Senj - Starrigrad tj obicno do Barić drage ili Tribnja pa natragesso_sa said:A gdje mrvite ovako gume ? Ko da po papiru za smirglanje vozite ili vozite da ispuhanim gumama
Inace pitanje za gumo-ovjesne znalce - brzi dugi zavoji, nagib prakticno do ruba, motor pocne da "pliva" kao riba. Znaci i naprijed i nazad krene lelujati. Na zadnjoj gumi se to vidi u vidu lagano valovitog chicken stripe (ako ga ima), na prednjoj nema valova. Igranje sa ovjesom (kod mene je ovaj sa "dinamickim ogibljenjima" ) ne pomaze pretjerano. U jacim, sporijim zavojima ovo ne dolazi toliko do izrazaja
Gume su Angel GT, pumpane na 2.5/2.9, ali motor se slicno ponasao i sa Roadtec01 npr (vozim uglavnom ST gume)
SpoRRi said:Javi se sredju da ti namjesti sag.
To je ako mislis da je smjesa na zadnjoj gumi ista kao ma velikom motoru. Ali bi rekao da nije jer se nebi nikad zagrijala na laganom motoru. Ide 210 u špici tako da nije ni za bacitiSredju said:Supermoto je lagan i ne ide brzo, tako da guma traje minimum 30 posto dulje.
Sredju said:sporri, kad ti je dosadno i isao bi nekom na quratz, idi onom ko te napravio, ja peder nisam
Da, nemozes očekivati da guma radi u istim vjetima na motoru od 130 kg i 230kg i ima performanse.Sredju said:sta ima posebna bridgestone s21 samo za supermoto?
MOONSHIELD said:a netko je sigurno super zadovoljan i qualifierom (pretpostavljam da i takvi postoje) i pilot powerom
esso_sa said:A gdje mrvite ovako gume ? Ko da po papiru za smirglanje vozite ili vozite da ispuhanim gumama
Inace pitanje za gumo-ovjesne znalce - brzi dugi zavoji, nagib prakticno do ruba, motor pocne da "pliva" kao riba. Znaci i naprijed i nazad krene lelujati. Na zadnjoj gumi se to vidi u vidu lagano valovitog chicken stripe (ako ga ima), na prednjoj nema valova. Igranje sa ovjesom (kod mene je ovaj sa "dinamickim ogibljenjima" ) ne pomaze pretjerano. U jacim, sporijim zavojima ovo ne dolazi toliko do izrazaja
Gume su Angel GT, pumpane na 2.5/2.9, ali motor se slicno ponasao i sa Roadtec01 npr (vozim uglavnom ST gume)
17 x 5.Sredju said:Na kojoj sirini felge vozis 160 gumu?
nije pp loša guma, srednja klasa dovoljna za 90% vozača koje poznam, ima puno lošijih..i ja sam jednom vozio iza njega i nisam se baš najbolje snašao, doduše to je bilo po splitu usred sezoneMaRi0_St said:Pa meni je PP skroz ok. Jedan put san se iša vozit s Nerom, i više se ne vozim s Nerom. Shvatia san da je to rješenje, nije Michelin ništa kriv
drugdje na kontinentu (sjeveru) ni ne može biti, kod nas nema takvih dionica, osim ako ne odvoziš par puta u komadu možđenec sudovec, ali i to je jebeno rizično s obzirom na količinu potencijalnih prepreka i opasnostitibor said:to je na marofu fotkano
dakle staza
MOONSHIELD said:drugdje na kontinentu (sjeveru) ni ne može biti, kod nas nema takvih dionica, osim ako ne odvoziš par puta u komadu možđenec sudovec u komadu, ali i to je jebeno rizično s obzirom na količinu potencijalnih prepreka i opasnosti
na svakoj od tih dionica sam imao situaciju, a nije da sam baš često tamo, recimo posljednja situacija lani na povratku iz trakošćana, krenuli kao da nas svi vrazi gone, i na izlazu iz trakošćana izletava srna usred bijela dana, frend koji je išao ispred mene je bio skoro pod 90, neznam kako se uspio vratiti na oba kotačaerror said:Baš tak. Eventualno između Ivanca i Lepoglave tih par km solidnog asfalta i zavoja i Lepoglava-Trakošćan. Ali to je ravno ruskom ruletu, pogotovo Trakošćan radi kamiona i autobusa koji tamo moraju gazit pol druge trake, tak da jedino nedjelja popodne ostaje. A i onda na pol zavoja stepeš u kubik šudra koji kamioni nanose iz bankine
Na Veternicu pa se nemre alacdolje: