Honda VFR 800 F m.y. 2014

DADO+ said:
- kad je samo boja u pitanju  :mrgreen:  što mislite - koja joj bolje stoji?
... crvena ili bijela?  :misli:

Naš uvoznik ima jih na lageru: kad stoje jedna pokraj druge uživo izpadaju mnogo bolje - a boja? crvena sigorno, jer je sad sve i svugda bijelo: skuteri, motori, avtomobili ....

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8387845

 
(y)

... ta cijena, ali samo da su bar stavili kardanče i kofer gratis, pa možda bih i popustio  :mrgreen:  :oops:


a bijeli  :misli: samo zbog lonca, jer na takvom motoru nema potrebe niš kemijati,
iako ne znam kako je za održavati bijeli motor  (y)
 
Meni se ova nova sviđa ali ko sam ja da sudim  :mrgreen:

Bilo kaj da velim onda bude Srki rekel da ne vredi, uvredil me na osobnoj razini kad je napisal da je zvuk V4 motora jadan  8)
Štelanje ventila  :misli: na koliko km se to radi na VFR-u  :misli:

Ja sam osobno vidio jednog sa 300.000 Km i nije otvaran, možda laže ovaj koji se kurchi sa starom VFR-kom  :jesus:
 
Što se tiče stare VFR-ke, ja ti mogu reći da se do 91 tkm, nisu otvarali, niti štelali ventili. A ni niš drugo, osim namotaja. (y)
 
Sync VŽ said:
Meni se ova nova sviđa ali ko sam ja da sudim  :mrgreen:

Bilo kaj da velim onda bude Srki rekel da ne vredi, uvredil me na osobnoj razini kad je napisal da je zvuk V4 motora jadan  8)
Štelanje ventila  :misli: na koliko km se to radi na VFR-u  :misli:

Ja sam osobno vidio jednog sa 300.000 Km i nije otvaran, možda laže ovaj koji se kurchi sa starom VFR-kom  :jesus:

ja sam rekel da se MENI ne sviđa motor, a to ne znači da ne vredi

osim toga, ono kaj se meni uglavnom ne sviđa, većini se često sviđa,

pa ti biraj koju ćeš stranu :mrgreen:


Srki
 
… bila bi ona OK za zreliji par  8) ali ono što sam već napisao;

ako je već po nekim stvarima nazovimo to: "retro",
onda bar da je sa tom kilažom, na njoj kardan i kofer,

ovako je bez obzira na relativno malu max brzinu, preteška
a uz neke izmjene (tvorničke) bio bi top mali sport touring bike  8)

- o voznosti ove nove ne možemo nitko još govoriti kad je
nismo probali ;)
 
Hrvoje34 ako ti se sviđa i ako je gušt ne slušaj nikog nego ljepo kupi pilu i uživaj. Nekome se sviđa, nekom ne. I po meni je dizajnom to povratak na prvi VFR800, nju nisam vozio, ali vozio sam prošli model (meni osobno ljepši) i za njega mogu reći da možda nije uzbudljiv u vožnji i da me malo pilio VTEC (pali gasi pali gasi pri želji da konstantno održavam tempo od cca 160km/h, u 6oj brzini a to mu je taman negdje na obrtajima (ak se dobro sjećam 5700) kad se VTEC pali, al je cesta bila grbava sa dosta zakrpi pa se eto ruka na gasu nije mogla držati mirno ( kad ideš brže ili sporije nema toga zatrzavanja)) bio je to model iz 2005te, a od 2006te kažu da su ispeglali uključenje i isključenje VTECa i da se više nije tako osjećalo. Osim toga položaj mi je na njemu bio jako dobar, a ovjes fantastičan (normalno u okvirima sport turer klase). Po svemu (osim uklj isklj VTECA) jako fin i kulturan motor, ak se mene pita. Za ovaj novi (koji sam vidio uživo i sjedio na njemu) kažu da je to još neprimjetnije, a s onim ostalim što je rađeno pod oklopima vjerovatno je motor u cjelosti još bolji. Osim toga ni ne izgleda loše u živo, meni je ljep (spulja? aftermarket! ak se nekom ne dopada). U pouzdanost ne sumnjam ni najmanje. A održavanje? A jebat ga, košta kolko košta.

Da me takav motor zanima i da imam lovu ne bi puno razmišljao (y)

Stari VFR 750 osim struje, pagotovo reglera, jednostavno neuništiv i dobar za vozit i ganjat!
 
Pinta 001 JA said:
Hrvoje34 ako ti se sviđa i ako je gušt ne slušaj nikog nego ljepo kupi pilu i uživaj. Nekome se sviđa, nekom ne. I po meni je dizajnom to povratak na prvi VFR800, nju nisam vozio, ali vozio sam prošli model (meni osobno ljepši) i za njega mogu reći da možda nije uzbudljiv u vožnji i da me malo pilio VTEC (pali gasi pali gasi pri želji da konstantno održavam tempo od cca 160km/h, u 6oj brzini a to mu je taman negdje na obrtajima (ak se dobro sjećam 5700) kad se VTEC pali, al je cesta bila grbava sa dosta zakrpi pa se eto ruka na gasu nije mogla držati mirno ( kad ideš brže ili sporije nema toga zatrzavanja)) bio je to model iz 2005te, a od 2006te kažu da su ispeglali uključenje i isključenje VTECa i da se više nije tako osjećalo. Osim toga položaj mi je na njemu bio jako dobar, a ovjes fantastičan (normalno u okvirima sport turer klase). Po svemu (osim uklj isklj VTECA) jako fin i kulturan motor, ak se mene pita. Za ovaj novi (koji sam vidio uživo i sjedio na njemu) kažu da je to još neprimjetnije, a s onim ostalim što je rađeno pod oklopima vjerovatno je motor u cjelosti još bolji. Osim toga ni ne izgleda loše u živo, meni je ljep (spulja? aftermarket! ak se nekom ne dopada). U pouzdanost ne sumnjam ni najmanje. A održavanje? A jebat ga, košta kolko košta.

Da me takav motor zanima i da imam lovu ne bi puno razmišljao (y)

Stari VFR 750 osim struje, pagotovo reglera, jednostavno neuništiv i dobar za vozit i ganjat!

- nisam ga još vidio uživo,

ali ja čak ne bi ni lonac mijenjao - bez obzira na zvuk, koji
je upravo specifičan na ovim Hondama, a pogotovo ako gledamo
zašto je ovaj bike predviđen, kao i sve ostalo na motoru - decentno,
malo retro, malo kopirali dukca farovima, ali ajd'  :mrgreen:

- jedino tko je baš zapeo da se više čuje, sad će mu to sigurno biti
jeftinija investicija, nego na staroj  (y)
 
Pinta 001 JA said:
Hrvoje34 ako ti se sviđa i ako je gušt ne slušaj nikog nego ljepo kupi pilu i uživaj. Nekome se sviđa, nekom ne. I po meni je dizajnom to povratak na prvi VFR800, nju nisam vozio, ali vozio sam prošli model (meni osobno ljepši) i za njega mogu reći da možda nije uzbudljiv u vožnji i da me malo pilio VTEC (pali gasi pali gasi pri želji da konstantno održavam tempo od cca 160km/h, u 6oj brzini a to mu je taman negdje na obrtajima (ak se dobro sjećam 5700) kad se VTEC pali, al je cesta bila grbava sa dosta zakrpi pa se eto ruka na gasu nije mogla držati mirno ( kad ideš brže ili sporije nema toga zatrzavanja)) bio je to model iz 2005te, a od 2006te kažu da su ispeglali uključenje i isključenje VTECa i da se više nije tako osjećalo. Osim toga položaj mi je na njemu bio jako dobar, a ovjes fantastičan (normalno u okvirima sport turer klase). Po svemu (osim uklj isklj VTECA) jako fin i kulturan motor, ak se mene pita. Za ovaj novi (koji sam vidio uživo i sjedio na njemu) kažu da je to još neprimjetnije, a s onim ostalim što je rađeno pod oklopima vjerovatno je motor u cjelosti još bolji. Osim toga ni ne izgleda loše u živo, meni je ljep (spulja? aftermarket! ak se nekom ne dopada). U pouzdanost ne sumnjam ni najmanje. A održavanje? A jebat ga, košta kolko košta.

Da me takav motor zanima i da imam lovu ne bi puno razmišljao (y)

Stari VFR 750 osim struje, pagotovo reglera, jednostavno neuništiv i dobar za vozit i ganjat!

+1000 o/min, a sve ostalo  (y)+1
 
Ne znam čemu toliki žal za kardanom. Vozio sam Brevu s kardanom i ne vidim niti jedan plus, a radim puno kilometara, istina, nisu to neke pojedinačne duge ture, ali, zar je toliki problem svakih 700 km malo pošpricati lanac na motoru s centralnim nogarom. Kardan ma koliko bio usavršen, uvijek malo cuka, i nije toliko elastičan kao lanac, a na BMW-ima je znalo biti i problema, ali obzirom koliko ih se proda, to su očito zanemarivi %. Mislim da, na VFR-u 800, koji ipak više naginje sportu, nego turingu, kardan nije potreban.
Sada, dok pišem ipak mi je palo napamet da se ja ne vozim puno po mokrome, kad je puno veći problem očistiti i podmazati lanac, pa dozvoljavam da bi u tom slučaju to bio dodatni ZA kardan .
 
DADO+ said:
- nisam ga još vidio uživo,

ali ja čak ne bi ni lonac mijenjao - bez obzira na zvuk, koji
je upravo specifičan na ovim Hondama, a pogotovo ako gledamo
zašto je ovaj bike predviđen, kao i sve ostalo na motoru - decentno,
malo retro, malo kopirali dukca farovima, ali ajd'  :mrgreen:

- jedino tko je baš zapeo da se više čuje, sad će mu to sigurno biti
jeftinija investicija, nego na staroj  (y)

To je to. Ono o čemu bi ljudi trebali misliti prilikom kupnje motora je baš to ZA ŠTO JE DOTIČNI MOTOR PREDVIĐEN (pa u toj klasi kile baš ne igraju ulogu iako koja dole nikako ne bi škodila), a osim toga ZA ŠTO, KAKO I KOLIKO GA MISLE KORISTITI i najvažnije je a to mnogi podcjenjuju ZA ŠTO SU SPOSOBNI NA MOTORU I KAKVI SU STVARNO VOZAČI. Isto kao što bi izbor guma trebao ovisiti o tim stvarima. Normalno motor bi im se trebao i svidjeti izgledom, al to je zaista nezgodno komentirati. To se normalno ne odnosi na početnike kojima su želje i oči još prevelike i ni sami neznaju kaj bi. Oni bi trebali počinjati na 250ccm nakedima ili soft enduru cca 2 godine pa onda na 500 ccm bar još godinu i tek onda udri dalje.

Što se zvuka tiće predhodna 800 je počinjala režat tek nakon uključenja VTECa, a ni onda sa serijskim spuljama nije bila nešto brutalna, s druge strane neki after se čuo tradicionalno V4 dobro. He after bu ziher jeftiniji za novu (y)
Stare VFR 750 s after spuljama su imale strava zvuk.

Kardan po meni ima svojih prednosti (jednostavnije održavanje) i mane (ak rikne jebo si ježa jer popravak košta i nemreš si sam tak pomoć na cesti), ali nemam problema ni s lancem (nije mi ga teško nasprejat kad treba, a ak rikne i niš ne potrga jeftinije prođeš nego sa kardanom i lakše se riješi ak si na putu). Tak da tu nisam baš pametan iako sam imao 3 BMWa i bio naviko na kardan, a sad sam na lancu, a sve ima pluseke i minuseke. . .  :mrgreen:
 
Pinta 001 JA said:
To je to. Ono o čemu bi ljudi trebali misliti prilikom kupnje motora je baš to ZA ŠTO JE DOTIČNI MOTOR PREDVIĐEN (pa u toj klasi kile baš ne igraju ulogu iako koja dole nikako ne bi škodila), a osim toga ZA ŠTO, KAKO I KOLIKO GA MISLE KORISTITI i najvažnije je a to mnogi podcjenjuju ZA ŠTO SU SPOSOBNI NA MOTORU I KAKVI SU STVARNO VOZAČI. Isto kao što bi izbor guma trebao ovisiti o tim stvarima. Normalno motor bi im se trebao i svidjeti izgledom, al to je zaista nezgodno komentirati. To se normalno ne odnosi na početnike kojima su želje i oči još prevelike i ni sami neznaju kaj bi. Oni bi trebali počinjati na 250ccm nakedima ili soft enduru cca 2 godine pa onda na 500 ccm bar još godinu i tek onda udri dalje.

Što se zvuka tiće predhodna 800 je počinjala režat tek nakon uključenja VTECa, a ni onda sa serijskim spuljama nije bila nešto brutalna, s druge strane neki after se čuo tradicionalno V4 dobro. He after bu ziher jeftiniji za novu (y)
Stare VFR 750 s after spuljama su imale strava zvuk.

Kardan po meni ima svojih prednosti (jednostavnije održavanje) i mane (ak rikne jebo si ježa jer popravak košta i nemreš si sam tak pomoć na cesti), ali nemam problema ni s lancem (nije mi ga teško nasprejat kad treba, a ak rikne i niš ne potrga jeftinije prođeš nego sa kardanom i lakše se riješi ak si na putu). Tak da tu nisam baš pametan iako sam imao 3 BMWa i bio naviko na kardan, a sad sam na lancu, a sve ima pluseke i minuseke. . .  :mrgreen:

- istina  (y)

a gledam malo na stranicama generalnog zastupnika za HR, još nema cijene, što je
dosta neodgovorno, a sezona je u punom tijeku

... je kriza, ovo ono, ali ako misle i koju prodati kod nas, treba više i raditi  8)
 
A kaj je u rutingu uopće odgovorno. Ponašaju se kao da su jedini na svijetu a to je unatoč krizo vidljivo i po prodajnim rezultatima. Da su bili fleksibilniji prodali bi i crosstourera koji im već 2 god. skuplja prašinu. Pa nisu prodali vfr ke iz 2008. a kamoli da bi prodali koju novu.
 
jessy said:
A kaj je u rutingu uopće odgovorno. Ponašaju se kao da su jedini na svijetu a to je unatoč krizo vidljivo i po prodajnim rezultatima. Da su bili fleksibilniji prodali bi i crosstourera koji im već 2 god. skuplja prašinu. Pa nisu prodali vfr ke iz 2008. a kamoli da bi prodali koju novu.

... da upravo to  :( mogli su šibnuti cijenu za ovu novu i možda bi prije otišli stariji modeli  :?
 
DADO+ said:

da si u BiH mogao bi je udomiti za 12.050€  :D
 
U yebote kad bi to bila cijena u HR... Rdeča bi bila moja!

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...

 
DiAbLeRo said:
U yebote kad bi to bila cijena u HR... Rdeča bi bila moja!

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...

preseli ovamo em je jeftinija Honda em necemo uskoro u EU :D
 
Ova nova VFR-ka mi izgleda predobro,ljubitelj san cistih linija motora i normalnog dizajna, kompletna moto industrija je osla u krasni ... po pitanju dizajna tako da je meni prilipo viditi ovako ciste linije,normalni auspuh s boka,motorevija je kupljena i sutra lagano citanje testa hondine krstarice,meni osobno jedan od najlipsih putnih motora,jedino mi se na prijasnjim generacijama nisu auspusi svidjali

Sent from my HTC One mini using Tapatalk