Honda Afrika Twin

svakak said:
Jok. Idem do Nordkappa.

Kewl  (y)

E, ajd molim te kupi mi ovakvu naljepnicu ako ih bude, izgubio sam ju, a to mi je bila najdraža uspomena na Nordkapp:

DSC01358.JPG


Pa ti uplatim preko interpleta pare...

 
Jel moze da vas obojcu zajebem i kupim ih tu u Oslu?
 
clox said:
Svakak, koliko ti km ima motor?

Sat pokazuje 90000km, ali cisto sumnjam da je to prava kilometraza. Sudim to po tome da su felge vec promijenjene i masina je bila rastavljana popola.
 
Koliko sam do sad pohvatao, ti simptomi na tim motorima pocinju oko 100k. I ljudi cesto idu na zamjenu motora. Valjda je jeftinije.
 
svakak said:
Jel moze da vas obojcu zajebem i kupim ih tu u Oslu?

Što ne bi moglo, samo prešutiš to i naplatiš kao da su iz onog "muzeja" na Nordkappu  :mrgreen:
 
clox said:
Koliko sam do sad pohvatao, ti simptomi na tim motorima pocinju oko 100k. I ljudi cesto idu na zamjenu motora. Valjda je jeftinije.

A ja opet citao kako prelaze stotine tisuca kilometara bez ikakvih problema, zato bi me i cudilo da trosi toliko ulja sa tih relativno malih 90k. Gledam u oglasniku ima druga masina za 500EUR, s obzirom da topend rebuild ide za 300EUR, mozda ni to nije losa opcija. Naravno ako druga masina nije ista ili gora od ove.
 
Kaj nema kod vas ko u Nemzistanu neka obveza prodavaca da iskaze stvarno stanje predmeta prodaje?
 
svakak said:
A ja opet citao kako prelaze stotine tisuca kilometara bez ikakvih problema, zato bi me i cudilo da trosi toliko ulja sa tih relativno malih 90k. Gledam u oglasniku ima druga masina za 500EUR, s obzirom da topend rebuild ide za 300EUR, mozda ni to nije losa opcija. Naravno ako druga masina nije ista ili gora od ove.

gle, nekolicina nas je išla na africa meetinge gdje smo gledali africe sa 200,300, i 500tkm.. tek one sa 300+ tkm budu otvarane.ove sa oko 200tkm rade najljepše, još su dobre ako su održavane tj. mijenjano ulje redovito-to ju jedino može "ubiti" ako se preskače.

moja ima 90tkm, od toga mojih 70tkm i ne troši ni kapi ulja.ja bih (u tvome slučaju) provjerio karbove, jer možda imaš neki problem sa "prelijevanjem" benzina koje odlazi u ulje i sve zajedno "gori"  :(  (ako je sve ok, trebala bi trošiti 5-5,5lit/100km)
ako je sve to u redu - onda ju sam otvaraj,karikaj,gumice ..  i složi jer nisi imao sreće- pa kada  završiš krećeš od nule.  :wink:

mislim da su mašine stare 20 godina i 20tkm na ebay.u -šuplja priča  :wink:

gušća polusintetika za africu je zakon - zasada doljevaj i pichi gore po naljepnice, na zimu šarafaj  (y)
 
rocky6 said:
gle, nekolicina nas je išla na africa meetinge gdje smo gledali africe sa 200,300, i 500tkm.. tek one sa 300+ tkm budu otvarane.ove sa oko 200tkm rade najljepše, još su dobre ako su održavane tj. mijenjano ulje redovito-to ju jedino može "ubiti" ako se preskače.

moja ima 90tkm, od toga mojih 70tkm i ne troši ni kapi ulja.ja bih (u tvome slučaju) provjerio karbove, jer možda imaš neki problem sa "prelijevanjem" benzina koje odlazi u ulje i sve zajedno "gori"  :(  (ako je sve ok, trebala bi trošiti 5-5,5lit/100km)
ako je sve to u redu - onda ju sam otvaraj,karikaj,gumice ..  i složi jer nisi imao sreće- pa kada  završiš krećeš od nule.  :wink:

mislim da su mašine stare 20 godina i 20tkm na ebay.u -šuplja priča  :wink:

gušća polusintetika za africu je zakon - zasada doljevaj i pichi gore po naljepnice, na zimu šarafaj  (y)

Iskustvo iz vremena kad sam vozio Africu, nalaže mi da potpišem sve sto si rekao.  (y)
 
Znam da Africa uziva kultni status, ali da primjerci sa 200.000 km rade najljepse, to nisam znao  :mrgreen:
 
lb said:
Znam da Africa uziva kultni status, ali da primjerci sa 200.000 km rade najljepse, to nisam znao  :mrgreen:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

(y)
 
lb said:
Znam da Africa uziva kultni status, ali da primjerci sa 200.000 km rade najljepse, to nisam znao  :mrgreen:

1.ja sam subjektivan,normalno..
2. Svakak : prodaj starog krampa, sve je laž..

:wink:
 
lb said:
Znam da Africa uziva kultni status, ali da primjerci sa 200.000 km rade najljepse, to nisam znao  :mrgreen:

Branko-ST said:

Možda ne rade najljepše sa 200 tkm, ali nimalo lošije od onih sa napr. 70 000.  (y)
Naravno, govorimo o uredno održavanim primjercima. :wink:
 
Kad sam vec pitao za savjet red je da i napisem jel taj isti savjet upalio.

Iskreno - nisam siguran sta je tocno upalilo. Napisat cu kakvo je stanje bilo prije, sta sam promijenio i kakvo je stanje bilo nakon toga. Pametniji od mene mozda nesto i zakljuce.

Znaci Africa Twin 1995. sa ~90kkm (mozda i vise, promijenila je dosta vlasnika) je trosila 1L ulja na 1000km, sto mi je bilo nedopustivo, pa sam:

- promijenio ulje iz 10W40 full synth (razlicitih brandova, sa svim ista potrosnja) u 10W60 od A9 (https://www.a9lubricants.co.uk/). Prilikom promjene sam flushnuo masinu 2 puta tako da mi ostane unutra sto cisce ulje
- zamijenio "racing" Laser Pro Duro auspuh sa Honda OEM
- malo obogatio ler smjesu jer je motor pucao iz auspuha, cak i kad sam stavio original auspuh
- mislim, tesko mi je biti egzaktan, ali mislim da sam malo pitomiji na gasu od kad nemam otvoren auspuh. Jednostavno nema vise onog gusta kad masina na 6t okretaja krene rezati

Teoretski sve ovo gore je moglo utjecati na to da se potrosnja smanji na 2.5dcl na 1000km (testirano na 6000 prijedenih kilometara), a opet mozda je samo jedna promjena utjecala. Nisam toliko znatizeljan da se sada upustam u testiranje svega po malo.

Uglavnom, hvala za savjete  (y)
 
Sve to ima veze. I temperatura i da li mjeris nakon izmjene ili pred izmjenu.