GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Smjesa prednje gume ovisi o vrsti staze i načinu vožnje. Što je staza otvorenija i brža ( duži zavoji ) bolja je tvrđa smjesa , stabilnija je pri većim brzinama i obrnuto

Smjesa zadnje gume, ako se radi o nekom standardnom asfaltu za staze, kakav je ovaj novi na Grobniku, ovisi uglavnom o temperaturi. Niža temperatura tvrđa smjesa , veća temperatura mekša smjesa.

Dakle, što se tiče Grobnika,moja preporuka prednja SC2, zadnja usred ljeta SC0, a proljeće/jesen SC1

Da se razumijemo, dalo bi se tu još govoriti o stilu vožnje, o podešavanju ovjesa pa onda kalkulacijama tipa kraći izlasci ili sa puno krugova, pa u tom kontekstu kompromisa između performansi i trošenja itd..., ali to je već ulaženje u neku profi razinu i uz to isprobavanja različitih smjesa pa simuliranja uvjeta itd.....
 
bimba said:
Smjesa prednje gume ovisi o vrsti staze i načinu vožnje. Što je staza otvorenija i brža ( duži zavoji ) bolja je tvrđa smjesa , stabilnija je pri većim brzinama i obrnuto

Smjesa zadnje gume, ako se radi o nekom standardnom asfaltu za staze, kakav je ovaj novi na Grobniku, ovisi uglavnom o temperaturi. Niža temperatura tvrđa smjesa , veća temperatura mekša smjesa.

Dakle, što se tiče Grobnika,moja preporuka prednja SC2, zadnja usred ljeta SC0, a proljeće/jesen SC1
Upravo sto sam i htio cuti!
Hvala puno!



Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
s2r said:
Upravo sto sam i htio cuti!
Hvala puno!



Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Tebi ne tRReba ništa bolje od pilot powera  :mrgreen:
To je bio i moj prvi izbor za 1.66
 
koss said:
Tebi ne tRReba ništa bolje od pilot powera  :mrgreen:
To je bio i moj prvi izbor za 1.66
Samo Mitas! <3
Idem znjima 1:64 garant!

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
s2r said:
Samo Mitas! <3
Idem znjima 1:64 garant!

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mitas na 1:50  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

lP9zZOe.jpg


#jeftinpanevalja
 
piljun said:
Zasto su beskorisne za track day


Imas tih videa na internetu,uglavnom, racing gumu ne mozes drzati na dovoljnoj temperaturi, nisi sam na stazi, nije to utrka gdje profesionalci voze svi jednako, bude ti guzva pa malo pustis gas pa nekoga propustis i guma ne bude dovoljno vruca,grip joj ne bude kako treba,  a i da jesi sam na stazi, malo je ljudi koji ce sa SC odvesti brze nego sa SP, on koji ne zna koja mu treba smjesa sigurno nije jedan od njih, negdje sam procitao da Jerman vozi 1.31 na Mitasu, tako da ako ne vozis sa SP ispod 1.30, o SC nemas sta ni pricati
 
thekingnoa said:
piljun said:
Zasto su beskorisne za track day


Imas tih videa na internetu,uglavnom, racing gumu ne mozes drzati na dovoljnoj temperaturi, nisi sam na stazi, nije to utrka gdje profesionalci voze svi jednako, bude ti guzva pa malo pustis gas pa nekoga propustis i guma ne bude dovoljno vruca,grip joj ne bude kako treba,  a i da jesi sam na stazi, malo je ljudi koji ce sa SC odvesti brze nego sa SP, on koji ne zna koja mu treba smjesa sigurno nije jedan od njih, negdje sam procitao da Jerman vozi 1.31 na Mitasu, tako da ako ne vozis sa SP ispod 1.30, o SC nemas sta ni pricati
Aha aha. Ok .


Hvala puno , umalo me Boro zajeba.
Ljubomoran je, htio bi da opet blebnem .

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk
 
piljun said:
Aha aha. Ok .


Hvala puno , umalo me Boro zajeba.
Ljubomoran je, htio bi da opet blebnem .

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk
<3

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Konkretno, Michael Neeves ti je glavni test vozač- novinar za MCN, vozi raznorazne utrke osim MCN-a, npr. Bridgestone izbaci S22 i organizira trkacu stazu i sve plati, on je jedan od onih koji je pozvan na testiranje, on je rekao da je za track day racing guma useless
 
Znamo i to, ali.... volimo onaj osjećaj koji takva guma daje,
guštamo ko prasci i zaboravimo koliko to košta  :wink:

Mitas mi je puštao nako 3 kruga, na kraju poljubičastio, pa sam Metzelr K1 stavila i guštala po cesti jer nije bilo vremena za stazu... sad ću vratiti Mitas pa kako bude  :mrgreen:
 
jbt mitas terra force u dimenziji 90/90 r21, 120/90r17 dođe 638kn set na akciji manje od novih patika :mrgreen:

trenutno na gs sekta gumama metzeler tourance čiji set dođe 1155kn
 
Mitas mi je puštao nako 3 kruga, na kraju poljubičastio, pa sam Metzelr K1 stavila i guštala po cesti jer nije bilo vremena za stazu... sad ću vratiti Mitas pa kako bude  :mrgreen:
[/quote]


Stvarno ? Ispuštene ? Ljudi ju baš hvale do besvijesti
 
thekingnoa said:
Stvarno ? Ispuštene ? Ljudi ju baš hvale do besvijesti

Možda ne znam voziti na njima, možda tlakovi nisu bili dobri, možda je trebalo grijati gume, uglavnom meni je to bilo previše možda... i na stazu sa Mitasom više ne idem  :mrgreen:

Cesta... može  (y)

ps. kada citiraš post, odgovor tipkaj iza quote ogradice  :wink:
 
tomo3 said:
Bimba ili ostali koji znate. Ima li smisla na maksi enduru spuštati tlak u gumama za življu vožnju. Uvijek se držim preporuke proizvođača 2,4/2,9, međutim vidim da tlak u gumama naraste na 2,9/3,4.

Generalno ne, o kojem se motoru radi
 
vidio sam u intersparu uredaj za mjerenje pritiska u gumama,dode negdje oko 15kn,ima i na ebayu digitalni za par dolara.

pa me zanima,koliko su ti jeftini uredaju tocni,precizni?
 
Ivanos46 said:
vidio sam u intersparu uredaj za mjerenje pritiska u gumama,dode negdje oko 15kn,ima i na ebayu digitalni za par dolara.

pa me zanima,koliko su ti jeftini uredaju tocni,precizni?
imam ja dva takva jeftinjaka.... jedan analogni (fala bimba) i jedan digitalni....
oba su se pokazala odlična....
iako za svaki slučaj, kadgod sam u prilici, usporedim mjerenja sa nekim kvalitetnijim uređajem (kod vulkanizera)...
za sada (nekih 5g).... nisu pokazali odstupanja veća od 0.05 bara.....