Honda CBF1000 2010

Ja sam pogledao sivog i crvenog. Odustao od crvenog jer nije to to (da se razumijemo, ne želim pljuvati novog vlasnika). Nije očuvan kako smo pričali telefonski i na licu mjesta nije bilo mjesta dogovoru. Imao je pad na lijevi bok i vidi se ofarbano, a morao bih i tank farbati. Ukupni dojam izdaleka puno bolje je izgledao crveni, s time se i supruga složila, ali nije dobio prođu ni kod nje. Uzeo sam sivog, znao sam da je stajao duže, ali grešku osim starih guma sa dobrim ripnama (2014.) i propišane desne vilice nisam našao. Motor nije pao za razliku od crvenog (pusti sad kofere, kaj ja znam di su nestali, i crveni su bili oštećeni). Cijenu smo dogovorili, i to mi je bilo ključno jer sam dobio za onoliko koliko sam bio spreman platiti. Koferi su kakvi su, jebiga, zbog njih sam i ja sve imao sa rezervom, ali kad sam pregledao motor, krenuo sam u razgovor. Provjerio prvog vlasnika koji je igrom slučaja doktor i šef radiologije 1951.g. (navlakuša? Boli me đoko, imam sve napismeno).
Nije sve kak izgleda. Moj stari CBF1000A je bio picikato, najniža cijena, pa nikako do kupca. Naletio čovjek, vidio i odmah kupio. Ja nisam bio lijen sjesti u auto i pogledati, išao je i frend sa mnom i sasvim nespreman također uzeo motor jer je bio u predobrom stanju, a još ga lik nije izvijesio na oglas. U međuvremenu dok se traže forumski savjeti, oba su prodana. Ali ne brinite, ovaj moj će u prodaju za godinu/dvije jer mi se počelo sviđati mijenjati motore  :mrgreen:

Bez zamjere momci, ja sam vozio po 1800km u danu da bih vidio kako ne treba vjerovati ljudima preko telefona. Gubitak vremena, pa shvaćam potrebu odobravanja od strane iskusnijih.
 
Jučer sam napravio prvih 150km sa SC64. Na starom SC58 sam napravio 9500km. Glavna razlika je ovjes, za stepenicu je bolji na novom. Upravljanje je nijansu laganije, imaš osjećaj kao da je smršavio iako po papirima nema baš razlike. Poteže nijansu bolje, ali to se teško primijeti, odnosno ne čini neku razliku. Udobnost je na nivou. Čini mi se, ali ne garantiram, da dopušta jači nagib. Na starom sam dosta brzo došao do fuzića, jučer na novom što zbog upoznavanja što zbog hladnog asfalta nisam ni siguran da li sam uzeo moj maksimum. Osjećaj motoriste (ako ikog zanima) kad prilaziš motoru je jači na starom, ali možda je samo do crne boje i carbon duplih spuha. Ovaj je sivi, pa je, ako ništa drugo, ženama lijep. A to tek moram probati, vožnju u dvoje.
 

Attachments

  • CBF1000FA.jpg
    CBF1000FA.jpg
    55.2 KB · Views: 161
NEvo said:
Ja sam pogledao sivog i crvenog. Odustao od crvenog jer nije to to (da se razumijemo, ne želim pljuvati novog vlasnika). Nije očuvan kako smo pričali telefonski i na licu mjesta nije bilo mjesta dogovoru. Imao je pad na lijevi bok i vidi se ofarbano, a morao bih i tank farbati. Ukupni dojam izdaleka puno bolje je izgledao crveni, s time se i supruga složila, ali nije dobio prođu ni kod nje. Uzeo sam sivog, znao sam da je stajao duže, ali grešku osim starih guma sa dobrim ripnama (2014.) i propišane desne vilice nisam našao. Motor nije pao za razliku od crvenog (pusti sad kofere, kaj ja znam di su nestali, i crveni su bili oštećeni). Cijenu smo dogovorili, i to mi je bilo ključno jer sam dobio za onoliko koliko sam bio spreman platiti. Koferi su kakvi su, jebiga, zbog njih sam i ja sve imao sa rezervom, ali kad sam pregledao motor, krenuo sam u razgovor. Provjerio prvog vlasnika koji je igrom slučaja doktor i šef radiologije 1951.g. (navlakuša? Boli me đoko, imam sve napismeno).
Nije sve kak izgleda. Moj stari CBF1000A je bio picikato, najniža cijena, pa nikako do kupca. Naletio čovjek, vidio i odmah kupio. Ja nisam bio lijen sjesti u auto i pogledati, išao je i frend sa mnom i sasvim nespreman također uzeo motor jer je bio u predobrom stanju, a još ga lik nije izvijesio na oglas. U međuvremenu dok se traže forumski savjeti, oba su prodana. Ali ne brinite, ovaj moj će u prodaju za godinu/dvije jer mi se počelo sviđati mijenjati motore  :mrgreen:

Bez zamjere momci, ja sam vozio po 1800km u danu da bih vidio kako ne treba vjerovati ljudima preko telefona. Gubitak vremena, pa shvaćam potrebu odobravanja od strane iskusnijih.
Ja sam početkom godine  došao u Zg, vidio i  bez puno razmišljanja kupio cbf 1000A '07g, pa kako bude. Poslije 8mj vožnje, većinom dvoje, dosta zadovoljan. Motor očuvan, za moje potrebe i više nego udoban i vozan. Za 12g star motor stvar je sreće kod kupovine
 

Attachments

  • 20190408_225538~3.jpg
    20190408_225538~3.jpg
    75 KB · Views: 156
NEvo said:
Jučer sam napravio prvih 150km sa SC64. Na starom SC58 sam napravio 9500km. Glavna razlika je ovjes, za stepenicu je bolji na novom. Upravljanje je nijansu laganije, imaš osjećaj kao da je smršavio iako po papirima nema baš razlike. Poteže nijansu bolje, ali to se teško primijeti, odnosno ne čini neku razliku. Udobnost je na nivou. Čini mi se, ali ne garantiram, da dopušta jači nagib. Na starom sam dosta brzo došao do fuzića, jučer na novom što zbog upoznavanja što zbog hladnog asfalta nisam ni siguran da li sam uzeo moj maksimum. Osjećaj motoriste (ako ikog zanima) kad prilaziš motoru je jači na starom, ali možda je samo do crne boje i carbon duplih spuha. Ovaj je sivi, pa je, ako ništa drugo, ženama lijep. A to tek moram probati, vožnju u dvoje.


Lijep motor.  (y)
Šteta što je Honda u potpunosti odustala od tog motora, pa i od same sport touring klase.
 
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/honda-cbf-1000-2008-prvog-vlasnika-garancija-oglas-29065323

Zna netko vlasnika ovog? Iako ga prodaje preprodavac...
 
Trebao sam kupit bemveja, tamo se više dopisuju  :misli:

Kupujem spuh za svoj CBF 1000 F (2010+), aftermarket (Leovince npr.) sa db killerom i certifikatom. Ako tko ima višak ili zna nekog...
 
Znaš kako kažu za CBF-ovke,da je penzionerski motor..,ništa se ne kvari,ništa se ne dešava,samo sjedi i vozi.. Cikne regler ili stator tu i tamo... Motor pali,radi,ide....  :mrgreen:
 
Sve super, ali meni ovaj sauger zvuk nikako ne paše  :LOL:

Ok je motor, vožnja u dvoje ili sam je stepenica više od starog. Čak se i jednom GS-ašu sviđalo kako se vozi, izuzev uskog volana.
 
Ja sam generalno pobornik fabrikata..,ali kad bi mi došao motor sa nekim dobrim izduvom,ne bih se žalio...  Mali dodatak temi,fotkica sa zadnje vožnje..,prošli vikend!!
3e335fc707491009992d755277718047.jpg


poslato sa nove rupovke kurblom

 
NEvo said:
Trebao sam kupit bemveja, tamo se više dopisuju  :misli:

Kupujem spuh za svoj CBF 1000 F (2010+), aftermarket (Leovince npr.) sa db killerom i certifikatom. Ako tko ima višak ili zna nekog...
Louis,E bay i sigurno ćeš naći nešto dobrom.
Kažeš da je novi dosta vozniji od starog (prvog) modela?
Nabaci jednu usporedbu ;)

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

 
Našao sam talijanski web shop koji je 100 kuna jeftiniji od Louis-a. Ali se bojim da mi je Louis sigurnija kupovina, em ako će trebati nešto reklamirati itd.

Noviji je čvršći, ne plovi u zavojima ko stariji. Direktniji je, mirniji. Prednja opruga se da prednapregnuti, dovoljno da ne ponire previše (to ne volim ni prije zavoja ni nikada). Na starom sam stavio gušće ulje pa sam dobio ono kaj sam tražio, recimo, ali bez mogućnosti dodatnog podešavanja. Stražnja opruga, ne znam u čemu je razlika, ali također se na istom položaju prednapregnusti motor ponaša bolje, nema plivanja. A rebound nisam dirao (to stari nema), na srednjem položaju je. Brat još uvijek ima stari, nema toliko kilometara na motoru ko ja, ali odmah je također primijetio te razlike. Sa ženom na motoru je stari najviše zaplivao u zavoju kad bih pogodio i najmanji hupser. Toga na D8 nema (previše), ali ima svugdje drugdje. I onda bi često postrugao fuziće ili čak ralicu. Sa novijim sam do sad napravio 1500km. Pola sam, pola sa ženom. I ni jednom nisam uspio ni fuzić taknuti (ok, nisam bio na D8), a vozio sam po zagorju gdje ima dosta hupsera u zavojima i recimo na Roglu gdje je hrapavi asfalt pa dozvoljava lijepu vožnju. Nema više tog nezgodnog plivanja, a stražnja opruga nije na najtvrđe napregnuta. Vožnju sa sva tri puna kofera i ženom još moram probati, tu je stari bio samo touring, jer je i prednji kraj postao prelak. Često bih gubio tlo na prednjem kotaču (žena i ja 150kg + 20kg u koferima + koferi). A govorimo o samo malo jačem startu. Niti ne znam dići motor na zadnji. A kočnice su najvažniji faktor mog zadovoljstva sa novijim, ovaj sad gRRebe (namjerno duplo veliko r da vidite koliko sam zadovoljan s time). Probao sam i (kad sam stariji prodao) bandit 1250 iz 2010. To je žešće sranje za mene. Taj moment imaš od recimo 2800 do 4500 o/min, a nakon toga nikud nikam. CBF stari ili noviji nemaju tu eksploziju (koja nije ni blizu CB1300) od niskih okretaja, ali lijepo i jednolično razvijaju moment ili preciznije reći snagu od 3500 do kraja. Ovjes na banditu sličniji starom CBF-u, a kočnice i famozni ABS, majko mila. Bilo me sveposvuda po cesti. Dakle, za moje pojmove, CBF je motor koji je malo neudobniji od bandita, pretpostavljam. Ali sve ostalo je na starom CBF-u bolje. To pričam da sad vlasnici starijih CBF-a ne bi izgubili volju za tim motorom. Najviše je i u vozaču, ali samo ako ima dobre alate. Sa starim sam parirao Fazeru 1000 (iskusan i dobar vozač), CBR600 (ok, vjerojatno me mogao dobiti, prošao je i Kecovu školu i stvarno je lijepo vozio), ali me ostavili dva GS-a kad smo svi bili u dvoje. Gubio sam ih na kočenjima iznad Karlobaga prema Oštarijama (poslije serpentina).

Jebote... baljezgam ljudi, treba probati. To tak meni paše. Ne znači da bu i drugima. Ono kaj mi fali je širi volan na novijem. Ali nakon par kilometara ti nekako legne pa se pomiriš. Sadašnji vlasnik mog bivšeg je vozil Deauville, pa se nije mogo načuditi kak ovaj lijepo ide. A ja sam probao noviji još pred 5 godine kad sam CB1300 na kraju kupio. I tada sam već vidio koliko je lako voziti noviji CBF. Puno lakše nego hornet 600 2008.

Ajde, bez zamjere. Pitaj slobodno. I da, nisam rejser i ne volim jako "teške" brzine.
 
Ja sam uvezao motor koji već ima progresivne opruge ,Hyperpro,Nijemac ih je već ugradio,pa tako da ne znam kakav je CBF bez njih,moj drži pravac,nema plesanja zadnjeg kraja,krivinu drži bez problema,i sa suvozačem i stvarima.. Nemam ABSa nećete vjerovati..,standardne kočnice su mi odlične..,u par navrata sam testirao granice motora,u Gorskom Kotaru,i nikad mi nije popustio ni prednji ni zadnji kraj,da ne griješim duše nisam neki agresivan vozač al sam u tom momentu htjeo da vidim granice i bio sam zadovoljan!! Žena nije progovorila ni jedne..  :LOL:  Mislim da ko ima mogućnosti treba da ugradi progresivne opruge i riješit će probleme mekanog ovjesa. Ja se slabo razumijem u ciklistiku,ja podešavanja ovjesa ni ne diram,kako je motor došao,ja ga tako vozim.. Ali čitajući po forumima,i uspoređivajući moje iskustvo,mogu dati takav savjet..,ko može neka si kupi progresivne opruge..,čak čujem da se po kilaži i načinu vožnje mogu naručiti..

Naravno ako šta griješim,iskusniji u temi neka me isprave...,ili dodaju šta korisno...
 
Pirelli Diablo Strada.. ,stavljene nove gume,urađen mali servis!!
6e1e48d6324d895a58cbf1f93e46a106.jpg
61bc93c6e2e2f11c9c7d3b87bd54069a.jpg


poslato sa nove rupovke kurblom

 
mali_zmaj said:
Pirelli Diablo Strada.. ,stavljene nove gume,urađen mali servis!!
poslato sa nove rupovke kurblom

Mogao sam ti i ja prodati svoje, dosle nove nesto malo presle, a ja i onako hocu nabaciti RoadAttack 3

P.S. kod mene su Angel GT2
 
Hvala na ponudi ali gume ne mjenjam često,kad mijenjam uzimam nove....

poslato sa nove rupovke kurblom

 
leslie (i ekipa): pomagaj... Uzeo sam Leo ko tvoj... Skinuo stari, maknuo sajle sa serva zajedno sa original topom, vratio servo na mjesto (samo ga prišerafio) i montirao Leo. Sad mi se čini da poslije cca 6500 o/min počinje puno slabije vući. Po svim saznanjima sa neta, napravio sam sve kak spada. Nisam siguran točno u dobar rad, a krajnje ću vraćati origigi da vidim kak se taj ponaša. Po sjećanju, vukao je sasvim normalno.
Fala!