GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Ak bute vozili motore za 15tak godina, onda cete pljuvat po svim tim sadasnjim ubergumama kao sto sad pljujete po (na primjer) Michelin PP kojeg ste hvalili prije 15 godina kad je izaso. OK, i novi motori (jaci u svakom smislu) stavljaju nove izazove pred gume, ali, i prije 15 godina je bilo potentnih motora pa je opet PP bila uber, a sad su i puno bolje gume od nje proglasavane smecem.


Al to je ok, napredak je super stvar, a u gumama je prilican sto samo govori da se tehnoloski nije doslo do zida nego je moguce i dalje radit sve bolje i bolje.


Meni kvaliteta asfalta bitniji faktor kaj se gripa tice, naso sam se u sport klasi (nista hyper, sport), a gledam da mi odgovara profil gume zbog ciklistike, trajnost me zanima samo kroz prizmu kn/km, ne samo kilometara, vollim gume mekse konstrukcije sa vise zraka u njima i da nisu preosjetljive na tempo kaj se tlaka u njima tice. Eto, PP mi OK guma, 1100kn set, pruza ono kaj mi treba uz kompromise koji mi ne cine problem




Malo serem, dosadno mi  :mrgreen:
 
tibor said:
Jbg i meni je žao što dosta ljudi nezna da si vulkanizer i da prodaješ gume...

Možeš li nam napisati, čisto objektivnosti radi, kolike su ti marže na pireli i mecler, koje toliko obožavaš, a kolike na dunlop ili mitas koje toliko mrziš

Ja vulkanizer nisam i libo me racku koji brend ću popljuvat jer ne živim od toga, pišem na temelju iskustva, a ne prodajne računice

Da me nisi citirao nebi ništa pisao, ali kad me već vučeš za jezik fino nam napiši, nemoraš u postotke, možeš samo reć jel više zaradiš na prodanom pireliju/mecleru ili dunlopu/mitasu...
To je to, zato pljuca po Mitasu &co.
 
tibor said:
Jbg i meni je žao što dosta ljudi nezna da si vulkanizer i da prodaješ gume...

Možeš li nam napisati, čisto objektivnosti radi, kolike su ti marže na pireli i mecler, koje toliko obožavaš, a kolike na dunlop ili mitas koje toliko mrziš

Ja vulkanizer nisam i libo me racku koji brend ću popljuvat jer ne živim od toga, pišem na temelju iskustva, a ne prodajne računice

Da me nisi citirao nebi ništa pisao, ali kad me već vučeš za jezik fino nam napiši, nemoraš u postotke, možeš samo reć jel više zaradiš na prodanom pireliju/mecleru ili dunlopu/mitasu...
  :mrgreen: Nije do zarade potpuno je isto bila to pireli metzleler ili mitas ...






 
uglavnom, jbo ti uznapredovale sportske gume, kad sam ja na istoj dionici i pod istim uvjetima sigurniji na KR ili D212 nakon šta ih ubijem na grobniku..
a ove sam ionako uzeo za na tehnički.. :mrgreen:
 
Sta je KR?
Supertajna smesa sto je Doohan vozio?
:D

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
s2r said:
Sta je KR?
Supertajna smesa sto je Doohan vozio?
:D

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

KR je zena guma kraljuca.

51R17mq.jpg

 
tibor said:
Jbg i meni je žao što dosta ljudi nezna da si vulkanizer i da prodaješ gume...

Možeš li nam napisati, čisto objektivnosti radi, kolike su ti marže na pireli i mecler, koje toliko obožavaš, a kolike na dunlop ili mitas koje toliko mrziš

Ja vulkanizer nisam i libo me racku koji brend ću popljuvat jer ne živim od toga, pišem na temelju iskustva, a ne prodajne računice

Da me nisi citirao nebi ništa pisao, ali kad me već vučeš za jezik fino nam napiši, nemoraš u postotke, možeš samo reć jel više zaradiš na prodanom pireliju/mecleru ili dunlopu/mitasu...

Srecom da ovako ipak netko sazna za to... po meni je jadno u ovoj temi zbog osobne koristi (zarade) da ovakvi komentari prolaze i odvuku cesto ljude u neku stranu.
Tema je zamisljenja upravo kao neovisna o bilo cemu osim o iskustvima i objektivnim komentarima vozaca.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da li se Racing Street guma grije brze ili sporije od klase sport ? Jasno mi je da trpi vise mlacenja na cesti i da dosta krace traje od klase sport, ali da li brze ili sporije dobija grip na cesti od sport gume ?

Drugaru treba da stigne Michelin Power RS
 
3alfa3 said:
Ak bute vozili motore za 15tak godina, onda cete pljuvat po svim tim sadasnjim ubergumama kao sto sad pljujete po (na primjer) Michelin PP kojeg ste hvalili prije 15 godina kad je izaso. OK, i novi motori (jaci u svakom smislu) stavljaju nove izazove pred gume, ali, i prije 15 godina je bilo potentnih motora pa je opet PP bila uber, a sad su i puno bolje gume od nje proglasavane smecem.


Al to je ok, napredak je super stvar, a u gumama je prilican sto samo govori da se tehnoloski nije doslo do zida nego je moguce i dalje radit sve bolje i bolje.


Meni kvaliteta asfalta bitniji faktor kaj se gripa tice, naso sam se u sport klasi (nista hyper, sport), a gledam da mi odgovara profil gume zbog ciklistike, trajnost me zanima samo kroz prizmu kn/km, ne samo kilometara, vollim gume mekse konstrukcije sa vise zraka u njima i da nisu preosjetljive na tempo kaj se tlaka u njima tice. Eto, PP mi OK guma, 1100kn set, pruza ono kaj mi treba uz kompromise koji mi ne cine problem




Malo serem, dosadno mi  :mrgreen:

ja bi se cisto volio provozat s tim ljudima kojima su sve te gume smece...
daleko od toga dam ja neki vozac koji iskoristava motor do granica...
vozio sam Z6, na sestici i bila mi je ok guma...
zadnja potrosena manje od pola prsta do roba na tlaku 2.9
nesta malo pilot road 3...bila je ok tolko kolko sam je vozio...
ok je bila za to vrijeme...

sad imam pilot power...jedicu...
ljevi zavoj neskih pola prsta do ruba na 2.9, desni prst i pol do roba...
jebe me desni zavoj...

sa 100 sam izlazio iz zavoja za FZ6 i Z6 gumom...
s isto tolko je izlazio iz istoga zavoja sa iljadarkom i sportskim motorom...
ne znam s kojim gumama al sam siguran da nisu Z6

je da se osjeti da pp bolja guma od z6
jebo ja sebe ako 95% vozaca s foruma treba bolja guma od te Z6 :LOL: :LOL: :LOL:
 
i sam veliš da ne možeš porubiti zadnju gumu, čemu onda uopće uključivanje u raspravu (retoričko pitanje, ne moraš odgovoriti)?? z6, pp i qualifier su tvoj plafon, bolje gume ne trebaš

ovdje vjerojatno ima kamikaza koje po cesti porube čak i prednju gumu, oni bi se ubili s pilot powerom i z6 (y)
 
Za veliku većinu vozača je sport touring guma i više nego dobra. Druga stvar je ego zbog kojeg svi misle da su cestovni motogp vozači pa misle da su narezani slikovi najbolje gume za njih, filozofiraju oko ovjesa, tvrde da je upravo motor koji oni vozr najbolji na svijetu jer ima ultra Ohlns TTX kojeg ne znaju ni naštelat itd.
Do sad vozio xt660 na pp koje sam dobio sa motorom, shivera na bt016 koje sam dobio sa motorom, ja promjenio 2 seta M7 i jedan set sport force, sad sam kupio tuona sa Diablo rosso corsa i za niti jednu od tih guma ne mogu rec da su smeće (meni osobno osjećaj u vožnji najbolji sa sport force).
Sve te gume na svim motorim sam porubio do kraja i to u voznji u dvoje i u voznji cijele godine (zima-ljeto, svaki dan na posao ako ne pada kisa).
Sad mi je želja probat neke sport touring gume pa da vidim razliku i da sam mogu donjet zaključak da li mi više pašu/trebaju sport ili sport touring gume i mislim da ću naručit set touring force da ih probam i vidim kako se drže.
 
Porubit gumu je znak da znas upalit motor i krenut.

I lijepo je kad stanem, pa je cijela crna.

Rekao bih da je minimum za prosjecnog vozaca porubit gumu ispravne dimenzije (ne mogu porubit KR-a u 205 60 17 na cesti).

Sto se tice voznje i guma, kroz vikend sam napravio 1000 Km na unistenom KR-u natrag i unistenom D212 naprijed. Guma (kad se ugrije) je vrhunac svemira i na cesti. Za ugrijati da se moze voziti normalno treba par zescih otvaranja po ravnom, a za voziti ozbiljno 10tak Km veselije voznje po D8. Samo treba pripaziti na to da se stvarno brzo ohladi (od kipi do skroz mlaka je trebalo 15min).
 
Igor28 said:
Za veliku većinu vozača je sport touring guma i više nego dobra. Druga stvar je ego zbog kojeg svi misle da su cestovni motogp vozači pa misle da su narezani slikovi najbolje gume za njih, filozofiraju oko ovjesa, tvrde da je upravo motor koji oni vozr najbolji na svijetu jer ima ultra Ohlns TTX kojeg ne znaju ni naštelat itd.
Do sad vozio xt660 na pp koje sam dobio sa motorom, shivera na bt016 koje sam dobio sa motorom, ja promjenio 2 seta M7 i jedan set sport force, sad sam kupio tuona sa Diablo rosso corsa i za niti jednu od tih guma ne mogu rec da su smeće (meni osobno osjećaj u vožnji najbolji sa sport force).
Sve te gume na svim motorim sam porubio do kraja i to u voznji u dvoje i u voznji cijele godine (zima-ljeto, svaki dan na posao ako ne pada kisa).
Sad mi je želja probat neke sport touring gume pa da vidim razliku i da sam mogu donjet zaključak da li mi više pašu/trebaju sport ili sport touring gume i mislim da ću naručit set touring force da ih probam i vidim kako se drže.

Slicno nam je iskustvo.  (y) Na kraju sam probao (kao sto i ti namjeravas) sport touring gume i ostao na njima. Za iste pare predjem duplo vise kilometara, a nikada nisam imao neko nezgodno iskustvo. Danasnje ST gume mogu izdrzati i par kilometara super-ultra-sport voznje prije nego popuste, a ja na cestama gdje se vozam ionako nemam dionicu duzu od tih par kilometara gdje mogu gume stvarno tjerati na maximum i pretvoriti ih u zvaku.
Za ekipu kojoj je Jadranska magistrala na dohvat ruke i razumijem izbor sport guma (pod uslovom da su i dobri piloti), imaju solidno dug potez dobrog i grubog asfalta gdje dugo mogu brzo voziti, pa samim tim i vremena da rastope gume, posebno ovi sto zive blizu Senj-Karlobag-Starigrad dionice.
 
Nero said:
Porubit gumu je znak da znas upalit motor i krenut.

I lijepo je kad stanem, pa je cijela crna.

Rekao bih da je minimum za prosjecnog vozaca porubit gumu ispravne dimenzije (ne mogu porubit KR-a u 205 60 17 na cesti).

Mislim da sudiš prema sebi pa imaš prevelika očekivanja za prosječne vozače :)
Regli bi englezi btw. da li je ko vozio tuona i ima preporuku za dienziju gume, trenutno je guma 190/55 zbog koje me jedva pustio na tehničkom jer da je upisana 190/50, a na felgu ide i 180/55 sa kojom je dolazio factory model