GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Ako je felga dobra i guma pravilno montirana može se ponekad desit da stvarno ne treba niti jedan uteg.
 
Po tom pitanju puno toga se mora poklopit, kao što rekoh za početak da ti je felga u super stanju, drugo da je guma pravilno montirana, treće ponekad sama težina felge utječe na to kako se guma pravilno montira no to ne znaju svi, četvrto sama težina gume utječe na to da li je treba ili ne treba balansirat (pogotovo ako se radi statički balans) plus nakon nekog vremena ovisno o motoru i stilu vožnje može se ponovno pojavit potreba za balansiranjem iako realno to skoro nitko ne radi, a isto tako netko u startu zanemaruje manja odstupanja ili po defultu najčešće stražnju uopće ne balansira.

Sve u svemu filozofija kao i sve drugo na motoru  :mrgreen:
 
Skoda90 said:
Danas sam mijenjao gumu kod vulkanizera i primjetim kad sam vracao tocak da nema niti jednog utega,prije je bilo 4x5g ali to ne mora nista znaciti,vidio sam da je majstor "balansirao" 15ak minuta i stalno nesto cacko ali mi nije jasno kako sad nema niti jedan uteg?
Nisam se jos provozao tako da neznam da li ima kakvih vibracija...

Trebao si traziti da ti zalijepi bar pet grama pa da budes miran  :mrgreen:
 
1000 Km na Savi. I na R1

x9PnslU.jpg


Vrijedi te pare sigurno. Bijele crte voli manje od ostalih guma. Po kisi OK.
 
Ja sam jučer prednju još malo približio rubu i da ga ebeš ne znam jel' na mom motoru uopće može dalje od ovog (a da ostaneš na kotačima). 
Kad gumu gledaš od naprijed ispada da je rub skoro pa paralelan sa diskom, odnosno 90° u odnosu na cestu tako da mislim kako malo ruba jednostavno mora ostat.

Uglavnom cesta je bila dosta loša, dionica preko Velebita od Zatona obrovačkog do Prezida (znači stari pravac prema Gračacu), tu ima onako nafrezanog asfakta po zavojima, grba, spojeva... i svašta nešto ali na vanjskoj temperaturi od cca. 28 °C i tlaku 2.3 Mitasica čak ni u tim ekstremnijim naginjanjima nije niti jednom popustila, jako zadovoljan!!

06a25cd72486f7042afca6324f4cae2b.jpg

d37bb4b18672965d92fa32b23ce7b87d.jpg

 
Prednja mi je 2cm od ruba. S tim da je straznja 190/55, a stock je 190/50.

Izgleda da je prednja zbilja visoka.
 
Ja, kao i većina nas koji se dugo vozimo, znam da poderanost do ruba nije nikakvo mjerilo brzine vožnje, tako da bilo to do ruba, pola centimetra ili dva je nebitno, ono što sam htio  gore reći je da pri pristojnim temperaturama asfalta Mitasica drži čak i u ekstremnijim nagibima unatoč lošem asfaltu.
 
Dosta igra i geometrija motora, ali i profil gume. Meni (sport-touring gume) prednja i zadnja idu 5mm do ruba, prednja mozda i malo vise, i onda ide struganje osloncima za noge...
Kontam, i kada bi ignorisao struganje i gurao zadnju do ruba, vjerovatno bi mi do tad ponestalo prednje :)
Evo prednja
 

Attachments

  • IMG_1202.JPG
    IMG_1202.JPG
    480.8 KB · Views: 204
  • IMG_1201.JPG
    IMG_1201.JPG
    477.6 KB · Views: 183
esso_sa said:
Dosta igra i geometrija motora

(y)

evo ja vozim iste gume na istom motoru , kako sam skidala vilice radi servisa, a spuštene su na trokutima, kad smo ih vraćali nismo pogodili istu visinu i sad ima malo više do ruba prednje , prije su bile isto ;)
 
pegaso said:
Pa ak vas to tak pere šmirgl u ruke i skidajte do ruba,pa kaj budu ljudi rekli: vidi papke kak se voze

Svrha nasih postova je komentarisanje neobicnog odnosa trosenja guma, a ne dostizanje njihovog ruba kao glavni smisao zivota.  (y)
 
Jedno pitanje za znalce.
Koliko izdrže angel gt na motoru od 1000 ccm . U pitanju je versys 1000, a vožnja po otvorenoj cesti malo bržim tempom 80 % i 20% grad i laganini.
Imao sam ptije PR4 i odvozio oko 10000 km, a sad sa ovima 6000 km i još malo i nove.


Da netko nebi mislio, zadovoljan sam sa držanjem i ne štedim na gumama - nije mi ih žao mjenjati.
 
pegaso said:
Pa ak vas to tak pere šmirgl u ruke i skidajte do ruba,pa kaj budu ljudi rekli: vidi papke kak se voze
Ni najmanje, baš naprotiv ja sam sretan da mi ostaje rub, to znači da imam još rezerve ;)

Isti motor, ista dimenzija, Dunlop ... do ruba i preko 🤣

eaeeff9d7c870a8e6655635afd6ba877.jpg
 
MIK0 said:
Ni najmanje, baš naprotiv ja sam sretan da mi ostaje rub, to znači da imam još rezerve ;)

ja nisam jer to znači da nije bilo pravih zavoja  :palacdolje:  :LOL:
ma najljepše je kad možeš odvrnut gas u zavoj kad ga vidiš cijelog, a ne kad te traktor ili stijena dočeka iza njega  :?
 
lunjo said:
ja nisam jer to znači da nije bilo pravih zavoja  :palacdolje:  :LOL:
ma najljepše je kad možeš odvrnut gas u zavoj kad ga vidiš cijelog, a ne kad te traktor ili stijena dočeka iza njega  :?
Ili se turist s kombijem okreče u njemu  :mrgreen:
 
Kratko pitanje....Metzeler M3 ili Michelin Pilot Sport (akcije su u điru) ?
Motor FZ1
Michelin sam vozio davno na SV1000 a M3 na CBR 900 i koliko se sječam Metzelerke su mi ostavile bolji dojam...
 
Možda ću bubnut glupost jer pišem po sjećanju ali zar nisu Michelinke (cestovne) samo Road i Power ?