zaira said:Ja bi minimalno povećao prigušenje dekompresije, al minimalno (dakle usporio povrat), lagano se vidi da je prednji rub malo više potrošen nego zadnji....al to je toliko malo da ni ne moraš.
Što te košta malo smanjit tlak, lagani je motor, probao bi 2.4 2.7 i vidio, lagano se vratiš na stari tlak.
Guma koji mjesec stara, ima oko 2 000km po sredini (slabo krivina u kraju) A, ovih par milimetara do ruba je dotjerano na dionici koje sam se uhvatio gdje je bilo krivina, ali to je samo nekih 10km prije nego sam okinuo sliku. Mislis, zbog ovih 2.9 nazad je kao kamen ? Pretvorio sam se u uvo, znam po pisanju da si ekstreman vozac. Probacu na nizem pritisku pri izletina ovakvim, a za svaki dan mi je uvijek 2.5/2.9Sredju said:zadnji rub dize kad razvrces motor od pol zavoja, ja sto vidim iz slika, covjek se kotrlja samo i gume je utabo.
nit koci, nit daje gas,
em ih je nagruvao ko kamen.
esso_sa said:Zar se povrat ne usporava kada imas obrnuti slucaj, odnosno kada se zadnji rub dize ? :misli:
Meni ova njegova guma izgleda OK. Ne dize rubove, malo vise trosi prednji, a to je za cestovnu voznju manje-vise standardna potrosnja.
brzina said:Guma koji mjesec stara, ima oko 2 000km po sredini (slabo krivina u kraju) A, ovih par milimetara do ruba je dotjerano na dionici koje sam se uhvatio gdje je bilo krivina, ali to je samo nekih 10km prije nego sam okinuo sliku. Mislis, zbog ovih 2.9 nazad je kao kamen ? Pretvorio sam se u uvo, znam po pisanju da si ekstreman vozac. Probacu na nizem pritisku pri izletina ovakvim, a za svaki dan mi je uvijek 2.5/2.9
3alfa3 said:Moze se rec da u (jacem) nagibu odrzavas brzinu i ne trazis od gume ubrzanje. To je klasicni tip trosenja u cestovnoj voznji, ali, ovisi i od gume, neke bi na istom motoru sa istim vozacem u istim uvjetima to pokazale manje, neke vise. Kakav god ovjes imao, takav tip trosenja ces imat na cesti ako nisi Rossi (naglasak na tip trosenja, ne na intenzitet)
Ja imam klasicni nikakav zadnji amortizer (originalni) na Z750. I tocno vidim da je trosenje bridova relativno ravnomjerno do polovice nagiba, a ispod toga je ovako kao na tvojoj slici (ali manjeg intenziteta). Cak bi rekao da u vrlo malom nagibu imam kontra tip trosenja, zadnji rub se jace trosi, ali i prednji se trosi i nije ostar ili izdignut. Ali, to sve upucuje na nikakav amortizer, ali i moj stil voznje. Na svim gumama koje sam imao je tako bilo. Michelin PP koji preferiram iz puno razloga (cijena daleko najbitniji, da se ne lazemo ) je osjetljiva na to obzirom na tlak vise od drugih guma koje sam vozio. Sto je tlak nizi, to je ovakav tip trosenja izrazeniji, zato i vozim na 2,5 2,9 pa se zadnji rub pocne dizat tek nakon 5000+km, a guma je potrosena na 7000-8000km, ali prednji brid se zapegla vec nakon parsto km, lagano, alli se vidi i to se povecava kako se kilometri nakupljaju. Uf, idem slikat pa cu editirat post (guma ima 6500km iskljucivo cestovne voznje, nazalost, zbog vremenskih prilika ove godine i obaveza, nisam bio na vecem djiru, sve kilometre sam nakupio u radijusu od max 100km od kuce u ZG). Voznja na jadranskoj magistrali spusti tip trosenja prema rubu gume za par cm, ali tamo je i asfalt dobar pa se moze i ranije i jace odvrnut gas, zato i mislim da je do stila voznje
3alfa3 said:Pa sta nemas fino podesavanje ovjesa u setupu, a ne samo odabir moda tipa vozac, vozac+suvozac itd?
kacigae30 said:Jel vam nisu gume pretvrde kad jako ugrije sunce i asfalt kad pumpate na 2.5 i 2.9?