GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Ja probao ove kombinacije. 
Na prednjoj 120/60, 120/65, 120/70 a stražnjoj 180/55, 190/50, 190/55, 200/55, 200/60 i skužio da mi za "ravničarsku" vožnju najbolje paše 120/65 - 190/50, a za normalnu 120/70 - 190/55. 
Žao mi da nisam probao kombinaciju 120/70-180/60 ... to bi moglo bit zanimljivo.
 
MIK0 said:
Ja probao ove kombinacije. 
Na prednjoj 120/60, 120/65, 120/70 a stražnjoj 180/55, 190/50, 190/55, 200/55, 200/60 i skužio da mi za "ravničarsku" vožnju najbolje paše 120/65 - 190/50, a za normalnu 120/70 - 190/55. 
Žao mi da nisam probao kombinaciju 120/70-180/60 ... to bi moglo bit zanimljivo.

(y) e sad si me utješio  :LOL: ja obično u Slavoniji držim cent do ruba

... ima pravaca koliko hoćeš  :LOL: ;)
 
DADO+ said:
(y) e sad si me utješio  [emoji38] ja obično u Slavoniji držim cent do ruba

... ima pravaca koliko hoćeš  [emoji38] ;)
Neka, dobro je to. 
Pametnije se vozit centimetar do ruba nego milimetar preko [emoji41]
 
Frend vozio xr-a samnom na Grobniku ovu nedjelju, vrtio se na 1:47.xx. pilot power rs.
Vjerovatno kad temp staze bude desetak stupnjeva vise ce se i extremnije trosit al ovo za sada je odlicno.
0e349b7a2ca5715031bafe505bb7400b.jpg
8f5872b1541184c91e243b92b7cdff11.jpg
ca6aa40955edb3437a892714ccdf9663.jpg


Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
(y) nisam vozio na njima, ali kad vidim nekoga tko zna voziti i ovakvu potrošenost,
znam zašto ne volim dvo/tro... komponentne gume  8)
 
MIK0 said:
Neka, dobro je to. 
Pametnije se vozit centimetar do ruba nego milimetar preko [emoji41]


Ko vozi do ruba, gotovo sigurno vozi i preko ruba u odredjenoj mjeri, samo, to ne mozes vidjet  (y)
 
3alfa3 said:
Ko vozi do ruba, gotovo sigurno vozi i preko ruba u odredjenoj mjeri, samo, to ne mozes vidjet  (y)
Nisam ja rekao da ne vozi(mo) preko ruba, nego da je pametnije imat rezerve [emoji16][emoji16]
 
jako je malo cesta u HR gdje se ja usudim voziti do ruba, a kakvo je održavanje, izgleda da će ih biti i manje  :?

tako mi svejedno kad vidim kako mi se guma troši 90% više prema sredini tj. cm ili + prije ruba, a tek ponekad do kraja  8)


davno sam napisao kako ne volim višekomponentne gume baš zbog toga što osjetiš nakon više km taj prelazak između
i bolje volim da se jednako troši, koliko je to moguće obzirom na ceste gdje se pretežno vozikam  (y)

ako je tvrđa sredina za dulju kilometražu, nek' je i bočnica  :mrgreen:
 
To valjda dođe s godinama, ja sam sa 200/60 bio happy jer mi ostajalo cca. centimetar do ruba a vozio sam se "do poda" [emoji16][emoji16]

 
Nekidan smo se vozili po Pagu onako življe,ja sa vfr ,monster i tracer 900 .Njima na monsteru i traceru do ruba meni fali cca 5~6 mm.Ista vožnja ista brzina natrag mi je 180/55.pritisak 2,6 .Ovisi dosta i do tipa motora
 
DADO+ said:
(y) nisam vozio na njima, ali kad vidim nekoga tko zna voziti i ovakvu potrošenost,
znam zašto ne volim dvo/tro... komponentne gume  8)
Ne razumijem u cemu ti je problem s visekomponentnim gumama?
Ovo je staza, extremni uvjeti za ovaku vrstu gume a odradila top posao.
Jedino sto je pri full otvaranjima/ispucavanjima ostavljao po 5-6metara duge crte na asfaltu. Totalna fora :)
Po vidjenom, rekao bi jos minimum 3 dana ovakve voznje po grobniku.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
stipe_zxr said:
Ja nemam problem s gumama. Samo s sliderima na kolinima  :mrgreen:
To se pobrusi u radioni. Pis of kejk :D

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
s2r said:
Ne razumijem u cemu ti je problem s visekomponentnim gumama?
Ovo je staza, extremni uvjeti za ovaku vrstu gume a odradila top posao.
Jedino sto je pri full otvaranjima/ispucavanjima ostavljao po 5-6metara duge crte na asfaltu. Totalna fora :)
Po vidjenom, rekao bi jos minimum 3 dana ovakve voznje po grobniku.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

fora - da, ali nek' s drugima vrti tako u prazno  :mrgreen: (y)

napisao  (y)
DADO+ said:
osjetiš nakon više km taj prelazak između i bolje volim da se jednako troši...
 
DADO+ said:
jako je malo cesta u HR gdje se ja usudim voziti do ruba, a kakvo je održavanje, izgleda da će ih biti i manje  :?

Ako je vama u HR losa cesta, sta bi rekli za nas u Bosni i koji vozimo do ruba  :mrgreen: Ja se u HR (bar na jugu) opustim nakon Bosne, isao bi do lakta da mogu  :LOL:

grafit said:
Nekidan smo se vozili po Pagu onako življe,ja sa vfr ,monster i tracer 900 .Njima na monsteru i traceru do ruba meni fali cca 5~6 mm.Ista vožnja ista brzina natrag mi je 180/55.pritisak 2,6 .Ovisi dosta i do tipa motora

Osim geometrije motora, moguce je da i vise silazis sa motora pa ides isto brzo kroz zavoje, ali uz manje nagibe  (y)

s2r said:
Ne razumijem u cemu ti je problem s visekomponentnim gumama?
Ovo je staza, extremni uvjeti za ovaku vrstu gume a odradila top posao.
Jedino sto je pri full otvaranjima/ispucavanjima ostavljao po 5-6metara duge crte na asfaltu. Totalna fora :)
Po vidjenom, rekao bi jos minimum 3 dana ovakve voznje po grobniku.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Ako ga nije bacalo, a ostavljao je "straftu" iza, moguce je da je bio u Dynamic Pro - kontrola klizanja te pusti da malo klizes, ali ne previse da ti guza bas pobjegne  :mrgreen:  I jeste fora  (y)
 
Vozio je u uber extra sport modeu, kako god se to zove.
Omasili ste ceo futbal. Covjek doso na stazu s hiper sport gumom, odradio sto ima i nastavit ce se vozit s njom. A u njoj jos 80% zivota. I sve to za 350e ili koliko kostaju.
Sigurno da je bolje dat 500e za road legal racing gume i 320e za cestovne gume al to je onda masu $$€£

Sent from my SM-G930F using Tapatalk