Sportsmart TT je Racing Street guma, dakle njena namjena je ekstremna vožnja po cesti i povremeno amaterski na stazi
Gp Racer je trkaća guma ( amaterska , ali ipak trkaća ) , što znači da je njena namjena upotreba na stazi, s tim da je homologirana za cestovnu upotrebu ( legalna ) i upotrebljiva na cesti
Ovo je neka definicija na papiru. U praksi to znači sljedeće, odnosno dvije su bitne razlike koje samim time definiraju namjenu tih guma
- radna temperatura
- karkasa
Sportsmart TT ima nižu radnu temperaturu što joj olakšava upotrebu na cesti , gdje se guma ipak opterećuje slabije nego na stazi, tako s jedne strane ne postoji rizik pregrijavanja, dok s druge strane se lakše grije i lakše održava radnu temperaturu
GP Racer ima višu radnu temperaturu, što u odnosu na TT-a , kod upotrebe na cesti znači da se teže grije, da teže održava radnu temperaturu ali na stazi zato imam više gripa i može se više opteretit, ukratko mogu se vozit brža vremena
Karkasa, ona uvjetuje dinamička svojstva gume. Kod upotrebe na stazi , pretpostavlja se da je idelano ravna ( nema rupa, šahta , različitog asfalta itd... ), dok s druge strane na cesti imamo komplicirane i različte uvjete ( u istom zavoju i rupu i šahtu i dvije vrste asfalta itd ). Nemam vremena da idem u širinu, mogu kasnije ako te baš zanima, ali TT je kod upotrebe na cesti puno mirnija guma i manje na nju utječu svi ovo uvjeti na cesti dok kod upotrebe na stazi, GP Racer je puno čvršča i stabilnija guma , mirnija i preciznija na kočenju i otvaranju od TT-a.
Da se razumijemo, ove razlike su minimalne i dolaze do izražaja u ekstremnijim uvjetima, tako da u oba slučaja ( kako na cesti , tako na stazi ) , kod 80% nas obje gume će jednako dobro odraditi posao i neće se pokazati bitne razlike, ja bi rekao da bi TT na cesti jedino kod svakog bio "ugodniji ". Također, u ovom kontekstu, na stazi se neće osjetiti razlika kod amaterske upotrebe.