Honda VFR 800 F m.y. 2014

tibor_zg said:
jbt čak ni najluđi rvat u rvackoj Srdoč nije tolko lud da naručuje tu VFR800 kantu ... tolko o tome kak je to super motor :LOL:

CBRke 2014 su im u salonu 8)

kad na lageru ima još  2008.g. i drži ih kao da su suho zlato  :palacdolje:


ja bi recimo tu u pola cijene odmah kupio bez razmišljanja  :mrgreen:
 
... aftermarket sound

https://www.youtube.com/watch?v=sR4XmQaFclU

https://www.youtube.com/watch?v=PEcxyd7cYX8
 
DADO+ said:
... aftermarket sound

https://www.youtube.com/watch?v=sR4XmQaFclU

https://www.youtube.com/watch?v=PEcxyd7cYX8

(y) (y) (y)
 
... kod Two Brothers Racing, one dve verzije lonaca - ne sviđa mi se verzija sa bočnim koferima,
iako to tako mora biti  :? ( oblik OEM bočnih kofera ovako na netu, od kad sam vidio one na 1000sx - uživo, isto mi je bezveze)

- samo zadnji kofer (crni na bijeloj  :mrgreen: ) bi joj dobro stajao  :misli: valjda  :mrgreen:  :LOL:

IPHtjvp.jpg
 
U novoj Motoreviji ovaj puta pravi test, a ne osvrt, a u sljedećem broju bumo vidli kak je prošla Alpen Masters.
 
Pinta 001 JA said:
U novoj Motoreviji ovaj puta pravi test, a ne osvrt, a u sljedećem broju bumo vidli kak je prošla Alpen Masters.

Po najavi...ne dobro, u konkurenciji s BMW R 1200 RT, Kawa Z 1000 SX i Yamaha FJR 1300 AE  :misli:
 
kuzma hornet 900 said:
A onda se ipak vise isplati uzeti stari model koji je sada na akciji za 85000 kn

Ako se ne varam, radi se o vozilu, tj. vozilima koja od 2008. stoje na skladištu Routinga, ili gdje već, bar sam to zaključio po njihovim stranicama. :misli:

Iskreno ne čini mi se to kao neznam kako povoljna cijena za nešto što je staro punih 6 godina, makar na satu stajalo 0 km. :?

I ja sam razmišljao o toj soluciji, ili čak novom VFR-u 800 - ima par mjeseci, pa sam na kraju ipak uzeo novog Fazera 8. Velika je razlika u cijeni, neznam jeli zbog Routinga tako, ili je tako i vani, ali eto... svatko ima svoje razloge... ostao sam vjeran Yamahi i uparkirao 5. po redu u garažu. :mrgreen:

Inače, su to vrlo bliski motori, barem "na papiru", dijeli ih 3 ccm i 0.2 KW, jedino po pitanju težine Fazer je lakši nekih čini mi se 25-27 kg, tako nešto. Naravno, Honda je V4, ima V-Tec i ful oklop (kod "osmice" ful oklop nije opcija, kao na modelima od 600 i 1.000 ccm), a tu je i bonus - faktor sektaštva kod Honde. :mrgreen: Cijena, Fazer8 bez ABS-a 72.500, sada na akciji 69.500 (model 2013/2014), VFR 800 2008 84.990, VFR 800 2014 oko 108.000 kn. Fazer1 poluoklop mi je za gotovinu nuđen za oko 97.000 kn + ful oklop oko 4.900 kn, mod.god. 2013., isporuka odmah, mada ni to nije neka povoljna cijena, "jedinica" je ista od 2006., ista identična, nepovoljna razlika u tečaju (jen-euro) je pojela taj model. "Osmica" je model razvijen u krizi, pa se vodilo računa o tome, a da ne govorimo da dijeli x komponeti (okvir, zadnja vilica, itd.) sa FZ1, moderniji agregat (iz R1 RN19, znači 16-ventilac dok je u "jedinici" 20-ventilac iz RN12) i dizajn, pa tu su i vilice sa R1, itd., a i jeftinija je bez popusta ludih 30.000 kn.

Još je jedna stvar meni igrala ulogu, a to je servisna podrška za Hondu u mojim krajevima. :misli:

Ipak, bez obzira na očite razlike u agregatu između novog VFR-a 800 i Fazera 8, čini mi se da bi bilo vrlo zanimljivo vidjeti ova dva modela na usporednom testu. :misli: :)

P.S. Sektaši, moje isprike što sam se usudio usporediti Fazera 8 i VFR-ku 800. :mrgreen: :shock: :jesus: :LOL: To čak niti jednim novinama do sada nije palo na pamet, bar nisam vidio. :LOL:
 
biker4life said:
Ako se ne varam, radi se o vozilu, tj. vozilima koja od 2008. stoje na skladištu Routinga, ili gdje već, bar sam to zaključio po njihovim stranicama. :misli:

Iskreno ne čini mi se to kao neznam kako povoljna cijena za nešto što je staro punih 6 godina, makar na satu stajalo 0 km. :?

I ja sam razmišljao o toj soluciji, ili čak novom VFR-u 800 - ima par mjeseci, pa sam na kraju ipak uzeo novog Fazera 8. Velika je razlika u cijeni, neznam jeli zbog Routinga tako, ili je tako i vani, ali eto... svatko ima svoje razloge... ostao sam vjeran Yamahi i uparkirao 5. po redu u garažu. :mrgreen:

Inače, su to vrlo bliski motori, barem "na papiru", dijeli ih 3 ccm i 0.2 KW, jedino po pitanju težine Fazer je lakši nekih čini mi se 25-27 kg, tako nešto. Naravno, Honda je V4, ima V-Tec i ful oklop (kod "osmice" ful oklop nije opcija, kao na modelima od 600 i 1.000 ccm), a tu je i bonus - faktor sektaštva kod Honde. :mrgreen: Cijena, Fazer8 bez ABS-a 72.500, sada na akciji 69.500 (model 2013/2014), VFR 800 2008 84.990, VFR 800 2014 oko 108.000 kn. Fazer1 poluoklop mi je za gotovinu nuđen za oko 97.000 kn + ful oklop oko 4.900 kn, mod.god. 2013., isporuka odmah, mada ni to nije neka povoljna cijena, "jedinica" je ista od 2006., ista identična, nepovoljna razlika u tečaju (jen-euro) je pojela taj model. "Osmica" je model razvijen u krizi, pa se vodilo računa o tome, a da ne govorimo da dijeli x komponeti (okvir, zadnja vilica, itd.) sa FZ1, moderniji agregat (iz R1 RN19, znači 16-ventilac dok je u "jedinici" 20-ventilac iz RN12) i dizajn, pa tu su i vilice sa R1, itd., a i jeftinija je bez popusta ludih 30.000 kn.

Još je jedna stvar meni igrala ulogu, a to je servisna podrška za Hondu u mojim krajevima. :misli:

Ipak, bez obzira na očite razlike u agregatu između novog VFR-a 800 i Fazera 8, čini mi se da bi bilo vrlo zanimljivo vidjeti ova dva modela na usporednom testu. :misli: :)

P.S. Sektaši, moje isprike što sam se usudio usporediti Fazera 8 i VFR-ku 800. :mrgreen: :shock: :jesus: :LOL: To čak niti jednim novinama do sada nije palo na pamet, bar nisam vidio. :LOL:

... sve ok  (y) ali s boldanim se nikako ne mogu složiti :no:
to je ipak bilo prije tsunamija u Japanu i ovih novih 9tki i 7ca  :mrgreen: :LOL:

;)
 
biker4life said:
Ako se ne varam, radi se o vozilu, tj. vozilima koja od 2008. stoje na skladištu Routinga, ili gdje već, bar sam to zaključio po njihovim stranicama. :misli:

Iskreno ne čini mi se to kao neznam kako povoljna cijena za nešto što je staro punih 6 godina, makar na satu stajalo 0 km. :?

I ja sam razmišljao o toj soluciji, ili čak novom VFR-u 800 - ima par mjeseci, pa sam na kraju ipak uzeo novog Fazera 8. Velika je razlika u cijeni, neznam jeli zbog Routinga tako, ili je tako i vani, ali eto... svatko ima svoje razloge... ostao sam vjeran Yamahi i uparkirao 5. po redu u garažu. :mrgreen:

Inače, su to vrlo bliski motori, barem "na papiru", dijeli ih 3 ccm i 0.2 KW, jedino po pitanju težine Fazer je lakši nekih čini mi se 25-27 kg, tako nešto. Naravno, Honda je V4, ima V-Tec i ful oklop (kod "osmice" ful oklop nije opcija, kao na modelima od 600 i 1.000 ccm), a tu je i bonus - faktor sektaštva kod Honde. :mrgreen: Cijena, Fazer8 bez ABS-a 72.500, sada na akciji 69.500 (model 2013/2014), VFR 800 2008 84.990, VFR 800 2014 oko 108.000 kn. Fazer1 poluoklop mi je za gotovinu nuđen za oko 97.000 kn + ful oklop oko 4.900 kn, mod.god. 2013., isporuka odmah, mada ni to nije neka povoljna cijena, "jedinica" je ista od 2006., ista identična, nepovoljna razlika u tečaju (jen-euro) je pojela taj model. "Osmica" je model razvijen u krizi, pa se vodilo računa o tome, a da ne govorimo da dijeli x komponeti (okvir, zadnja vilica, itd.) sa FZ1, moderniji agregat (iz R1 RN19, znači 16-ventilac dok je u "jedinici" 20-ventilac iz RN12) i dizajn, pa tu su i vilice sa R1, itd., a i jeftinija je bez popusta ludih 30.000 kn.

Još je jedna stvar meni igrala ulogu, a to je servisna podrška za Hondu u mojim krajevima. :misli:

Ipak, bez obzira na očite razlike u agregatu između novog VFR-a 800 i Fazera 8, čini mi se da bi bilo vrlo zanimljivo vidjeti ova dva modela na usporednom testu. :misli: :)

P.S. Sektaši, moje isprike što sam se usudio usporediti Fazera 8 i VFR-ku 800. :mrgreen: :shock: :jesus: :LOL: To čak niti jednim novinama do sada nije palo na pamet, bar nisam vidio. :LOL:

E sad si me satra ...... stavia san oglas za svoj motor (Hornet 900) s namjerom da uzmem VFR800, sad sam ušao u dilemu ...... pogotovo radi "oš je jedna stvar meni igrala ulogu, a to je servisna podrška za Hondu u mojim krajevima."
Servisu Yamahe vjerujem, servisu Honde ni blizu, barem u Splitu
 
Ja kad vidim da Fazer osmica novi dođe 69500kn a Tmax skoro sto iljada dobijem osip,jebateled kakva debilana :mrgreen:



 
milanche said:
Ja kad vidim da Fazer osmica novi dođe 69500kn a Tmax skoro sto iljada dobijem osip,jebateled kakva debilana :mrgreen:

Problem je taj što je potražnja za Tmax-om veća, i po logici bi trebao koštati manje ali eto ...