GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

kacigae30 said:
Jel vam nisu gume pretvrde kad jako ugrije sunce i asfalt kad pumpate na 2.5 i 2.9?

Meni na ovim sport touring gumama nije neka razlika i 2.5/2.9 izgleda da im najvise odgovara.
Kada sam na sport gumama, onda pumpam na oko 0,2 bar nize, odnosno 2.3/2.7, nekada i na 2.2/2.5, zavisno od gume i rezima voznje
 
Ja nisam.mogao vjerovat,na autu pumpam na 2.2 ili 2.4 i prije dva tjedna zena kaze pretvrd joj se cini auto,rekoh provjerit cemo,odem na benzinsku a ono neke na 3.1 a neke na 3.3
Na motoru pumpam prednju 2.3/2.4 a zadnju 2.2
Pokusao sam zadnju na 1.9 ili 2.0 ali mi mjesi onda.
Nisam dugo gledao,vjerovatno su skocile sada kada je vruce..
Gume su  Michelin PP3  2ct
 
čitajuči ovu temu i sve te silne nauke, mjerenja, filozofiranja i atestiranja, pomislio sam da sa mnom nekaj ne valja......

..montiram gume, napumpam ih na željeni tlak i vozim se dok ih ne potrošim bez ikakvog usputnog razmišljanja....

....ali nakon zadnjih par stranica sam potpuno siguran da sam skrenuo (y)
 
Pa isto i mi radimo, bar ja, ali ako vec moze malo da se prodiskutuje i protumaci potrosnja guma, zasto da ne ? Svaka info je korisna, a i tema je namjenski za to  (y)
 
Kad uzmem bilokoji motor dva do tri puta posjetim benzinsku za srediti tlak u gumama dok ne dodem do odredenog zeljenog drzanja i ponasanja i to je to,vise ne gledam,na nekim motorima nije ni bilo potrebno ici na provjeru jer me niti nije bilo briga..
Jos uvijek sam pocetnik naspram drugih koji pisu a i prema onima  s kojima se druzim i eto  neke stvari cisto mozda i iz dosade mi dodu i onda u toku voznje na pamet padne da bih mogao prilagoditi gume na novom motoru..
Ali inace nisam neki frik oko toga..
 
A sta s motorima gdje u owners manualu pise 2.1 prednja 2.2 zadnja?

Uputit ih ode na edukaciju



Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Švabo said:
A sta s motorima gdje u owners manualu pise 2.1 prednja 2.2 zadnja?

Uputit ih ode na edukaciju



Sent from my MI 6 using Tapatalk
Ako proizvodjac gume za taj motor navodi drugaciji tlak, onda se on uzima kao  preporuka. Ako ne, onda preporuka proizvodjaca motora.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
Ali nije samo do temperature nego i do sjene/sunca, ali o tome malo tko vodi računa.

Kad se vozim prije podne po magistrali dopumpam gume jer je sunce iza Velebita i gume su u hladu, ali popodne kad vozim obavezno ispustim par deci jer je tada sunce stalno upereno u gume samim tim one se pumpaju od toga.
 
Riker said:
Ali nije samo do temperature nego i do sjene/sunca, ali o tome malo tko vodi računa.

Kad se vozim prije podne po magistrali dopumpam gume jer je sunce iza Velebita i gume su u hladu, ali popodne kad vozim obavezno ispustim par deci jer je tada sunce stalno upereno u gume samim tim one se pumpaju od toga.
To misko.
Ja ih vozim u vakuumu. NacuJo da su to tajne tt vozaca..

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
A neko bu to i ozbiljno shvatio [emoji20]

Osim ak ne pricas o parkiranom motoru i provjeri tlaka prije voznje, jer, u voznji je nebitno. Temp zraka je bitna u tom slucaju i sunce moze prilicno podic tlak, cak mozda i vise od voznje po cesti ako przi jebacki

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
3alfa3 said:
A neko bu to i ozbiljno shvatio [emoji20]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
A kad ste/su otisli u kvantno ispitivanje sumaruma energetskih spojnica medium smjese gp racera s dot-om 99/99.
Vozi bajo, punpaj sto gumar kaze, odi u Marka na Grobnik da ti kramp poslozi i prst u uvo.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Kako bilo, hladni tlak se zove hladni s razlogom, pretpostavlja se da se mjeri na temp zraka u hladu. To sto vani przi nema veze, strujanje zraka u voznji tu razliku anulira. Kad onda parkas na suncu, sunce je super, gume su zagrijane i ne moras brinut o njihovom zagrijavanju kad krenes s pauze, za razliku od temp ulja koja moze bitno past, ovisno koliko je duga pauza

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
Ukazi na gresku, bit cu JAKO zahvalan [emoji106]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
3alfa3 said:
Kako bilo, hladni tlak se zove hladni s razlogom, pretpostavlja se da se mjeri na temp zraka u hladu. To sto vani przi nema veze, strujanje zraka u voznji tu razliku anulira. Kad onda parkas na suncu, sunce je super, gume su zagrijane i ne moras brinut o njihovom zagrijavanju kad krenes s pauze, za razliku od temp ulja koja moze bitno past, ovisno koliko je duga pauza

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
To su tolike sitne nijanse (pricamo o cestovno homologiranim gumama) da s tim se zamarat treba prvo bezbroj drugih neznanja i gresaka izucit/osvijestiti.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
s2r said:
To su tolike sitne nijanse (pricamo o cestovno homologiranim gumama) da s tim se zamarat treba prvo bezbroj drugih neznanja i gresaka izucit/osvijestiti.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Nije sitno ak je dan kao danasnji, a motor parkan prije voznje u hladu (30+C)ili na suncu. Temp guma na suncu moze bit i preko 60C, a svakih 10C razlike znaci malo  vise od 0,1 bar razlike u tlaku. Matematika kaze da razlika u tlaku moze biti i preko 0,4 bara razlike, a motor jos nije ni krenuo. U praksi, takve gume ce u normalnoj cestovnoj voznji imat nizi tlak nego prije djira, ako su bile dugo izlozene suncu. Cinjenice se ne obaziru na misljenja [emoji106]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
s2r said:
bezbroj drugih neznanja

:? :? :? :? :? :? :?

3alfa3 said:
Nije sitno ak je dan kao danasnji, a motor parkan prije voznje u hladu (30+C)ili na suncu. Temp guma na suncu moze bit i preko 60C, a svakih 10C razlike znaci malo  vise od 0,1 bar razlike u tlaku. Matematika kaze da razlika u tlaku moze biti i preko 0,4 bara razlike, a motor jos nije ni krenuo. Cinjenice se ne obaziru na misljenja [emoji106]

(y)

O tome sam govorio od kad sam se rodio
 
Riker said:
:? :? :? :? :? :? :?

(y)

O tome sam govorio od kad sam se rodio
Mislio sam da govoris o samoj voznji, a ne mjerenju tlaka prije voznje. Krivo sam te ocito shvatio [emoji106]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk