GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

DADO+ said:
dosta pirelica, mitasica i sl.  :mrgreen:

mmmmmmmmmmm  8) jel neko probao ove kontice  :D nisam dugo bio na Continetal-kama,
a sezona je i onako skoro gotova za nas kontinentalce  :LOL:  :D


S758DCL.png


(na oficijalnoj stranici, stoji info kako su isključivo "handmade in Germany" :mrgreen:
https://www.continental-tires.com/motorcycle/tires/motorcycle-tires/sport-hypersport/contisportattack3,
ali ako ih je neko probao, može nešto i napisati (y))

i njih sam imao na motoru par puta....
 
DADO+ said:
(y)

i?

(znam da voliš mitasice :mrgreen: ništa loše) ali tvoji dojmovi ;)

potrosio sam nekoliko setova i SportAttack 2 i 3 i Raodattack 2 i 3
Odlicna guma od prvoh metra bez neke potrebe za visokom radnom temperaturom.

Jedini razlog mog prelaska sa Contija na nesto drugo je bio da se conti vrlo brzo trosi i previse kosta.

Sportattack mi se trosio na 2.500-2.800km zadnja.
Roadattack na malo vise....
 
(y) mogao sam si misliti
sve manje pravim km po sezoni i
bez obzira što je pitanje; da li opravdavaju
cijenu, obzirom na neke druge ;) kako
sam svašta isprobao, upravo C. su
mi ostale lijepom sjećanju  8) pa...
 
DADO+ said:
(y) mogao sam si misliti
sve manje pravim km po sezoni i
bez obzira što je pitanje; da li opravdavaju
cijenu, obzirom na neke druge ;) kako
sam svašta isprobao, upravo C. su
mi ostale lijepom sjećanju  8) pa...

guma je i meni ostala u lijepom sjecanju!
 

Attachments

  • IMG-20160405-WA0010.jpeg
    IMG-20160405-WA0010.jpeg
    1.5 MB · Views: 237
  • Conti SA3 HR.jpg
    Conti SA3 HR.jpg
    88.8 KB · Views: 228
DADO+ said:
dosta pirelica, mitasica i sl.  :mrgreen:

mmmmmmmmmmm  8) jel neko probao ove kontice  :D nisam dugo bio na Continetal-kama,
a sezona je i onako skoro gotova za nas kontinentalce  :LOL:  :D


S758DCL.png


(na oficijalnoj stranici, stoji info kako su isključivo "handmade in Germany" :mrgreen:
https://www.continental-tires.com/motorcycle/tires/motorcycle-tires/sport-hypersport/contisportattack3,
ali ako ih je neko probao, može nešto i napisati (y))

ljubi te dedo...
kontam da je to guma moja za iducu sezonu... (y)
 
nemoj misliti kako te podcijenjujem,  (y)
pogledaj malo ove pirelice, meni su
na 8ci bile super, par setova, a jeftine
za lagani touring i za natovaren npr. fazer
sasvim OK ;)
https://www.motori.hr/forum/index.php?topic=166349.msg4894320#msg4894320

...ja sam u fazi kad sve manje pravim km po
sezoni i moguće kako sam se već zasitio motora, pa "bacam" lovu na gluposti  :mrgreen: ;)
 
DADO+ said:
nemoj misliti kako te podcijenjujem,  (y)
pogledaj malo ove pirelice, meni su
na 8ci bile super, par setova, a jeftine
za lagani touring i za natovaren npr. fazer
sasvim OK ;)
https://www.motori.hr/forum/index.php?topic=166349.msg4894320#msg4894320

...ja sam u fazi kad sve manje pravim km po
sezoni i moguće kako sam se već zasitio motora, pa "bacam" lovu na gluposti  :mrgreen: ;)

da probam cisto razliku...
promjenio sam 2, tj 3 zadnje...prva mi je osla nakon cca tjedan dana jel sam je probusio...razrezo...
pa nisu mi mogli crva stavit...
18 000 ukupno... na pp sto pljuje vecina po toj gumi...

meni je prva dosta losa bila na bjelim...
a i sto je reko faber ne uljeva povjerenje...

druga mi je bila odlicna...
mozad zbog navike da ne drzi po bjelim crtama pa sam korigiro u takim sitacijama dodavanje gasa...
uglavnom mi je bilo iznadjenje kao ista guma, a ova drži bolje...

nakraju sam skonto temperatura asfalta...
ono je bilo hladno dosta, druga je stavljena kad je bilo toplo...tj treca pp1 koja je i sad na motoru...

neki dan sam iso iz osijeka za brod preko požege...
na onoj cesti di vozimo...(nasice - požega)
desni zavoj, dost brz ulazak, nista extremno...
proklizo mi je zadnji, ko sto ovima na utrkama proklize...
malo sam popustio gas i dobro zavrsilo...

tak da je moj zakljucak da je to ok guma kad se zagrije, a hladna zna iznenadit...
za te pare vise nego dobra...
ne treba mi u biti bolja guma od te...

nego bi probo tak nesta bolje stavit na motor cisto da vidim razliku...



 
Hah..da,ne znam zasto mi je zadnja PP bila cudna,mozda je duze stajala na motoru...ne znam, eto ljetos sam stavio pp2ct zadnju i napokon da bez straha ide do ruba..i drzi.Ok nova je guma.Sad cemo vidit kasnije kad malo zahladi.

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk
 
kronik said:
i njih sam imao na motoru par puta....
Moje iskustvo sa Continental Road Attack 3 u dimenzijama: 110/70-17 i 160/60-17, nakon dvije sezone i prevezenih 9530 km
Kupio u Njemačkoj, prednja 93 eur, stražnja 126 eur,  set 219 eur.
Korištenje 50% putovanja, 30% lokalne ceste, 20% gradske prometnice
Gume su me iznenadile po suhom vrlo dobrim gripom i kada su nezagrijane, a kada se zagriju drže odlično i daju veliki osjećaj sigurnosti.
Upravljivost je za touring sport gume sjajna, posebno dolazi do izražaja na  zavojitim cestama, gdje su prebacivanja iz zavoja u zavoj brza i precizna.
Pri kasnim i snažnim kočenjima u zavoju gume ne šire zacrtanu putanju gotovo nimalo.
Pri visokim brzinama motocikl ostaje miran i stabilan.
Na gradskom uglačanom asfaltu drže više nego dobro, a početak proklizavanja najavljuju blago, bez iznenađenja.
Isto vrijedi i za vožnju po kiši, vozač ima fini osjećaj za onaj trenutak kada stražnja guma počne gubiti kontakt s podlogom, tako da mu ostavlja dovoljno vremena za korekciju brzine i putanje.
U dobre osobine ovih guma mogu navesti da u svim uvjetima vožnje, u svakom trenutku pružaju dobar povratni osjećaj vozaču, da je ponašanje guma pouzdano i predvidljivo što daje dodatni osjećaj sigurnosti.
Nabrojane karakteristike ovih guma omogućavaju vozaču da na putovanjima, po dolasku na izazovne dionice planinskih cesta, zaboravi na prirodne ljepote i u trenutku se pretvori u neobuzdanog lovca na zavoje.

S obzirom na dosadašnju potrošnju, vjerujem da ću s gumama  ukupno prevesti 14.000- 15.000 kilometara

Inače, ovaj model gume je čest na touring motociklima u mnogim zemljama (osim kod nas), a po nekim testovima (Motorrad) na samom je vrhu sport touring segmenta, ispred popularne Pireli Angel GT.

Da je Matko  uvoznik Contijevog moto programa u Hrvatsku, siguran sam da bi bila više zastupljena i kod nas.

Ako se slijedeće godine ne pojavi nešto bolje, opet kupujem ovaj set.





 
Najnormalnija  :mrgreen:
 

Attachments

  • FB_IMG_1570545702564.jpg
    FB_IMG_1570545702564.jpg
    61 KB · Views: 259
Momci, pozdrav svima.

Vozia sam na 929 zadnje Pirellice DRosso II. Zanima me III. Kakva je razlika ako je iko vozia obe?

Živili
 
Za Hondu CBF 1000, sta se preporucuje,ja bih stavio Metzeler Z8 interact..,negdje sam na forumu dobio preporuku,al pojma gdje i u kojoj temi? Ima li iko konkretno iskustva!!?
 
mali_zmaj said:
Za Hondu CBF 1000, sta se preporucuje,ja bih stavio Metzeler Z8 interact..,negdje sam na forumu dobio preporuku,al pojma gdje i u kojoj temi? Ima li iko konkretno iskustva!!?

preporucit gumu za motor ti može onaj koji vozi motor koji i ti,
koji vozi ko ti..znaci niko... (y)
 
mali_zmaj said:
Za Hondu CBF 1000, sta se preporucuje,ja bih stavio Metzeler Z8 interact..,negdje sam na forumu dobio preporuku,al pojma gdje i u kojoj temi? Ima li iko konkretno iskustva!!?

imao sam Metzeler Z8 Interact na FZ1S i guma je odlična, drži na suhom, drži na mokrom, na crtama, sve u njenim granicama. Prošao sam 8500km s njom, a to ti sve ovisi od vožnje, ima ljudi koji prolaze po 14000km.
 
Ako novac nije problem kupi Metzeler 01, za klasu bolja od Z 8. Mitas Touring Force mi je okretnija od Z8, za trajnost još ne znam.
 
tomo3 said:
Ako novac nije problem kupi Metzeler 01, za klasu bolja od Z 8. Mitas Touring Force mi je okretnija od Z8, za trajnost još ne znam.

Ja sam ove sezone isto stavio Mitas i po ovome do sada ide i sljedeći set, jer za te pare možeš kupit Z8 zadnju, a ovako dobiš set jako dobre gume.  (y)