Kawasaki ER 5 ili KLE?

vlucic said:
Blagi off-topic:

"Da li postoji ijedan bivsi vlasnik KLE-a koji nije zavrsio na nekoj od V-Strom varijanti? Bas me zanima postoje li takvi ljudi uopce?

:mrgreen:

Ima kupio covjek GSR  :mrgreen:











































ali ostavi i KLE  :D
 
vlucic said:
Blagi off-topic:

"Da li postoji ijedan bivsi vlasnik KLE-a koji nije zavrsio na nekoj od V-Strom varijanti? Bas me zanima postoje li takvi ljudi uopce?

:mrgreen:
pa kaj to nije logičnije od onoga da nakon KLE-a kupuju Tuono, recimo.  :mrgreen:
 
vlucic said:
Blagi off-topic:

"Da li postoji ijedan bivsi vlasnik KLE-a koji nije zavrsio na nekoj od V-Strom varijanti? Bas me zanima postoje li takvi ljudi uopce?

:mrgreen:

Da  :mrgreen:
 
naravno da postoji. Neki su i na GS prešli  :D a neki kupili jurilicu uz KLE-a
 
ako si čepina  :mrgreen: od 170 onda uzmi r5 ako imaš visinu veću uzmi kle .....


motori su isti r5 ima malo bolji prednji kraj ali zato zadnja kočnica je dakeko bolja od KLE a... krajna brzina je na strani R5 ali penjanje po kornižima stepenicama je na strani KLE-a... jeftinoča održavanja , registracije , potrošnj su  glavni aduti sve ostalo su stvar tvoga osobnog anfiniteta
 
corky said:
ako si čepina  :mrgreen: od 170 onda uzmi r5 ako imaš visinu veću uzmi kle .....


motori su isti r5 ima malo bolji prednji kraj ali zato zadnja kočnica je dakeko bolja od KLE a... krajna brzina je na strani R5 ali penjanje po kornižima stepenicama je na strani KLE-a... jeftinoča održavanja , registracije , potrošnj su  glavni aduti sve ostalo su stvar tvoga osobnog anfiniteta
sve je to tu negdi,dobro receno,visina je bitna,al ipak ja bi prije gs a.bolje su kocnice,sto je jako bitno.
 
ne samo kocnice, i ovjes,
no HF, prenosim rijeci prijatelja koji je dugo vozio ER, pa je malo provozao GS, a sad ima CB 600F
 
kaj ste zabrijali na Suzu GS, ma neeeeeeeeeeeee
Ja o BMW GS bilo 650 ili ove narasle  :misli:
 
a jbg. pa tak napisi, vis da ovi iz BMW-a kopiraju Suzuki
:LOL: :LOL:
 
live-for-ride said:
s kle-om možeš tamo gdje s er 5 i nije baš ugodno. Svakako prije probaj sjesti na oba. Meni je neko vrijeme KLE bio jedini motor o kojem sam razmišljao. Ljubav na prvi, drugi i svaki pogled. Niti jedan drugi nije bio u planu. E onda sam u trgovini sjeo na njega i ljubav je nestala. Upravljač na prsima, laktovi jako široko, stalno kliziš na rezervoar...ako te to ne smeta i ako ti je položaj sjedenja ok, onda KLE. Ako ti je to problem, er5 će te i više nego zadovoljiti. Po meni je KLE ipak malo ozbiljniji motor od er 5, makar djele gotovo identičan agregat. I da.....staviš shakala (ili još bolje lastovčića jer je duplo jeftiniji a sve drugo je isto) imaš PaKLEni zvuk....predobro...

Kako dobar i vjeran opis (y)


Naime imao u garazi i jednog i drugog, vozio ih dosta :mrgreen:

Vec je jednom bila rasprava i skoro i mala opklada pala jer sam tvrdio da sa ER-5 idem doslovno gdje i KLE. Ono sto bi htio istaci da ako je vozac nizi, petica je super. Motor se zbog nizeg tezista cini neuporedivo laksi. Zbog toga je zbilja sigurniji u voznji nego KLE. Osjecaj na jednom i drugom je na strani ER-5.
Do 160 ide super, a KLE teze :?

Ono sto mi je na strani KLE je upravo taj cudni polozaj. Nakon duze voznje na ER-5 pocinje boliti guza :( dok kod KLE-a to nije slucaj. Bez obzira sto taj motor nije predvidjen da ga vozite stojeci, ipak se vi malo mrduljate idete gore dole i sjedalo je nekako bolje. Na ovjes se nisam navikao nikako i prekratko sam ga imo da bi nesto po tom radio. Rekao bi da je ovjes na ER-5 bolji. Naravno nema to mogucnost nikakvog podesavanja (polozaj opruge i to je to).
 
imam kle, er5 nisam imao.
kle ima veliku manu što je visok a težak i mekan za grad. opleteno cijevo ne znači jača kočnica. na kle-u je samo lakše dozirati (linearniji je stisak). koliko god ljudi hvale svoga konja, ako cijelim stopalima ne stojiš kada na njemu sjediš samo je pitanje vremena kada ćeš pasti s njim u gradu. pod tim uzmimo u obzir da radiš bar 10000 po gradu godišnje pa ti se puno mogućnosti pruža :). s er5 je puno lakše polukružno skrenuti ili sl., upravljiviji je. problem je možda što je malo nizak. svako malo kada negdje skrećem moram naglo stati i onda ga je jako teško zadržati od pada.
što se tiče ne-asfalta, tako i tako se vozim polako kroz prirodu pa isto to može i er5. za bržu vožnju je više pitanje guma i vozača nego samog motora.
moja je preporuka za grad er5 i gradske gume.
moja preporuka za svugdje negdje kle i obavezno anakee ili d607 jer je lako pasti na mokrom s njim.

za kle:
-ako si visi od 175
-ako misliš provoditi više od 40-50% vremena van asfalta
-ako se voziš po lošim cestama
-ako te frka da ti ne  ukradu motor (ovoga ne bu niko, bar mislim tako :) )
-ako se želiš uspravno voziti
-ako stalno furaš neke stvari kofer mu stoji pristojno
-neprivlačan običan motor

za er5:
-za grad, i bilo gdje drugdje
-malo veća brzina
-bolje upravljiv

 
Krunek said:
imam kle, er5 nisam imao.
kle ima veliku manu što je visok a težak i mekan za grad. opleteno cijevo ne znači jača kočnica. na kle-u je samo lakše dozirati (linearniji je stisak). koliko god ljudi hvale svoga konja, ako cijelim stopalima ne stojiš kada na njemu sjediš samo je pitanje vremena kada ćeš pasti s njim u gradu. pod tim uzmimo u obzir da radiš bar 10000 po gradu godišnje pa ti se puno mogućnosti pruža :). s er5 je puno lakše polukružno skrenuti ili sl., upravljiviji je. problem je možda što je malo nizak. svako malo kada negdje skrećem moram naglo stati i onda ga je jako teško zadržati od pada.
što se tiče ne-asfalta, tako i tako se vozim polako kroz prirodu pa isto to može i er5. za bržu vožnju je više pitanje guma i vozača nego samog motora.
moja je preporuka za grad er5 i gradske gume.
moja preporuka za svugdje negdje kle i obavezno anakee ili d607 jer je lako pasti na mokrom s njim.

za kle:
-ako si visi od 175
-ako misliš provoditi više od 40-50% vremena van asfalta
-ako se voziš po lošim cestama
-ako te frka da ti ne  ukradu motor (ovoga ne bu niko, bar mislim tako :) )
-ako se želiš uspravno voziti
-ako stalno furaš neke stvari kofer mu stoji pristojno
-neprivlačan običan motor

za er5:
-za grad, i bilo gdje drugdje
-malo veća brzina
-bolje upravljiv
:naklon: nitko do sad nije kle bolje predstavio u toliko riječi.
 
ma gle izi, ktm će proći gdje kle neće a i ne mora, ovisi tko ga vozi. kod kle je dobra stvar što amortizer možeš poštelati na mekše kada si u blatu  i tvrđe na asfaltu, al nitko ne veli da se s onim ključem za amortizer možeš doslovno je... ako nemaš neku polugu. a polugu ziher nećeš nositi sa sobom :) tako da je sve to relativno.
i nemoj misliti da ja ne volim paKLEnog. ovo je moja majica. :)