Honda XL 600 R

hvala, sad mi več nadebelo fali taj zvuk i par km pod guzicom za laku noć.... Kad bude složena, pičim jednom za ZG da popijemo Prpa nekaj.....  (y)
 
Evo, napokon nakon gotovo 3.5 mjeseca bez mopeda, konačno složena mašina i opet na cesti.

Kaj se tiče one mašine koju sam naknadno kupil, mašina nije valjala, nije bilo uopče kompresije. Čak nisu ni bile gumice ventila uopče gore, lanac rastegnut do amena, vodilica slomljena, frge zacvikane, bregasta i klackalice amen, gotovo neupotrebljivo...Toliko o hrvatskom poštenju, mašina kupljena pod pali i vozi...250 e plus poštarina sve ukupno 2200 kn...Ali čovjek ipak bil fer pa vratil 800kn jer kao nije znao što je s mašinom...

No srećom, ono kaj je meni najviše trebalo, glava, s ventilima i sjedištima je bila u super stanju, malo čudno al eto....

Pošto je na kupljenoj mašini bilo riseva i po cilindru i klipu, nije bilo svrhe slagati nju kad je moja bila u super stanju, čak s tragovima honanja na cilindru.  U moju su onda išle nove lamele, lanac, vodilica, komplet set dihtunga za gornji dio, gumice ventila, obrada glave i ventila s sjedištima, preseljeno komplet paljenje jer je ipak davalo malo bolji napon za punjenje akumulatora nego moje, novo ulje i filter, ubačen je uljni kiler da dodatno hladi ulje baš da se kolko tolko rastereti temp.ulje oko zavojnice da ne ode lak na istoj.

Ovo veselje, mogu reći veliki servis i neka naznaka polugeneralke, me ispala 500 eura :wink:




 
Moram trampiti Horneta za neki enduro kaj se bumo mogli iti pelat :)

Ajde nek je napokon i to sređeno
 
Kayaba, posebno je veselje slagati i sloziti staru masinu ali daj probaj zamijeniti one crvene sarafe kad je vec sve dolje jer tako izgleda kao da je, uz sve ostalo, obolila i od ospica.
 
Onda ok (y) Rekel bi ti ja jos da si krivo napravil ovo ili ono ali za mehaniku sam tudum pa se budem ipak zadrzal samo na boji sarafa :mrgreen:
 
Nema zamjerke kod mene na bilo kakve kritike tak da su bilo kakvi odgovori prihvatljivi... Ima jos posla i ulaganja, al to cemo u hodu rjesavati... :)
 
Kayaba said:
Nema zamjerke kod mene na bilo kakve kritike tak da su bilo kakvi odgovori prihvatljivi... Ima jos posla i ulaganja, al to cemo u hodu rjesavati... :)
možda bi trebal killer nekak zaštiti, čini mi se da je na nezgodnom mjestu- ak ga kamen oplete :? to si iz amerike naručil :misli:
 
nije to iz Amerike, to je od GM iliti ga opelovog auta....To mi pajdaš dal, a sve ostalo smo nabavili...možda kakvih deci ulja više ide u njega. A zaštita kilera, pa ne mislim se odmah skotati da ga slomim ili probušim... :D
 
nisam mislil od pada :mrgreen: nego od gume da ne frkne kakav kamen, a killer zgleda ko onaj iz amerike za 250$ 8)
 
Je za taj od 250$ pak nisma imal love.... :D
Sve  za instalaciju treba, pol metra crijeva koje trpi temperaturu do 200 stupnjeva, 4 šelne, nosači, tj flahi, kiler i volja...mene koštalo nekih 40kn.. Treba skratiti onu glavnu cijev koja ide od rame do bloka maine i na nju zbrikati kiler i to je to  (y)
 
Honda dobila novi akumulator, sad imam svu instalaciju, mislim sve radi, pali ko zvrk.  :wink:

Danas pao đir, ne može malo zime i magle spriječiti srce da se zadovolji...  :mrgreen:

Zanima me jedna stvar, videl sam da ima XL-ki koje imaju kontrolku ulja, čak se i prodavala neka pred 2mj s tom kontrolkom, meni nije problem ubaciti još jednu žaruljicu ima mjesta na satu, ali me zanima gdje nabaviti indikator i kamo ga najbolje smjestiti? Znači da ako slučajno stanem bez dovoljno ulja, da bi zasvijetlilo i upozorilo me na vrijeme?  (y)
 
Tema nije bila aktivna godinu i kusur.....

Isti motor, isti vlasnik, druge ideje, pa krenimo!

Dakle, skupila se neka sirotinja od kuna pa da osvježim mašinu novim dijelovima. Počela mi je trošiti dosta ulja, ne pali kad malo zahladi kak treba, nekad zna crknuti...

Mašina je danas skinuta, oprana za prvu ruku, sutra ću zamoliti frenda ako može prati miniwashom na vruću vodu. Dogovorio se s dečkima kod Moto Jakopca da ju dovezem kod njih, pa da zajedno vidimo što treba zamijeniti.

Prošli put kad je bila na stolu, majstor zamijenio glavu komplet s ventilima, vodilicu i fazni lanac, dihtung i gumice, nije od onda nigdje stala, ali ipak zvekće iz smjera glave/cilindar pa hoću to sanirati da mogu i na dulje ture, ne samo po svojoj okolici.


Ne želim šparati na njoj jer sam zadovoljan motorom i nemam ga namjeru mjenjati, brži mi ne treba, ovaj me doveze kamo hoću.

Eto, nadam se da ću dobiti pomoć od onih koji razumiju ove mašine ako negdje zapnem, pošto ću sam slagati ovaj put.  (y)
 
Prvo ti treba knjiga. Ako nista ne nabavis, mogu ja postaviti  *.pdf  od nx 650 pa je skini.