GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

FZS1000 /2002- tehnički u besprijekornom stanju

- prije dva tjedna probana u putnim uvjetima ( kufer, dvoje , sam, Split-Zagreb, kombinacija stare ceste i auto puta, suho i pljusak )
- grad u nekoliko navrata
- za sada napravljeno 1200-1300 km
- ako bude vremena danas ovaj vikend , ako ne sigurno idući probana će biti u "sportskom" režimu na magistrali
- za sada ne mogu reći da se radi o lošoj gumi, ali pokazuje u gore navedenim uvjetima određene nedostatke koji nisu strašni. želim je probati u još ovim drugim okolnostima pa onda napišem moja dojam i mišljenje  (y)
 
Tuono 1000r, napravio za sada sa njom cca 700km, najvise viznje u dvoje i solo voznja do posla svaki dan, jedan veci đir po magistarali (Grobnik-Stinica), i jedan solo đir po Gorski kotar.
Guma je spicasta, lijepo pada u zavoj, nigdje nije proklizala, rekao bi da je to sportforce sa tvrđom sredinom, ako nastavi bit ovakva, slijedeci set je opet uzimam. (Bt016, Sportfoece i 2 seta M7 imao na shiveru, tuono dobio na dibalo corsa i napravio 1500km na njima).
Ne znam kakav si ti vozac, ali za moje pojmove "brze" cestovne voznje je super.
Nis te ne kosta probat ju pa sam stvoi sud o njoj, moje preporuke imas.
 
Evo da podijelim dojmove nakon 800 km vožnje s mitas touring force gumama. Prije same kupnje očekivao sam da će biti bolje od pireli angel st i nisam se prevario.

Gume su odlične za moj pojam i za ono što sam do sada imao (michelin pilot street radial, pilot road 4, continental road attack 2 i pirelli angel st). Nešto sitno su lošije samo kod prebacivanja iz zavoja u zavoj u odnosu na angel st. Bolje drže cestu od angel st. Jako su precizne kroz cijeli zavoj. Uglavnom ako budu trajale više od angel st (6700km), biti ću prezadovoljan.

20190608-161155.jpg
 
ybr125 said:
Jako su precizne kroz cijeli zavoj.

20190608-161155.jpg

Sta ti dodje to? :misli:
 
Kroz cijeli zavoj drze putanju po kojom i zelim ici. Bez obzira uletim li malo brze u zavoj. S nekim gumama sam morao iskoristiti cijelu voznu traku.
 
Nemam pojma...
Ako se zajebem rusim ga vise ili kocim lagano zadnjom...
Guma mi je isla tamo di sam joj reko da ide..

Vozio Z6, pr3, na fz6. sad pp... na fz8
 
dani83 said:
Ako se zajebem rusim ga vise ili kocim lagano zadnjom...


Aj ti lakse po zavojima, ovo ne zvuci dobro. Jedino kocenje u zavoju, ako ne pricamo o doziranom kocenju na ulasku u zavoj (trailbreaking) je ispravljanje motora i jako kocenje da se smanji brzina i umanji steta jer drugog rjesenja nema (nema prostora za izbjegavanje). Kocenje zadnjom u situaciji kad si pretjerao u zavoju je "zadnji cavao u lijes". Uostalom, koliko laganim kocenjem zadnjom u jakom nagibu, a da guma nije izgubila grip zbog toga si umanjio brzinu? Vise stete nego koristi, cak i kad sve zavrsi sretno. Cudi me da to nisi primjetio
 
3alfa3 said:
Aj ti lakse po zavojima, ovo ne zvuci dobro. Jedino kocenje u zavoju, ako ne pricamo o doziranom kocenju na ulasku u zavoj (trailbreaking) je ispravljanje motora i jako kocenje da se smanji brzina i umanji steta jer drugog rjesenja nema (nema prostora za izbjegavanje). Kocenje zadnjom u situaciji kad si pretjerao u zavoju je "zadnji cavao u lijes". Uostalom, koliko laganim kocenjem zadnjom u jakom nagibu, a da guma nije izgubila grip zbog toga si umanjio brzinu? Vise stete nego koristi, cak i kad sve zavrsi sretno. Cudi me da to nisi primjetio

Ne kuzis ti nista. Zabijes ga u pod i ako jos fali udres zadnju odes u slide, derajuci laktom odredis da ne prides 61° nagiba i to je to.
Po malo doci ces i ti do toga, ne mozes priko noci  (y)
 
Pa nije uopće loše prikočit stražnjom u zavoju ima to dosta prednosti. 
Naravno  treba najprije znat što se u kojem trenutku time dobiva i onda to vježbat ko' i sve drugo.

Eto mene nije sramota priznat da sam tek prije možda 10-ak godina počeo koristit zadnju u zavojima i da još uvijek ponekad pogriješim.
 
3alfa3 said:
Aj ti lakse po zavojima, ovo ne zvuci dobro. Jedino kocenje u zavoju, ako ne pricamo o doziranom kocenju na ulasku u zavoj (trailbreaking) je ispravljanje motora i jako kocenje da se smanji brzina i umanji steta jer drugog rjesenja nema (nema prostora za izbjegavanje). Kocenje zadnjom u situaciji kad si pretjerao u zavoju je "zadnji cavao u lijes". Uostalom, koliko laganim kocenjem zadnjom u jakom nagibu, a da guma nije izgubila grip zbog toga si umanjio brzinu? Vise stete nego koristi, cak i kad sve zavrsi sretno. Cudi me da to nisi primjetio

U jakom nagibu ne kocim...
Nego samo gas...

 
Dragon Racing said:
Ne kuzis ti nista. Zabijes ga u pod i ako jos fali udres zadnju odes u slide, derajuci laktom odredis da ne prides 61° nagiba i to je to.
Po malo doci ces i ti do toga, ne mozes priko noci  (y)

Bas te veseli stavljat rjeci koje on nije reko u usta nekom?
 
MIK0 said:
Pa nije uopće loše prikočit stražnjom u zavoju ima to dosta prednosti. 
Naravno  treba najprije znat što se u kojem trenutku time dobiva i onda to vježbat ko' i sve drugo.

Eto mene nije sramota priznat da sam tek prije možda 10-ak godina počeo koristit zadnju u zavojima i da još uvijek ponekad pogriješim.

Evo da te opet podrzim, otprilike je i meni trebalo toliko da je pocnem koristiti u zavojima i da, ponekad se i pogrijesi, ali vjezba smanjuje i broj gresaka :mrgreen:
Super nacin za korekciju putanje ako pretjeras u zavoju. Definitivno bolje od panicnog kocenja prednjom i ispravljanja motora - to je vec recept za sranje.
Uz fino doziranje zadnje (dovoljno je samo malo nasloniti nogu, bez gazanja papucice) mozes fino i kontrolisano vratiti motor na putanju u prilicno skakljivim situacijama...
Koristim je i kada ne pretjeram, npr  kada hocu malo vise da "zatvorim" zavoj, a ne da mi se to raditi povecanjem nagiba  (y)   

Ali nema svako mogucnost kocenja zadnjom... Npr ovi sto voze Apriliu, oni imaju samo prednju kocnicu :LOL:
 
esso_sa said:
Evo da te opet podrzim, otprilike je i meni trebalo toliko da je pocnem koristiti u zavojima i da, ponekad se i pogrijesi, ali vjezba smanjuje i broj gresaka :mrgreen:
Super nacin za korekciju putanje ako pretjeras u zavoju. Definitivno bolje od panicnog kocenja prednjom i ispravljanja motora - to je vec recept za sranje.
Uz fino doziranje zadnje (dovoljno je samo malo nasloniti nogu, bez gazanja papucice) mozes fino i kontrolisano vratiti motor na putanju u prilicno skakljivim situacijama...
Koristim je i kada ne pretjeram, npr  kada hocu malo vise da "zatvorim" zavoj, a ne da mi se to raditi povecanjem nagiba  (y)   

Ali nema svako mogucnost kocenja zadnjom... Npr ovi sto voze Apriliu, oni imaju samo prednju kocnicu [emoji38]
mali ispravak [emoji1787] na shiveru i na rsv [emoji41] kocenje zadnjom u zavoju. Procitao od angela na yamahi [emoji39] da to prakticira pokusao nisam pao i uspio od tad ako zajebem nema bolje korekcije!

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Ok, al ja u zavoju za korekciju putanje radje koristim volan, nekak mi prirodnije koristit volan za to [emoji846]  fakat ne vidim potrebu za zadnjom kocnicom u zavojima ako se vozi "malo jace", puno toga se narusi, od ciklistike (zapravo rada ovjesa) do gubitka gripa. Ako motor u takvom zavoju trpi upotrebu zadnje kocnice, onda znaci da se to moze rijesit i bez nje jer ocito ima dosta rezerve.

Nozna kocnica mi je prvenstveno za tehnicki pregled ako bi provjeravali, za rijetke situacije kad trebam krenut na velikoj uzbrdici gdje bi prednja mozda bila preslaba jer bi kotac blokiran klizao, za usporenja pri cca 5 kmh kad slalomiram medju autima pred semaforima i to samo ako je volan smotan jako, makar, ovo zadnje ne znam kad sam zadnji put koristio...




Osobno misljenje i praksa. Svakom svoje. [emoji106]




Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
dani83 said:
U jakom nagibu ne kocim...
Nego samo gas...
Napisao si da ako se zajebes.... znaci da  si pretjerao, tako sam si protumacio i napisao moje misljenje o upotrebi zadnje kocnice  u toj situaciji gdje si posumnjao u mogucnosti motora, podloge, ili u svoje mogucnosti [emoji106]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
MIK0 said:
Pa nije uopće loše prikočit stražnjom u zavoju ima to dosta prednosti. 
Naravno  treba najprije znat što se u kojem trenutku time dobiva i onda to vježbat ko' i sve drugo.

Eto mene nije sramota priznat da sam tek prije možda 10-ak godina počeo koristit zadnju u zavojima i da još uvijek ponekad pogriješim.
Da, ali onda pricamo o manjoj korekciji brzine gdje destabilizacija motora i oduzimanje gripa zadnjoj gumi zbog kocenja nije problem jer nije nagibom ni blizu limita. Samo, ne razumijem koja je poanta kocenja zadnjom u tom scenariju, prosvijetli me, volim ucit (i ne, nisam zlocest, stvarno me zanima )[emoji106]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
3alfa3 said:
Da, ali onda pricamo o manjoj korekciji brzine gdje destabilizacija motora i oduzimanje gripa zadnjoj gumi zbog kocenja nije problem jer nije nagibom ni blizu limita. Samo, ne razumijem koja je poanta kocenja zadnjom u tom scenariju, prosvijetli me, volim ucit (i ne, nisam zlocest, stvarno me zanima )[emoji106]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pa to i jeste trik. Mala korekcija brzine je jako cesto sve sto ti treba da u vecim nagibima popravis putanju u zavoju u kojem si pretjerao (ili te nesto naglo iznenadilo - mrlja od ulja, rupa...)
Ne prica ovdje niko o nekom hard core kocenju zadnjom, ona i nema kapaciteta za tako nesto... Sto se tice gripa, zadnja guma je veca, sira, pa samim tim je kontaktna povrsina zadnje gume sa asfaltom veca u odnosu na prednju i ako nesto moras opteretiti, onda je bolje da to bude zadnja.
Kod greske u zavoju, vecina reaguje panicnim pustanjem gasa ili, jos gore, koce prednjom. Kod obje te reakcije prebacujes teret na prednju gumu i ovjes, motor se ispravlja, dodatno siri putanju, prednja guma na granici gripa...
Zadnjom kocnicom prebacujes teret nazad, dodatno zatvaras zavoj, minimalno uznemiravanje motora. Brzina kretanja tu jako malo varira, vise je do "fizike" motora koja se tada dogadja... Probaj pri nekim manjim nagibima malo pritisnuti zadnju, cisto da osjetis da kocnica lagano "grize", pa ce ti sigurno biti jasnije  (y)
 
Na mobitelu sam pa necu secirat i kvotat svaki dio, ali...

Kako je pustanje gasa drasticnije od kocenja zadnjom kocnicom? Ili mislis na kocenje kad se gas ne oduzuma uopce, mozfa cak i dodaje, a sitna korekcija vrsi kocnicom? Jedinu prednost koju tu vidim je da lanac ostane napet s gornje strane, pa nema na pustanje kocnice i ubrzavanja destabilizacije, ali, i u tom slucaju ne pricamo o spasavanju situacije jer ce smanjenje brzine biti vrlo vrlo malo, ako je do spasavanja situacije, zadnju ne vidim kao rjesenje jer je skoro sav (ako ne i sav) grip zadnje gume vec "potrosen" za nagib, ako nije potrosen, cemu ne nagnut motor malo vise (racunaj da je kod smanjenja brzine opterecenje prednje gume vece od zadnje i kontaktna povrsina nije jedini faktor gripa, jako drastican primjer je dignut zadnji kotac pred zavoj na utrkama)? Ne pricam o prepreci koja se pojavila i koju nisi vidio, tipa auto koji stoji, odron kamenja itd, al tada ionako neces dozirat zadnju kocnicu jer postoje barem 2 efikasnija nacina (izbjegavanje, uspravljanje i jako kocenje]

Nekako sam dojma da se radi o umjerenoj panici, a prirodno je razmisljat da je manja brzina sigurnija. Jel to ispravno razmisljanje za sve situacije - nisam bas siguran, a mislim da je ovdje rijec upravo o situacijama kad instikt radi ono sto nije optimalno. Ali, diskutiramo o problematici, sto vise informacija i opisa situacija, tim bolje [emoji106]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk