GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Promijeniš motor i klikaš samo crveni gumbić  :mrgreen:
 
Za cestu, 2,3 prednja 2,1 zadnja.
Metzler K1  :mrgreen:
 
zaira said:
Ja bi minimalno povećao prigušenje dekompresije, al minimalno (dakle usporio povrat), lagano se vidi da je prednji rub malo više potrošen nego zadnji....al to je toliko malo da ni ne moraš.

Što te košta malo smanjit tlak, lagani je motor, probao bi 2.4 2.7 i vidio, lagano se vratiš na stari tlak.

Zar se povrat ne usporava kada imas obrnuti slucaj, odnosno kada se zadnji rub dize ?  :misli:
Meni ova njegova guma izgleda OK. Ne dize rubove, malo vise trosi prednji, a to je za cestovnu voznju manje-vise standardna potrosnja.
 
zadnji rub dize kad razvrces motor od pol zavoja, ja sto vidim iz slika, covjek se kotrlja samo i gume je utabo.
nit koci, nit daje gas,
em ih je nagruvao ko kamen.
 
Sredju said:
zadnji rub dize kad razvrces motor od pol zavoja, ja sto vidim iz slika, covjek se kotrlja samo i gume je utabo.
nit koci, nit daje gas,
em ih je nagruvao ko kamen.
Guma koji mjesec stara, ima oko 2 000km po sredini (slabo krivina u kraju) A, ovih par milimetara do ruba je dotjerano na dionici koje sam se uhvatio gdje je bilo krivina, ali to je samo nekih 10km prije nego sam okinuo sliku. Mislis, zbog ovih 2.9 nazad je kao kamen ? Pretvorio sam se u uvo, znam po pisanju da si ekstreman vozac. Probacu na nizem pritisku pri izletina ovakvim, a za svaki dan mi je uvijek 2.5/2.9
 
esso_sa said:
Zar se povrat ne usporava kada imas obrnuti slucaj, odnosno kada se zadnji rub dize ?  :misli:
Meni ova njegova guma izgleda OK. Ne dize rubove, malo vise trosi prednji, a to je za cestovnu voznju manje-vise standardna potrosnja.

Ja vidim da mu je zadnji rub viši nego prednji i stoga mu je prigušenje dekompresije mrvicu preslabo, al ko što sam mu napisao ne bi se previše zamarao jer mi se čini minimalno...a i teško je iz te slike vidit zbog kuta snimanja.

Meni isto izgleda guma ok
 
brzina said:
Guma koji mjesec stara, ima oko 2 000km po sredini (slabo krivina u kraju) A, ovih par milimetara do ruba je dotjerano na dionici koje sam se uhvatio gdje je bilo krivina, ali to je samo nekih 10km prije nego sam okinuo sliku. Mislis, zbog ovih 2.9 nazad je kao kamen ? Pretvorio sam se u uvo, znam po pisanju da si ekstreman vozac. Probacu na nizem pritisku pri izletina ovakvim, a za svaki dan mi je uvijek 2.5/2.9

Na forumu sam extreman vozac, na ulici sam malo brzi od neke tetkice, inace bi pomolio nos na nekoj od staza gdje se skupljaju pravi rejseri, marof, grobnik.

Ako ti ne pusta guma sa tvojom voznjom na tom tlaku, ne mjenjaj nista.
 
Sta se onda moze reci za ovu gumu. Ovjes, gas, kocnica, vozac ne zna vozit  :LOL: ,  nista ?
Angel GT nakon cca 2000 km, P 2.5, Z 2.9
 

Attachments

  • D0A6CB8D-CA50-47EB-9AB1-8EFA5F142A62.jpeg
    D0A6CB8D-CA50-47EB-9AB1-8EFA5F142A62.jpeg
    795.5 KB · Views: 142
  • 8243AE24-3FBC-4F4D-BB63-EC8ED6C563C3.jpeg
    8243AE24-3FBC-4F4D-BB63-EC8ED6C563C3.jpeg
    842.5 KB · Views: 127
Moze se rec da u (jacem) nagibu odrzavas brzinu i ne trazis od gume ubrzanje. To je klasicni tip trosenja u cestovnoj voznji, ali, ovisi i od gume, neke bi na istom motoru sa istim vozacem u istim uvjetima to pokazale manje, neke vise. Kakav god ovjes imao, takav tip trosenja ces imat na cesti ako nisi Rossi (naglasak na tip trosenja, ne na intenzitet)


Ja imam klasicni nikakav zadnji amortizer (originalni) na Z750. I tocno vidim da je trosenje bridova relativno ravnomjerno do polovice nagiba, a ispod toga je ovako kao na tvojoj slici (ali manjeg intenziteta). Cak bi rekao da u vrlo malom nagibu imam kontra tip trosenja, zadnji rub se jace trosi, ali i prednji se trosi i nije ostar ili izdignut. Ali, to sve upucuje na nikakav amortizer, ali i moj stil voznje. Na svim gumama koje sam imao je tako bilo. Michelin PP koji preferiram iz puno razloga (cijena daleko najbitniji, da se ne lazemo  :mrgreen: ) je osjetljiva na to obzirom na tlak vise od drugih guma koje sam vozio. Sto je tlak nizi, to je ovakav tip trosenja izrazeniji, zato i vozim na 2,5 2,9 pa se zadnji rub pocne dizat tek nakon 5000+km, a guma je potrosena na 7000-8000km, ali prednji brid se zapegla vec nakon parsto km, lagano, alli se vidi i to se povecava kako se kilometri nakupljaju. Uf, idem slikat pa cu editirat post (guma ima 6500km iskljucivo cestovne voznje, nazalost, zbog vremenskih prilika ove godine i obaveza, nisam bio na vecem djiru, sve kilometre sam nakupio u radijusu od max 100km od kuce u ZG). Voznja na jadranskoj magistrali spusti tip trosenja prema rubu gume za par cm, ali tamo je i asfalt dobar pa se moze i ranije i jace odvrnut gas, zato i mislim da je do stila voznje
44ce978e34fe32a83253c351a499ab1c.jpg
 
3alfa3 said:
Moze se rec da u (jacem) nagibu odrzavas brzinu i ne trazis od gume ubrzanje. To je klasicni tip trosenja u cestovnoj voznji, ali, ovisi i od gume, neke bi na istom motoru sa istim vozacem u istim uvjetima to pokazale manje, neke vise. Kakav god ovjes imao, takav tip trosenja ces imat na cesti ako nisi Rossi (naglasak na tip trosenja, ne na intenzitet)


Ja imam klasicni nikakav zadnji amortizer (originalni) na Z750. I tocno vidim da je trosenje bridova relativno ravnomjerno do polovice nagiba, a ispod toga je ovako kao na tvojoj slici (ali manjeg intenziteta). Cak bi rekao da u vrlo malom nagibu imam kontra tip trosenja, zadnji rub se jace trosi, ali i prednji se trosi i nije ostar ili izdignut. Ali, to sve upucuje na nikakav amortizer, ali i moj stil voznje. Na svim gumama koje sam imao je tako bilo. Michelin PP koji preferiram iz puno razloga (cijena daleko najbitniji, da se ne lazemo  :mrgreen: ) je osjetljiva na to obzirom na tlak vise od drugih guma koje sam vozio. Sto je tlak nizi, to je ovakav tip trosenja izrazeniji, zato i vozim na 2,5 2,9 pa se zadnji rub pocne dizat tek nakon 5000+km, a guma je potrosena na 7000-8000km, ali prednji brid se zapegla vec nakon parsto km, lagano, alli se vidi i to se povecava kako se kilometri nakupljaju. Uf, idem slikat pa cu editirat post (guma ima 6500km iskljucivo cestovne voznje, nazalost, zbog vremenskih prilika ove godine i obaveza, nisam bio na vecem djiru, sve kilometre sam nakupio u radijusu od max 100km od kuce u ZG). Voznja na jadranskoj magistrali spusti tip trosenja prema rubu gume za par cm, ali tamo je i asfalt dobar pa se moze i ranije i jace odvrnut gas, zato i mislim da je do stila voznje


Tebi se guma trosi karakteristicno za los amortizer - na dijelu gume gdje je tranzicija iz ravnog u nagib, negdje na sredini puta...
Kod mene je elektronski ovjes (BMW D-ESA) i prethodni set guma sam isto trosio kao ove sada, samo sam pored trosenja prednjeg, podizao i zadnji rub. Na tom setu sam vozio u postavci ovjesa vozac+prtljaga (vise mi odgovara tako i da je malo tvrdje) pa je pretpostavljam je ta tvrdja postavka uzrok podizanja zadnjeg ruba. Sad eksperimentalno i od montaze novih guma vozim onako kako je proizvodjac propisao - ovjes podesen samo na vozaca. Meni se ta postavka ne svidja, motor mi nekako mekan i mohav, ali, kao sto vidis, vise ne dize zadnji rub. Iako i dalje izrazenije trosi prednji... Nemam ni ja gdje po Bosni da brusim gume, po Bosni se gume poliraju  :mrgreen: A ovo malo tragova brusenja sto se vidi na slici je napravljeno jednim odlaskom do Brela i nazad.
Prije ovog motora sam i ja vozio Z750 i na njemu sam slicno trosio gumu kao ti. Mozda malo vise podizao zadnji rub i trosio prednji, ali to je tu negdje
 
Pa sta nemas fino podesavanje ovjesa u setupu, a ne samo odabir moda tipa vozac, vozac+suvozac itd?
 
3alfa3 said:
Pa sta nemas fino podesavanje ovjesa u setupu, a ne samo odabir moda tipa vozac, vozac+suvozac itd?

Imam Road i Dynamic postavke ublazavanja. Road mi je previse mekan, a dynamic tvrd po lokalnim cestama (odlican je na dobroj podlozi), tako da sam nasao neku sredinu u preloadu na vozac sa prtljagom. Taj preload u stvari utice uglavnom na zadnji amortizer. Na prednje vrlo malo, mozda samo malo stvrdne ublazavanje naprijed. Tu mi je bas taman, niti pliva niti skace po cesti, ali zadnja guma nije sretna  (y)
 
Mislio sam da imas osim odabira mode-ova i custom setup gdje mozes fino podesit sve parametre u koracima koje zelis (preload, rebound itd)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
Nema to. Samo preload (vozac, vozac+prtljaga, vozac+suvozac+prtljaga) i ublazavanje (road i dynamic).
Kazu da kod ESA i odabir mape motora utice na ovjes, ali ja licno nisam osjetio neku razliku, pa ne mogu ni tvrditi
 
kacigae30 said:
Jel vam nisu gume pretvrde kad jako ugrije sunce i asfalt kad pumpate na 2.5 i 2.9?

Mislis, porast tlaka zbog zagrijavanja u voznji? Danas izmjerio nakon voznje 2.8 u prednjoj i skoro 3,3 u zadnjoj sto je porast tlaka od 12% za prednju i isto ili malo vise za zadnju gumu. Prije voznje 2.5 i 2.9, ali je bilo i oko 5C niza temperatura zraka kad sam krenuo sto bi znacilo da je tih 5C vise samo po sebi oko 0.06-0.07 bara porasta tlaka