esso_sa
Well-known member
stipe_zxr said:Esso ja kad sam u zavoju nemogu stisnuti zadnju kocnicu. Ko moze...![]()
Ne mogu ni ja ako sam previse povaljen na desno. Tesko da to iko moze bez da zahvati cizmom po asfaltu
stipe_zxr said:Esso ja kad sam u zavoju nemogu stisnuti zadnju kocnicu. Ko moze...![]()
3alfa3 said::shock:
Fakat lagano. Uljulala te lagana voznja pa si bio lijen saltat i uso u zavoj donekle nepripremljen, a u 6.oj. Najvise neugodnosti sam imao upravo u takvim situacijama, kad bi bio brzi u 3. ili 4., usredotocen skroz, ne sjecam se da je bilo frke (OK, bilo je, al zato jer sam se precijenio, a ne uljuljao)
kacigae30 said:Sta sad,peta ili sesta? :cheesy:
3alfa3 said:1. Kocim u zavoj kad se vozim umjereno brzo, a pogotovo kad vozim brzo (za moje mogucnosti), samo prednjom, ponekad i jako duboko u zavoj, sto brze vozim, to dublje u zavoj kocim. Tranziciju od kocenja do ubrzavanja izvodim sto je moguce gladje i pokazalo mi se kao uspjesna tehnika. Zapravo, neprirodno mi je drugacije proc zavoj ako vozim brzo (kocenje pred zavoj, pustanje kocnice, ulazak u zavoj itd). Kad se vozim "turisticki", najcesce ni ne kocim, dovoljno je pustanje gasa prije zavoja da se korigira brzina ako je potrebno, a onda kroz zavoj klasicno sa laganim dodavanjem gasa, cesto i bez povecanja brzine ili minimalno, al to nije tema.
Btw, kako si opisao, ispada da zadnju koristis kao pomoc u tranziciji izmedju kocenja i ubrzavanja, tako sam shvatio. Ja sam navikao samo prednjom, valjda manje stvari za procesiranje u glavi: lakse ostat skoncetriran na desnu ruku nego i na ruku i na nogu [emoji38]
...
ktm08 said:Šta mislite ,zašto u moto GP-u neki imaju zadnju pod palcem,vjerovatno zato da mogu kočit i dok su full nagnuti,vjerovatno ima smisla kočenje zadnjom.
gore su bile tvornicke iz 2015 i onak, posteno zaciglanethule_5689 said:Kad prije?...Mitas?![]()
ybr125 said:Evo da podijelim dojmove nakon 800 km vožnje s mitas touring force gumama. Prije same kupnje očekivao sam da će biti bolje od pireli angel st i nisam se prevario.
Gume su odlične za moj pojam i za ono što sam do sada imao (michelin pilot street radial, pilot road 4, continental road attack 2 i pirelli angel st). Nešto sitno su lošije samo kod prebacivanja iz zavoja u zavoj u odnosu na angel st. Bolje drže cestu od angel st. Jako su precizne kroz cijeli zavoj. Uglavnom ako budu trajale više od angel st (6700km), biti ću prezadovoljan.
![]()
zaira said:Tebi gume ne traju jer ti je ovjes il u kurcu il nenaštelan, vjerojatno oboje.
Malo si proguglaj o trošenju gume, jasno se vidi iz priložene slike
Potpis.3alfa3 said:Da, usporit povrat, ali, na cesti se gume trose na ovakav nacin, mozda manje izrazeno od ovog obzirom da je relativno malo km u pitanju, a vidi se poprilicno
Sredju said:Gume mu kratko traju zato sto covik vuce ljudski za kabel.
Ja sam vozio pilot power 2ct 16 000 kilometara i mpgla je jos proci tehnicki, od ruba do ruba je u desetinku mm bila jednako potrosena.
Ali nisam ni kocio i lagano ubrzavao.
Na gornjoj slici se vidi da covjek vuce maximum iz gume, toliko da u stvari bi bilo mu bolje preci na supersport i njih onda ce vjerovatno mjenjat svakih 3000, ali onda 90 % sigurnije prolazit kroz zavoje.