HOMOLOGACIJA - PROMETNA DOZVOLA - AUSPUH ?

Outlaw said:
Znaci prvo idem na cvh? Bilo koju poslovnicu? Treba to prije nesto dogovorit ili samo dodem u radno vrijeme? Mogu im certifikat poslat mailom?


e da, sad sam vidio i ovo što si pitao:

odi prije, obično to radi samo jedan djelatnik na STP-u
(bar su mi tako rekli), pa onda kad je on u smjeni ili
da eventualno nema slobodne dane ;)


Outlaw said:
Mogu im certifikat poslat mailom?
mora poslikati,
(slika sve: gravuru-mora odgovarati, montažu, iza DB kilere i mora izmjeriti DB-e  (y)
 
Outlaw said:
Aha kuzim. Hvala

Tako je kao što je većina objasnila. Sa papirima tj. certifikatom dijela kojeg si ugradio dogovaraš termin za A test u stp, djelatnik obavlja A test slikanje vozila sa tabelom broja A testa, mjerenje dimenzija, utvrđivanje i usporedba certifikata na ugrađenom dijelu i papirima, mjerenje decibela ( nebi smjelo prelazit propisane decibele proizvođača motocikla koji piše na šasiji motora), papirologija i slike se šalju cvh i čeka odobrenje (u mom slučaju tjedan dana). Kad je A test odobren možeš na registraciju di hoćeš. I obavezno neka ti dijo koji A testiraš uvedu u knjižicu, meni su rekli da nema potrebe jer imam karticu koju sam dobio sa auspuhom, ali sam inzistirao da upišu u prometnu.
 
Getriba said:
Tko u Splitu radi homologacije?

I , jesu li strogi?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Znan da nisu svi tehnicki pregledi ali se ne mogu sitit koji ne
Uglavnom onaj najveci kod Prometovih garaza radi
A strogi......a slusaj.....nisu......samo moras imat sve kako triba i nema straja
Ja san Mivv-a upisa bez problema


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ima li netko iskustva sa A testiranjem aftermarket žmigavaca. Auspuh sam atestirao prošle godine i sve je išlo glatko. Žmigavci su homologirani i imaju certifikat, ali nisu tipski za moj motor. Pa me zanima procedura i dali je moguće to atestirat. Molio bi izostavite komentare "stavi original i to je to".
 
seki22 said:
Znan da nisu svi tehnicki pregledi ali se ne mogu sitit koji ne
Uglavnom onaj najveci kod Prometovih garaza radi
A strogi......a slusaj.....nisu......samo moras imat sve kako triba i nema straja
Ja san Mivv-a upisa bez problema


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeli bi se ikako mogao upisat auspuh a da nemas papire, a na motoru je... pa da tako upisu


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja mislim da je to nemoguće bez papira. Ali ako si siguran da je auspuh tipski za tvoj motor, kontaktiraj proizvođača da ti pošalju mailom ili na neki drugi način dokumentaciju za auspuh.
 
googy gxsr said:
Ja mislim da je to nemoguće bez papira. Ali ako si siguran da je auspuh tipski za tvoj motor, kontaktiraj proizvođača da ti pošalju mailom ili na neki drugi način dokumentaciju za auspuh.

Proizvođač deklarira da taj auspuh nema homologacije  :mrgreen: :mrgreen:
 
Getriba said:
Jeli bi se ikako mogao upisat auspuh a da nemas papire, a na motoru je... pa da tako upisu


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jedino ako znas “covika”
Ali ako “covika” uvate ide otkaz momentalno
Tako da jako tesko.....
Zapravo nemoguce.niko nece svoj posao stavljat na kocku


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Getriba said:
Jeli bi se ikako mogao upisat auspuh a da nemas papire, a na motoru je... pa da tako upisu


Sent from my iPhone using Tapatalk
sve se može..ako smatraš da usprkos ilegalnosti zadovoljavaš mjere tehničke ispravnosti i da time ne ugrožavaš sigurnost prometa na cestama, nadrukaj gore brojeve, isprintaj papir i zajebi mudrijaše :mrgreen:
 
googy gxsr said:
Ima li netko iskustva sa A testiranjem aftermarket žmigavaca. Auspuh sam atestirao prošle godine i sve je išlo glatko. Žmigavci su homologirani i imaju certifikat, ali nisu tipski za moj motor. Pa me zanima procedura i dali je moguće to atestirat. Molio bi izostavite komentare "stavi original i to je to".

Ja sam htjeo upisati žmigavce kada i auspuh ali su mi rekli da ne mogu oboje u isto vrijeme već da moram doći ponovno. Kasnije sam bio negdje tu na forumu pročitao da netko to napravio sve u istom atesut.
E sad na žmigavcima moraš imati one oznake (brojeve) sada sam zaboravio koje da se mogu montirati na prednje i/ili zadnje mjesto. Moraju biti po njihovom pravilniku udaljeni između sebe (čini mi se najmanje 15 cm) i od tla isto mora biti neka minimalna visina...
 
toecutter said:
Moraju biti po njihovom pravilniku udaljeni između sebe (čini mi se najmanje 15 cm) i od tla isto mora biti neka minimalna visina...
To je po pravilniku da bis PROSAO tehnicki a ne da li ih mozes atestirati.
Cak je negdje napisano da ako je vise stvari za odraditi odnosno atestirati da se moze sve u jednom da se ne placa posebno svaka stavka.
Jebu pojedinci sto djelatnici sto sefovi stanica za tehnicki pregled
 
Ja sam prije 10 dana atestirao sve što je naknadno stavljano na motor...auspuh,nosac tablice,ručkice kocnice i kvacila,fuzići...420 kuna i neizbjezno vaganje...za sve sam imao papir...hvala bivšem vlasniku sto nije kupovao kinesko :D..sve štimalo jedino su me iz CVH nadrkali da moram katalizator vratiti...vratio njega i teraj ponovo...sila zakon mijenja...moš ga jebati....ali sad sam street legal :wink:
 
Vaga izvagala  200 okruglo jer mjeri po 20 kg...nisu oni vagali.njima bitno da donesem ovjeren papir...jebeš budale...
 
Jedino zbog auspuha je laksi cca par kg Al to opet nema smisla ako je rezervar na rezervi, polu pun, pun. I ako je na rezervi opet imas antifriz i ulja u motoru... Tako da jedino da je full sve pa da pokaze koju kg manje od tvornicke mokre tezine. Ali mora bit vaga tocna... Ili vagat auspuhe  :mrgreen:
 
A valda moraju upisati novu tezinu....on u mom slucaju mozda ima 191 a mozda i 209 kg jer sam terao na vagu gdje šleperi idu ...najviše mi je mučno bilo katalizator vraćati...ali prošlo je i to...sad više nitko ne pita za njega  8)
 
ja samo "čekam", kad budu mjerili snagu motora,
max brzinu, gledali koji je filter, koliko zagađuje okoliš itd.
i još sami vozili po STP

:mrgreen: :LOL:
 
DADO+ said:
ja samo "čekam", kad budu mjerili snagu motora,
max brzinu, gledali koji je filter, koliko zagađuje okoliš itd.
i još sami vozili po STP

:mrgreen: :LOL:

Ovo se već radi, bar u Rovinju. Lik je prošle godine sjeo i đir oko stanice.
 
Na autu rade ekotest i to nam je s godinama postalo normalno, mislim da zasad imamo sreće da se nisu sjetili istu stvar raditi i na motorima, pola reganih motora bi bilo u problemima s prolazom.
 
(y)  :LOL:


a valjda ima love  :mrgreen:

dok npr. odeš čovjeku, (da sad ne imenujem) koji ima iskustva,  8)
dvorište puno motora, vozio i popravljao; ne znam što, pa mu kažeš:

de idi probaj ovo/ono s motorom, primijetio sam…
a on:
hvala ne,  8) ti to probaj, pa mi reci što si primijetio, pa budemo dalje radili
dok ne budeš 100%
  :D

…htio sam napisati; :misli: i što može saznati za taj jedan krug u dvorištu
STP – ništa
…valjda više želja, 'ko dijete kad pita: "daj krug" ;)


a sad; da li mu to baš traži voditelj STP - :neznam:  (y)