HONDA CROSSTURER

Pozdrav ekipa

Samo da se pohvalim novim  :021:

Evo jos jedan ponosni vlasnik Honda VFR1200XD  , 2015 god proiz i nadam se s obzirom na dosadasnja super iskustva s brandom Honda da ce i ova ljepotica biti dostojna svojih prijasnjih braće i sestara koje su bile u mojem posjedu  :D

pozz
 
  pozz thule_5689

Za sada su jos probe na njemu rijesavam uvoz papire ali koliko sam stigao ga isprobat u svakom slucaju oduševljenje i zaljubljenost ( sto nije ni cudo jer sam zarazeni Hondista  :D ) od polozaja sjedenja , snage motora koja u S modu dobije rezak zvuk i podsjeća na R motore po reakciji do DCT a koji je cudo tehnike i mislim da na duge pruge je prava stvar .

Javim vise cim ga regam i bar do mora isprobam  (y)
 
HRCboro said:
  pozz thule_5689

Za sada su jos probe na njemu rijesavam uvoz papire ali koliko sam stigao ga isprobat u svakom slucaju oduševljenje i zaljubljenost ( sto nije ni cudo jer sam zarazeni Hondista  :D ) od polozaja sjedenja , snage motora koja u S modu dobije rezak zvuk i podsjeća na R motore po reakciji do DCT a koji je cudo tehnike i mislim da na duge pruge je prava stvar .

Javim vise cim ga regam i bar do mora isprobam  (y)

Možda i još više u režimu vožnje stani-kreni u provlačenjima kroz prometnu gužvu (iskusio pred mjesec dana oko Bukurešta)... (y)
 
Pozdrav ljudi!
Evo ja prije par dana doveo novu igračku! Manual model 2017! Inače mi je u garaži CBR1100XX već 12 godina i eto dobio XX brata ili sestru neznam ni ja šta je!!! Mako par stotina km, stapam se sa mašinom! Sve je super osim dvije stvari? Rućica od gasa je bez otpora i motor reagira na svaki pokret pa kad motor ide po lošoj cesti, teško je imat fluidnu vožnju!! Ima li kod vas šta slično i kakvo rješenje? Pridnja vilica na standardno podešenju je nervozna priko rupa pa se to prenosi na volan i gas, kakav je vama seting opruge i povrata? Ja sam oko 95kg!
Imače član grupe Jakov mi je puno pomoga prije kupnje i veliko hvala, Jakovu😀!
 

Attachments

  • IMG_20191027_122904-1984x1488.jpg
    IMG_20191027_122904-1984x1488.jpg
    573 KB · Views: 169
  • IMG_20191027_122915-1984x1488.jpg
    IMG_20191027_122915-1984x1488.jpg
    793.3 KB · Views: 154
Max2007 said:
Pozdrav ljudi!
Evo ja prije par dana doveo novu igračku! Manual model 2017! Inače mi je u garaži CBR1100XX već 12 godina i eto dobio XX brata ili sestru neznam ni ja šta je!!! Mako par stotina km, stapam se sa mašinom! Sve je super osim dvije stvari? Rućica od gasa je bez otpora i motor reagira na svaki pokret pa kad motor ide po lošoj cesti, teško je imat fluidnu vožnju!! Ima li kod vas šta slično i kakvo rješenje? Pridnja vilica na standardno podešenju je nervozna priko rupa pa se to prenosi na volan i gas, kakav je vama seting opruge i povrata? Ja sam oko 95kg!
Imače član grupe Jakov mi je puno pomoga prije kupnje i veliko hvala, Jakovu😀!

Pogledaj da li ti ručica gasa ima (trebala bi imati) par mm praznog hoda, ali to bi trebalo biti na svakom motoru, a što se ovjesa tiče meni je na standardnim postavkama i nema problema. Ako si uzeo polovnu, možda nebi bilo loše promijeniti za početak, ulje u vilama.
Evo, ja vozim već drugu, ovaj put sa DCT-om, i osim teškoća u manevriranju na mjestu zbog težine, nemam ama baš niti jedne zamjerke.
Sretno... (y)
 
thule_5689 said:
Pogledaj da li ti ručica gasa ima (trebala bi imati) par mm praznog hoda, ali to bi trebalo biti na svakom motoru, a što se ovjesa tiče meni je na standardnim postavkama i nema problema. Ako si uzeo polovnu, možda nebi bilo loše promijeniti za početak, ulje u vilama.
Evo, ja vozim već drugu, ovaj put sa DCT-om, i osim teškoća u manevriranju na mjestu zbog težine, nemam ama baš niti jedne zamjerke.
Sretno... (y)
Nova bila 0 km! Igrat ču se sa ovjesom pa ču vidit, a gas ima throthlle control od firme kaoko pa možda uzmem to malo stisne ručicu i možeš je blokirat na aito putu kao neku vrstu kruz konzrole! Sve u svemu ja zadovoljan ostalo ču prilagodit i naviknit se!!!
Pozz
 
Max2007 said:
Nova bila 0 km! Igrat ču se sa ovjesom pa ču vidit, a gas ima throthlle control od firme kaoko pa možda uzmem to malo stisne ručicu i možeš je blokirat na aito putu kao neku vrstu kruz konzrole! Sve u svemu ja zadovoljan ostalo ču prilagodit i naviknit se!!!
Pozz

Moja je 2019, a nema toga, da li je tvornička ugradnja ili naknadno :misli:
 
thule_5689 said:
Moja je 2019, a nema toga, da li je tvornička ugradnja ili naknadno :misli:

Nisam te razumija, čega nema? Na ovom forumu ima dosta o osjetljivosti gasa,
https://www.crosstourer.com/index.php/topic,7320.0.html
Kod mene nije strašno ali kod mog XX-a je nešto više otpora na ručici i vozač je više naslonjen na ručicu pa osjetno tvrđi. XX je fluidnije vozit na lošoj cesti! Ovo je moj prvi bike sa uspravnim sjedenjem, moram se valjda naviknuti!
 
Nemam te KAOKO ručke...ako sam dobro razumio...a sad sam i bolje zoomirao tvoju drugu sliku, pa vidim da je nešto drugačija ručka (prekidači) nego na mojoj...
 
Kaoko nije ručka, to se kupi sa strane!
https://www.ebay.com/itm/KAOKO-MOTORCYCLE-STABILISER-CRUISE-CONTROL-NUT-HONDA-VFR1200X-CROSSTOURER-2017/183321552162,

https://m.youtube.com/watch?v=YI_GACkYPZA,
Kaže ovi sa engleskog foruma sa je odlična stvar!!!
 
Aaaaa...sad sam skužio, vjerovatno dobra stvar za vožnju po auto putu, ali pošto istu koristim samo u slučaju krajnje nužde, možda jedanput godišnje (a godišnje radim od 15-20 tkm), apsolutno meni nepotrebno, pa valjda zato nisam nikad ni obraćao pažnju na isto...
 
thule_5689 said:
Aaaaa...sad sam skužio, vjerovatno dobra stvar za vožnju po auto putu, ali pošto istu koristim samo u slučaju krajnje nužde, možda jedanput godišnje (a godišnje radim od 15-20 tkm), apsolutno meni nepotrebno, pa valjda zato nisam nikad ni obraćao pažnju na isto...

(y)
 
Thule 5689  evo odgovora i prvih dojmova na CT i prvih 1500 km : )

Evo ekipa samo da javim osobno svoje neke utiske i iskustva na svom CT 1200 DCT ( 2015 G )

Bilo je voznje po razlicitim cestama od autocesta , brzih lokalnih do seoskih zavojitih đombastih znaci mjesovita voznja ( 80 % voznja s suvozacicom )
Prvo utisak cjelokupni o motoru je kao sto sam i mislio jako udoban snazan i vozan motocikl s svim sto se od takvog motocikla ocekuje od snage udobnosti polozaj tjela i sica ( Oba) jako udobna i nakon lokalnih cesta i 200 tinjak kilometara straznjica ne pati .( Napominjem imam prilagoden gel sic )
Snage i gasa ima i vise nego dovoljno u D modu a u S me polako podsjeca na R motore . Koliko god sam se bojao DCT a i kako ce to funkcionirat uopce kako se to vozi tj ponasa na cesti i zavojima citaj agresivnijoj voznji imam samo za prokomentirati da su ti Japanci Hebeno pametni čovci i da su napravili strasnu stvar i voznja u kombinaciji automatika i tiptronika + i - je heeeebeeenooooo dobra i zabavna stvar i ima brzu reakciju odaziva i zajedno suraduju u voznji a ne kao sto sam u pocetku mislio da su to dvije odvojene vrste šaltanja.  Kocnice super fino love i doziraju kocenje, ABS se jednom lagano upalio kod gradskog naglog kocenja super neutralno bez stresa bila je manja brzina . Amortizeri zadnji je ok mozda malo u zavoju radi ali to moze bit i zbog moje kilaze ( 145 ) a iskreno moram se i poigrat s stelanjem tvrdoce , prednja vilica je ok sve dobro absorbira jedino kod kratkih i ostrih rupa imam neki neugodan osjecaj kao da su federi prenapeti u teleskopima pa je pretvrd odaziv ali ponavljam moram se poigrat s regulacijom amortizera oba. Nema previse elektronike taman ono sto je nuzno osnovni board computer s osnovnim podacima o potrosnji temperaturi ulja i vanjska temp i sl , ABS , traction control ....
Potrošnja - e tu sam procitao svasta moja osobna potrosnja varira kao i kod svih od nacina i brzine kojom sam se vozio
Najvisa potrosnja po kompjuteru prosjecna ( sve u gradu ) je oko 7,9 -8,3 lit ali to nikada nije bila tocna informacija nego neki prosjek u datom trenutku
Otvorena voznja autocesta brzina 130-150 km/h 5,9 - 6,2 lit/ h
Gradska voznja od 7,5 - 8,3
Neki realni prosjek koji se moze ocitat kod tankanja je cca 7,2 lit ( zadnji tank skoro sve voznja u gradu je bila 250 km potrosio 19,2 lit)
Vjetrobran imam GIVI poviseni zastita je super ne osjeti se nista tek preko 180 km se minimalno strujanje osjeti ali ne smeta . O brzini motora je bezveze pricati motor je V4 i ima 129 ks ja sam ga na autocesti malo jace stisnuo i bilo je 209 km ali ima jos gasa i snage .....( osobno mislim da nema potrebe ga vozit na takvim i vecim brzinama)
Sve u svemu jako jako sam zadovoljan s motorom i kako se ponasa na cesti , da velik je i tezak nije bas u gradu previse iskoristiv ali to je motor za putovanja tako da se od njega i ne ocekuje da je u gradu preiskoristiv makar se moze normalno kretat i vozit cak i provlacit izmedu kolona auti na nekim normalnijim cestama

Evo toliko od mene , zeljno cekam proljece i vise mogucnosti za neka ozbiljnija putovanja

Ekipa pozz od mene i sretno

HRCboro
 

Attachments

  • motor1.jpg
    motor1.jpg
    511.1 KB · Views: 149
  • motor2.jpg
    motor2.jpg
    524.3 KB · Views: 112
  • motor3.jpg
    motor3.jpg
    508.7 KB · Views: 129