geronimo43
Active member
može,samo ćeš morati platiti piće i ćevape svake godine kao osiguranjeMaRi0_St said:ajde ako stojiš pri tome ja kupujen akrapa ti plaćaš generalku?![]()
![]()
![]()
![MrGreen :mrgreen: :mrgreen:](/styles/default/xenforo/smilies/xenforo/mrgreen.png)
![MrGreen :mrgreen: :mrgreen:](/styles/default/xenforo/smilies/xenforo/mrgreen.png)
može,samo ćeš morati platiti piće i ćevape svake godine kao osiguranjeMaRi0_St said:ajde ako stojiš pri tome ja kupujen akrapa ti plaćaš generalku?![]()
![]()
![]()
geronimo43 said:Ako hoćeš i jedno i drugo onda 4 cilindra minimalno 100 ks i 750- 1000 kubika ili yamaha tracer asa 3 cilindra
Tako je, ovo za jedan cilindar sam spomenuo samo radi zvuka, enduro zna imat fantastičan zvuk, da tako je versyis i er6 izmjenom auspuha dobiju traktorski zvuk šta god staviligeronimo43 said:i moja filozofija je slična , ja bi samo izbacio ovo sa jednim cilindrom (to samm prekrižio). Ako želiš dobar moment u svim režimima do 650 cm onda 2 cilindra, zaboravi zvuk, šta god stavio dobiješ traktor. Ako hoćeš i jedno i drugo onda 4 cilindra minimalno 100 ks i 750- 1000 kubika ili yamaha tracer asa 3 cilindra
maredo said:....ili Triumph Tiger 800 ????
Vozio oba i Triumph me je kupio totalno...vozi se ko bicikl, bolji zvuk nego Tracer, bolji sic...jao kako slinim kad ga vidim ;Dgeronimo43 said::wink: teško bi se odlučio između njega i tracera :misli: :misli: yamaha nešto jeftinija triumph puno ljepši
geronimo43 said::wink: teško bi se odlučio između njega i tracera :misli: :misli: yamaha nešto jeftinija triumph puno ljepši
geronimo43 said:može,samo ćeš morati platiti piće i ćevape svake godine kao osiguranje![]()
Mogao si povoljno kupiti i moj mivv koji je za 1400 otišao na brač. Skinuo sam ga iskčljučivo zbog toga što je bez db killera bio preglasan za moje uši a sa njime isti ku..c kao original s tim da motor definitivno bolje ide sa originalom posebno na nižim đirima
boobdy said:da li db kiler osim smanjenja buke ujedno i pomaže smanjenju temperature na ventilima
tu se slažem s tobom, većina nas uzima auspuh samo zbog zvuka i najepnice i to se plaća kao uostalom i svaki vrhunski brend (kopija uvijek ostaje kopija).Bolje performanse motora teško ćemo dobiti samo promjenom lonca da bi se to sad osjetilo u vožnji... ali jedno je sigurno, u moto svijetu kad se radi o ozbiljnom turpijanju, akrapovič je broj 1. Kad se još uzme u obzir da je čovjek došao iz slovenske vukohebine i krenuo od nule, kapa do poda.marvin said:ne znam kolko mudrosti stane u taj lonac, a i nekak mislim da nije ista kolicina gruntanja i dizajna ulozena u auspuh za moto gp i ovaj za er-6... jos ak uzmes cijelu granu ajde, neko je vjerojatno nesto izracunao... al lonac, vjerojatno vise vremena potroseno da se ga nacrta nego proracuna