje na gumi
znam da sve nemrem imat pa ipak mozda postoji varijanta..  Na banditu vozim bridgestone bt23f naprijed i bt23r otraga i zadovoljan sam,.. o gumi sve naj
ali u uzem izboru su znaci angel gt ili roadtec 01, Z6..koja je strmija
Hvala!  :piva:

  Michelin Road 5 - ima "oštar"kalup tako da nećeš izgubiti na upravljivosti a isto tako je dvokomponentna te se neće sredina tako brzo potrošiti
 
Pitanje u vezi Bridgestona BT-003 Racing Street. Drugar mi je stavio privremeno dok nove sport touring ne zbavi na VFR 750 ZADNJU , dot 2010, skoro "nova" po izgledu.
Interesuje me kako ta guma drzi na cesti, da li je potrebno duze grijanje u odnosu na sport gumu npr ? I NAJBITNIJE koji pritisak ide za tu gumu? 2.9 ili nesto drugo ? Hvala
 
brzina said:
Pitanje u vezi Bridgestona BT-003 Racing Street. Drugar mi je stavio privremeno dok nove sport touring ne zbavi na VFR 750 ZADNJU , dot 2010, skoro "nova" po izgledu.
Interesuje me kako ta guma drzi na cesti, da li je potrebno duze grijanje u odnosu na sport gumu npr ? I NAJBITNIJE koji pritisak ide za tu gumu? 2.9 ili nesto drugo ? Hvala

  Guma je starog dot-a tako da ne moš očekivati neka posebno dobra svojstva , uglavnom će poslužiti svrsi a što se tiće tlaka pošto je starija guma napumpaj na 2,5 - 2,7 i vidi kako će se
  ponašati.

 
MIK0 said:
Vjerojatno će se sad Bimba križat lijevom i desnom ali ja joj još nisam našao manu, u usporedba sa nekim renomiranim proizvodima mi je ista ili bolja.

Dozvoljavam da dosta razlike proizlazi iz toga što ih ne štedim kalkulacijom sa tlakovima, nego vozim na propisanom tlaku za moj motor (2.3 i prednja i stražnja) pa će to vjerojatno utjecat na trajanje, dok sam renomirane proizvođače vozio na 2.3-2.5 prednju i 2.4-2.8 stražnju.

Evo me napokon nazad. malo privatnih obaveza, malo umoran od posla i jednostavno nisam imao snage više nakon cijelog dana presinga još navečer pisat po forumu. Jednostavno mi je trebalo malo mira i vremena sa familijom ono malo slobodnog što imam.

Neću se križat i ne znam zašto si to pomislio.

- u temi Motobox si me pitao za gumu , i rekao sam ti sve dobro o njoj i čak da će te ugodno iznenadit
- oni koji kupuju gume kod mene duže to znaju, ali svejedno evo malo činjenica. Ja Savu sada Mitas Sport Force imam u ponudi još od 2013 godine dok još većina nije znala da ta guma postoji, kada je bio opoziv prve serije, ja sam  im to odradio za Hrvatsku, i dok su se drugi smijali i podcijenivali , ja sa je jedini uvozio i prodavao
- moje mišljenje o toj gumi uopće nije sporno, dapače. Sporan je samo jedan detalj i to i dalje tvrdim i uvjeren sam u to.  Kada ja promatram gumu, kako sa osobnog aspekta ( kao vozač ) tako i sa poslovnog aspekta ( potrebe vozača i performansi koje guma ima ), meni kod gume nije samo kako drži i koliko traje. Vozne osobine, način trošenja, mokro /suho, toplo/hladno , konstantnost perfromansi kroz cijeli životni vijek, kako radi na hladno,granično područje  itd... su jednako bitne osobine kao i samo držanje i trajanje.  U tom smislu i dalje tvrdim da koliko god bila dobra i dalje ne može parirati vrhunskim sportskim gumama koje su skuplje od nje.  Da li ta razlika u kvaliteti vrijedi tih 700 kn, najvjerojatnije ne, ali isto tako garantiram da će cijena Sport forca ići iz sezone u sezonu put gore i da će za godinu dvije , ta razlika u cijeni biti puno manja. Treba zna da je u početku Sava Sport Force bila predmet ismijavanja, sad češ kupit Savu i stavit na motor od 150 ks.  Pa kada je led probijen onda se dogodio opoziv , i sve je palo u vodu. Onda je prošlo nekoliko godina dok se to zaboravilo, u međuvremenu je Savu kupio Mitas, i jedini način da se stvori potražnja,  i onda kroz praksu se uvjeri tržište da je proizvod kvalitetan i dobar, je cijena.
I još jedna stvar, da se razumijemo, kao što se za 170-200 eura može kupiti loša i dobra guma, tako se to može isto i za 300-350 Eura.

I da sada pređem na ono bitno , i dam usporedbu iz prve ruke, konkretno ću govoriti o Mitas Sport Force i Pirelli Diablo Rosso III. Mitasa Sport Force imamo u firmi na Hornetu 600 od maloga na osposobljavanju a ja sam montirao prije 20 dana Diablo Rosso III na Fazera 1000.

Profil je drukčiji , DRIII je oštrija guma u odnosu na Sport Force. Oštrija guma je upravljivija , preciznija u puno nagibu, brža u spuštanju nagib, traži manje sile kod spuštanja, ali je zato nestabilnija na pravcu i u polunagibima. E sad, DRIII je jednako stabilna na pravcu i u polunagibu kao Sport Force ali je kod brže vožnje ipak , ne puno ali je, preciznija guma i dopušta veće nagibe.
DRIII radi više km od Sport Forca. Bolja je na mokrom i bolje radi na hladno. Po Splitu, tamo di Hornet prva - druga vrti u prazno, Fazer baši ne.
To su sve nijanse koje čini razliku, generalno ne , ali u pojedinim situacijama čak i veliku. Da li to opravdava tolikuu razliku u cijeni , možda i ne , ali razliku u cijeni da. Da li će većina primjetiti te razlike, u nekim vikend vožnjama za gušt većina nas ne, ali kod zahtjevnije i mješovite upotrebe  gdje širina performansi dolazi do izražaja, ili vožnja prelazi u ekstremniju, onda će razlika u kvaliteti doći do izražaja.

Gume sam montirao prije nekih 20- tak dana. Pretprošli vikend sam ga od montaže izvadio prvi put iz Radione i u Nedjelju napravio nekih 300 km  po Splitskoj i Šibenskoj županiji , onda je bilo tjedan dana većino grada i kračih svakodnevnih relacija, da bi prošli četvrtak ujutro ja i žena, pun kufer od 57 litara do vrha, bočne torbe i tank torba, dakle full natovareni, krenuli za Alpe na pet dana, pritisak s obzirom na uvjete i motor na primjerenih 2,5-2,9. Auto put maksimalno izbjegavan, odnosno samo u oba smjera Ljubljana- Villach. Prošli smo Sloveniju , Austriju, malo Italije, i na povratku , Rijeku , Senj, pa preko Paga kući. Vozili smo na +30, do nule, po suncu za poludit , do pljuska pa i do padanja snijega a vožnja ja bi rekao dinamično , pametno putna  :mrgreen:. Ukupno je na taj put otišlo 3150 km.

Gume imaju sada 4000 km. Slike ću redom staviti ispod. Da li bi i Sport Force sve to odradio, da, da li bi sve bilo toliko opušteno i sigurno, pa ne baš toliko, a na kraju da li bi guma izgledala kao moje jutros, ni blizu.

I to je poanta svega, odličan proizvod kada govorimo o sportskim gumama, za svoju cijenu možda i najbolji , ali da je jednako dobar ( kompletan )  kao i vrhunska sportska guma, , ipak nije. Ali isto tako da je ta razlika ogromna nije, ali ona postoji i to opravdava veću cijenu. Da li toliko veću, i da li će svi primjetiti razliku , navjerojatnije ne , ali postoje oni kojima ta razlika znači i spremni su je platiti. Meni osobno , da se razumijemo, da motor  koristim većinom za vikend vožnje za gušt  , većinom sam i u režimu pristojen sportske vožnje, Sport Force  , ja prezadovoljan, ali često sam svakodnevno po gradu , žena mi je većinom sa mnom jer se i ona voli vozit, volim se provozat sam i unutar svoji mogućnosti izvlačit maksimum ( ja bi po tom pitanju sebe okarakterizirao solidnim ), i uz sve to kada je god prilika , oboje volimo putovat, meni je DRIII ipak bolja guma .