GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Po gumam sto vidim je, covjek napravio par krugova na stazi koju poznaje i onda je uslikao, kako bi se pohvalio, mada ne ide ni na kucnoj stazi do ruba, vjerovatno zbog usranog ovjesa.
Ja mu mogu posavjetovati da si namjesti pravilan sag,na trecinu od ukupnog hoda ili ako je sportski vozac na 40 mm i nikako ispod, za cestu.
Kako nazad tako i naprijed, naprijed to moze uraditi sa duzinom cijevi sto predpreze feder, nazad sa kukastim kljucem. A najbolje bi bilo sve zamjeniti öhlinsom.
 
Nisam nikada vozio po stazi. To je voženo od Rijeke do Karlobaga i natrag u dvoje ( ja imam 77kg a cura 60kg). Ne mislim ništa značajno dirati na ovjesu osim što mogu opet probati oprugu staviti na manje (5/9 ili 6/9) i malo smanjiti pritisak u gumama. Volio bi ja imati bolji ovjes ali rađe ću prijeći na bolji motor (tracer 900) nego u ovog ulagati.  :mrgreen:  :021:
 
Sa zatezanjem i otpustanjem federa ne mozes nista postic u smjeru kojeg ovdje neki namecu.
za tracer 900 ne znam, ali mt09 ima mekanije federe naprijed od mt07, a tezi je motocikl, zadnji amortizer ima vijak za namjestanja povrata, ali ne ocekuj cuda.

Ja sam za mt07 dobivao k-tech razor R za 490 eura i budala nisam pristao, ako ga ponovo objavi platiti cu mu tu cifru, ako ne iduci mjesec cu kupit yss.

300 eura.
jer joj je ovjes jedan vic.
 
Naravno da se ovakvim podešavanjem ne mogu očekivat čuda kad je ovjes takav kakav je ali ne nebih se složio da baš apsolutno nema smisla pokušati, na kraju krajeva da prenapregnutost opruge uopće ne utječe na ponašanje ovjesa onda ne bi niti postojala mogućnost podešavanja.

Ništa te ne košta probat, za solo vožnju popusti ovjes, malo ispumpaj gume pa nakon nekog vremena opet uslikaj gumu da vidimo kako se troši.
 
Sredju said:
Sa zatezanjem i otpustanjem federa ne mozes nista postic u smjeru kojeg ovdje neki namecu.
za tracer 900 ne znam, ali mt09 ima mekanije federe naprijed od mt07, a tezi je motocikl, zadnji amortizer ima vijak za namjestanja povrata, ali ne ocekuj cuda.

Ja sam za mt07 dobivao k-tech razor R za 490 eura i budala nisam pristao, ako ga ponovo objavi platiti cu mu tu cifru, ako ne iduci mjesec cu kupit yss.

300 eura.
jer joj je ovjes jedan vic.

YSS nije dobar.
 
3alfa3 said:
btw, znate li koliko ima mm gume od netom celave do "konaca" za zadnju gumu? Za Michelin PP je to ravno 2mm. Mozda nekom pomogne informacija, iako ne preporucam vozit do konaca  :mrgreen:
Dubina profila PP je 5,8mm, do konaca 7,8. Pa ko voli svaku lipu istisnut iz gume, ili kalkulirat iz ko zna kojeg razloga, nek racuna da nakon celave ima jos 25% "mesa". Ponavljam: tako je na Michelin PP, za druge ne znam
za nas ekstra škrte......
imaš li info koliko mm imaju konci............
 
Ja sam vozio S20Evo do platna. Mozda puka sreca ali ni onda nije bilo lose vozit  :mrgreen: sad mjenjam kad dodu zice
 
Nero said:
YSS nije dobar.

Sta nije dobro, kvari se, ima los odaziv ?
Po specifikacijama za mt07 stoji da je emulzionski amortizer, sto ne moze raditi na mt07 jer kod nje amortizer stoji vodoravno.
 
Sredju said:
Sta nije dobro, kvari se, ima los odaziv ?
Po specifikacijama za mt07 stoji da je emulzionski amortizer, sto ne moze raditi na mt07 jer kod nje amortizer stoji vodoravno.

Udari u kraj na neravnine
 
MIK0 said:
Naravno da se ovakvim podešavanjem ne mogu očekivat čuda kad je ovjes takav kakav je ali ne nebih se složio da baš apsolutno nema smisla pokušati, na kraju krajeva da prenapregnutost opruge uopće ne utječe na ponašanje ovjesa onda ne bi niti postojala mogućnost podešavanja.

Ništa te ne košta probat, za solo vožnju popusti ovjes, malo ispumpaj gume pa nakon nekog vremena opet uslikaj gumu da vidimo kako se troši.

(y)
 
Prenapregnutost ili stelanje na 8, 9 ili 5 za mene nisu vrijednosti.
Kao kad nekog pitas , koliko je sati i on odgovori, previse.
Sag kod cestovnog motocikla je 30 %, +/- 10 mm, od ukupnog hoda amortizera koji se namjesta.

 
Ti onda ne brojiš niti klikove na postavkama recimo kompresije nego promatraš nutarnji položaj s staklenom kuglom? Dobro je da si nekaj pročital, ali ne palamudi, svi znamo razliku između apsolutnih izmjerenih vrijednosti i relativnih pozicija postavki na konkretnom motoru/amortizeru  (y)
 
Pricamo o opruzi i namjestanju saga, ko pise o bajpasventilima.
Mali tracer nema bajpasventile za povrat i kompresiju.
 
Pozz drustvo. Metzeler M7RR nazad i naprijed. Motor cbr 600rr. I meni je po ovoj slici sa strane prednji rub vise potrosen. (povrat usporiti jos malo pretpostavljam) Voznja samo na cesti, pritisak je 2.9-R  2.5-F  uvijek.

Da li ovu gumu malo spustati sa pritiskom pri agresivnijoj solo voznji i na ovim vrucinama  ? Ako se ne varam, davno je pisano da se ova guma najbolje ponasa na 2.5/2.9 u svim uslovima ili je malo treba "spustiti" pri divljanju ?



 

Attachments

  • 64821554_10219359303670290_959391356285878272_n_LI.jpg
    64821554_10219359303670290_959391356285878272_n_LI.jpg
    626.5 KB · Views: 210
  • 65281878_2299256220340257_4257589028846567424_n.jpg
    65281878_2299256220340257_4257589028846567424_n.jpg
    53.4 KB · Views: 184
Potrosio sam par setova m7 i na malo nizem tlaku bi mijesila... pa vidi.. to je bilo na ninji. Znam da neki stave zadnju na 1.9. .. ali nisam vozio na takvom tlaku pa neznam..
 
stipe_zxr said:
Potrosio sam par setova m7 i na malo nizem tlaku bi mijesila... pa vidi.. to je bilo na ninji. Znam da neki stave zadnju na 1.9. .. ali nisam vozio na takvom tlaku pa neznam..

Koliko nize ? Ispod 2.9 ?
 
brzina said:
Pozz drustvo. Metzeler M7RR nazad i naprijed. Motor cbr 600rr. I meni je po ovoj slici sa strane prednji rub vise potrosen. (povrat usporiti jos malo pretpostavljam) Voznja samo na cesti, pritisak je 2.9-R  2.5-F  uvijek.

Da li ovu gumu malo spustati sa pritiskom pri agresivnijoj solo voznji i na ovim vrucinama  ? Ako se ne varam, davno je pisano da se ova guma najbolje ponasa na 2.5/2.9 u svim uslovima ili je malo treba "spustiti" pri divljanju ?


Ja bi minimalno povećao prigušenje dekompresije, al minimalno (dakle usporio povrat), lagano se vidi da je prednji rub malo više potrošen nego zadnji....al to je toliko malo da ni ne moraš.

Što te košta malo smanjit tlak, lagani je motor, probao bi 2.4 2.7 i vidio, lagano se vratiš na stari tlak.