Kawasaki ER 5 ili KLE?

Ja planiram uzet KLE jer je pouzdan, jeftin, jeftino održavanje... Super motor za grad a i za dalja putovanja.


Ako uzmeš KLE svakako se učlaniš u MK Adventurer gdje je odlična ekipa.- To je još jedan dobar argument.
 
DOMInatoR said:
:mrgreen: Kakav provokator

Je provokacija, ali lako ju je rješiti na bilo kojem oglasniku. Nema KLE-a dugo u prodaji!!!!!!!!!  :macevanje:
 
dado76 said:
Je provokacija, ali lako ju je rješiti na bilo kojem oglasniku. Nema KLE-a dugo u prodaji!!!!!!!!!  :macevanje:
Varaš se, uopće nije bila provokacija. Pitala sam zato jer se to moglo dvojako protumačiti. Pročitaj si tu rečenicu opet i vidjet ćeš da sam u pravu.
Potpis:
donedavna suvozačica na KLE-u.
jel ti sad štogod jasnije?  :misli:
 
Jezichava said:
"Teško" kao teško će mu biti odvojit se od istog ili "teško" kao prodavat će ga 100 godina?

kao sto rekoh u jednom od proslih postova KLE vrlo dobro drzi cijenu i lako se prodaje

 
Izi said:
kao sto rekoh u jednom od proslih postova KLE vrlo dobro drzi cijenu i lako se prodaje
istina. pogotovo ako su mu riješene neke "boljke" i ako je kvalitetno servisiran.
 
Dylan said:
Ja sam zadovoljan sa ER-5. Mene je na KLE osim kočnica zasmetao i mekani ovjes. Istina je da ke KLE polivalentniji od Twistera, ali Twister pruža više užitka u vožnji.

Oba su krajnje jednostavni i stoga krajnje pouzdani i ekonomični.
ma kakav mekan ovjes kao da je bolji na ER5...kakav užitak....stvarno bi se volio sa tobom provati JA na KLE-u, a ti na ER5...kakav ti je tamo ovjes :misli: :misli: :misli: :misli: :misli:
 
bubson said:
ma kakav mekan ovjes kao da je bolji na ER5...kakav užitak....stvarno bi se volio sa tobom provati JA na KLE-u, a ti na ER5...kakav ti je tamo ovjes :misli: :misli: :misli: :misli: :misli:
Pa boga mi ovjesa ko da sanjke vozis haha,ma meni je premekan kle 8(
 
Faber said:
Pa boga mi ovjesa ko da sanjke vozis haha,ma meni je premekan kle 8(
[/quote

Nije on premekan nego si ti pretezak  :jesus: :LOL:
 
KLE je ozbiljniji motor od ER-a.Po samom nastupu i obliku i namjeni.Sa malo stručnog setupa mogu se podesiti parametri ovjesa pa i kočnica da budu odgovarajući.ER5 i po svojoj bubanj kočnici optički nije baš u trendu,iako to ne smeta u praksi previše.Ipak,KLE je svestraniji motor i jaako dobar enduro cruiser,po meni najbolji u klasi-jer niti nema konkurenciju.Jednocilindraši od 650 su neka druga tema. (y)
 
pa svi i govorimo o subjektivnim dojmovima.
Za neke objektivnije bi se trebalo malo više pozabaviti sa oba. Ja sam odmah napisao da o er 5 ne mogu komentirati, jer nemam dovoljno ili uopće znanja o njemu, što se može slično protumačiti o tvom znanju za KLE. KLE je za omjer cijene i dobivenog daleko bolji motor od bilo kojeg, pa još uz male preinake i sitna ulaganja dobivaš puno bolji motor. Puno stavki ima o kojima se može pričati, ali mislim da više od ovoga će bev-u stvoriti preveliku konfuziju i da samo proba može to rješiti.
Stoga ponavljam da za probu KLE-a možeš se javiti.
 
dado76 said:
pa svi i govorimo o subjektivnim dojmovima.
I to je točno! A na Bevu je da iz naših subjektivnih dojmova stvori jednu objektivnu sliku. :D

dado76 said:
...Ja sam odmah napisao da o er 5 ne mogu komentirati, jer nemam dovoljno ili uopće znanja o njemu, što se može slično protumačiti o tvom znanju za KLE...
E, to nije točno. Ja imam nešto iskustva s KLE i zato sam si dozvolio da ih uspoređujem.

dado76 said:
...KLE je za omjer cijene i dobivenog daleko bolji motor od bilo kojeg, pa još uz male preinake i sitna ulaganja dobivaš puno bolji motor...
Opet subjektivno. Ja isto mislim za ER-5! :wink:

dado76 said:
...Stoga ponavljam da za probu KLE-a možeš se javiti...
Vrlo pohvalno! (y)

Bev, iskoristi priliku!
 
47 said:
ja nakon ovog svega opet ne bih znao šta bi :D

ma stvar osobne preference. meni je er-5 nedvoj(e)beno ljepši :mrgreen:
ali kad se gledaju činjenice na papiru, možda je KLE ipak bolji za grad....  :)
 
Prije mjesec dana sam prodal svoj KLE.Napravil 40 000km u 3 godine uglavnom na dužim putovanjima-od Alpa do Grčke,cijele Juge,Rumunjske itd.Guštal na njemu svake sekunde.Nikad mi nije stvoril ni najmanji problem.Performanse?-skromne,ali budi i ti skroman pa buš užival.ER-5 nisam probal pa nebum ni komentiral.
Živio!
 
JAVADOS said:
ma stvar osobne preference.

pa naravno.
Ja sam osobno žudio za ER5 odkad sam ga vidio prvi put!! eko, savršen motor za mene!
I bio na korak da ga kupim. Ali sam, ne svojom voljem skroz, pričekao jednu godinu i ubo ER6n

ali ER5 mi izgleda super. Ali da i ja moram birat, ne znam. Stvarno ovisi za šta mu treba. Moraš probat oba ;)
 
Ja sam prije vozio ER5 i bio sam pre zadovoljan (za prvi motor), odličan da se naučiš i zavisi sa kolikim budget-om raspolažeš i zavisi kaj više voliš cestu ili neki šljunčaru!  :wink:
 
Bil said:
Prije mjesec dana sam prodal svoj KLE.Napravil 40 000km u 3 godine uglavnom na dužim putovanjima-od Alpa do Grčke,cijele Juge,Rumunjske itd.Guštal na njemu svake sekunde.Nikad mi nije stvoril ni najmanji problem.Performanse?-skromne,ali budi i ti skroman pa buš užival.ER-5 nisam probal pa nebum ni komentiral.
Živio!

Blagi off-topic:

"Da li postoji ijedan bivsi vlasnik KLE-a koji nije zavrsio na nekoj od V-Strom varijanti? Bas me zanima postoje li takvi ljudi uopce?

:mrgreen:
 
vlucic said:
Blagi off-topic:

"Da li postoji ijedan bivsi vlasnik KLE-a koji nije zavrsio na nekoj od V-Strom varijanti? Bas me zanima postoje li takvi ljudi uopce?

:mrgreen:
postoje


:mrgreen:
 
vlucic said:
Blagi off-topic:

"Da li postoji ijedan bivsi vlasnik KLE-a koji nije zavrsio na nekoj od V-Strom varijanti? Bas me zanima postoje li takvi ljudi uopce?

:mrgreen:
Nemreš protiv prirode i viših sila :mrgreen:a da ne govorim o zakonu vjerovatnosti!