GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

kronik said:
Ljudi Mitas guma je totalno sranje.
Sto je manje kupujete to ce joj cijena biti niza.
Meni bolje!

Od jeseni do danas nekoliko setova.
I iskreno priznajem da nemam pojma o kojim vi problemima pricate.
Slika moje prednje je tu negdje na forumu. A i zadnju sam postao jednom ako se ne varam.
A gle njega sad ... jbte što si se odmah popalio, pa nisam napisao da ti je BMW sranje 🤣🤣

Ipak, činjenica je da mi Mitas po kiši na poznatoj cesti ipak nije na razini Metzelera M7RR, ali to ne znači da je ipak nisam napinjao ... u 60-ak kilometara sam prestigao jedno 40-ak auta ... vjerojatno su mislili da nisam normalan.... tj. mogu samo mislit kako im je izgledalo kad ih pred zavoj netko pretekne i krene obrušavat.

Što se performansi na suhom tiče i dalje sam zadovoljan, ako i trajnost bude OK vrlo vjerojatno ću ih opet kupit... neš ti što me 2-3 puta godišnje uhvati kiša.
 
Vidim da se dosta ekipe vozi na Mitas sport, pa me zanima kakve su glede grijanja i održavanja temp. tj jel se uopće mogu zagrijat touring i gradskom vožnjom budući da dosta vozim kratke i gradske vožnje po relativno glatkom asfaltu ?
 
fawlty82 said:
A covjece jesi naporan, skuzili smo, tebi su Mitasice najbolje i to super. Jeftine su i rade sve sto ti treba. Nadam se da ce ih proizvoditi sto duze i da nece puno poskupiti i da ces se voziti jos dugo na njima.
No to ne znaci da su svima takve. Osobno ih necu staviti na svoj motor iako ih mogu nabaviti skroz jeftino jer sam si nasao gume isto kao i ti koje meni odgovaraju. DRII je meni odlican, nije preskup, a guma mi je odlicna. Nisam joj jos nasao manu, meni drzi odlicno (izbjegavam kisu i autoput koliko je moguce), lijepo se trosi, ne mari uopce za katranske zmije i ja imam u njih potpuno povjerenje i sigurnost i taj osjecaj mi je najbitniji. S time da nisam nikakav rejser i strugac. Dok u PP3 koje sam prije vozio nisam imao taj osjecaj potpune sigurnosti, osobito preko zmija iako su gume skuplje.
Prijatelj s kojim se vozim ima Mitasice i vozi se puno zesce od mene i on je poput tebe odusevljen njima i za te novce nema bolje za njega. Al se on i zna vozit i bio bi brzi od mene i na drvenim kotacima, dok meni DRII i oprasta neke greske koje napravim, dok mozda Mitasice ne bi. I to je ta razlika u cijeni koju sam vrlo rado voljan platiti za mir u glavi.

Interesantno, imaš potpuno isti doživljaj gume , s tim da vozim i po kiši i po autocesti , meni ni crte ne predstavljaju problem  (y)
 
JA samo da uskocim i kazem da vozim prvi set M7RR na cbr 600. Vec 4500km ovu sezonu i napola mi je otprilike potrosena.
Prije sam imao DR II, ali kako M7RR drzi i po kisi (koliko je ovo vrijeme nestabilni ovih dana, stalno ulijecem u kisu) mi je nevjerovatno. Vozim opusteno kao po suvom po BiH cestama. Jedino sto ne upija ni ona su bijele linije, cim predjem preko bijelih i na slabom gasu po kisi zavrti tocak posteno i u vece bare kada sam ulijetao, znalo je zadnji kraj izbacati malo, ali to je valjda normala :)
Jedva cekam novi set M7RR kada potrosim ovaj  :0648:
 
Danas ekser u gumi :( Po komentarima ovde i Bimbe vidim da je metoda vulkanizacije na hladno iznutra jedino pouzdana. Kako taj postupak tacno izgleda da mogu pitati ko od vulkanizera radi to i da vidim da li je to prava metoda ?
 
brzina said:
Danas ekser u gumi :( Po komentarima ovde i Bimbe vidim da je metoda vulkanizacije na hladno iznutra jedino pouzdana. Kako taj postupak tacno izgleda da mogu pitati ko od vulkanizera radi to i da vidim da li je to prava metoda ?

Prva metoda u videu:
https://www.youtube.com/watch?v=mflq7WD0V6o
 
3alfa3 said:
https://www.youtube.com/watch?v=mflq7WD0V6o

Hvala, alfa da znam ubuduce. Evo, upravo mi je ovako zakrpljeno, trazio sam na hladno lijepljene. Ova presa je ugasena na slici i ova zakrpa i ljepilo je koristeno. Moze li komentare na ovo, jesam li siguran, necu imati miran san ako nije dobro uradjeno  :?


 

Attachments

  • 36484300_10216551449555692_9046009919257444352_n.jpg
    36484300_10216551449555692_9046009919257444352_n.jpg
    91.2 KB · Views: 83
  • 36490109_10216551449235684_1118325156490510336_n.jpg
    36490109_10216551449235684_1118325156490510336_n.jpg
    129.9 KB · Views: 104
  • 36501970_10216551449635694_5406879370532880384_n.jpg
    36501970_10216551449635694_5406879370532880384_n.jpg
    112 KB · Views: 90
  • 36506491_10216551450755722_2880252489431515136_n.jpg
    36506491_10216551450755722_2880252489431515136_n.jpg
    89.3 KB · Views: 90
  • 36570777_10216551450235709_5379879711461605376_n.jpg
    36570777_10216551450235709_5379879711461605376_n.jpg
    98.6 KB · Views: 87
To je druga najbolja metoda. Gljiva je ipak prva, jer prolazi cijelom dubinom rupe.
 
brzina said:
Danas ekser u gumi :( Po komentarima ovde i Bimbe vidim da je metoda vulkanizacije na hladno iznutra jedino pouzdana. Kako taj postupak tacno izgleda da mogu pitati ko od vulkanizera radi to i da vidim da li je to prava metoda ?

Prošle godine na Z-u sa M7RR pobro ekser. Otišao kod dečkiju u Dario Auto, zakrpali je, odradio Grobnik i još oho-ho sretnih kilometara.
Nemaš brige (y)
 
BeLa-Vg said:
Prošle godine na Z-u sa M7RR pobro ekser. Otišao kod dečkiju u Dario Auto, zakrpali je, odradio Grobnik i još oho-ho sretnih kilometara.
Nemaš brige (y)

Meni oni krpali par guma, imao sam seriju  u 2-3 godine od 5-6-7 probusenih guma, mislim da je bio rekord 3x u jednoj godini, cak me decki pocastili krpanjem jer su se smilovali nad mojom sudbinom, bas nisu htjeli uzet novce :D  (sad vec barem 3 godine nista, mozda sam sad zacoprao  :D ) . Oni to radili peglom. Nisam primjetio nesto lose zbog toga. Ali, bio bi sretniji da je ipak napravljeno gljivom iznutra.
 
Ajmo exxperti.
Imam jedno pitanje:
Razlika/usporedba gp racer i sportsmart tt?
Obje Dunlop, kaze Dunlop da je sportsmart tt hypersport guma za stazu i brzu voznju po cesti...
Thnxx in advance ;)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Sportsmart TT je Racing Street guma, dakle njena namjena je ekstremna vožnja po cesti i povremeno amaterski na stazi
Gp Racer je trkaća guma ( amaterska , ali ipak trkaća ) , što znači da je njena namjena upotreba na stazi, s tim da je homologirana za cestovnu upotrebu ( legalna ) i upotrebljiva na cesti

Ovo je neka definicija na papiru. U praksi to znači sljedeće, odnosno dvije su bitne razlike koje samim time definiraju namjenu tih guma
- radna temperatura
- karkasa

Sportsmart TT ima nižu radnu temperaturu što joj olakšava upotrebu na cesti , gdje se guma ipak opterećuje slabije nego na stazi, tako s jedne strane ne postoji rizik pregrijavanja, dok s druge strane se lakše grije  i lakše održava radnu temperaturu
GP Racer ima višu radnu temperaturu, što u odnosu na TT-a , kod upotrebe na cesti znači da se teže grije, da teže održava radnu temperaturu ali na stazi zato imam više gripa i može se više opteretit, ukratko mogu se vozit brža vremena

Karkasa, ona uvjetuje dinamička svojstva gume. Kod upotrebe na stazi , pretpostavlja se da je idelano ravna ( nema rupa, šahta , različitog asfalta itd... ), dok s druge strane na cesti imamo komplicirane i različte uvjete ( u istom zavoju i rupu i šahtu i dvije vrste asfalta itd  ). Nemam vremena da idem u širinu, mogu kasnije ako te baš zanima, ali TT je kod upotrebe na cesti puno mirnija guma i manje na nju utječu svi ovo uvjeti na cesti dok kod upotrebe na stazi, GP Racer je puno čvršča i stabilnija guma , mirnija i preciznija na kočenju i otvaranju od TT-a.

Da se razumijemo, ove razlike su minimalne i dolaze do izražaja u ekstremnijim uvjetima, tako da u oba slučaja ( kako na cesti , tako na stazi ) , kod 80% nas obje gume će jednako dobro odraditi posao i neće se pokazati bitne razlike, ja bi rekao da bi TT na cesti jedino kod svakog bio "ugodniji ".  Također, u ovom kontekstu, na stazi se neće osjetiti razlika kod amaterske upotrebe.
 
Bimba, vise nego dovoljno opisano!
Vozio je tt neki lik na monsteru r (a Boga mi dobro ga je i vozio 1:43-1:44 ako se dobro sjecam) pa reko idem pitati.
;)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
s2r said:
Bimba, vise nego dovoljno opisano!
Vozio je tt neki lik na monsteru r (a Boga mi dobro ga je i vozio 1:43-1:44 ako se dobro sjecam) pa reko idem pitati.
;)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Misliš na Grobnik, novi asfalt
 
Da. Novi asfalt, Grobnik na tim tt, prvi put cuo i vidio za njih.
bimba said:
Misliš na Grobnik, novi asfalt

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Danas sam mijenjao gumu kod vulkanizera i primjetim kad sam vracao tocak da nema niti jednog utega,prije je bilo 4x5g ali to ne mora nista znaciti,vidio sam da je majstor "balansirao" 15ak minuta i stalno nesto cacko ali mi nije jasno kako sad nema niti jedan uteg?
Nisam se jos provozao tako da neznam da li ima kakvih vibracija...