GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

LemmyZD said:
Koliko para i koliko km ti radi?

nema tu računice..
ovo je nova stavljena, bacio trening 100-tinjak km, nema šta s tim gumama ne možeš..
onda odvezem dan grobnika, sad kad je novi asfalt i dva dana, ali pred kraj več osjetiš da curi..
onda ju poslije vozim po cesti dok god ima mesa, do špage i drži i dalje ko žvaka, bilo ljeto ili zima.. :LOL:

zaira said:
Tebi su prednje opruge na vilici preslabe :LOL:

jbmse, bitno da mi pamet ne smeta.. (y)
 
kronik said:
a sta ako je u pitanju elektronicki upravljan ovjes?
Ono tipa BMW S1000R ?

Sta ce tu podesavati?  :jesus: :jesus:

Promijenis postavke na dugme.  :mrgreen: I kod mene je ESA, odgovara mi kada stavim kaciga+kofer, ali mi tada dize pratece rubove na sari gume. Trailing edge, jel tako kazu englezi ? To bi u teoriji znacilo da je previse povrata.
Na jednoj kacigi ih ne dize, ali trosi udarne rubove sare (leding egde) vise nego pratece. Ublazavanje u oba slucaja na Road.
 
zaira said:
Tebi gume ne traju jer ti je ovjes il u kurcu il nenaštelan, vjerojatno oboje.

Malo si proguglaj o trošenju gume, jasno se vidi iz priložene slike

Mislim da će biti do ovog boldanog. U pitanju je yamaha tracer 700 koja nema podešavanje povrata. Što se tiče opruge savjetovao sam se s gospodinom Matkom iz motoboxsa koji mi je rekao da stavim oprugu na 6 od mogucih 9 ako se vozim sam i na 8 od 9 ako sam u dvoje. Ja sam ju stavio na 7 da nađem neki kompromis. Gume pumpam na 2.4 2.8 (isprobao i niže ali ovako mi je zivlji kod prebacivanja) . On mi je savjetovao : - solo F2,3 R 2,5 - dvoje F2,5  R 2,9 .

Prešao bi ja i na neku sportsku gumu ali pošto radim oko 15tkm godišnje trebalo bi mi 4 seta  :mrgreen:
 
go-go said:
ma plati gume, pa se rugaj.. :ujaja:
di ova prođe i zmijice ostaju u čudu.. :mrgreen:

to je guma 8)

ovo ostalo su samo pokušaji :mrgreen:
 
btw, znate li koliko ima mm gume od netom celave do "konaca" za zadnju gumu? Za Michelin PP je to ravno 2mm. Mozda nekom pomogne informacija, iako ne preporucam vozit do konaca  :mrgreen:
Dubina profila PP je 5,8mm, do konaca 7,8. Pa ko voli svaku lipu istisnut iz gume, ili kalkulirat iz ko zna kojeg razloga, nek racuna da nakon celave ima jos 25% "mesa". Ponavljam: tako je na Michelin PP, za druge ne znam
 
go-go said:
:mrgreen:
nisam mjerio, ali na d212, je sigurno lapo-lapo..
šara je plitka i samo za ukras..
I agree.
Uz svu borbu sa setupom ovjesa i guslanje s tlakovima, zadnja je sahranjena nakon 50tak krugova. Nelose.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
tibor said:
to je guma 8)

ovo ostalo su samo pokušaji :mrgreen:


Opet kakamo, Tibore?  :mrgreen: Nego reci ti nama dušo, koliko si ti guma potrošio i gdje kad se već usudiš ovako srat??

Rekao sam ti da ću te pratiti, da se smijem tvojim majmunarijama  :jesus:
 
ybr125 said:
Mislim da će biti do ovog boldanog. U pitanju je yamaha tracer 700 koja nema podešavanje povrata. Što se tiče opruge savjetovao sam se s gospodinom Matkom iz motoboxsa koji mi je rekao da stavim oprugu na 6 od mogucih 9 ako se vozim sam i na 8 od 9 ako sam u dvoje. Ja sam ju stavio na 7 da nađem neki kompromis. Gume pumpam na 2.4 2.8 (isprobao i niže ali ovako mi je zivlji kod prebacivanja) . On mi je savjetovao : - solo F2,3 R 2,5 - dvoje F2,5  R 2,9 .

Prešao bi ja i na neku sportsku gumu ali pošto radim oko 15tkm godišnje trebalo bi mi 4 seta  :mrgreen:

Čisto za info ... to što pokušavaš naći kompromis sa napregnutošću opruge ti je unaprijed pucanj u prazno jer sada vjerojatno ne radi dobro ni kad si solo niti u dvoje. 
Slušaj Matka ... ili / ili  !

Btw, postavke ovjesa, odnosno efekt dotazanja ne ide linearno kako bi se moglo očekivati nego više eksponencionalno.  Uglavnom malo zbunjujuće sve dok ne pogledaš tablicu podešavanja nekog malo boljeg ovjesa, a i onda trebaš dobro proučit stvari da bi shvatio jer je prilično kompleksna tematika (pogotovo ako imaš posebno za podešavanje slow i fast kompresiju).

Ista stvar sa tlakom u gumama. 
On ti savjetovao za solo stražnju staviti na 2.5 ti je voziš na 2.8 što je jako velika razlika (opet je učinak eksponencijalan).

U grubo rečeno nešto mora apsorbirat neravnine, ako je tvrda guma onda to mora bit ovjes i obrnuto na "sportskom"  ovjesu to moraju bit gume.  Kod tebe je i jedno i drugo podešeno na pretvrdo, nemaš se što čudit da ti se gume nepravilno troše, da ti motor nabija i da možda na ubrzavanjima gubi trakciju.

Evo ti primjer, moj motor ima izrazito tvrd ovjes, pa iako ga držim na srednjim postavkama (nariktano po tablici) za vožnju normalnim cestama gume ne pumpam preko 2.3 (obje isto) jer je za početak to preporuka proizvođača motocikla, a kao drugo vidim da kombinacija tog ovjesa i takvog tlaka u gumama doista dobro funkcionira.

Još jednom - slušaj Matka, zna on što priča i zašto ti je dao te preporuke.
 
Hvala ti na savjetu  (y). Imam već solidnu kilometražu na traceru (18 tkm) i isprobao sam sve moguće tlakove (prednju od 2.1-2.5 i zadnju od 2.4-2.9)  i dotezanje opruge od 3-8 tako da sam pronašao baš ono što mi najviše odgovara ( postavke s kojima idem najbrže po zavojima). Možda će mi takve postavke potrošiti nešto brže zadnju gumu ali nema veze  :mrgreen:
 
Štima ... svatko radi ono što misli da je najbolje za njega, ni ja ne poslušam baš svaki savjet iako su neki bili i ispravni i dobronamjerni ... s vremenom shvatim da sam bio u krivu.

Kod tebe se rasprava pokrenula zato što se po potrošnji gume vidi da ti ovjes ne radi dobro, a ne zbog toga koliko će ti gume trajat.  Zapravo nije nemoguća situacija da ti sa idealno podešenim ovjesom u konačnici gume traju kraće nego sada, ali je sigurno da ćeš za isti način i brzinu vožnje bit sigurniji nego sada.
 
Na Tracer ovjesu nema podesavanja, sa zatezanjem opruge moze samo namjestit sag, podesiti visinu zadnjeg kraja, utvrditi je ili omeksati ne moze, bar ne bez brenera.