alfa, ja iste gume vozim ma mt07 i na dominatoru, mitas sport force u dimenzii 120/180.
za isti nagib mi je na prednjoj potroseni dio blizi rubu kod mt07.
moram ispraviti
kut mt07 24°, trejl 90mm
kut dominator 28°30', trejl 117
A mitas me ne zanima jer ne odgovara MOJIM potrebama.
Staviš iste gume na različite motore i vozače pa opet totalno različita mišljenja...
ha da, u nekim segmentima GT ima prednosti koliko sam uspio saznati bez obzira na način vožnje(mokro,dugotrajnost i slično), a razlika nije baš tolika u cijeni naspram GT i TF(200kn). Ne mora značiti da guma neće ispuniti moja očekivanja niti da je loša, najsretniji bi bio da ih sve mogu isprobati pa se odlučit za najbolju koja mi odgovara, ali radi 100kn razlike ću radije preći još koju tisuću km više, jer nisam vidio da je netko prešao 10tkm s njom?kaj se sekiraš, vidiš da mitas ne odgovara njegovim POTREBAMA..
ali radi 100kn razlike ću radije preći još koju tisuću km više, jer nisam vidio da je netko prešao 10tkm s njom?
ha da, u nekim segmentima GT ima prednosti koliko sam uspio saznati bez obzira na način vožnje(mokro,dugotrajnost i slično), a razlika nije baš tolika u cijeni naspram GT i TF(200kn). Ne mora značiti da guma neće ispuniti moja očekivanja niti da je loša, najsretniji bi bio da ih sve mogu isprobati pa se odlučit za najbolju koja mi odgovara, ali radi 100kn razlike ću radije preći još koju tisuću km više, jer nisam vidio da je netko prešao 10tkm s njom?
Konacno sam uhvatio malo vremena da ozbiljnije provozam ovu gumu, pa evo moj kratki osvrt, a poredit cu ih sa gumama koje su zamijenile - Angel GT.
Pumpane su standardno - 2.5/2.9, vanjska temperatura je bila u rasponu 18-25 stepeni C, motor BMW R1200R (vodeni)
Nevoljko, ali stabilno padaju u nagib i kada konacno namjestis motor onda su prilicno mirne, prakticno ne traze nikakav angazman za odrzavati polozaj i putanju.
Jako su trome kod brzog ispravljanja iz nagiba i prebacivanja iz jednog u drugi. Meni toliko trome da bi taj osjecaj mogao usporediti sa pretegnutim lezajem ili jako teskim amortizerom upravljaca.
Cudno, jer kada gledam koliko prednja Mitas ima jos do ruba, ispada da je dosta spicastiji od Angel GT koji sam trosio skoro do samog ruba. Nekom logikom bi Mitas zbog te spicavosti trebao lakse padati u nagib, ali ponasa se skroz suprotno - kao da je tup do bola.
Prednja guma je dosta mekana, prelazak preko poprecneih crta za usporavanje (pored skola i sl) se prakticno ne osjeti. A kada vec spominjem crte - bijele crte i ostalu signalizaciju ne vole nikako ! Kod srednjeg do jaceg otvaranja u nagibu zadnja mi je par puta pustila, ali svaki put kontrolisano. Mislim da je pregrijavanje, jer kada se smirim par km pa opet krenem otvarati, drzi OK par zavoja i onda opet pocne lagano klizati. Sa Angel GT na istim dionicama nisam imao takvih situacija, osim ako bas ne pretjeram. A kada bi na Mitasu tako pretjerao, mislim da bi se momentalno razbio. U dugim, brzim zavojima motor malo leluja, kao da ga vjetar lagano udara. Nista strasno, ali me nakon par tih klizanja zadnje ipak cini maaaalcice nervoznim...
Na pravcu i pri vecim brzinama su mirne i opustene. Nekako daju dojam da su tu najsretnije. Stabilne su i kod jaceg kocenja, nema plivanja, a kod kocenja u nagibu se manje-vise ponasaju isto kao i Angel GT.
Zakljucak - ako gledamo odnos ulozeno-dobiveno, gume su OK. Za te pare nije ni realno ocekivati neke spektakularne performanse. Ali po mom misljenju ove gume su vise Touring, a ne Sport-Touring. Ko vozi u takvom rezimu, onda ce biti i vise nego zadovoljan. Ko putuje, ali voli i da malo podivlja, mislim da treba potraziti nesto drugo.
Da li bi ih opet kupio ? Ne bi. Za moj stil voznje su previse trome i teske za upravljanje, a i to klizanje mi ne ulijeva preveliko povjerenje. Posebno ako uzmem u obzir da sam do te granice klizanja dosao vrlo brzo i lako. Nekako me umaraju. Angel GT mi je puno zaokruzenija (i skuplja ) guma. Ali posluzit ce vise nego dobro za odlazak sa zenom i koferima na more, lijeno i turisticko vozanje (ako nas HR granicari uopste puste preko "grane" ). Mislim da su upravo za takvu voznju i napravljene.
Hvala, jesam citao sam to vec i spominjao sam da ne zelim gumu koja ce pustit pa se dalje moram cimat kad ce i dal ce opet kad se opustim... Razlika je jedva 100-200kn za moje dimenzije i upravo zbog toga ne zelim riskirati ni najmanje, rekoh ST me nikad nije cimnula a sumnjam da će GT koja je novija i nijasnu bolja... Ne vadim im dusu, ali volim bezbrizno zalec kad uhvatim priliku kad znam da ne moram sumnjat u gumu👍 Ovo par zavoja drži pa treći bježi ne hvala.Evo ti copy iz Mitas teme mog nedavnog osvrta gdje sam poredio upravo Mitas TF sa Angel GT. Mozda ti bude od koristi
Ili ako ti je mrsko citati, da ti pojednostavim - ako je razlika izmedju TF i GT samo 200kn, ja ne bi uopste razmisljao - Angel GT !
Hvala, jesam citao sam to vec i spominjao sam da ne zelim gumu koja ce pustit pa se dalje moram cimat kad ce i dal ce opet kad se opustim... Razlika je jedva 100-200kn za moje dimenzije i upravo zbog toga ne zelim riskirati ni najmanje, rekoh ST me nikad nije cimnula a sumnjam da će GT koja je novija i nijasnu bolja... Ne vadim im dusu, ali volim bezbrizno zalec kad uhvatim priliku kad znam da ne moram sumnjat u gumu👍 Ovo par zavoja drži pa treći bježi ne hvala.
I ti stvarno vjerujes da guma drzi 2, 3 zavoja pa pusti?
Nece ni TF kod normalne voznje kliznuti, moras malo "poraditi" da proklize. Ali ono sto sam u svom osvrtu pokusao prenijeti je da je prag klizanja kod TF dosta nizi u odnosu na Angel GT. Kod tako male razlike u cijeni, besmisleno je i porediti te 2 gume. Angel GT je za nekoliko klasa bolja guma. I to ne samo po gripu, nego i po stabilnosti, upravljivosti, preciznosti...
Na ovom forumu izgleda kad god podijelis iskustvo trebas priloziti i laboratorijske analize i dokaze, osim ako neces da pojedini eksperti sve izvuku iz konteksta...