GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Prije serije Pilot Power ( obični, 2CT , 3 itd... ) Michelinove sportske gume su nosile oznaku Pilot Sport, i to je zadnji model nakon kojeg je izašao Pilot Power.

E sad , Pilot Sport se ne radi predugo ( ne znam gdje si ih iskopao ali pripazi jer bi mogle biti starije od 10 godina a to je već problem, makar bile nove ) i stvarno ne znam kakav je , ali mislim da je M3 ipak bolja guma.
 
Moja greška....
ove što sam htjeo staviti za usporedbu sa Metzeler M3 su Michelin Pilot Power (akcije kod tebe) , a zadnje Michelinke koje sam imao na SV-u su bile Michelin Pilot Sport.
M3 sam imao na CBRu i po meni su isto tako bolje (preciznije i bolje se ruše) od Pilot Sporta....e sad od Powera neznam jer nisam probao.

Meni su na Fazeru šta sam uzeo gore Dunlop Sport Smart, i nisu toliko loše koliko su kvadrataste.
Odvoziti ću ih još malo , ali htjeo sam uzeti nešto da me čeka doma kada mi dosadi i vidio sam Matko da imaš te dvije akcije (M3 i PP). Pisao sam ti na viber no nisi vjerovatno stigao odgovoriti i  onda sam kasnije naletio na netu na neku ludu cijenu za Mitas Sport Force+(1.005 kn s dostavom za 120/70-17+190/50-17) i obzirom na dosta zadovoljnih iskustva što sam čuo, odlučio ih uzeti i probati.....pa javim iskustvo :D
 
Ajde da i ja nešto pitam za promjenu. :mrgreen:

Sport-touring gume u dimenzijama za maxi enduro (19/17) - iskustva?

Tipa Michelin Road 5 Trail, Metzeler Roadtec 01 ili sl.?

Kako se u toj dimenziji ponašaju gume na koje smo ajmo reći navikli u standardnih dimenzijama 17/17 na cestovnim motorima?
Tipa Battlax T30 Evo, Conti Road Attack 2 i sl.?

Kakva su iskustva sa gumom Bridgestone Battlewing?

Kilometraža nije toliko bitna, ajmo reći radi se o dinamičnom šoferu koji nakon 10+ sezona na cestovnim i sportskim motociklima prelazi na maxi enduro.
Bitno je da guma drži u svim uvijetima, i da se dobro ponaša pod opterečenjem na putovanju (nespojivo?). Cijena je isto sporedan faktor.
 
biker4life said:
Ajde da i ja nešto pitam za promjenu. :mrgreen:

Sport-touring gume u dimenzijama za maxi enduro (19/17) - iskustva?

Tipa Michelin Road 5 Trail, Metzeler Roadtec 01 ili sl.?

Kako se u toj dimenziji ponašaju gume na koje smo ajmo reći navikli u standardnih dimenzijama 17/17 na cestovnim motorima?
Tipa Battlax T30 Evo, Conti Road Attack 2 i sl.?

Kakva su iskustva sa gumom Bridgestone Battlewing?

Kilometraža nije toliko bitna, ajmo reći radi se o dinamičnom šoferu koji nakon 10+ sezona na cestovnim i sportskim motociklima prelazi na maxi enduro.
Bitno je da guma drži u svim uvijetima, i da se dobro ponaša pod opterečenjem na putovanju (nespojivo?). Cijena je isto sporedan faktor.

Ja bih predložio Pirelli Scorpion Trail II (imam več 2 komplet, jako zadovoljan) ili Continetal Trail Atack II ako je više "sportski" vozač, inače Metzeler Tourance Next.
 
toecutter said:
Moja greška....
ove što sam htjeo staviti za usporedbu sa Metzeler M3 su Michelin Pilot Power (akcije kod tebe) , a zadnje Michelinke koje sam imao na SV-u su bile Michelin Pilot Sport.
M3 sam imao na CBRu i po meni su isto tako bolje (preciznije i bolje se ruše) od Pilot Sporta....e sad od Powera neznam jer nisam probao.

Meni su na Fazeru šta sam uzeo gore Dunlop Sport Smart, i nisu toliko loše koliko su kvadrataste.
Odvoziti ću ih još malo , ali htjeo sam uzeti nešto da me čeka doma kada mi dosadi i vidio sam Matko da imaš te dvije akcije (M3 i PP). Pisao sam ti na viber no nisi vjerovatno stigao odgovoriti i  onda sam kasnije naletio na netu na neku ludu cijenu za Mitas Sport Force+(1.005 kn s dostavom za 120/70-17+190/50-17) i obzirom na dosta zadovoljnih iskustva što sam čuo, odlučio ih uzeti i probati.....pa javim iskustvo :D

Imam isto fazera 1000 2010g. i ja sam si uzeo Metzeler Z8 i prezadovoljan sam. Guma dobro drži na suho/kiša, toplo/hladno i do sad napravio s njom 8000km i nikad nije bilo nikakvih problema, tako da je svakako preporučam.
 
biker4life said:
Ajde da i ja nešto pitam za promjenu. :mrgreen:

Sport-touring gume u dimenzijama za maxi enduro (19/17) - iskustva?

Tipa Michelin Road 5 Trail, Metzeler Roadtec 01 ili sl.?

Kako se u toj dimenziji ponašaju gume na koje smo ajmo reći navikli u standardnih dimenzijama 17/17 na cestovnim motorima?
Tipa Battlax T30 Evo, Conti Road Attack 2 i sl.?

Kakva su iskustva sa gumom Bridgestone Battlewing?

Kilometraža nije toliko bitna, ajmo reći radi se o dinamičnom šoferu koji nakon 10+ sezona na cestovnim i sportskim motociklima prelazi na maxi enduro.
Bitno je da guma drži u svim uvijetima, i da se dobro ponaša pod opterečenjem na putovanju (nespojivo?). Cijena je isto sporedan faktor.

Iskustvo kaže Pirelli Angel GT. Guma odlično drži cestu (mokro/suho), s prvim setom prešao 18,000 km. Sada na drugom tek 6,000...  (y)
 
Ma kako je to moguče 18tk s jednim setom :shock: :shock: :shock:,ne vjerujem,pa da si neznam kako nježan s gasom to je nemoguče,takve gume još nisu proizveli
Upravo imam na vfru angel gt prešla cca 6tk i naravno da se potrošila naravno ne do kraja ali još 12tk nema šanse
 
Ovako moja izgleda nakon 6000 km. Mogla bi još malo, ali obzirom da idem na put od 3000 km idu nove gore.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    1.9 MB · Views: 215
Plinko1 said:
Ovako moja izgleda nakon 6000 km. Mogla bi još malo, ali obzirom da idem na put od 3000 km idu nove gore.
Kod mene otprilike ista situacija na Angel St,zaminjena zadnja prije puta :)
Nazalost ne mogu naci sliku prije minjanja ali nakon 2000 km alpskih prijevoja u touring modu ova je jos uvik ka nova.Moran priznati da san super zadovoljan sa Angel ST u odnosu ulozeno/ dobiveno jer mi se guma ponasa jako dobro u svim rezimima voznje te mogu sa sigurnoscu potvrditi Bimbine rici da se ova guma u touring modu trosi bas kao putna guma a kad se vozi zestoko trpi dobro taj ritam ali se I brzo topi...Nakon nekoliko setova znam samo da za cca 1400 kn necete kupiti bolju gumu :)
66344bc430c61f406aa1ec600c7d3e55.jpg


Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

 
Kod mene gume bez obzira na marku drže max 5-6k km, neki dan stavija iste ka čađo...
odlične..


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Ja sam samo jedan set imao ST gume (Michelin Road 3). Osim sto su trajale  mozda 25% dulje i imale grip losiji nego Pilot Power, to mi je bila skola. Sport gume za mene, pa cak i Pilot Power, meni dobre :mrgreen:
 
Plinko1 said:
Ovako moja izgleda nakon 6000 km. Mogla bi još malo, ali obzirom da idem na put od 3000 km idu nove gore.
Moje skoro identične a čovjek veli da će izdržat još 12tk???
 
Ja sam uspio max napraviti 11 tkm sa Bridgestone BT023..
Vidjeti cemo kako ce se ponijeti Mitas..a nakon njih probati cu Angel..ako ne bude kakva druga akcija u diru..
 
13.000 km sa Metzeler Roadtec 01
11.000 km sa Metzeler Z8

Sport gume (npr BT 016) mi u prosjeku izdrze maksimalno 6000km (zadnja)
 
bilo kako bilo, vezano uz ono šta sam prije pitao - ja se vozikam sa battlewingom koji je na motoru tvornička ugradnja - za sada nemam zamjerki ali još se navikavam na novu koncepciju motora

gume su porubljene u prvom điru tako da se moram naviknuti da više nema naginjanja kao prije ali što se tiče gripa za sada nema pritužbi

 
pegaso said:
Ma kako je to moguče 18tk s jednim setom :shock: :shock: :shock:,ne vjerujem,pa da si neznam kako nježan s gasom to je nemoguče,takve gume još nisu proizveli
Upravo imam na vfru angel gt prešla cca 6tk i naravno da se potrošila naravno ne do kraja ali još 12tk nema šanse

Vozim malog Stroma pa nema takvog "ispucavanja" na izlazu iz zavoja...  :wink:
 
pegaso said:
Ma kako je to moguče 18tk s jednim setom :shock: :shock: :shock:,ne vjerujem,pa da si neznam kako nježan s gasom to je nemoguče,takve gume još nisu proizveli
Upravo imam na vfru angel gt prešla cca 6tk i naravno da se potrošila naravno ne do kraja ali još 12tk nema šanse
Isto mali strom, Michelin pilot road 1 naprijed i mpr2 natrag, 22000 km i zadnja je postala jajasta pa sam je mijenjao. Znam dosta stromera (650) koji uredno voze preko 20k km gume. Sami na motoru.

Veliki brat je veći potrosac guma [emoji106]

Poslano sa mog Lenovo P2a42 koristeći Tapatalk

 
biker4life said:
Ajde da i ja nešto pitam za promjenu. :mrgreen:

Sport-touring gume u dimenzijama za maxi enduro (19/17) - iskustva?

Tipa Michelin Road 5 Trail, Metzeler Roadtec 01 ili sl.?

Kako se u toj dimenziji ponašaju gume na koje smo ajmo reći navikli u standardnih dimenzijama 17/17 na cestovnim motorima?
Tipa Battlax T30 Evo, Conti Road Attack 2 i sl.?

Kakva su iskustva sa gumom Bridgestone Battlewing?

Kilometraža nije toliko bitna, ajmo reći radi se o dinamičnom šoferu koji nakon 10+ sezona na cestovnim i sportskim motociklima prelazi na maxi enduro.
Bitno je da guma drži u svim uvijetima, i da se dobro ponaša pod opterečenjem na putovanju (nespojivo?). Cijena je isto sporedan faktor.

Interesantno pitanje i na mjestu, dugo sam to proučavao jer sam od kupaca dobivao kontradiktorne informacije ali u jednakom omjeru.

O čemu se radi. Uzet ćemo za primjer Yamahu FJR1300 i Yamahu Superteneru, gdje prva ima dimenzije 120/70-17 i 180/55-17 a druga 110/80-19 te 150/70-17. U tim dimenzijama dostupan je Pirelli Angel GT , Roadsmart III , Road 5 itd..., sve redom sport -touring gume.

Da bude lakše , idemo na Pirelli. S jedne strane imamo Pirelli Angel GT koja je čista sport-touring guma i dokazano vrhunski proizvod. S druge strane imamo PirellI Scorpion Trail II koje je takođe dokazano vrhusnki proizvod ali se radi o Enduro gumi cestovne orijentacije. S obzirom na namjenu gume , i ako gledamo upotrebu na cesti, Angel GT bi trebao biti bolja guma jer je rađena za cestu, dok je Sc.Trail II iako cestovne orijentacije ipak enduro guma pa recimo da je to postavilo određena ograničenja i kompromise da bi se u kontekstu ceste izvukao maksimum.
Međutim, što se tiče recimo povratnih informacija od mojih kupaca, 50% njih ( dakle govorimo o Angel GT -u na putnom enduro motoru ) je oduševljeno sa njima a drugih 50% kaže nikad više. Ista stvar je i sa Road 4&5 , Roadsmartom itd... Pogotovo me u početku čudilo, što sam imao slučajeva kao što je tvoj, gdje su prije imali Fazera, Z1000, CB1300 itd... te imali Angel GT s kojim su bili prezadovoljni a onda prešli na recimo Varadera i razočarali se.  Tek tada mi se upalio alarm kako treba, i počeo sam razmišljati o tome, dok su naravno oni počeli razmišljati o teorijama urote i zavjere kako se ove rado tamo a ove na drugom mjestu itd...

Na kraju , malo sam sam mozgao , malo sam razgovarao i sa tehničarima raznih proizvođaća kada sam imao prilike i došao do sljedečeg zaključka.

S jedne strane imamo FJR1300 i slično, motore koji imaju nisko težište i kratak hod ovjesa, s druge strane motore ( Varadero, Supertenera, V-Strom, GS itd... ) koji imaju visoko težište i dugi hod ovjesa. Upravo u tome leži zec, jer ako gledamo samu konstrukciju gume, jedna od bitnih razlika između sport-touring guma i enduro cestovnih guma je upravo to što im je karakasa projektirana za bitno drukčiju vrstu motora, odnosno upravo ove razlike koje sam naveo.
I u tom grmu leži zec. Ugradnjom sport-touring guma na maxi-enduro vozne osobine se drastično mijenjaju, i ta promjena je subjektivna, nekom to legne bolje nego enduro guma a nekom bude katastrofa, i tu je nemoguće unaprijed predvidjeti ishod.

Zbog navedenog , ja ću uvijek savjetovati na maxi enduro prije enduro gumu cestovne orijentacije nego sport-touring gumu, jer je prva solucija igra na sigurno a druga dvosjekli mač.

U tvom slučaju konkretno, ne trebam postavljati pitanja tipa način vožnje i uvjeti upotrebe, nekako sam uvjeren da sam te kroz ove godine prokužia  :mrgreen:, reći ću Pirelli Scorpion Trail II  (y)
 
bimba said:
.........................

Zbog navedenog , ja ću uvijek savjetovati na maxi enduro prije enduro gumu cestovne orijentacije nego sport-touring gumu, jer je prva solucija igra na sigurno a druga dvosjekli mač.

U tvom slučaju konkretno, ne trebam postavljati pitanja tipa način vožnje i uvjeti upotrebe, nekako sam uvjeren da sam te kroz ove godine prokužia  :mrgreen:, reći ću Pirelli Scorpion Trail II  (y)

Možda bi za @biker4life bile i Conti TrailAttack 2 za koje kažu da su još više za "sportsko" orijentirane vozače  :misli: