esso_sa
Well-known member
blago tebi
znači zaključili smo da je čok tu samo za ukras
Ne, nego se radilo o ispravnom motoru
blago tebi
znači zaključili smo da je čok tu samo za ukras
ok, zaključili smo, ovaj hornet je poptuno neispravan jer mu treba poteči čok dok je motor hladan i dok je vani -5, čok je tu samo da bi se po bosanskim brdima moglo hvaliti kako "moj hornet pali hladan bez ćoka na prvi zub na -18"Ne, nego se radilo o ispravnom motoru
Ima ako je smjesa prebogataTaj 2006 NEMA teoretske šanse upalit bez čoka zimi... a bome kad su hladnija jutra i ljeti... sve ostalo su bajke
Ma pali i bez čoka kad se zagrije. Eto zalijo sam ga, bude se popravilo i lagano na cestu.
Hvala svima na konstruktivnim savjetima.
ok, zaključili smo, ovaj hornet je poptuno neispravan jer mu treba poteči čok dok je motor hladan i dok je vani -5, čok je tu samo da bi se po bosanskim brdima moglo hvaliti kako "moj hornet pali hladan bez ćoka na prvi zub na -18"
jebem ti ovaj forum i sve njegove stručnjake i jubito mehaničare u sto pedeset osam krasnih pički materini, nadam se da još postoji ona opcija deaktivacije profila i da će mate ovaj puta pametnije za razliku od prethodna dva navrata dok sam kliknuo
Pa cok ti i ne treba kada je motor zagrijan. Samo kada je potpuno hladan, ali i tada ne previse. Ubuduce ako ne upali brzo za skroz povucenim cokom, odmah smanji i probaj ponovo. Tako su ti bolji izgledi da ga "propuses" na vrijeme ako je vec krenuo da ga zalijeva i izbjegnes situaciju koju si imao sada
Sta da ti kazem na ovo, osim da se istinski divim avataru od @Srki
vi zemljaci brđani ste uvijek imali razumijevanja jedan za drugog i vaš istančan brđanski smisao za humor, vas dvojica i sredju skupa s vama ste si taman, još si zemite ovog našeg spidera i samo nebo vam je granicaSta da ti kazem na ovo, osim da se istinski divim avataru od @Srki
Ja san napisa da moj motor (Hornet 900) pali na zub bez čoka ali je garažiran i palija san ga tako na jako niskim temperaturama nakon izlaska iz garaže naravno.Ima san isto tako Horneta 600 2006 godište i motor je palija većinom bez čoka ili minimalno ga je tribalo dodati u zimskim uvjetima.Samo cu reci da nisam nikad znao "muke po karburatoru", dok nisam kratko vrijeme imao Dominator 500, motor odlican, ali nakon dan dva stajanja trebalo je tocno pogoditi doziranje coka i gasa, inace nema sanse da upali, i to je tako, stariji motori sa karburatorom/ima, zahtjevaju i malo osjecaja za paljenje,neznam kako bih to drugacije objasnio, nije samo stisnuti gumb.
Kolega koji je kupio horneta, kao prvo je verglao napamet, pa ispraznio akumulator, pa onda nije ni provozao motor kako treba itd.
Od tuda svi problemi, ako su uopce to kvarovi, ali, vjerujem da ce mu skuziti "karakter", i onda vise ne bude problema.
A spike, od moga prijatelja kuma motor pali bez coka po zimi, i insuniacije da je covjeku prodan neispravan motor, dajte nemojte,nijedan polovan motor u tim godinama nije savrsen, i ima svoje musice.