HONDA SW-T400

Dali je SW-T400 po vama lider u klasi, ako se uzme u obzir sve tehničke karakteristike dole opisane?

  • Da

    Votes: 41 62.1%
  • Ne

    Votes: 25 37.9%

  • Total voters
    66
joke said:
Ljepo se predstavi imenom prezimenom i dijelom kao ja, pa onda komentiraj.
Do tada svoje kvazikomentare zadrži za sebe.

Vozila nisu plastika, aluminij i guma, nego proizvod i usluga koju potom trebate, htjeli vi to priznati sebi, ili ne.

njoke, jeli treban ja šta priznat..nisan shvatija baš :LOL:
 
joke said:
Ljepo se predstavi imenom prezimenom i dijelom kao ja, pa onda komentiraj.
Do tada svoje kvazikomentare zadrži za sebe.

Vozila nisu plastika, aluminij i guma, nego proizvod i usluga koju potom trebate, htjeli vi to priznati sebi, ili ne.
kao prvo, ne moram se nužno predstavljati imenom i prezimenom jer pravila foruma nisu takva.
šta se tiče mojih djela i djelovanja, viruj mi da su na puno većem nivou od ovog tvog...iznenadija bi se.

a šta se tiče tvoje teorije u usluzi, to ne odgovara istini, naime, vozila su vozila a usluga je usluga. iman dva motora od 6 i 10 godina starosti i oba su kupljena nova. do sada ni sa jednim nisan ima potrebe za "uslugama" osim potrošnog materjala koji itako mogu kupit bilo di. :jesus:

 
fucking said:
kao prvo, ne moram se nužno predstavljati imenom i prezimenom jer pravila foruma nisu takva.
šta se tiče mojih djela i djelovanja, viruj mi da su na puno većem nivou od ovog tvog...iznenadija bi se.
Nisam pratio sta pises ali na nizem nivou od njokinog nemogu biti  :mrgreen:
 
fucking said:
da Honda radi motore i u bangladešu, i tada bi bila bolja od bilo koje Yamahe  8)
Slažem se. Da Yamahe sta valjaju nebi njihovi prodavaci morali po forumima pljuvati druge proizvodace  :mrgreen:
 
I dali ima Yamaha tvornicu u Italiji ili nema, ili mozda u nekoj drugoj drzavi ima?
 
kolko sam ja upucen ima negdje oko milana sklapanje yamahe.. bar je bulldog tamo bio radjen.. sad dal nesto jos rade nemam pojma
 
papa strumf said:
I dali ima Yamaha tvornicu u Italiji ili nema, ili mozda u nekoj drugoj drzavi ima?

Yamaha ima 109 tvrtki u svom vlasništvu diljem svijeta, a u Italiji Yamaha ima 4 tvrtke

 
imaju sve veće firme i vamo i tamo, ali ipak mislim da do made in japan najbolje stoji :wink:
a SW, za ove starije znam sigurno, a prepostavljam i ove nove, prouizvedeni su u japanu. šta ja ovom svom ne radin i sve uvik dela 8)
 
Poslao sam upit u vezi cijene za hondu sw-t400 ovdje u zagrebu(top moto) i cijena je 64000kn bez abs, isporuka 15-20 dana.Molim komentare :shock: :shock: :shock: :shock:
 
Vec imam skuter, a kada vidim da za te novce kupim motor tj. mogao bi birat izmedju desetak motora. Ne hvala :palacdolje:
 
Nije poanta u tome što za te novce možeš kupiti, nego je poanta u tome što tebi treba. Meni za grad i međugradske rute, treba prvenstveno udobnost, prostor ispod sjedala, kvaliteta "made in Japan", dva cilindra, etc. Sve sam to pronašao u tom modelu. Ti možda imaš drugačije potrebe pa bi za istu lovu kupio neki drugi model, a netko treći bi za tu lovu kupio automobil. Sve se svodi na to što kome odgovara i treba.
Ja sam se našao u ovome modelu i sve sam bliži tome kao konačnom rješenju! Odgovara mi sve. Prvenstveno zato što se 95% vremena na skuteru vozimo ja i žena. Dakle nisam sam, a i nisam 20-ogodišnjak kojemu je na pameti jurcanje. 40 je na leđima i guštanje je sve više izraženo! (y)
 
corluka said:
Poslao sam upit u vezi cijene za hondu sw-t400 ovdje u zagrebu(top moto) i cijena je 64000kn bez abs, isporuka 15-20 dana.Molim komentare :shock: :shock: :shock: :shock:
Pa komentar je da je jeftiniji od t-maxa za cca 15%, ali isto tako - za cijenu koštanja sw-a možeš kupiti 12307l mlijeka u tetrapaku (poznate marke proizvođača, ne K+, PDV uključen) i s dotičnim napojiti cca. 24600 djece predškolskog uzrasta za jedno jutro. Što drugo reći?
A kako komentiraš to što je t-max bez abs-a 73k kn?

corluka said:
Nije poanta u tome što za te novce možeš kupiti, nego je poanta u tome što tebi treba. Meni za grad i međugradske rute, treba prvenstveno udobnost, prostor ispod sjedala, kvaliteta "made in Japan", dva cilindra, etc. Sve sam to pronašao u tom modelu. Ti možda imaš drugačije potrebe pa bi za istu lovu kupio neki drugi model, a netko treći bi za tu lovu kupio automobil. Sve se svodi na to što kome odgovara i treba.
Ja sam se našao u ovome modelu i sve sam bliži tome kao konačnom rješenju! Odgovara mi sve. Prvenstveno zato što se 95% vremena na skuteru vozimo ja i žena. Dakle nisam sam, a i nisam 20-ogodišnjak kojemu je na pameti jurcanje. 40 je na leđima i guštanje je sve više izraženo!Bacio sam sve casopise zbog t-maxa,ali ovo je ipak ono nesto kao kad se covjek zaljubi. (y)

Corluka, iskreno govoreći mislim da bi tebi, po ovome što si napisao, puno bolje 'legao' silverwing, pogotovo ovaj novi. Ili suzuki burgman ako ti je njegov izgled prihvatljiv. Oba zadovoljavaju sve navedene kriterije, od toga nekih stvari imaju i u većim količinama od maxa, a i japanci su. ;)).
Osim toga, ako ti nije do jurcanja (a kažeš i  sam da nije) onda nisam siguran ni da ti uopće treba t-max (od 500-ica). Za potrebe i primjene koje si opisao, uz male kompromise (broj cilindara i japanska krv) bile bi dobra i npr. gilera fuoco ili mp3 od piaggia, xevo 400 (pošto više nema x9-ke), kao i xciting od kymca... Naravno ako lova nije upitna i baš si zapeo, uvijek možeš ostati pri t-maxu  :wink:
 
Krivo si me shvatio,mozda zadnju recenicu,odluka je pala na hondu sw 400,a NE t-max,samo sam naveo da sam bacio casopise zbog t-maxa,i skuzio da yamaha nije za mene definitivno,svaka cast yamahi ali odlucio sam,honda honda honda i samo honda honda (y) evo izbriso sam zadnju recenicu
 
A sto se tice yamahe dali vrijedi toliko kunica mislim da onaj koji hoce to sto ona ima,DA vrijedi (y)A nije ovo tema o yamahi da nebi otisli u off