kronik
Well-known member
GSX 1402 said:Možda bi bilo zgodno složit jednu temu MAXI NAKED sa cb 1300, xjr 1300, gsx 1400 i kawcem
ideja ti nimalo nije losa.
GSX 1402 said:Možda bi bilo zgodno složit jednu temu MAXI NAKED sa cb 1300, xjr 1300, gsx 1400 i kawcem
bas zbog toga i nije preskup. vec naprotiv prihvatljiva cijena. pitanje je sta zelim imati. nesto ili kult.bobo RR said:Prekrasan motor.Za mene najpozeljniji classic naked na trzistu.Motor kojeg mozes vozit pola zivota i da jos bude in.Da je cijena prihvatljivija bilo bi ih dosta vise.
RC46 said:mislim da ovo sa zracnim hladanjem uopce ne stoji,kao prvo to je high tec naked a ne retro :wink: po meni je to trazenje dlake u jajetu za one koji joj moraju naci neku manu jer je po njima xjr bolji ,nije premekan je napred puno trosi ,i nekvalitetne masine ,znam jednu koja je nakon 23tkm pila 1l ulja na 600km ,risevi na cilindru alacdolje:
ali ako se mene pita honda ima jos jedan odlican naked ali ga vise ne proizvodi a meni je super motor cb1100 x11
i jedan i drugi model ( CB100R i CB1300 ) su u neku ruku hightech motori ali potpuno razlicite baze i koncepta.s2r said:Ako je CB high tec naked, a da sto je onda CB 1000R i ona rugoba od 600? No dobro, pustimo to..
Pa i reko sam ako motor ima ijednu manu (koju mu mogu dati a da ga nisam vozio..) je ta da nije zračnjak, al opet, to je sitnica i sigruno ne presudna stvar.
@Kronik
Rado bi ja provozo CB, al mislim da sam samo jednu vidio u Dbk alacdolje:, a nemam ni na podrucju HR dobrog poznanika koji bi mi je do na cijelo popodne da je proguštam....
kronik said:bio si na ringu sa masinom !!!
kako je bilo i koje gume si koristio ?
i tata bi sine malo na stazu ali ......
a gdje je ostatak ekipe?!?!
da, cb ima puno kila to je istina = 250kg. samo te kile i ne primjecujem toliko ( pa skoro nikako ) od kada imam siri volan. fuzici struzu po asfaltu, ali kontrolirano. koljeno se nisam niti trudio spustati na asfalt ali bi sigurno i to islo. u dugackim i jako brzim zavoima ne mozes pratiti neki r ali sve ostalo si tu. bio sam sa ekipom u juznom tirolu ( cbr900r, cb1000r, r6, bandit1200 i ja sa cb ) niti su oni cekali na mene a niti sam ih ja mogao prestici. -- evo ti jedan filmic sa jedne rudne u jesen po austriji. na filmu ces vidjeti ako nista drugo onda barem ritam kojim se vozi: http://de.youtube.com/watch?v=8XVCrkpJWbg . nazalost se cetvrti i ne vidi ( a to sam ja ) tako dobro. malo su mi na strartu pobjegli kod preticanja par sporijih motorista. evo i jos jedan filmic iz istog tog dana http://de.youtube.com/watch?v=pbEmBCXl5Uo&feature=relatedStršljen said:kako se cb1300 ponaša u brzoj vožnji?Vjerujem da se kila ipak moraju osjetit na prebacivanjima,kratkim zavojima i sl.
Imao sam horneta prije,i stvarno je bio agilan za po... jbg cb ima dosta više kila...
A i para mi se da joj ne treba puno da počne strugat svim i svačim(to je bio razlog ujedno zašto sam okinuo sa horneta)...Znam da nije bike za sportsku vožnju,al ono zanima me koje su joj neke granice...
Inače motor je ovako strava,jedan meni od najpoželjnijih...
Honditis,jbg.
VEKI said:bilo je zanimljivo i ne previše brzo.
slikove od bridgestonea,jer je bio bridgestone day.
sada mi malo nije jasno?!?! probni model ako ga ima? pa da li oni prodaju taj model ili ne ? cekati 2 - 3 tjedna? pa valjda imaju taj model kao izlozbeni primjerak?!?honda xr said:mozes zatrazit probnu voznju i ako bilo di u hrvatskoj ima taj model (probni) bit ce dostavljen na mjesto kupovine samo se tribas malo strpit jedno 2-3 tjedna
ako nema probni model onda nazalost nista od toga
Stršljen said:2Kronik: dobro se vozite,svaka čast...nisu vam ni ceste loše...
Jbg ja sam sa Hornetom radio ono što nije bilo namijenjeno za takav motor,spušto ga duboko,paro koljeno sve dok nisam prekrdašio pa motor polegao do bočne nogare(štafne sam istopio davno) na koju se motor nasadio i digao zadnju gumu od tla i onda je bio let iznad kukavičjeg gnijezda.
Možda kasnije ako stignem postam sliku što je ostalo od Horneta...
Sretno na cesti!
p.s što se tiče dealera Hondi u Hr-sve je totalno u ku... alacdolje: kakav probni model,probne vožnje,zamjenski motori....ma ni priče...Ne znam za druge krajeve HR,ovdje kod mene je tako,a vjerujem i po cijeloj HR. :?
Ja sam morao Horneta kupit na slijepo.Jedina opcija je da netko ima takav motor koji želiš kupit pa iskamčiš kakav djirić...
kronik said:a to sa dealerima - morao bi biti i vise ngo savrsen prodavac da mi proda nesto na lijepe oci. a pogotovo kada govorimo o cifri od 10.000 i vise (t)eura. bez dobre probne voznje nista od prodaje. vrlo jednostavno. kada tada ce i dealirema biti jasnije.
VEKI said:u vožnji je izvrstan,kile se neosjećaju niti malo.izvrstan raspored težine.
mislim da je najupravljiviji od svih sličnnih modela.
šta se tiče max brzine do 150-160 km/h je podnošljivo,al poviše toga je prevelika borba s vitrom,iako ide bez i preko 200 bez puno naprezanja.
meni osobno je najdraže oko 120-130.
nema puno šaltanja,al 6. brzina bi mu jaaako dobro došla.
jedino sto bih platio prije nego sto sam probao je kava ili piva. ali tolike novce baciti u veliki riziko ne pada mi na pamet. vjerujem da stvari u hrv. stvari drukcije funkcioniraju. ali isto tako vjerujem da ce se stvari vrlo brzo promijeniti.VEKI said:vidiš u mom slučaju je skroz drukčije ,ja sam na cb prvi put u životu sija tek kad sam ga platija
(isto je bilo i sa transalpom i sa klv-om)
kronik said:pa i nama se dogodi jedna nenamjerna hladna deformacija metala usred voznje. zadnja je bila bas od onog kolege koji je snimao ta dva filmica. zelio je izbjegnuti jedan sljunak pa je naletio na drugi. proklizao je nekih 10-tak metara i onda u obliku jednog highsidera sisao sa motora. jedna cb1000r manje za ovu godinu.
to sto je hornetu bilo je svejedno dokle god mozes ti pisati, setati i zivjeti. j...s metal - uvijek se moze kupiti novi ali samo neka ima krilca na tanku
a to sa dealerima - morao bi biti i vise ngo savrsen prodavac da mi proda nesto na lijepe oci. a pogotovo kada govorimo o cifri od 10.000 i vise (t)eura. bez dobre probne voznje nista od prodaje. vrlo jednostavno. kada tada ce i dealirema biti jasnije.
prvo si sretan sto si ziv, poslije te sve boli, nakon toga ti je zao motora ali ipak na kraju svega razmisljas o necem novom.Stršljen said:ma to i ja kažem,j...š motor,glava mi na ramenima...
I to mogu zahvalit kompl opremi,jer sam time uspio "samo" slomit obje noge,potres mozga i natuć se cijeli..Da je nije bilo.. :?
Al onda opet kasnije žo ti je motora jbg...