GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Ima li nekl link ka Bimbinom sajtu o pravilnom odabiru moto guma po kategorijama. One osnove. Hocu drugaru da posaljem, ali svi linkovi stari su mrtvi
 
stkaos said:
Ne znan... Ja ću ostat na roadtec 01. Imaju 12500 km i zadnja je pri kraju. Prednje ima još dosta, pa nisan siguran šta napravit. Uzet set ili samo zadnju? Po suvome su još uvik odlične, a na mokro ne znan kakve su, jer nisan prova. Jedina "mana" im je šta se malo čuju po zavojima, ali to meni ne smeta. Čuje se i Akrapovič, pa nikome ništa  :jesus:

Potrosio sam 2 seta Roadtec 01 i iz prve ruke ti mogu reci da su odlicne po mokrom. Vozio sam ih po normalnim kisicama, a vozio sam i po potopima. Posljednji set je izdrzao 14.000 km zadnja, dok je na prednjoj ostalo jos malo "mesa" na sredini, ali bokovi dosli do granicnika. Meni je to brujanje isto islo na zivce, stalno sam mislio da mi je otisao neki lezaj tocka  :LOL:
Evo sad sam monitorao Angel GT, da malo promijenim, i na prvu mi djeluje upravljivije i preciznije u odnosu na Roadtec 01. Siguran sam i da su spicastije, motor djeluje 50 kg laksi. Roadtec 01 je uvijek trazio malo dodatnog pritiska na upravljac da povalis motor i drzis nagib i to bi postajalo sve izrazenije sa potrosnjom. Angel ide prakticno bez ruku. Za trajnost cemo tek da vidimo, ali i da traje krace, vjerovatno bi ga opet kupio, najvise zbog te upravljivosti...  (y) I ne bruji kao Roadtec  :mrgreen:
 
grafit said:
Osjetim vibracije naprijed ,bijela crta u preticanju je loša i prednja i zadnja .Ne pada onako u zavoj kao u početku.Mada moj motor ima 250 kg pun tako da mu vjerovatno i to umanjuje trajnost

Ne bih znao, nemam problema s tim. Interesantno je kako svatko ima svoj dozivljaj u voznji. Naravno da vrsta motora, tlakovi, asfalt, sve igra veliku ulogu. Ja sam stvarno zadovoljan i ponovno cu ih uzeti. Jos kada bi sredina bila tvrđa da se ne skocka s vremenom bilo bi super.
 

Attachments

  • 20190330_160821.jpg
    20190330_160821.jpg
    680.7 KB · Views: 167
  • 20190330_160839.jpg
    20190330_160839.jpg
    607.9 KB · Views: 123
  • 20190330_160912.jpg
    20190330_160912.jpg
    761.9 KB · Views: 125
  • 20190330_160922.jpg
    20190330_160922.jpg
    378.8 KB · Views: 139
  • 20190330_160941.jpg
    20190330_160941.jpg
    600.6 KB · Views: 177
na koliko se pumpa diablo rosso lll , meni prednja na 2.4 k'o na lutriji, 50:50 'oće pustit' ili neće, nesigurnost totalna.. :palacdolje:
 
go-go said:
na koliko se pumpa diablo rosso lll , meni prednja na 2.4 k'o na lutriji, 50:50 'oće pustit' ili neće, nesigurnost totalna.. :palacdolje:
Sto vozis?
Ja sam drzo 2.2/2.4 na s2r-u. Vrlo zadovoljan.


Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
go-go said:
na koliko se pumpa diablo rosso lll , meni prednja na 2.4 k'o na lutriji, 50:50 'oće pustit' ili neće, nesigurnost totalna.. :palacdolje:

Meni nijedan tlak nije pomogao, na svakom je bio taj osjecaj na DR3.

Mozda se samo ne vole sc59 i DR3.





 
Nero said:
Meni nijedan tlak nije pomogao, na svakom je bio taj osjecaj na DR3.

Mozda se samo ne vole sc59 i DR3.

jbte jučer sam se do karlobaga odbij'o od poda k'o markez.. :LOL:
i stalno je više hladna nego topla, a zada slik vruć, puši se iz njega  :mrgreen:, izlizan skroz, a drži ko žvaka.. :neznam:
 
go-go said:
na koliko se pumpa diablo rosso lll , meni prednja na 2.4 k'o na lutriji, 50:50 'oće pustit' ili neće, nesigurnost totalna.. :palacdolje:

DR3 je smeće od gume, na kolko god ju napumpaš to se neće promijeniti

drž se ti KR-a
 
tibor said:
DR3 je smeće od gume, na kolko god ju napumpaš to se neće promijeniti

drž se ti KR-a
Vozio je 2x po 6 krugova na m1200 po Grobniku, instruktori iz DRE akademije 2 dana je trali na supersportu S, gulili i laktove i koljena. Nitko se nije zalio.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
tibor said:
DR3 je smeće od gume, na kolko god ju napumpaš to se neće promijeniti

drž se ti KR-a
Zašto?
Ja sam je stavio vjerovatno prvi u Hrvatskoj i vozio sa njom nekih 3500km dok nisam motor prodao.
Ljudi koji me poznaju znaju da u tih 3500km guma je vožena na 110% i nikad ni P od pustila.
Sad kad cujem kako blate gumu meni ništa nije jasno.
Npr hvalili su jedno vrime M7RR pa ajde da i to probam i vidi guma nakon 40km brze vožnje pustila hm???
Sad da li je guma u kurcu ili sam ja?
E pa da vam ja kažem ja sam u kurcu .
Zašto? Zato što to je to guma za vozit jako brzo ali na kratko.
Uzmeš gp racer i vozas se ko manijak 100km u komadu i boli te briga.
Rosso III je vrhunska sportska guma.
 
s2r said:
Vozio je 2x po 6 krugova na m1200 po Grobniku, instruktori iz DRE akademije 2 dana je trali na supersportu S, gulili i laktove i koljena. Nitko se nije zalio.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

blago njima
 
poštar said:
Zašto?
Ja sam je stavio vjerovatno prvi u Hrvatskoj i vozio sa njom nekih 3500km dok nisam motor prodao.
Ljudi koji me poznaju znaju da u tih 3500km guma je vožena na 110% i nikad ni P od pustila.
Sad kad cujem kako blate gumu meni ništa nije jasno.
Npr hvalili su jedno vrime M7RR pa ajde da i to probam i vidi guma nakon 40km brze vožnje pustila hm???
Sad da li je guma u kurcu ili sam ja?
E pa da vam ja kažem ja sam u kurcu .
Zašto? Zato što to je to guma za vozit jako brzo ali na kratko.
Uzmeš gp racer i vozas se ko manijak 100km u komadu i boli te briga.
Rosso III je vrhunska sportska guma.

ja prihvaćam da je tebi guma dobra, znam kako voziš pa onda iza tvojih riječi nešto i stoji, a ne puka naklapanja ili pričam ti priču da prodam fore, ali taj M7RR i Rosso III su meni drek gume... zašto?

zato jer nikakav feedback nedaju, gnjecave su, mekane i nekonzistentne... plus nedaju nikakav nagovještaj da će nešto napravit nego to samo na prepad naprave... i to nije do modela nego je to skoro pa trademark ta dva proizvođaća

sa GP212 i KR točno znaš di si i na čemu si... kolko si u nagibu, da ti do znanja da pretjeruješ ili da je gotova, a kad je ugrijana imaš nagiba i gripa na izvoz... s druge strane isto tako mislim da dunlop iz kojeg god razloga već neko vrijeme nezna napravit dobru cestovnu gumu, ali ove trkaće su im bomba bez premca

zanima me iskreno ovaj novi trkaći Bridgestone i to ću mislim probat da vidim iz prve ruke kakav je, al te pirelice mecleri i ostali poluproizvodi na moje motore više nejdu - pogotovo ne za novce za koje se prodaju - tu ih onda po svemu pa tako i pitanju cijene dere jedan Mitas Sport Force plus
 
Ja vise ni ne znam kojih guma i ima ...  :mrgreen:

Od cca 2011/2012 samo na 211 gp raceru    :D 
 
tibor said:
ja prihvaćam da je tebi guma dobra, znam kako voziš pa onda iza tvojih riječi nešto i stoji, a ne puka naklapanja ili pričam ti priču da prodam fore, ali taj M7RR i Rosso III su meni drek gume... zašto?

zato jer nikakav feedback nedaju, gnjecave su, mekane i nekonzistentne... plus nedaju nikakav nagovještaj da će nešto napravit nego to samo na prepad naprave... i to nije do modela nego je to skoro pa trademark ta dva proizvođaća

sa GP212 i KR točno znaš di si i na čemu si... kolko si u nagibu, da ti do znanja da pretjeruješ ili da je gotova, a kad je ugrijana imaš nagiba i gripa na izvoz... s druge strane isto tako mislim da dunlop iz kojeg god razloga već neko vrijeme nezna napravit dobru cestovnu gumu, ali ove trkaće su im bomba bez premca

zanima me iskreno ovaj novi trkaći Bridgestone i to ću mislim probat da vidim iz prve ruke kakav je, al te pirelice mecleri i ostali poluproizvodi na moje motore više nejdu - pogotovo ne za novce za koje se prodaju - tu ih onda po svemu pa tako i pitanju cijene dere jedan Mitas Sport Force plus
Ako imaš dobar i naštiman ovjes sam dobrom sportskom gumom se da vozit jako jako brzo ali ne dugo .
Da li je ona guma napravljena za rekorde to sigurno nije ali nije ni magistrala pista.
Po meni za po cesti je gp racer majka svih guma ali opet ako tu gumu ne znaš vozit onda je ona opasnija od bilo koje druge gume.
Za sva ostala pitanja imate Bimbu  :mrgreen:
 
poštar said:
Ako imaš dobar i naštiman ovjes sam dobrom sportskom gumom se da vozit jako jako brzo ali ne dugo .
Da li je ona guma napravljena za rekorde to sigurno nije ali nije ni magistrala pista.
Po meni za po cesti je gp racer majka svih guma ali opet ako tu gumu ne znaš vozit onda je ona opasnija od bilo koje druge gume.
Za sva ostala pitanja imate Bimbu  :mrgreen:
Eto, da se skrati prica! ;)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
poštar said:
Ako imaš dobar i naštiman ovjes sam dobrom sportskom gumom se da vozit jako jako brzo ali ne dugo .
Da li je ona guma napravljena za rekorde to sigurno nije ali nije ni magistrala pista.
Po meni za po cesti je gp racer majka svih guma ali opet ako tu gumu ne znaš vozit onda je ona opasnija od bilo koje druge gume.
Za sva ostala pitanja imate Bimbu  :mrgreen:

(y) (y) (y)
 
MadjaRR said:
Jbg bas mi je žao  :(

Jbg i meni je žao što dosta ljudi nezna da si vulkanizer i da prodaješ gume...

Možeš li nam napisati, čisto objektivnosti radi, kolike su ti marže na pireli i mecler, koje toliko obožavaš, a kolike na dunlop ili mitas koje toliko mrziš

Ja vulkanizer nisam i libo me racku koji brend ću popljuvat jer ne živim od toga, pišem na temelju iskustva, a ne prodajne računice

Da me nisi citirao nebi ništa pisao, ali kad me već vučeš za jezik fino nam napiši, nemoraš u postotke, možeš samo reć jel više zaradiš na prodanom pireliju/mecleru ili dunlopu/mitasu...