Nino777 said:Koliko se ovako vidi na slici, ne gine ti druga mašina, teško da bi se pokrio s dijelovima sve i da sam sve rastaviš-dijagnosticiraš-naručiš-popraviš. Sreća tvoja da je razbijenih motora s tom mašinom hrpa, pa bi se za par stotina eura sigurno dala naći ok mašina.
Pogledaj malo na njuškalu, Ebay, Boonstraparts, lokalni serviseri sigurno imaju kontakte tko je "ubio" ER6, Ninju 650, Versysa 650,... a da je mašina ostala cijela.
Jedno pitanje: kako je došlo do ovoga, nije baš nešto uobičajeno što se vidi svaki dan na tim mašinama?
picasso said:I na kraju jel imaš originalan auspuh ili je nešto mjenjano, jedna od bitnih stavki...
I da ne isplati se popravljati, nađi karambolirani i presloži mašinu...
mašine nisu iste od er6 i versysa (bregaste, dihtung glave, komp)
uzmi i montiraj.... kad si već kapario.....Venaras88 said:Dobar dan. Imam pitanje, pa ako moze pomoc? Uglavnom zakapario sam leovince auspuh za Kawasaki er6n 2010. Citam po forumu da motor ima sa time problema i sad ne znam dal ga je pametno stavljati gore. Uzeo bi i power comander al se bojim i dvoumim a dao sam kaparu 800kn za leovince.. Ne znam kaj mi je ciniti.. zaboraviti tih 800kn kapare ili uzeti auspuh i namontirati?
Moze pokoji savjet?
Pozdrav ekipo,
Nadam se da je prava tema-naime dogodio se ogroman kvar na mom er6n-u iz 2005.godine. Ima 64000km pa mi nije toliko čudno koliko mi je žao jer sam ga pazio i mazio. Dogodilo se probijanje mašine pa me zanima koliko bi došao popravak ili bi se više isplatilo uzeti novu/polovnu mašinu i da li netko ima takvu možda...