Honda cbr 919rr kupljena :) ali je dugo stajala..sta ocekivati??

kacigae30

Member
Postovanje svima.
Dosta sam dugo gledao oglase i sve i svasta preispitao te se nakraju odlucio za kupnju Honde cbr 919rr iz 97'god.
Motor je original stanje te od 10.2012 je odjavljen i stajao u garazi s povremenim paljenjm i tu i tamo kojim krugom odvozenim..
Zanima me sta ocekivati od popravaka koji bi mogli nadoc,tipa: da odlaze gumice u kocionom cikindru iki da propisaju vilice ili takve stvari..
Motor ima originalnih samo 26000km i stvarno je kao novi te je to bio najveci razlog uzimanja a i covjek je isto kao i ja iz Umaga pa sam u vise navrata mogao probati i pogledati ga..
Zao mi je sto neznam staviti slike na forum preko mobitela jer bih stavio..
Eto ako ima tko iskustava osobnog s tim motorima ili sa uzimanjem motora koji je stajao neka se javi.
Hvala :)
 
ovak na prvu nije sastavljena od više od 4 motora


kupuj! (y)




Srki

 
Iako nisam fan te japanske marke, moram priznati da je sve ono što je ponuđeno tim modelom .,od same izrade vanjštine,mehaničkih sklopova do samog agregata  vrh  ili tu negdje blizu i da još i danas posramljuje mnoge druge,jedino joj nedostaje moderno ubrizgavanje da mekše prima gas što je jedina prednost ovih današnjih nad njom, ali nebitno!  Svakako iziskuje kvalitetne nove gume,prekontroliraj rasplinjače ,odmah sinkroniziraj ,provjeri senzor položaja leptirastih tijela i vozi! Sretno. 
 
Wau  :shock:
 
odličan (y) nemaš tu što, ulje i filter, gume ako ćeš se ganjati, a semeringe mjenjaš ako propišaju
 
jura1000 said:
izgleda kao da je model 1998.g. a ne 97


po grafikama, prednjoj lampi... i ja bi reko da je 1998 god...
 
Od stajanja znaju procuriti gumice na prednjim vilicama, ako nisu super, nemoj ih ni dirati.
Promjeni ulje u kocnicama zbog vode koje su navukli na sebe. Ako sada kocnica nije mekana, trebalo bi biti jos bolja kada to zamjenis.
Ulje u masini kao sto je vecina rekla.
Gume, zato sto su stare i znaju se napraviti nepravilnosti od dugog stajanja.
I možda najveci posao su karburatori.
Od dugog stajanja gorivo se zna pretvoriti u nesto zeleno i sluzavo. I taj talog zna u karburatoru praviti probleme. Ako je s vremena na vrijeme paljena. Mozda se gkrivo dovoljno izmjenjalo pa je ok. Budes osjetio ako zastucava. U karburatorima se nalaze i mali oringovi koji znaju propasti od vremena. Njih ne bi bilo lose zamjenjti.
To je u principu to.
Ali ako motor vozi, samk tjeraj. Ovo su sve stvari koje se mogu dogoditi a i ne moraju.
Ono osnovno bi bilo promjeniti ulje, gume i ulje u kocnicama. Ulje zbog motora, a gume i kočnice zbog tebe.
Puno sretnih km. Lijep bajk.
 
Hvala Andrej i ostali.
Vozio sam ga danas sa tehnicog i motor se sasvim lijepo vozi..
Prosao sam tehnicki ali eto do cetvrtka ili tko zna kada moram cekati ostatak da dovrsim jer nemaju tablice na tehnickom jer ih se ne stigne isštampati dovoljno..
Jebes ovu drzavu vise koja samo plese kako drugi sviraju..
Naspram r6 koju sam imao dosada mi je ovo puno ugodniji motor i sto se tice kocenja i ubrzavanja..
Nije mi toliko divlji i linearno ubrzava..koliko dam gas..nekako mi se ne cini toliko divlja..mozda je to samo do mene jbg..
Uglavnom sada do cetvrtka cu kupiti ulje a gume cu ostaviti jer ono malo sto se ja vozim izmedu dvokratnog radnog vremena su mi sasvim dobre..
Ako mi vjerujete da gume jedva da se vide da su koristene i to po sredini..a bocnica gume ima jos onu crtu kao resice..znaci da ovaj stvarno ju je vozio rekreativno i do posla..sto mu je u prosjeku 2km do posla i to sa jednog kraja umaga na drugi kraj..stvarno nista..
 
prosle godine kupio kawasaki zx12r 2005god. stajao od 2006god. sve do prosle...7000km. prve gume bile gore.. sad ima 22000km. nikakvih problema osim pumpe goriva u startu jer se gorivo pretvorilo u naftu od stajanja i sve nagrizlo, ukljucujuci i rezervar. Vjerujem da tvom nema sta biti zbog 4 god. stajanja  (y) :021: