Kawasaki GTR 1400

Ljudi moji ova tema veze nema sa motorom  :palacdolje:
 
Tommee said:
Ljudi moji ova tema veze nema sa motorom  :palacdolje:

Da, istina, no nestali mi moji istomisljenici koji voze GTR i ZZR, no nadam se povratku na pravi put i prave teme, a to znaci samo kawasaki i nista drugo  :mrgreen:
 
Ja ću imati motor registriran krajem 4 mj. pa ako dogovor ne bude prije toga - ja sam za
inače danas sam sjedio na 2010 modelu i moram priznati da su me razočarali retrovizori - koferi se ne vide cijeli kao kod naših, a meno to puno znači kad se probijam među autima
 
Je pa to ti baš i nije motor za probijanje među autima nego za trans kontinentalna putovanja. Hvala Bogu najavili su kišu,a i temperature rastu taman da se isperu sol i šljunak s asfalta pa možemo u vožnju.
 
228hr said:
Ja ću imati motor registriran krajem 4 mj. pa ako dogovor ne bude prije toga - ja sam za
inače danas sam sjedio na 2010 modelu i moram priznati da su me razočarali retrovizori - koferi se ne vide cijeli kao kod naših, a meno to puno znači kad se probijam među autima

A sumnjam da ce biti prije tog roka sto ti kazes, nije bas ugodno vozikati se na minus temperaturi, a u travnju ce vec biti puno bolje, tako da bi mogli mozda racunati sa tim rokom i druzenjem.
Mozete polako popisati ko bi eventualno dosao i dali cemo na kopno ili more.
po meni Dalmacija je bolji izbor jer ce tu sigurno biti toplije i ugodnije vrijeme...
 
BIKERZZR1400 said:
Je pa to ti baš i nije motor za probijanje među autima nego za trans kontinentalna putovanja. Hvala Bogu najavili su kišu,a i temperature rastu taman da se isperu sol i šljunak s asfalta pa možemo u vožnju.

U potpunosti se slazem sa tobom, to je motor za otvorenu cestu i gutanje kilometara, za grad treba nesto manje, fleksibilnije i lakse...
 
Sve je to meni itekako jasno, ali kad zapnem u centru Firenze i vrtim se pola sata po pješačkoj zoni ili se guram među autima na trajektu... ili je vaša teorija da vučem Versysa na prikolici pa kad dođem nadomak civilizacije GTR i prikolica na parking za kamione  :mrgreen:
 
228hr said:
Sve je to meni itekako jasno, ali kad zapnem u centru Firenze i vrtim se pola sata po pješačkoj zoni ili se guram među autima na trajektu... ili je vaša teorija da vučem Versysa na prikolici pa kad dođem nadomak civilizacije GTR i prikolica na parking za kamione  :mrgreen:

hahahahah, u tom sliucaju si 100% u pravu, a jednom se mora uci i u grad.
Najesen planiram Atenu, pa cemo vidjeti kako se to provlaciti kroz redove automobila.
Tu nemam tih problema, jer dadna 250-pedesetica odrađuje grad :mrgreen:
 
Probaj si nekako organizirati vrijeme putovanja. Tako bar ja radim još  mi se nikada nije desilo da sam uletio u prometnu špicu u bilo kojem Europskom gradu. Nije ni meni na ZZR-u puno ugodnije s bočnim koferima. U svakom slučaju najveći dio putovanja provedeš na otvorenoj cesti,a ukoliko i uletiš malo u gradsku gužvu pa to te ne bi smjelo smetati.
 
BIKERZZR1400 said:
Probaj si nekako organizirati vrijeme putovanja. Tako bar ja radim još  mi se nikada nije desilo da sam uletio u prometnu špicu u bilo kojem Europskom gradu. Nije ni meni na ZZR-u puno ugodnije s bočnim koferima. U svakom slučaju najveći dio putovanja provedeš na otvorenoj cesti,a ukoliko i uletiš malo u gradsku gužvu pa to te ne bi smjelo smetati.

Nit me nesmeta, no pokusam upasti van nekih guzvi u strani grad, no ako i zaglavim nista strasno, polako, ionako sam turisticki tamo, zar ne? (y)
 
Bubbica said:
No bilo kako bilo, osobno uzivam u voznji tog autobusa, kako me kompici zahebavaju da vozim  (y)
mogli bi i preduzeće da  otvorimo  :LOL: :LOL: