Kawasaki ER6N/F - gen. topic

moje mišljenje je da im šteti onoliko koliko i drugi aftermarket lonci štete drugim motorima, ni manje ni više. Meni je serviser jednom napomenuo da se ovim motorima zna desiti ovo sa klipovima i cilindrima ali nevezano za auspuh
 
geronimo43 said:
moje mišljenje je da im šteti onoliko koliko i drugi aftermarket lonci štete drugim motorima, ni manje ni više. Meni je serviser jednom napomenuo da se ovim motorima zna desiti ovo sa klipovima i cilindrima ali nevezano za auspuh
Ne znam na kojeg si Blaža mislio, ako mislimo na istog, kada sam kupio versisa od čovjeka iz splita zvao sam ga za savjet obzirom je servisirao taj motor. Nahvalio je mašinu kao da je besmrtna, rekao je samo minjaj ulje na 6000 i neboj se nikad mu smrti. E sad kome pucaju ventili, vjerovatno su to oni koji taj motor voze do krajnjih granica kao da je R1. U ostalom svaki stroj ima svoje granice, prvi put čujem da ti motori imaju takvu manu. Malo sam zabrinut
 
maredo said:
Dobro onda....na kraju jel aftermarket auspuh šteti Versysu kao ER-6n ili ne?
Mislim da šteti, prekratak je taj auspuh i još dva cilinra. Listam cijeli dan internet i strane forume nebih li našao negdje tko je original auspuh doradio tek toliko da ne ronda onako žalosno. 
Tip je na fz7 napravio ovo. Samo je dio plinova preusmjerio odmah vani umjesto da još kruži kroz jednu ili dvije komore. Malo glasniji auspuh i to je to. Jamaha ima malo uglađeniji rad mašine pa to sve skupa bolje izgleda nego kod nas
 

Attachments

  • 713547E9-400E-45B1-829B-77F28B9F4641.jpg
    713547E9-400E-45B1-829B-77F28B9F4641.jpg
    141.3 KB · Views: 89
boobdy said:
Ne znam na kojeg si Blaža mislio, ako mislimo na istog, kada sam kupio versisa od čovjeka iz splita zvao sam ga za savjet obzirom je servisirao taj motor. Nahvalio je mašinu kao da je besmrtna, rekao je samo minjaj ulje na 6000 i neboj se nikad mu smrti. E sad kome pucaju ventili, vjerovatno su to oni koji taj motor voze do krajnjih granica kao da je R1. U ostalom svaki stroj ima svoje granice, prvi put čujem da ti motori imaju takvu manu. Malo sam zabrinut
Mislio sam na Blaževića,i čovjek sigurno zna šta govori kad se radi o Kawasakiu.  Ovo o pucanju mi je rekao drugi serviser, koliko je imao slučajeva nisam pitao. Koliko vidim gore, ta ajmo reći "greška" se odnosi na mašine iza 2010 godine.Moje osobno mišljenje je da su to odlične mašine i kao što kaže Blažević, redovan servis, normalna vožnja i nema smrti. :wink: :wink:
ps za svaki slučaj mislim da je dobro naštelati smjesu za svaki auspuh, meni je na mivv-u trzao na 3-4000 điri i trebalo je to sve skupa poštelati, ja sam ga skinuo jer mi je bio preglasan i vratio original a trzanje je prestalo
 
Ja nemam iskustva, možda bi se u temu o aftermarket auspusima na versisu i er6 trebali uključiti ljudu koji su zgazili puno kilometara pa iskreno progovoriti i o tome jer zbilja su im originalni auspusi očajni. A to o greškama poslije 2010 sam pročitao po stranim forumima i to za područje Tajlanda, tamo su čak i povlačili motore na izmjenu ventila.
Barem se nadam da je tako.
 
geronimo43 said:
Ovo o pucanju
ps za svaki slučaj mislim da je dobro naštelati smjesu za svaki auspuh, meni je na mivv-u trzao na 3-4000 điri i trebalo je to sve skupa poštelati, ja sam ga skinuo jer mi je bio preglasan i vratio original a trzanje je prestalo

Meni neznatno trzne sa originalnim auspuhom, drugi auspuh sam pomno radio sam, ali nikako dobit kvalitetan zvuk nakon 5000okretaja do tada je izvanredno. Iako sam tako prešao samo par desetaka kilometara, planiram se ne zezati s tim nego vratiti original ma kako ružan bio
 
meni niti malo ne trza, skratio sam onu cijev koja vodi zrak na filter i sad je usis ravnomjerniji, također sam  spojio 2 cjevčice koje su bile začepljene čepićima i sad ne trza niti malo i uglađenije radi
 
https://www.youtube.com/watch?v=GDillG5rswk
na 8:30 pogledaj
također cijevi koje dovode zrak na filter su pre blizu filtera tako da usmjeravaju zrak u 2 točke na filteru koje se brzo uprljaju, skraćivanjem(oko 2 cm)  zrak se  raspršuje na veću površinu filtera
 
geronimo43 said:
https://www.youtube.com/watch?v=GDillG5rswk
na 8:30 pogledaj
također cijevi koje dovode zrak na filter su pre blizu filtera tako da usmjeravaju zrak u 2 točke na filteru koje se brzo uprljaju, skraćivanjem(oko 2 cm)  zrak se  raspršuje na veću površinu filtera
Te gumene cijevi sam skratio upravo na savjet nekoga sa foruma, a sa onim cijevčicama se nisam igrao, nisam uspio skužit koju premostit i čemu to u konačnici služi. Treba li motor kasnije spajat na kompjuter i mijenjat ikakve parametre. Znači samo ona dva čepića poskidat i povezati ih jednom cijevčicom. Koja je svrha točno toga
 
iskreno, nemam pojma,mislim da je neko sa foruma isto preporučio.Ja samo znam da je prestao trzati. Doduše oba ova zahvata sam obavio istovremeno pa nisam siguran do čega je bilo. Čepiće sam ostavio pa kad budem mijenjao svjećice vratit ću ih nazad pa probati osjetili se ikakva razlika. Ja nisam spajao na nikakvu dijagnostiku poslje, motor radi ko urica
 
Ne da mi se sve citat, ali kroz 3-4 posta sam vidio di je rasprava..kad ti Akrapovic napravi top onda nema nigdje viska vara/materijala, cega god..sve sjeda na svoje mjesto savrseno i bez puno muke..da se napravi jedan top, neovisno o motoru, radi se 40ak mjerenja dok se ne nade ono sto pase savrseno..naravno da ako je sustav isti kao prijasnjih godina da onda to smanjuje kolicinu vremena za novi top..

Ja necu reci da ce se nesto dogoditi sa drugim aftermarket topom ili onim koji je napravljen doma, ali to nije ista prica..kako kod materijala tako i kod izrade..na kraju krajeva svako za svoje novce kupuje ono sto zelim/moze itd..

A ova gore slika sa 5 rupa uz 'izlaz'..to sigurno nije dobro 8) (y)
 
činjenica da i akrap aka šuplja svemirska cijev će razjebat mašinu na Er6n...
 
M12 said:
činjenica da i akrap aka šuplja svemirska cijev će razjebat mašinu na Er6n...

Da? Stvarno? Nakon par godina i prodanih hrpetinu jos me nitko nije nazvao radi toga..iskreno mi je zao da ti se to dogodilo..
 
Ne vozim ER6, već Versys, a više od 2 godine sam na Leo Vince auspuhu.
Zadovoljan i zvukom i odazivom na gas.
DB Killer stavljam samo kad idem na tehnički ili kad idem dalje od 50 km, jer mi ipak ubije zadovoljstvo vožnje na duže puteve. Tada je stvarno previše buke.
 

Attachments

  • 2015-09-26_13-46-36_306.jpg
    2015-09-26_13-46-36_306.jpg
    1.1 MB · Views: 97
Ivan_ZG said:
Da? Stvarno? Nakon par godina i prodanih hrpetinu jos me nitko nije nazvao radi toga..iskreno mi je zao da ti se to dogodilo..

Nije meni  :mrgreen: ali decku nakon mene je... i meni ga bilo zao  :( ali nije do suplje cijevi nego je ocito do same masine i konstrukcije...

Ma da zanimljivo je to da isto tako odredjena serija 2009 godiste svakom je otisao original lanac nakon 15/16 t km... i to originalni... da je motor bas bez greske i nije... ali s obzirom na neke druge podosta pouzdan.
 
Znam da nije tebi, jer bi ti na sva zvona o tome pricao  :jesus:  :mrgreen:

Ali dobro da ipak nije do akrapa  8)  (y)
 
I bila je Yoshimura  :jesus: ali nije do nje... jer kolko sam citao na stolu su se nasli i oni sa akrapom i sa leo vince i mivv itd itd....
 
A di si citao :jesus: sad ti kazem..prodao ih pun k pa niti sa jednim problema..a vjeruj da bi me zvali 8)

I ubuduce nemoj bezveze lagati, mislim, radi drugih :jesus: :jesus: