esso_sa
Well-known member
jebate šta smo osjetljivi, daj malo pometi pod nogama taj pijesak šta ti je ispao iz vagine, očito te jako žulja pa si nervozan.
to je tvoje iskustvo, ja imam apsolutno suprotno, meni u životu nikad nije kliznula, sad, reci ti meni tko je veći forumski ekspert, ja ili ti?
ja sam se referirao na ovo " par zavoja drži pa treći bježi ne hvala", jer je to apsolutna glupost.
Kad se već smatraš stručnjakom, onda podjeli nama neukom puku neki video vožnje, di se vidi u kojoj to vožnji ta guma pušta, daj malo izmjeri tlak prije i nakon vožnje, daj malo izmjeri i temperaturu gume koju uspiješ pregrijat kad se već smatraš ekspertom, pa da ta tvoj stručna analiza ima i nešto objektivno, a ne samo subjektivno
Sta drugo da ti kazem, onako kao strucnjak (kako si me prozvao), nego da ocito vozis k'o baba pa je TF i vise nego dovoljan za tvoje potrebe 🤣
Zajebanciju na stranu, podijelio sam iskustvo i kako sam licno dozivio tu gumu, u zelji da ce nekome biti korisno. Ne vozimo svi iste motore, u istim uslovima, podlogama i na isti nacin. Shodno tome svako bira gume koje mu najvise odgovaraju. Nekome je TF odlican i dovoljan (kao tebi ), a nekome nije dovoljna ni neka ultra sporCka guma.
Ono sto je cinjenica i sto nas vraca na temu je da je Angel GT za 5 klasa bolja guma od TF
Nakon Mitasa TF, stavio sam Angel GT (A specifikaciju za teške motore). Vozim fluidno bez puno kočenja i jakih ubrzavanja, sa Mitasom sam imao samo jedno lagano kontrolirano klizanje koje se pretpostavljam dešavalo zbog vrlo visokih temperatura (30 C +). To kod Angel GT nisam recimo primjetio. Obje gume u dimenzijama 120/190 imaju odličnu cijenu (1400 kn Mitas/ 1600 kn Pirelli). Moram priznati da sam samo zbog imena proizvođača na početku imao veliki oprez kod vožnje Mitasom, kako po hladnom, tako i po morkom asfaltu. Kasnije se pokazalo, sasvim neopravdano. Meni se Mitas za razliku od tebe Esso, pokazao vrlo upravljiv i lagan na prebacivanjima u odnosu na Metzeler Z8. Pirelli GT je još bolji. Kada bih napravio svoju listu touring guma za prosječnog touring vozača kojem je bitno i mokro i trajnost i koji nikada nije strugao fuzićima lista bi išla vako;
1. Metzeler Roadtec 01 (drži i dugo traje)
2. Pirelli Angel GT (sporCka)
3. Mitas Touring Force (okretna)
4. Metzeler Z6 (brzo se skocka)
5. Dunlop Roadsmart II (dugo treba grijanje)
6. Metzeler Z8 (nije mi sjela)
Mozda je ta lakoca kod prebacivanja kod tebe do dimenzije, mozda i tezine ? Ja sam vozio u 120/180, motor 230 kg, stanardno pumpane na 2.5/2.9
Meni je stvarno bila troma, a tamo na Mitas temi mi je i par drugih forumasa potvrdilo slicna iskustva. Ono sto je pozitivno je da je stvarno upravljiva kada je konacno nastimas u nagib.
Kako sam i ranije govorio - guma je stvarno OK za svoju cijenu, ali ne treba ocekivati nista spektakularno.
Slazem i sa tvojom top listom, s tim da bi ja Angel GT stavio na 1. mjesto, upravo sto je sporCkija Jedino nisam vozio Roadsmart od svega sto si pobrojao.
Roadtec 01 sam vozio najvise, do sada potrosio 3 seta. Odlicne gume, jako dobre na kisi, a strugao sam na njima i sa osloncima (po suhom naravno) i nikad nisu kliznule. Sada vozim i 4 set, ali na XR-u (dosle kao fabricka ugradnja). Vidjet cemo koliko ce na njemu izdrzati
Last edited: