GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Nakon montaže, prvi đir za vikend , negdje isprid dućana u Vrlici
 

Attachments

  • Vrlika.jpg
    Vrlika.jpg
    680.1 KB · Views: 320
Treći dan na putu u Austriji
 

Attachments

  • Lienz (2).jpg
    Lienz (2).jpg
    732.7 KB · Views: 325
Na trajektu za Pag, čisto i da stavim neku normalnu sliku
 

Attachments

  • Trajekt Pag.jpg
    Trajekt Pag.jpg
    495.4 KB · Views: 306
Na Pagu
 

Attachments

  • Pag.jpg
    Pag.jpg
    698.7 KB · Views: 302
Jutros kad sam stigao na posao, dakle, sa nekih 4000 km sa svom torturom iza sebe.
 

Attachments

  • IMG_20180629_180452.jpg
    IMG_20180629_180452.jpg
    551 KB · Views: 338
s2r said:
D212 gp racer 2.1/1.2 na hladno. Amater, novi asfalt na grobniku?
Jel ovo po tebi Bimba ok nacin trosenja ili?
Grijaci nisu goristeni ali 2 kruga spore voznje za zagrijavanje je.
d7058f16555b720992dd51ca4aa16bea.jpg


Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Normalno i očekivano. Prvi put na stazi ili u počecima, nema kuća, stabala itd... pa je sve drukčije nego na cesti, vrlo teško je imati u početku orijentir brzine , točki kočenja, putanja itd . Rezultat kao i kod svakog u početku, dođeš pred zavoj sporije nego treba, onda shvatiš da si mogao brže pa imaš prostora i odvrčeš iz dna gas na izlasku , i takvo trošenje je rezultat toga. Kada se navikneš na stazu i naučiš putanje, unosit češ više brzine kroz zavoj, prolazit češ ga brže ali češ isto tako ranije ali lineranije otvarat gas p ače i potrošnaj gume bit ujednačenija i normalnije .
Točno se na gumi vidi gdje ga u polunagibu otvaraš iz nule i na silu kod izlaska.
Svatkome tko ima želju i volju za brzo se vozit, a prvi put  je na stazi , tako guma izgleda nakon toga.  (y) (y)
 
bimba said:
Normalno i očekivano. Prvi put na stazi ili u počecima, nema kuća, stabala itd... pa je sve drukčije nego na cesti, vrlo teško je imati u početku orijentir brzine , točki kočenja, putanja itd .
Svatkome tko ima želju i volju za brzo se vozit, a prvi put  je na stazi , tako guma izgleda nakon toga.  (y) (y)

Hvala puno na odgovoru! Rekao bih 110% tocno :D
A sto govoris za prednju? Nisam skoro u nikog po boxovima vidio ovaku potrosnju..
ec6ab799fa5008b3cc15a6835cd0715a.jpg


Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
s2r said:
Hvala puno na odgovoru! Rekao bih 110% tocno :D
A sto govoris za prednju? Nisam skoro u nikog po boxovima vidio ovaku potrosnju..
ec6ab799fa5008b3cc15a6835cd0715a.jpg


Sent from my SM-G930F using Tapatalk
.
 

Attachments

  • IMG-20180619-WA0004.jpg
    IMG-20180619-WA0004.jpg
    132.7 KB · Views: 251
poštar said:
Opet pravis probleme s gumama  :LOL:

Jel ovo kamen? vidi se da je felga zveknuta malo....
 
DADO+ said:
:misli: :shock: koje su to gume?
Po sari bi reka Gp Racer D212  (y)
 
bimba said:
Jutros kad sam stigao na posao, dakle, sa nekih 4000 km sa svom torturom iza sebe.

Kad je vidim kako izgleda nakon svega ovoga, stvarno joj se nama što prigovoriti. 
Meni je Mitas trenutno na nekih 1500+ km i još uvijek se dobro drži, jedino eto jučer me uhvatila solidna kiša, moram priznati da je stvarno istina kako guma ne voli kišu a onda naravno mokre crte ne može ni nacrtane vidjet :mrgreen:
Razmišljam kako sam prvu pravu kišu s njima prošao dok su imale ispod 400 km ali to je bila autocesta tako da se tu apsolutno ništa nije imalo za prigovorit, nakon toga idućih 200-ak km je bilo po relativno hladnim i vlažnim cestama oko Bjelovara ali bez prave kišurine, no i tada mi se još uvijek činila OK.
Ne znam da li je doista u idućih 1000 km toliko degradirala ili je to neki moj subjektivni dojam (u što sumnjam jer sam jučer bio na poznatim lokalnim cestama) no svakako na kiši nisam bio baš opušten jer uglavnom stražnja je vodila svoju politiku - prednja je bila OK.
 
odma u startu: nisam vozio na mitasicama tako da uzmi sa "zrnom soli" sto pisem:

Ta mitasica je "na papiru" ipak za suhu cestu. Nedostatak silikona je dobar pokazatelj da je tako. Uz tvrdu konstrukciju, kao da je radjena za zivlju voznju po suhoj cesti kad nije prehladno. Uz trenutnu cijenu ispod 1000kn po setu, mozda bi je i probao, ali, tvrda konstrukcija me odbija - vjerojatno zbog nje nisam imao dobra iskustva sa Dunlopom (Sportsmart 1 i 2) na Z750 jer mu ni ovjes nije bajan pa se takve stvari jako primjete. Iz tog razloga, Michelin PP je cjenovno malo vise (100-150kn po setu), performansama na suhom gotovo sigurno ispod Mitasice - koliko, ne znam, ali iskustva drugih su da je tako i nemam razloga sumnjat u to, ali to se iznivelira u kontekstu mekse konstrukcije koja mi odgovara. Ipak mi vise odgovara Michelin PP (nisam probao Mitasice pa samo pretpostavljam): 2.5 i 2.9 i prst u uho, bez obzira na stil voznje. Bonus je mokro, ali meni to ne znaci bas nista - u zadnjih 10 godina nisam vozio metra po mokrom  :LOL:
Isto tako, profil Michelina PP mi je usao u "memoriju" - odgovara mi njihov oblik i na njega sam navikao (mozda i 10 setova do sada, nisam brojao). Cak mi je u pocetku Metzelera M7RR smetalo sto je tako linearna u spustanju u nagib - navika je gadna stvar, ali to je leglo na svoje mjesto nakon par djireva (btw, M7RR mi je guma svih guma od to malo njih sto sam probao, ali cijena.... ne mogu to opravdat za moj stil voznje :? )



P.S.
imam jednu prednju mitasicu polovnu, uzeo je kod vulkanizera da si napravim staalak za sucnobran. Osim sto sam citao da je tvrde konstrukcije, uvjerio sam se i sam kad sam ju probao pritisnut (sa svojih 95kg  :mrgreen: ), a pored nje imao i polovnu Michelin PP i Metzeler M7RR. Mitasica je bila tvrda skoro kao da je bila montirana na felgu (OK, puno pretjerujem, ali, bas bitno cvrsca)  :LOL:
Isto tako, nokat metoda (koja je sama po sebi blesava i nista ne pokazuje, ali eto) gaznog sloja je takva da je mitasica bila tvrda ko kamen, Metzeler i Michelin mekane. Da li Mitasica teze podnosi velik broj ciklusa grijanja i hladjenja pa od toga otvrdne ili je u startu puno tvrdji gazni sloj - ne znam.
 
Ljudi Mitas guma je totalno sranje.
Sto je manje kupujete to ce joj cijena biti niza.
Meni bolje!

Od jeseni do danas nekoliko setova.
I iskreno priznajem da nemam pojma o kojim vi problemima pricate.
Slika moje prednje je tu negdje na forumu. A i zadnju sam postao jednom ako se ne varam.



 
A covjece jesi naporan, skuzili smo, tebi su Mitasice najbolje i to super. Jeftine su i rade sve sto ti treba. Nadam se da ce ih proizvoditi sto duze i da nece puno poskupiti i da ces se voziti jos dugo na njima.
No to ne znaci da su svima takve. Osobno ih necu staviti na svoj motor iako ih mogu nabaviti skroz jeftino jer sam si nasao gume isto kao i ti koje meni odgovaraju. DRII je meni odlican, nije preskup, a guma mi je odlicna. Nisam joj jos nasao manu, meni drzi odlicno (izbjegavam kisu i autoput koliko je moguce), lijepo se trosi, ne mari uopce za katranske zmije i ja imam u njih potpuno povjerenje i sigurnost i taj osjecaj mi je najbitniji. S time da nisam nikakav rejser i strugac. Dok u PP3 koje sam prije vozio nisam imao taj osjecaj potpune sigurnosti, osobito preko zmija iako su gume skuplje.
Prijatelj s kojim se vozim ima Mitasice i vozi se puno zesce od mene i on je poput tebe odusevljen njima i za te novce nema bolje za njega. Al se on i zna vozit i bio bi brzi od mene i na drvenim kotacima, dok meni DRII i oprasta neke greske koje napravim, dok mozda Mitasice ne bi. I to je ta razlika u cijeni koju sam vrlo rado voljan platiti za mir u glavi.