GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Pitanje za bimbu:ako kupiš set pirelica dobiješ ruksak, ja san u drugi misec kupija zadnju (Pirelli) i ako za koji misec kupin prednju (Pirelli) pripada li mi ruksak, jer set je set. :misli: :neznam:
 
bimba said:
Interesantno pitanje i na mjestu, dugo sam to proučavao jer sam od kupaca dobivao kontradiktorne informacije ali u jednakom omjeru.

O čemu se radi. Uzet ćemo za primjer Yamahu FJR1300 i Yamahu Superteneru, gdje prva ima dimenzije 120/70-17 i 180/55-17 a druga 110/80-19 te 150/70-17. U tim dimenzijama dostupan je Pirelli Angel GT , Roadsmart III , Road 5 itd..., sve redom sport -touring gume.

Da bude lakše , idemo na Pirelli. S jedne strane imamo Pirelli Angel GT koja je čista sport-touring guma i dokazano vrhunski proizvod. S druge strane imamo PirellI Scorpion Trail II koje je takođe dokazano vrhusnki proizvod ali se radi o Enduro gumi cestovne orijentacije. S obzirom na namjenu gume , i ako gledamo upotrebu na cesti, Angel GT bi trebao biti bolja guma jer je rađena za cestu, dok je Sc.Trail II iako cestovne orijentacije ipak enduro guma pa recimo da je to postavilo određena ograničenja i kompromise da bi se u kontekstu ceste izvukao maksimum.
Međutim, što se tiče recimo povratnih informacija od mojih kupaca, 50% njih ( dakle govorimo o Angel GT -u na putnom enduro motoru ) je oduševljeno sa njima a drugih 50% kaže nikad više. Ista stvar je i sa Road 4&5 , Roadsmartom itd... Pogotovo me u početku čudilo, što sam imao slučajeva kao što je tvoj, gdje su prije imali Fazera, Z1000, CB1300 itd... te imali Angel GT s kojim su bili prezadovoljni a onda prešli na recimo Varadera i razočarali se.  Tek tada mi se upalio alarm kako treba, i počeo sam razmišljati o tome, dok su naravno oni počeli razmišljati o teorijama urote i zavjere kako se ove rado tamo a ove na drugom mjestu itd...

Na kraju , malo sam sam mozgao , malo sam razgovarao i sa tehničarima raznih proizvođaća kada sam imao prilike i došao do sljedečeg zaključka.

S jedne strane imamo FJR1300 i slično, motore koji imaju nisko težište i kratak hod ovjesa, s druge strane motore ( Varadero, Supertenera, V-Strom, GS itd... ) koji imaju visoko težište i dugi hod ovjesa. Upravo u tome leži zec, jer ako gledamo samu konstrukciju gume, jedna od bitnih razlika između sport-touring guma i enduro cestovnih guma je upravo to što im je karakasa projektirana za bitno drukčiju vrstu motora, odnosno upravo ove razlike koje sam naveo.
I u tom grmu leži zec. Ugradnjom sport-touring guma na maxi-enduro vozne osobine se drastično mijenjaju, i ta promjena je subjektivna, nekom to legne bolje nego enduro guma a nekom bude katastrofa, i tu je nemoguće unaprijed predvidjeti ishod.

Zbog navedenog , ja ću uvijek savjetovati na maxi enduro prije enduro gumu cestovne orijentacije nego sport-touring gumu, jer je prva solucija igra na sigurno a druga dvosjekli mač.

U tvom slučaju konkretno, ne trebam postavljati pitanja tipa način vožnje i uvjeti upotrebe, nekako sam uvjeren da sam te kroz ove godine prokužia  :mrgreen:, reći ću Pirelli Scorpion Trail II  (y)

Drago mi je da si se javio. (y) Motor je Super Tenere 2018., gume su tvornički gore Battlewing (prva ugradnja) i tu sam jedno vrijeme miran, ali čisto me zanima "šta dalje".

U načelu neka namjena tog motora biti će komforno putovanje bazirano 99% na cestu, a neki od drugih motiva kupnje maxi endura su više bili vezani uz dimenzije motora i nosivost, robusnost i pouzdanost, te opčenito neke druge prednosti koje nosi ta koncepcija, nego uz činjenicu da me zanima nekakva enduro vožnja. Drugim riječima motor će biti maximalno prilagođen upotrebi na asfaltu, znači od dodatne opreme pa do guma - s time da je tu pitanje dali ići na enduro gumu orijentiranu na cestu koja mu je ajmo reći i namjenjena, ili na sport-touring gumu.

Uz to opčenito me zanimao tvoj pogled na ovu problematiku, jer ljudi stavljaju svašta, a kako takve motore vozi zaista širok spektar ljudi, od početnika do iskusnih vozača, s time da i ti iskusni dolaze sa raznih klasa motora, ili pak ljudi koji su takav motor kupili samo zato jer jedino na njega stanu, itd., teško je tu doći do nekog zaključka.
 
exfreerider said:
Sahranio kineski Pirelli pa uzeo Dunlop Roadsmart III Made in Japan

160/60R15 Gilera GP800
I koji je rezultat ??? Zar stvarno mislis da to sta je ta tvornica Pirellija u Kini minja nesto na voznim svojstvima ili trajnosti...

Poslano sa mog SM-J530F koristeći Tapatalk

 
Ja sam davnije vozio na Diablo II ... prednja kineska stražnja ako se dobro sjećam njemačka ... pričao s Bimbom na tu temu u slitlu "Ma dobra je prednja ali nekako mi ružan osjećaj kad znam da je iz Kine." pa mi čovjek lijepo rekao da je njihova tvornica u Kini najmodernija koju imaju, pa samim time i krajnji proizvod je najbolje moguće kvalitete.

The end.
 
i ti znas unistit tjedan dana prepiranja dok se bimba ne javi [emoji23]
MIK0 said:
Ja sam davnije vozio na Diablo II ... prednja kineska stražnja ako se dobro sjećam njemačka ... pričao s Bimbom na tu temu u slitlu "Ma dobra je prednja ali nekako mi ružan osjećaj kad znam da je iz Kine." pa mi čovjek lijepo rekao da je njihova tvornica u Kini najmodernija koju imaju, pa samim time i krajnji proizvod je najbolje moguće kvalitete.

The end.

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk

 
bimba said:
Interesantno pitanje i na mjestu, dugo sam to proučavao jer sam od kupaca dobivao kontradiktorne informacije ali u jednakom omjeru.


.....



Zbog navedenog , ja ću uvijek savjetovati na maxi enduro prije enduro gumu cestovne orijentacije nego sport-touring gumu, jer je prva solucija igra na sigurno a druga dvosjekli mač.

....
Zanimljiva tematika ... a odgovor kvalitetan kao i uvijek.  Nevjerojatno je kako ovjes ljudi ne doživljavaju a u najmanju ruku je jednako bitan kao i guma.

Taman me podsjetilo da kod sebe za stražnji kraj malo omekšam komponentu "fast speed damping" jer je Mitasica jbno tvrda u odnosu na Metzeler.
 
MIK0 said:
Ja sam davnije vozio na Diablo II ... prednja kineska stražnja ako se dobro sjećam njemačka ... pričao s Bimbom na tu temu u slitlu "Ma dobra je prednja ali nekako mi ružan osjećaj kad znam da je iz Kine." pa mi čovjek lijepo rekao da je njihova tvornica u Kini najmodernija koju imaju, pa samim time i krajnji proizvod je najbolje moguće kvalitete.

The end.
Identičan odgovor sam dobio od svog servisera. Čak mi napomenuo da je više problema imao s ovim gumama Made in Germany nego "kineskim". I nisam kupio gume kod njega.
 
cadjo said:
I koji je rezultat ??? Zar stvarno mislis da to sta je ta tvornica Pirellija u Kini minja nesto na voznim svojstvima ili trajnosti...

Poslano sa mog SM-J530F koristeći Tapatalk
Tek je montirana sad peglati zavoje
inace sam vulkanizer pa znam da kod auto guma ima razlike ovisno o državi proizvodnje nije sve "ista klasa"
može biti da Pirelli ima u Kini najnoviji pogon ali nisam upoznat sa time
ovako Made in Japan Dunlop i srce na mjestu
 
sehrz said:
i ti znas unistit tjedan dana prepiranja dok se bimba ne javi [emoji23]
Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk
Sorry, kasno sam ustao pa je ovo bilo spontano i prije jutarnje kave..... moj bed 🤣🤣
 
Zog said:
Pitanje za bimbu:ako kupiš set pirelica dobiješ ruksak, ja san u drugi misec kupija zadnju (Pirelli) i ako za koji misec kupin prednju (Pirelli) pripada li mi ruksak, jer set je set. :misli: :neznam:

Samo ako ces nam u ruksaku svaki dan donijeti po pivo  :mrgreen:
 
U rucak bogami stane dosta pive  :). Matko sve stiglo i montirano  (y)
 

Attachments

  • IMG_20180718_183713.jpg
    IMG_20180718_183713.jpg
    1.2 MB · Views: 242
exfreerider said:
Tek je montirana sad peglati zavoje
inace sam vulkanizer pa znam da kod auto guma ima razlike ovisno o državi proizvodnje nije sve "ista klasa"
može biti da Pirelli ima u Kini najnoviji pogon ali nisam upoznat sa time
ovako Made in Japan Dunlop i srce na mjestu

Pa miša mu Dunlop nije japanska guma :misli: :misli: :misli: Ko garantira da je japanski bolji od originala :misli: :misli: :misli: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink:
 
Matko pomoć!
Moped je cbr1100xx, u obzir mi ulazi metzeler z8 (jedan set potrošio prezadovoljan), dalje me zanima:
metzeler roadtec01 više ili manje kilometara nasprem z8?
I ili probat angel gt malo za promjenu? (prednosti/mane nasprem ove dvije navedene)
 
zlogi said:
Matko pomoć!
Moped je cbr1100xx, u obzir mi ulazi metzeler z8 (jedan set potrošio prezadovoljan), dalje me zanima:
metzeler roadtec01 više ili manje kilometara nasprem z8?
I ili probat angel gt malo za promjenu? (prednosti/mane nasprem ove dvije navedene)

Evo dok cekas bimbu da ti odgovori, da ponovim svoj post sa prethodne stranice gdje sam naveo svoje iskustvo sa R01 i Z8

13.000 km sa Metzeler Roadtec 01
11.000 km sa Metzeler Z8

Obje kilometraze se odnose na zadnju, prednje su mogle preci jos mozda 2k
Sad sam na 2. setu Roadtec 01 (ovaj put sa zadnjom u HWM specifikaciji) i kad ih potrosim, takodjer mislim probati Angel GT jer me kod R01 malo nervira sto su bucne. Bas me zanima Bimbino poredjenje ove 2 gume. Po testu ST guma u zadnjoj Motoreviji ispada da je Angel GT bolji, ali se i brze trosi
 
Bok Bimba,

Trebam jedan stručni savjet u vezi guma za motor ; naime radi se o Z750R. Gume su 180/55 i 120/70 R17 ; kupujem Dunlop SportSmart2  sad vidim da kod tebe ima onog TT i MAXX. Trebao bih preporuku neku u kojem smjeru narudžba da ide  :mrgreen: vožnja je ono mix, malo jačeg tempa, divljanja i normalnog po gradu nešto sitno..  :D