Kawasaki ER6N/F - gen. topic

evo odradia pripreme za sezonu, filteri, motul 5100 10w40... pločice opet pri kraju, stražnje mijenjane do sad 5 puta (i zadnji disk), prednje jedan put... vidi se da je motor 90% kilometraže natuka po gradu :mrgreen:

usput san se počastia i litnjin rukavicama, postalo prevruće za "zimske" a navika na njih :mrgreen:
 
Jel ima mozda netko iskustva s promjenom zarulje za kratko svjetlo (konkretno er6n iz 2006). Zanima me koja je tocno zarulja unutra. Cini mi se H7 ali cisto da provjerim :D
 
fajkovic.sasa said:
Jel ima mozda netko iskustva s promjenom zarulje za kratko svjetlo (konkretno er6n iz 2006). Zanima me koja je tocno zarulja unutra. Cini mi se H7 ali cisto da provjerim :D

još nijednu žarulju nisam zamijenio od 2008, nemam pojma  :mrgreen:
 
47 said:
još nijednu žarulju nisam zamijenio od 2008, nemam pojma  :mrgreen:

Evo pomogao stricek u ducanu jucer da zamijenimo.
Ukupno 4 serafa - 2 na donjem dijelu maske koji se poprecnim limom drze za motor i 2 na gornjem dijelu plastike (lijevo i desno od bravice).
Kada se to odserafi imate pristup za sve 3 zarulje s lakocom.  :021:
 
MaRi0_St said:
je, h7 i h1... jbg, kasnim  :mrgreen: pa jel imaš user manual od njega, sve piše...

Ubij me nisam uspio naci u manualu nigdje informaciju.

BTW evo svima kome treba manual od 2006 modela:
https://drive.google.com/file/d/0B7P0nXmQmRgrM080WV92b05aSU0/view?usp=sharing
 
a stvarno, evo baš i ja gledam, sve su napisali osim tipa žarulje  :LOL: ima na str. 18:
Headlight:
Type Semi-sealed beam
Bulb 12 V 55 W × 2/55 W (Hi/Lo)

štagod im to značilo :misli:
 
Eto, sve zivo napisu samo ne stave da se radi o H7  :LOL:  :misli:

A ti sad misli jel H7 model od 55W ili H4. Anyway, H7 je ako ce kome pomoci  :angel:
 
djoni_gitara said:
na novim modelima er6n i f ne mozes skinuti samo lonac vise, nego moras lonac sa cijelom granom. pitam se zasto.  :misli:
ocito je to mana tog motora. i da googlajte malo, proculo se, samo ocito ne bas kod nas dovoljno glasno (tajlandski forumi su puni toga), a neki su mozda imali i srece. uglavnom vozite kako hocete vas motor i vasi novci, ja sam podijelio svoje iskustvo s vama (i vidio 4 razlicite masine razbijene na isti nacin u zivo)  a vi s tim radite sta zelite. brum brum z 800 i prst u uho  :mrgreen:

popravio, prodao i vise me na zanima di je ni sta je. mene je dovoljno kostao. :palacdolje:
Upadam ispričavam se, na ovom forumu ljudi spominju opoziv mašina u seriji od 2010 i naprijed, vjerovatno zbog mterijala a ne auspuha
http://www.kawasakiversys.com/forums/showthread.php?t=99545
Isprike ako sam prekinuo priču
 
da se sad ne hvalim kad smo ono raspravljali o ovoj pojavi napisao sam sljedeće:Ima smisla, ali onda bi svi motori sa aftermarket auspuhom imali ovaj problem, zašto samo ovaj model, šta je sa Versysom? Ako problem postoji, mislim da se prije radi o lošoj kvaliteti klipova i ventila nego o vrsti auspuha.  8) 8) i sada stojim pri tome. Model 2007 je u maraton testu na 50000 km motorevije zauzeo odlično 13 mjesto svih testiranih motora (a bilo ih je pun k..ac) .
 
Kod mene je versys 650 2008. Ja sam se zaigrao prošle godine prepravljajući originalan lonac od jamahe xj600 na način da sam ga skratio za jednu komoru i još nešto kemijao na samom izlazu. Vratio sam originalan nakon par stotina kilometara upravo iz bojazni da se mašini šta ne dogodi. Sada ponovno radim od toga auspuha nekakvu preinaku ali ovaj put otvorenni skroz (dakle perforirana cijev,vunna...) ali ne napamet. Našao sam milion videa i slika aftermarket auspuha za versysa i po tim mjerama radim. Pitao sam i ovdje na forumu u čemu je razlika od recimo Akrapovića i ovog što ću ga ja na isti princip odraditi osim u tome što ovoga nemogu legalno imati na motoru. Znači ista dužina,promjer,perforirana cijev sa identičnim mjerama i vunom. Naravno i db kiler koji će osim smanjivanja buke zadržati jedan dio plinova u auspuhu. Nisam sklon vjerovati se u  kućnoj radinosti nemože proizvesti isti auspuh kao što će ga proizvesti netko od poznatih brendova.
Naravno da će se ventili pregrijavati ako je to nešto brutalo veliko i ako se goni do samih granica izfržljivosti, vjerujem da u svakodnevnoj vožnji tim mašinama nemože biti ništa.
 
geronimo43 said:
da se sad ne hvalim kad smo ono raspravljali o ovoj pojavi napisao sam sljedeće:Ima smisla, ali onda bi svi motori sa aftermarket auspuhom imali ovaj problem, zašto samo ovaj model, šta je sa Versysom? Ako problem postoji, mislim da se prije radi o lošoj kvaliteti klipova i ventila nego o vrsti auspuha.  8) 8) i sada stojim pri tome. Model 2007 je u maraton testu na 50000 km motorevije zauzeo odlično 13 mjesto svih testiranih motora (a bilo ih je pun k..ac) .

ajde ako stojiš pri tome ja kupujen akrapa ti plaćaš generalku?  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
U svakodnevnoj normalnoj vožnji mislim da mu neće bit ništa. To nje motor za vozi 160 dva sata u visoke okretaje autoputom pogotovo sa tako kratkim i otvorenim loncem. Onda se kupi nekakav sportak i udri.
 
Eto ga. Al kod er6 isto kao i kod versysa nema zvuka. Čak niti sa tim silnim akrapovićima i ostalim. Bacanje para. Vidio sam video gdje je čovjek samo na originalnom loncu ispod onog ukrasnog poklopca izbušio par rupa borelom i dobio solidan zvuk. S tim motorima nema zvuka. To se onda kupi tdm. Moja je filozofija ili jedan ili četri cilindra, osim ako nije čoper.
Al, jebi ga, vozim tog versysa, doduše rijetko, i dobri su to motori, a zvuk je očajan. Cijelu sam se zimu dvonumio šta s njim i sad ga opet regisrirao. Kad sve zbrojim za te novce nema boljeg motora a to naravno vrijedi i za er6.
 
boobdy said:
Eto ga. Al kod er6 isto kao i kod versysa nema zvuka. Čak niti sa tim silnim akrapovićima i ostalim. Bacanje para. Vidio sam video gdje je čovjek samo na originalnom loncu ispod onog ukrasnog poklopca izbušio par rupa borelom i dobio solidan zvuk. S tim motorima nema zvuka. To se onda kupi tdm. Moja je filozofija ili jedan ili četri cilindra, osim ako nije čoper.
Al, jebi ga, vozim tog versysa, doduše rijetko, i dobri su to motori, a zvuk je očajan. Cijelu sam se zimu dvonumio šta s njim i sad ga opet regisrirao. Kad sve zbrojim za te novce nema boljeg motora a to naravno vrijedi i za er6.

:LOL:
Nije ti baš neka filozofija.
 
boobdy said:
Eto ga. Al kod er6 isto kao i kod versysa nema zvuka. Čak niti sa tim silnim akrapovićima i ostalim. Bacanje para. Vidio sam video gdje je čovjek samo na originalnom loncu ispod onog ukrasnog poklopca izbušio par rupa borelom i dobio solidan zvuk. S tim motorima nema zvuka. To se onda kupi tdm. Moja je filozofija ili jedan ili četri cilindra, osim ako nije čoper.
Al, jebi ga, vozim tog versysa, doduše rijetko, i dobri su to motori, a zvuk je očajan. Cijelu sam se zimu dvonumio šta s njim i sad ga opet regisrirao. Kad sve zbrojim za te novce nema boljeg motora a to naravno vrijedi i za er6.
i moja filozofija je slična , ja bi samo izbacio ovo sa jednim cilindrom (to samm prekrižio). Ako želiš dobar moment u svim režimima do 650 cm onda 2 cilindra, zaboravi zvuk, šta god stavio dobiješ traktor. Ako hoćeš i jedno i drugo onda 4 cilindra minimalno  100 ks i  750- 1000 kubika ili yamaha tracer asa 3 cilindra