Honda VFR 800 F m.y. 2014

Ako s
milanche said:
Ja kad vidim da Fazer osmica novi dođe 69500kn a Tmax skoro sto iljada dobijem osip,jebateled kakva debilana :mrgreen:

U usporedbi s Tmax-om ispada da je novi VFR bagatela :mrgreen:
 
borisp said:
Šta ono vozi bimba? :mrgreen:

Koliko ja znam CBF1000 ili je sad promijenijo za VFR800 pošto se ovde spominje.
A kad je u pitanju novac sad kod nas možeš dobit VFR800 za 11790 EUR (sa ABS)
 
Tmax said:
Koliko ja znam CBF1000...

CBF prve generacije, obzirom na spomenutu problematiku oko servisa čovjek se ipak odlučio za Hondu, i to u Splitu

Tmax said:
... A kad je u pitanju novac sad kod nas možeš dobit VFR800 za 11790 EUR (sa ABS)

... a CBF1000FA još za 1.000 manje (y)
 
imao sam srecu i mogucnost probati tu novu vfr800 na stazi Panonia Ring.
Motor je nevjerovatno vozan!!!

 
biker4life said:
Mislio sam na dolazak globalne krize i pad prodaje motocikala. Nisam ni mislio na tsunami, a naravno niti na MT-07 i MT-09, kada se ta dva nude tek od ove sezone...

... ma kužim te  (y) (a i kriza ima gradaciju - sve gore i gore  :? )

a u vezi testiranja;  :mrgreen:
mi smo malo probali staru VFR-ku i 8cu; pa na kraju sve završi subjektivno
i tko što voli, ili kakve su gume i tako ...  :LOL:

kronik said:
imao sam srecu i mogucnost probati tu novu vfr800 na stazi Panonia Ring.
Motor je nevjerovatno vozan!!!

(y) 'ajde malo to produbi - ipak si ti veliki VFRaš, a i da malo ubijem vrijeme  :mrgreen: ;)
 
mislim da imam negdje i sliku mene na toj vfr-ki ..... ali moram potraziti gdje je ta slika.

a sto reci o voznosti..... na pocetku ( prvih 20 min ) voznje po stazi nisam imao povjerenje niti u gume ( serijske - tvornicke ) niti u motor niti u ovjes ....
no kako su se gume lijepo zagrijale a i nakon 3 x 20 minuta odradzenih na stazi se povjerenje javilo. uglavnom nakon toga su na svakom zavoju fuzici bili na podu.

max brzina na startno ciljnoj ravnini je bila oko 200km/h ( mozda 210km/h vise nije moglo ). ubrzanje je vrlo ravnomjerno i nespektakularno. ali se na brzinomjeru vrlo ocito vidi da stvar ubrzava. vjerujem da nisam bas najbolji za opis ubrzanja jer sam "razmazen" sa onom mojom samohotkom ( koja je vrlooooo upravljiva- efekt iznenadjenja za one tzv. rejsere  :jesus: ).

vrlo udobna pozicija sjedenja iako sam 190cm visok i ca. 105kg tezak. vjerujem da bi se sa tim motor moglo i oko svijeta!

sto se tice upravljivosti - motor sam pada u zavoj i zeljeni radijus. dovoljno je okrenuti glavu u zeljenom smjeru i motor vec ide tamo. nekog velikog impulsa na volanu nije potrebno davati.

kocnice su izdrzale dva dana staze jako dobro iako motor za to nije predvidjen. abs se nije palio niti jednom. tocku prije aktiviranja abs-a je meni bilo vrlo lako pronaci. kocnice nisu jako agresivne i ne umaraju. odradjuju posao i vise nego odlicno. propadanje motora na prednjem dijelu kod kocenja je meni bilo mozda malo previse ( cisto subjektivan dojam ) ali motor ostaje potpuno miran i sa navedenih ca. 200km/h na za prvi zavoj potrebnu brzinu. kakvo ponasanje bi motor imao i sa originalnim koferima ne znam.

zastita od vjetra - meni i predobra ( moram reci da sam prije ove vfr-ke godinama vozio naked motore ). ocitavanje instrumenata odlicno.

ono sto meni nedostaje kod tog motora je snaga. nemam pojma zasto ali je to neki trend valjda smanjivati snagu motora. kada bi taj motor imao nekih recimo 130 - 140 konja i 120 nm-a bio bi mi to vjerovatno vrlo vruci kanditat ..... ali ovako to nije motor za mene.

 
samo je prvi VFR bio konkurentan sa snagom..sad ide otprilike ko Skoda Fabia 1.9SDI ..ako poredimo sa autima :mrgreen:..cak i ovaj moj stari Tomo Vinkovic bolje potegne od najnovijeg VFRa :mrgreen:
 
(y)

Na žalost, ali upravo tako... nisam to htio odmah napisati da ne ispadne pretenciozno, neuvjerljivo i svaki cigo svoga konja hvali, ali neki dan je mog CBF-a provozao i kolega koji je vozio i VFR-a i samo je komentirao "... pa ovo je dosta "mesnatije", od VFR-a - nisam to očekivao..."

Međutim kad se pogledaju podaci od 75 Nm prema 96 Nm u korist CBF-a stvari postaju jasnije... govori se da je ovo što spominje kronik u kontekstu trendova smanjenja snage zbog prilagodbi euro normi 4 :palacdolje:

i još nešto, kolega mi je rekao da VFR dosta gubi na voznosti odnosno okretnosti na zatvorenijim cestama...

Po mom mišljenju ko ima para i hoće idealan omjer 125/125 Ks/Nm, nek gleda u smjeru novog BMW R 1200 RS :mrgreen:
 
borisp said:
(y)

Na žalost, ali upravo tako... nisam to htio odmah napisati da ne ispadne pretenciozno, neuvjerljivo i svaki cigo svoga konja hvali, ali neki dan je mog CBF-a provozao i kolega koji je vozio i VFR-a i samo je komentirao "... pa ovo je dosta "mesnatije", od VFR-a - nisam to očekivao..."

Međutim kad se pogledaju podaci od 75 Nm prema 96 Nm u korist CBF-a stvari postaju jasnije... govori se da je ovo što spominje kronik u kontekstu trendova smanjenja snage zbog prilagodbi euro normi 4 :palacdolje:

i još nešto, kolega mi je rekao da VFR dosta gubi na voznosti odnosno okretnosti na zatvorenijim cestama...

Po mom mišljenju ko ima para i hoće idealan omjer 125/125 Ks/Nm, nek gleda u smjeru novog BMW R 1200 RS :mrgreen:

nazalost niti bmw nije ono sto je nekada bio. mislim da sada zive podosta na staroj slavi neunistivog motora. ako sam dobro vidio imaju preko nekoliko poziva za odlazak u ovlasteni servis radi vrlo jakih tvornickih gresaka koje su sami proizveli.

omjer 145/125 ks/nm je ( 125/125 ks/nm isprobano na cb1300 sa malim preradama ) vrlo pozeljan omjer. no tko to jos ima.........
 
ma zabrijali su sa VFRom davnih dana i jos guraju kontra svih..a jednostavno da nemoze bit jednostavnije...1000ccm, 140-150KS, rijesit se VTEC ,vratit pokretanje bregastih zupcanicima da se otarasis onih glupih spanera,stavit klasicnu vilicu nazad i eto ti motorica ko zvono...umjesto toga od sport tourera postaje tourer bez sporta :mrgreen:
 
:misli: kad pogledaš legendarnu Kawu GPZ 900R i usporediš performanse,
realno bi pomislio; što ti više treba, pa i nije neka razlika  :mrgreen:

ali kad čovjek uvijek hoće više, jače, bolje, novije, mlađe …  :LOL:


:misli: nego, jel' kupio to tko kod nas, da pitam "za krug"

  :mrgreen:
 
:shock: JBTeeee, prošla godina dana od mog zadnjeg posta, a

ne samo da nisam još provozao taj motor,
nisam ga ni vidio na cesti, a zastupnik nije ni cijenu još izbacio :LOL:
 
nakon jako puno hvale naletim na ovaj video https://www.youtube.com/watch?v=ckANb2nJB4c

i ovaj komentar

i've seen this review before having my VFR '04. I liked the good parts and disagreed with the bad parts (in the review). Now i have my VFR for 3 years and i agree with the good parts and also with most of bad parts in the review. Yes this bike is very beautiful, it has an unique sound (like supercars with v10/boxer rear engine), it will go over 200km/h, it comes with a lot of equipment (center stand, full gauges, passenger handles not present in video, linked brakes, abs, 21l tank and so on). But it "drinks" too much fuel for what it offers (10l/100km in city, 5.5l/100km outside the city if you drive like an old man), position is too leaned forward, after 400km you will have strong pain in your wirsts and also your butt will hurt a lot because the seat is not confortable enough, and the bike is very heavy not mentioned in the video. This of course depends on how skilled you are, but while when you ride it you won't feel it, at low speed cornering and city-life between-cars dodging you will hate this bike. So yes, not recommended for city riding (too heavy, too much fuel consumed) but also not very good for long touring because of the position of riding; for rides greater than 400km/day, it is not good anymore.
I don't agree with the video on: wind protection is actually pretty good, and the passenger has actually more confort than the driver, if the bike has the stock passenger handles (not present in video) and if you install a top case - it will work as a backrest for the passenger who can choose two riding positions: upright, resting on the topcase and holding on the handles or leaned forward, hugging the driver and resting with the hands on the tank. Both work very good.

koliko je sad, tu istine
 
prolaznik said:
nakon jako puno hvale naletim na ovaj video https://www.youtube.com/watch?v=ckANb2nJB4c

i ovaj komentar

i've seen this review before having my VFR '04. I liked the good parts and disagreed with the bad parts ...

koliko je sad, tu istine

to ti je stara VFR-ka,
video iz 2012te, a komentar iz 2014te o VFR-ki iz 2004.te ;)
 
ma znam
ali ispada po ovim kometarima da taj motor i nije za neka putovanja po pitanju položaja sjedenja i zaštite od vjetra, a i mjesta za suvozača
dok inače, kad se čita većina komentara ispada da je u rangu putnog bmw a
to sam samo htio prokomentirat i čut neki realan dojam

 
prolaznik said:
ma znam
ali ispada po ovim kometarima da taj motor i nije za neka putovanja po pitanju položaja sjedenja i zaštite od vjetra, a i mjesta za suvozača
dok inače, kad se čita većina komentara ispada da je u rangu putnog bmw a
to sam samo htio prokomentirat i čut neki realan dojam

a ne znam - ja generaciju prije nisam vozio na dalje, ali znam par ljudi
koji su napravili jako puno km i manje/više su bili zadovoljni ;)
(a i sigurno je komotnija za putovanja i suvozačicu, nego moj :mrgreen:)

evo ti tema: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,81423.msg4591417.html#msg4591417
ako se možda interesiraš za neku staru - polovnu (y)

 
evo da javim, kako sam probao malo ovaj bike,
(zadnja verzija koja je izašla za tržište)

i budući da mi je mrsko pisati neke velike recenzije  :mrgreen:
osim položaja  8) taj VTEC, vibracije na nižim okretajima
odziv na gas, ništa mi se ne sviđa  :(

e da i; pretežak je za snagu koju ima, tako da i ako je u
touring izdanju, (ja sam ga vozio bez kofera),
definitivno sam ga prekrižio  :?