3 motora ćeš teško utrpati na ovakvu prikolicu, osim ako nisu kako ti nick veli, enduro
dobra stvar je što kad voziš jednoga, kod ovih prikolica koje imaju 3 šine možeš ga staviti na sredinu pa se možeš voziti kao da si bez prikolice
mada, ako je dobro svezano nema veze, navozao sam se prikolica i motora na njima, i na prikolici sa 2 šine vozio samo jedan (teški) motor i prošlo okej - više se psihički ljudi boje disproporcije kad to gledaju
druga stvar, ako misliš voziti neke krmače od motora (300+ kg), zaboravi na ove prikolice od 1k€, nakon par k km se poraspadaju ležajevi kotača, plus toga moraš biti kulturan po pitanju brzine kojom se voziš i kako ubadaš kružne tokove i zavoje - ako je to nešto što radiš često, tipa nekoliko puta tjedno, postane naporno gmizati cestom - neznam od kojeg materijala je to napravljeno ali kao da su od kartona, prelagane su, a imao sam i istu takvu prikolicu ali od željeza (samogradnja - kopija ovakve sa slike ali bez da se štedi na materijalu), bila je teška kao manji auto, e sa njom onda nemaš brige (puno težine doli ispod motora - nisko težište), ali takvu prikolicu ne kupiš za kilo eura.
ako je za amatersku upotrebu i par puta godišnje, onda zanemari drugi odlomak, ako je za posao i za svaki dan tj redovnu upotrebu, treba nešto kvalitetno ili kombi - godinama sam vukao motore u kombinaciji nissan navara + prikolica, već par mjeseci je kombi doma, i vjeruj mi nema do kombija