GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

stipe_zxr said:
Esso ja kad sam u zavoju nemogu stisnuti zadnju kocnicu. Ko moze...  (y)

Ne mogu ni ja ako sam previse povaljen na desno. Tesko da to iko moze bez da zahvati cizmom po asfaltu  (y)
 
3alfa3 said:
:shock:

Fakat lagano.  Uljulala te lagana voznja pa si bio lijen saltat i uso u zavoj donekle nepripremljen, a u 6.oj. Najvise neugodnosti sam imao upravo u takvim situacijama, kad bi bio brzi u 3. ili 4., usredotocen skroz, ne sjecam se da je bilo frke (OK, bilo je, al zato jer sam se precijenio, a ne uljuljao)

Rjetko kad tak vozim al zna se desit...
Obicno sam u drugoj ili trecoj pri toj brzini...
 
kacigae30 said:
Sta sad,peta ili sesta?  :cheesy:

Inace se bojim tih strelovitih ubrzanja na motoru, a nekad se opustim pa ubacim u sestu tek na 90
 
3alfa3 said:
1. Kocim  u zavoj kad se vozim umjereno brzo, a pogotovo kad vozim brzo (za moje mogucnosti  :mrgreen: ), samo prednjom, ponekad i jako duboko u zavoj, sto brze vozim, to dublje u zavoj kocim. Tranziciju od kocenja do ubrzavanja izvodim sto je moguce gladje i pokazalo mi se kao uspjesna tehnika. Zapravo, neprirodno mi je drugacije proc zavoj ako vozim brzo (kocenje pred zavoj, pustanje kocnice, ulazak u zavoj itd). Kad se vozim "turisticki", najcesce ni ne kocim, dovoljno je pustanje gasa prije zavoja da se korigira brzina ako je potrebno, a onda kroz zavoj klasicno sa laganim dodavanjem gasa, cesto i bez povecanja brzine ili minimalno, al to nije tema.
Btw, kako si opisao, ispada da zadnju koristis kao pomoc u tranziciji izmedju kocenja i ubrzavanja, tako sam shvatio. Ja sam navikao samo prednjom, valjda manje stvari za procesiranje u glavi: lakse ostat skoncetriran na desnu ruku nego i na ruku i na nogu  [emoji38]
...

Dobro si shvatio i vjerujem da ako se probaš malo poigrat s time će ti se svidjet koliko se motor bolje ponaša, govorim to zato što sam prije sadašnjeg stila i ja vozio valjda identično kao i ti.

Naravno puno veći je problem dozirati stražnju nego prednju, pa u početku bolje da ideš sa premalo nego sa previše stražnje pa redovito vježbari dok ne postane rutina.

Evo recimo meni se desilo da nakon posjete servisu di su mi izmjenili ulje, očistili klješta i pločice sam pretjerao odnosno nenamjerno je zablokao, iako za taj pritisak papučice "nije trebala" blokirat, toliko o tome koliko je teško ispravno je dozirati.
 
ktm08 said:
Šta mislite ,zašto u moto GP-u neki imaju zadnju pod palcem,vjerovatno zato da mogu kočit i dok su full nagnuti,vjerovatno ima smisla kočenje zadnjom.

Nitko ništa ne misli...ja samo znam da mi zadnja često dobro dođe, upravo u ovome što Miko kaže... (y)...a uči se i u školi sigurne vožnje (Grobnik, Loris Valjan, tamo neke 20.. godine)
 
Evo malo da usporedim trajnost guma. Konkretno prednja guma dimenzija 120/70-19, Metzeler Tourance Next napravila 12000 km na GSA. Pirelli Scorpion Trail II napravila 6000 km na KTM 1290 ADV. Tempo mi je nešto živahniji bio sa KTM-om ali duplo manje km je baš drastična razlika. Sa Tourance sam nakon montaže imao problem sa voblanjem. Provjerio tlak, napumpao prema preporuci 2,5, voblanje prestalo.
 
Evo osvrtić na Michelin Anakee Adventure, ako netko planira kupnju.

Dobio sam ih tvornički montirane na GSA, i još su misterij za mene. Inače sam Metzeler fan, sa prethodno ne baš dobrim iskustvima sa Michelin gumama.
Ove drže sasvim ok. Na kiši koja nije stala par mjeseci u ZG pokazale su se korektne, bez iznenađenja, ali i bez pretjerivanja.
Na suhom odlične na kvalitetnoj podlozi. Na onom izrezanom asfaltu ako je brzina veća i nema kočenja podnošljivo kružno trese volan (wobble), a ako se kao ja zaletiš ko konj (na onoj cesti za Knin kod skretanja za Srb) i kočiš jako pred zavoj guma uspravlja putanju kao da je ušla u šinu i trese volan na granici kontrole. Alergična je i na zmijice i na bijele trake iznad prosjeka.
U vožnji iza visokih prikolica i autobusa sveukupno manje bacaka, a woblanje počne iznad 210 sa koferima, što pridajem tim čudnim gumama, koje me oduševe, ali i ohlade.
Profil zadnje gume je totalno U, vjerojatno kao kompromis za off road, ali ja sam u prvih 3500 km. napravio možda jedan km. makadama i tu sam prošao bez ozljeda, osim što mi baš nije bilo milo gledat kako kamenje frca po motoru. Neki to najviše vole tako da je to glupo komentirati.
Onima koji su više off orijentirani, vjerujem da su gume pun pogodak, ako su barem podjednako dobre u ležernom off segmentu kao što su na cesti.

Ipak, vodeći računa o tim ograničenjima i namjeni, guma je solidna, trajnost će se pokazati, ali nisam siguran da bi ih ponovo stavio na motor.
 
ybr125 said:
Evo da podijelim dojmove nakon 800 km vožnje s mitas touring force gumama. Prije same kupnje očekivao sam da će biti bolje od pireli angel st i nisam se prevario.

Gume su odlične za moj pojam i za ono što sam do sada imao (michelin pilot street radial, pilot road 4, continental road attack 2 i pirelli angel st). Nešto sitno su lošije samo kod prebacivanja iz zavoja u zavoj u odnosu na angel st. Bolje drže cestu od angel st. Jako su precizne kroz cijeli zavoj. Uglavnom ako budu trajale više od angel st (6700km), biti ću prezadovoljan.

20190608-161155.jpg


Tebi gume ne traju jer ti je ovjes il u kurcu il nenaštelan, vjerojatno oboje.

Malo si proguglaj o trošenju gume, jasno se vidi iz priložene slike
 
zaira said:
Tebi gume ne traju jer ti je ovjes il u kurcu il nenaštelan, vjerojatno oboje.

Malo si proguglaj o trošenju gume, jasno se vidi iz priložene slike

Da, usporit povrat, ali, na cesti se gume trose na ovakav nacin, mozda manje izrazeno od ovog obzirom da je relativno malo km u pitanju, a vidi se poprilicno
 
3alfa3 said:
Da, usporit povrat, ali, na cesti se gume trose na ovakav nacin, mozda manje izrazeno od ovog obzirom da je relativno malo km u pitanju, a vidi se poprilicno
Potpis.

Ali i to je pod uvjetom da mu opruga nije previše napeta, odnosno da je prvenstveno statički motor dobro podešen.
 
a sta ako je u pitanju elektronicki upravljan ovjes?
Ono tipa BMW S1000R ?

Sta ce tu podesavati?  :jesus: :jesus:
 
Gume mu kratko traju zato sto covik vuce ljudski za kabel.
Ja sam vozio pilot power 2ct 16 000 kilometara i mpgla je jos proci tehnicki, od ruba do ruba je u desetinku mm bila jednako potrosena.
Ali nisam ni kocio i lagano ubrzavao.
Na gornjoj slici se vidi da covjek vuce maximum iz gume, toliko da u stvari bi bilo mu bolje preci na supersport i njih onda ce vjerovatno mjenjat svakih 3000, ali onda 90 % sigurnije prolazit kroz zavoje.
 
Sredju said:
Gume mu kratko traju zato sto covik vuce ljudski za kabel.
Ja sam vozio pilot power 2ct 16 000 kilometara i mpgla je jos proci tehnicki, od ruba do ruba je u desetinku mm bila jednako potrosena.
Ali nisam ni kocio i lagano ubrzavao.
Na gornjoj slici se vidi da covjek vuce maximum iz gume, toliko da u stvari bi bilo mu bolje preci na supersport i njih onda ce vjerovatno mjenjat svakih 3000, ali onda 90 % sigurnije prolazit kroz zavoje.

Ti voziš slabašni i lagani motorić i imaš kila ko manekenka, tako da svoje usporedbe zadrži za sebe.

Iz slike se vidi jasno (onome ko zna) da mu je ovjes u kurcu. Kako vozi motor ne znam, vidi se da ima dosta do ruba, al moj dobronamjerni i prijateljski savjet je da si poštela/popravi ovjes. To su mu i drugi napisali.

S time će dobit ugodniju i sigurniju vožnju i produljit vijek guma.

LP

Marko
 
16000 i pipo 2ct sam vozio na cbr 600 f pc35.

Koliko znam, on on vozi tracer 700, nema tu nikakvog stelanja.

 
Neću tvrdit jer ne znam ali nevjerojatno mi je da motor nema baš nikakvu modućnost podešavanja ovjesa, barem onaj jedan ventil koji istovremeno kontrolira i kompresiju i povrat.
Možda malo popustit oprugu ako je lakši vozač ili u konačnici spustit tlak guma prema donjoj granici ako se vozi solo.