Kawasaki ER6N/F - gen. topic

MaRi0_St said:
ajde ako stojiš pri tome ja kupujen akrapa ti plaćaš generalku?  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
može,samo ćeš morati platiti piće i ćevape svake godine kao osiguranje  :mrgreen: :mrgreen:  Mogao si povoljno kupiti i moj mivv koji je za 1400 otišao na brač. Skinuo sam ga iskčljučivo zbog toga što je bez db killera bio preglasan za moje uši a sa njime isti ku..c kao original s tim da motor definitivno bolje ide sa originalom  posebno na nižim đirima
 
geronimo43 said:
i moja filozofija je slična , ja bi samo izbacio ovo sa jednim cilindrom (to samm prekrižio). Ako želiš dobar moment u svim režimima do 650 cm onda 2 cilindra, zaboravi zvuk, šta god stavio dobiješ traktor. Ako hoćeš i jedno i drugo onda 4 cilindra minimalno  100 ks i  750- 1000 kubika ili yamaha tracer asa 3 cilindra
Tako je, ovo za jedan cilindar sam spomenuo samo radi zvuka, enduro zna imat fantastičan zvuk, da tako je versyis i er6 izmjenom auspuha dobiju traktorski zvuk šta god stavili
 
maredo said:
....ili Triumph Tiger 800 ????
(y) :wink: teško bi se odlučio između njega i tracera :misli: :misli: yamaha nešto jeftinija triumph puno ljepši
 
geronimo43 said:
(y) :wink: teško bi se odlučio između njega i tracera :misli: :misli: yamaha nešto jeftinija triumph puno ljepši
Vozio oba i Triumph me je kupio totalno...vozi se ko bicikl, bolji zvuk nego Tracer, bolji sic...jao kako slinim kad ga vidim  ;D
 
geronimo43 said:
(y) :wink: teško bi se odlučio između njega i tracera :misli: :misli: yamaha nešto jeftinija triumph puno ljepši

Ja bi er6n zamijenio novom yamahom mt-09 ili triumph street triple-om. Al nest me i kawasaki z900 pod zadnje vuce. :cool:
 
geronimo43 said:
može,samo ćeš morati platiti piće i ćevape svake godine kao osiguranje  :mrgreen: :mrgreen:  Mogao si povoljno kupiti i moj mivv koji je za 1400 otišao na brač. Skinuo sam ga iskčljučivo zbog toga što je bez db killera bio preglasan za moje uši a sa njime isti ku..c kao original s tim da motor definitivno bolje ide sa originalom  posebno na nižim đirima

ma moj zakljucak nakon detaljnje analize powered by google and ebay i par mailova... akrap oko 4000 i nesto, sve je to preskupo, favorit mi je storm by mivv, street legal, 1500kn nov... ovo ostalo sve preskupo za komad suplje cijevi, a kineze se ne isplati kupovat jer za 500kn razlike imas smece koje ne moze bit street legal
 
Po internetu ima bezbroj videa vezano za te otvorene auspuhe i posljedice za motor vezano za iste. Evo moj komentar a ujedno i pitanje.
Recimo da se uzmu mjere tog storma i u kućnoj radinosti se napravi isti ili gorovo usti takav.
U tom slučaju će se netko  javiti i reći da je to obično smeće. Čak i nevezano da li na versysa ugradili ručno rađen auspuh ili ga kupili, da li on stvarno šteti motoru ili nije. I još jedno pitanje!!
U koliko otvoreni auspuh ne stvara toliko potreban tlak da li db kiler osim smanjenja buke ujedno i pomaže  smanjenju temperature na ventilima a koja je očito dosta povećana kod versisa ili er6 posebice stoga što je prekratka grana i konačno sam otvoreni auspuh. Ja sam laik u tome, samo čitam komentare po forumima i vidim totalno različita tumačenja.
 
boobdy said:
da li db kiler osim smanjenja buke ujedno i pomaže  smanjenju temperature na ventilima

Povisena temperatura je zbog vece protocnosti ispuha.
Slijedom logike, da - db killer ce tu protocnost smanjit - dovoljno da ventili ne stradaju ako stradavaju bez njega? Pojma nemam.


Znam samo da kad se stela smjesa (Powercommander i sl), razlicite su mape za otvoreni spuh i isti takav sa db killerom




Brojke:
promjer rupe na Leo Vince topu bez db killera na mom Z750 je 52mm. Db killer to reducira na 36mm. Ne zvuci kao velika razlika, ali - bitna je povrsina. Razlika je duplo (cak i malo vise)


P.S.
Vama na er6 i versysu je i katalizator u loncu - promjenom spuha, uklanjate i njega i to isto bitno utjece na protocnost ispuha. Na Z750 su 2 katalizatora - jedan u kolektoru grana, a drugi u topu.
 
Ovako sa otvorenim auspuhom ali sa db kilerom mislim da nebi smjelo bit problemamašini. Db kiler napravit većeg promjera ali ga ostavit dužeg. Dio plinova opet kruži unutar auspuha i to mu oda dođe slično kao i kod originala. Valjda, nemam pojma, a inače da  tvornički ima malo dublji zvuk nebih se mislio.
 
Šjor Blaž je rekao ili Akrap ili original, sve ostalo je komad cijevi, ja se slažem s njim
 
a po cemu je akrap poseban? :misli:

razlika od kucne radinosti je eu certifikat i mogucnost homologacije... sa kucnom radinosti ne mozes bit street legal nikako. mozda to sad i u hrvatskoj nije bitno, al pitat cu te za par godina... ili kad probas otic provozat motor negdi po eu  :mrgreen:
 
ja mislim da je akrapovič ipak  malo više od šuplje cijevi  :wink: Na sljedeći motor jedino on dolazi u obzir i to sa ful granama jer jedino tako ima nekog smisla.
 
evo da te uvjerin u suprotno  :mrgreen:

 

Attachments

  • Screenshot_20170501-101954.jpg
    Screenshot_20170501-101954.jpg
    663.2 KB · Views: 125
Nisi me uvjerio  :mrgreen: :mrgreen:Citat:Zahvaljujući Akrapoviču ispušni sustav je od obične savijene cijevi postao ključni element vozila visokih performansi koji donosi značajne pomake u snazi, težini i performansama, a osim što je najvažniji muzički instrument motocikala i automobila Akrapovič ga je učinio i dizajnerskim remek-djelom.
Ovo će potvrditi svi koji nešto znače u auto moto sportu od Audija, Ferraria, Bmw-a, Yamahe, Honde, Kawasakia
Preko 100 pobjeda u moto gp, Le mansu, SBK, F1... ipak nije samo šuplja cijev...
 
Nitko ne spori ovo posljednje. Pa taj auspuh ne proizvode venzemaljci. To su ljudi koji znaju imaju tehnologiju, alate i materijale. Za sastavit jednog aktapovića treba dvi minute. Naravno da  je predhodilo izradi godine rada, proračuna, ispitivanja. Ja želim reći da se kopija akrapovića može napraviti i opet će to raditi čovjek a ne netko s marsa. Uzet mjere i po njemu ga mapraviz. Moj komentar je zašto će netko reći da je to smeće i da šteti motoru, popucat će ventili ovo ono. Ajmo pogledat ostale proizvođače. E sad je akrapović mapravio auspuh za versysa i točno takav treba bit da bi odgovarao svim parametrima za taj motor. Totvrde i ostali, barem oni koji se mogu homologirat, a niti jedan nema iste dimenzije, kako u promjeru cijevi,plašta,debljini, dužini......i po kakvim se to onda parametrima radi, kako može biti pogođen auspuh za jedan te isti motor a niti jedan nie isti.
Zašto nebi netko nn mogao u svojoj garaži od kvalitetna materijala i za oko i uho ugodno napraviti slično, naravno ako zna i ima s čim...
Evo opeostite što upadam, sve me to zanima
 
ne znam kolko mudrosti stane u taj lonac, a i nekak mislim da nije ista kolicina gruntanja i dizajna ulozena u auspuh za moto gp i ovaj za er-6... jos ak uzmes cijelu granu ajde, neko je vjerojatno nesto izracunao... al lonac, vjerojatno vise vremena potroseno da se ga nacrta nego proracuna
 
Slažem se, evo recimo gledam taj storm pa onda dominator ebay. totalno različite mjere al naravno sve paše. Ja čak ovdje ne govorim ni o zvuku ni o dizajnu nego o  nekakvoj granici preko koje auspuh više šteti nego koristi radu motora. Taj neki je proizveo auspuh platio vjerovatno silu novaca i sad ima certifikate potrebne za homologaciju i upis u promentnu. A oni koji to nemaju ili su ga napravili kod kuće u režiji “sam svoj majstor“ ti plaćaju kaznu. Evo koliko u materijalu vrijedi jedan akrap baš me zanima, pa ćemo zaključit koliko je to nepotrebno bacanje novaca osim ako se ne pati zbog naljepnice. Naravno govorim samo o topu cijelo vrijeme
 
marvin said:
ne znam kolko mudrosti stane u taj lonac, a i nekak mislim da nije ista kolicina gruntanja i dizajna ulozena u auspuh za moto gp i ovaj za er-6... jos ak uzmes cijelu granu ajde, neko je vjerojatno nesto izracunao... al lonac, vjerojatno vise vremena potroseno da se ga nacrta nego proracuna
tu se slažem s tobom, većina nas uzima auspuh samo zbog zvuka i najepnice i to se plaća kao uostalom i svaki vrhunski brend (kopija uvijek ostaje kopija).Bolje performanse motora teško ćemo dobiti samo promjenom lonca da bi se to sad osjetilo u vožnji... ali jedno je sigurno, u moto svijetu kad se radi o ozbiljnom turpijanju, akrapovič je  broj 1.  Kad se još uzme u obzir da je čovjek došao iz slovenske vukohebine i krenuo od nule, kapa do poda.