GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

ybr125 said:
Evo da malo podijelim dojmove nakon 6700 km na pirelli angel st gumama. Prvo da kažem da sam razočaran samo kilometražom (sredina se potrošila). Tlak na kojemu sam vozio je  F 2.4  R 2.7. U dvoje sam odradio oko 70% kilometara.

Na istom motoru (tracer 700) sam imao michelin pilot road 4 koje su izdržale 10 500 km. Za razliku od njih angel st su mi više sjele. Pogotovo kod prebacivanja iz zavoja u zavoj a i grip u zavoju je bolji(rekao bi za 10-15%). Što se tiče mokre podloge nisam ih previše testirao ali bi rekao da je michelin pilot road 4 bolji. Sve u svemu jako dobra guma za moje potrebe. Da su trajale duže možda bi ih ponovo kupio ali zbog tog razloga sam prešao na mitas touring force koje testiram ovaj vikend :D

20190526-170025.jpg

Hmm, ja sam na Z 750 s istim gumama odvozio nekih 11 000km i tek onda mi je sredina izgledala poput tvoje, nije bilo nešto pretjerano puno autoceste. Dosta puno vožnje je bilo i u dvoje, natovaren motor i putovanja, peglanja po marofu itd tako da mi je malo iznenađujuća razlika u kilometraži  :misli:

Tlak sam sličan i ja koristio, jedino u dvoje 2.9 iza 2.5 napred.
 
Da i mene je iznenadila ta kilometraža. Napravio sam cca 500 km po autocesti. Kada sam se vozio u dvoje zadnju sam znao dignut i na 2.8
 
Čudno da, prijatelj na hornetu ima angel st gumu, cca 8000km i meni ta guma izgleda kao nova, a ovako je meni izgledala M7 nakon 6000km
 
Šta vi pišete? :misli: Pa ne vozi se guma sama, nego sve ovisi o kakvom se vozaču radi i težini motora. :shock: :x
 
Sinna said:
Šta vi pišete? :misli: Pa ne vozi se guma sama, nego sve ovisi o kakvom se vozaču radi i težini motora. :shock: :x
Setupu ovjesa, asfaltu, tezini vozaca/suvozaca-suvozacice, temperaturi okoline/asfalta...
Ne podesen ili lose podesen ovjes moze skratit vijek gume za pola...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Ma čak i da je apsolutno sve identično samo način na koji dva vozača ispucavaju zavoj može činit enormnu razliku u trajanju gume.
 
čudno s obzirom da je motor tracer 700 (nit je težak niti jak), kaže da se vozi u dvoje znači teško da se ispucava iz zavoja ko divljak osim ako to suvozačica ne voli :) a i tlakovi su ok ako su bili kako i piše.
Možda se u pirelliu zajebali pa izlili smjesu od rosso corsa u kalup od st  :LOL:
 
Jasno da se ne vozi sama, ali ovo je baš ogromna razlika, a i kilometraža mi baš nije za ST gumu  :misli: Nisam ni ja baš nešto prepitom na gasu, a i nije baš da se radi o totalno različitim motorima.

 
ybr125 said:
Da i mene je iznenadila ta kilometraža. Napravio sam cca 500 km po autocesti. Kada sam se vozio u dvoje zadnju sam znao dignut i na 2.8

Ako ti se pruzi prilika, probaj nekada i GT varijantu. Ona je zamijenila ST i kazu da je trajnija.
Ja sam je tek montirao pa cu tek da vidim koliko traje, ali opet ne mogu porediti sa ST jer tu gumu nisam nikada vozio...


Igor28 said:
Možda se u pirelliu zajebali pa izlili smjesu od rosso corsa u kalup od st  :LOL:

:LOL: :LOL: :LOL:
 
Na koliko se pumpa Racetec K3 sa suvozacem?
 
s2r said:
Frend vozio xr-a samnom na Grobniku ovu nedjelju, vrtio se na 1:47.xx. pilot power rs.
Vjerovatno kad temp staze bude desetak stupnjeva vise ce se i extremnije trosit al ovo za sada je odlicno.

Evo izgleda da ti je frend postavio video voznje  :D
Sta ga ovo protrese na 2:03 ? Pustila prednja ?

http://www.youtube.com/watch?v=TRj0rQNw1KQ
 
esso_sa said:
Evo izgleda da ti je frend postavio video voznje  :D
Sta ga ovo protrese na 2:03 ? Pustila prednja ?

http://www.youtube.com/watch?v=TRj0rQNw1KQ
E to je to.
Ma jok, nista nije pustilo, niti se zalio na ista takve vrste. Ko ce znat, mislim da je vjetar ili se on premjestao, nemam pojma.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
esso_sa said:
Ako ti se pruzi prilika, probaj nekada i GT varijantu. Ona je zamijenila ST i kazu da je trajnija.
Ja sam je tek montirao pa cu tek da vidim koliko traje, ali opet ne mogu porediti sa ST jer tu gumu nisam nikada vozio...


:LOL: :LOL: :LOL:

Ja sam imao ST i ove godine stavio GT 2 . U ovih 1000 km fantastična guma . Vidjet ćemo nakon par tisuća ali za sada  (y)
 
In the comparative test, published in the June 2019 issue of Motociclismo, the road tester compared Pirelli ANGEL™ GT II with Metzeler ROADTEC™ 01, Bridgestone Battlax T31, Dunlop RoadSmart III and Continental Road Attack 3.
All these tyres, in 120/70 ZR17 front and 180/55 ZR17 rear sizes, were fitted on five BMW R 1250 RT machines and the pressures used were those recommended by BMW (2.5 bar for the front and 2.9 bar for the rear).

The test took place in several phases. In the first part, the five BMWs were entrusted to five travellers who brought them from Milan to Sicily and back, alternating on each machine every 50 kilometres. They rode on a route designed to reproduce typical conditions for sports touring, ie highways and winding roads combined with rural routes. These five travellers were then asked to fill in an evaluation sheet.
Then five professional testers from the Motociclismo editorial team travelled another 1000 kilometres to bring the motorcycles from Milan to Germany at the Contidrom, Continental's proving ground, where measured and wet tests took place. The test therefore covered 7,000 kilometres in total, of which 5000 were on rural roads roads and 2000 on highways.
In track tests, entrusted to a single tester to eliminate the human variable and to have data as consistent as possible, first the dynamic behaviour, traction and stopping distances (the latter also on the dry) with worn tyres were tested and then the tests were repeated with new tyres in very similar weather conditions.

The new Pirelli ANGEL™ GT II, in addition to being the most appreciated by non-professional travellers,  obtained the maximum score in all measured  tests carried out both on dry and wet surfaces, resulting also in the tyre with the lowest wear after 7000 kilometres.

The final classification, determined by the average of the scores recorded in the measured  tests and the evaluation sheets compiled by the riders , leaves no doubt giving Pirelli ANGEL™ GT II the maximum score obtainable:

1) Pirelli ANGEL ™ GT II - score 10/10
2) Metzeler ROADTEC ™ 01 - score 8.9 / 10
3) Bridgestone Battlax T31 - score 8.5 / 10
4) Continental Road Attack 3 - score 8.1 / 10
5) Dunlop RoadSmart III - score 7.5 / 10

Motociclismo’s editorial staff commented on the result obtained by ANGEL™ GT II: “The performance of the Pirelli tyres is exceptional, excelling in all the items of our tests and in all categories of the evaluation sheet entrusted to travellers. En plein! The most interesting aspect is the fact that the ANGEL™ GT II has managed to mix an excellent riding feeling with record-breaking tread wear
 
tomso said:
Bas bi volio vidjet da je Motorrad napravio taj test kakvi bi rezultati bili.
Bmw gs bi bio prvi, cak i u testu guma :D :D

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Ima li netko iskustva sa Mitas Touring Force? Pitam, kako bih na vrijeme skupio informacije. Naime, do sad su na motoru bile roadtec 01. Zadnja je napravila oko 13500 km, a prednje još ima. Prije neki dan sam se uputio s njima na put ukupno oko 550 km, računao zamjenit bar zadnju gumu kad se vratim, ali kad sam došao u Banja Luku, otvorila se na sredini. Bio je moto fest tamo i jedino šta sam mogao dobiti na brzinu bila je Mitas Sportforce+. Rekoh, ajde, stavi bilo šta samo da dođem doma, međutim, putem se guma pokazala više nego solidna. OK, malo je drugačija od Metzelera, ali po mojoj vožnji, više nego zadovoljava moje potrebe. Sad računam da će proći 4-5000, taman da potrošim prednju i onda opet metzeler roadtec 01. E, sad, palo mi je na pamet da probam i touring force iz nekoliko razloga.
1. Vozim živo, ali se ne jurcam, tako da 01 ne ostvaruje potencijal.
2. Čitam da je, kao glavne tržišne rivale ove gume, Mitas označio: Michelin Pilot Road 3, Dunlop RoadSmart, Metzeler Roadtec, Continental Road Attack i Pirelli Angel GT.
3. Ciljana kilometraža 12000, što je meni sasvim OK.
4. Cijena seta je oko 1200 kuna ili manje, što je skoro upola manje nego rivali.
5. Mitas Touring Force je testiran na ovim motociklima: BMW R 1000 RT, HONDA CBR 600 F, YAMAHA MT-09, YAMAHA FAZER, YAMAHA YZF R6, BMW S 1000 R, APRILIA SHIVER, BMW K 1600 GTL, BMW R 1200 R, YAMAHA MT-01, APRILIA CAPONOR
Ako netko ima iskustva, ili je bar imao priliku probati i usporediti s nečim drugim, bilo bi  lijepo pročitati nešto više o toj gumi, jer ako se stvarno može nositi sa Angel GT, onda je to, u ovom trenutku, best buy. Google skoro ništa ne govori o testovima i iskustvima s ovom gumom.
 
stkaos said:
Ima li netko iskustva sa Mitas Touring Force? Pitam, kako bih na vrijeme skupio informacije. Naime, do sad su na motoru bile roadtec 01. Zadnja je napravila oko 13500 km, a prednje još ima. Prije neki dan sam se uputio s njima na put ukupno oko 550 km, računao zamjenit bar zadnju gumu kad se vratim, ali kad sam došao u Banja Luku, otvorila se na sredini. Bio je moto fest tamo i jedino šta sam mogao dobiti na brzinu bila je Mitas Sportforce+. Rekoh, ajde, stavi bilo šta samo da dođem doma, međutim, putem se guma pokazala više nego solidna. OK, malo je drugačija od Metzelera, ali po mojoj vožnji, više nego zadovoljava moje potrebe. Sad računam da će proći 4-5000, taman da potrošim prednju i onda opet metzeler roadtec 01. E, sad, palo mi je na pamet da probam i touring force iz nekoliko razloga.
1. Vozim živo, ali se ne jurcam, tako da 01 ne ostvaruje potencijal.
2. Čitam da je, kao glavne tržišne rivale ove gume, Mitas označio: Michelin Pilot Road 3, Dunlop RoadSmart, Metzeler Roadtec, Continental Road Attack i Pirelli Angel GT.
3. Ciljana kilometraža 12000, što je meni sasvim OK.
4. Cijena seta je oko 1200 kuna ili manje, što je skoro upola manje nego rivali.
5. Mitas Touring Force je testiran na ovim motociklima: BMW R 1000 RT, HONDA CBR 600 F, YAMAHA MT-09, YAMAHA FAZER, YAMAHA YZF R6, BMW S 1000 R, APRILIA SHIVER, BMW K 1600 GTL, BMW R 1200 R, YAMAHA MT-01, APRILIA CAPONOR
Ako netko ima iskustva, ili je bar imao priliku probati i usporediti s nečim drugim, bilo bi  lijepo pročitati nešto više o toj gumi, jer ako se stvarno može nositi sa Angel GT, onda je to, u ovom trenutku, best buy. Google skoro ništa ne govori o testovima i iskustvima s ovom gumom.

Jučer sam poslije posla namontirao Mitas Touring force, prije toga imao Metzeler Z8. Razlika je u tome što je Mitas više 'špičasta' guma (kao npr. sportske) i lakše pada u zavoj. Prošao sam za sad 40km i na prvu se čini ok, ali se nisam brže vozio tako da nemogu detaljnije nešto reći. Ako ću sutra ići prema moru mogu ti na PP napisati svoje mišljenje o gumi. Uglavnom dobio sam set za 1000kn zato sam je i uzeo da vidim kakva je (Z8 je cca 1900kn). Vidjet ću kako će se ponašati nakon cca 500-1000km, tek onda bi mogao reći jel dobra ili ne. E da motor je Yamaha FZ1S.