Kawasaki GTR 1400

BIKERZZR1400 said:
Malo si pobrkao lončiće ja nisam caffe racer ja spavam na motoru. Imam preko 600 t. km. na motorima i ja sa svojim isključivo putujem.
Govorim za sebe jer jednostavno od posla samo 5000km radim godišnje :mrgreen:
A žbirevima biježim samo kad lizaju mi izvadi :LOL:
 
BIKERZZR1400 said:
Prošle godine napravio 21.000,a nisam imao baš previše vremena,ako sve bude po planu i programu ove godine barem 30.000.
Kapa dole...to je pravo iskustvo  (y)
 
Policija se vozi po Grobniku i po Marofu uz instruktore tj vozače moto utrka..
a imaš staro pravilo, nije bitan motor nego onaj na motoru  :mrgreen:
 
n3464x.jpg
 
jaki said:
Nema nikakvih problema?Ipak je to Japanac :D
Naravno da nema kada sam bio u Njemačkoj ugraditi elektroniku prošle godine vidim ga isti kao moj  totalno opremljen s koferima. U Kawasaki servisu na prodaju cijena 6000 e. Pitam ja zašto je cijena za 2 godine star motor tako niska,a ljudi mi kažu jeste li vidjeli koliko km. motor ima kažem nisa, odem pogledati i imam što za vidjeti 115-116 t.km i još godina dana garancije na rabljeni motor. Želim ti samo reći koliko je kvalitetno složen da na tu kilometražu daju garanciju. Samo je stvar načina vožnje i održavanja. Moje skromno mišljenje je za ZZR bez ikakvih zahvata može odraditi barem 200 t.km.
 
BIKERZZR1400 said:
Naravno da nema kada sam bio u Njemačkoj ugraditi elektroniku prošle godine vidim ga isti kao moj  totalno opremljen s koferima. U Kawasaki servisu na prodaju cijena 6000 e. Pitam ja zašto je cijena za 2 godine star motor tako niska,a ljudi mi kažu jeste li vidjeli koliko km. motor ima kažem nisa, odem pogledati i imam što za vidjeti 115-116 t.km i još godina dana garancije na rabljeni motor. Želim ti samo reći koliko je kvalitetno složen da na tu kilometražu daju garanciju. Samo je stvar načina vožnje i održavanja. Moje skromno mišljenje je za ZZR bez ikakvih zahvata može odraditi barem 200 t.km.
Neka odradi 100 t.km ja zadovoljan :mrgreen:
 
jaki said:
Neka odradi 100 t.km ja zadovoljan :mrgreen:
Čuj sve ovisi kako ga voziš. Jedan moj majstor ima motor neću imenovati niti vozača niti koji motor vozi. Uglavnom motor kada mu se spusti automatski čok odmah ide u crveno ja ga pitam pa šta radiš hladan ti je motor ubit ćeš ga ,a on odgovara pa nije hladan spustio se čok. I ne shvaća da ulju u mašini ovisno o uvjetima vani treba između 10-15 km. vožnje da postigne optimalnu radnu temperaturu. Motor od prijatelja je sada star 2,5 godine i dimi plavo ko parna lokomotiva.
 
BIKERZZR1400 said:
Čuj sve ovisi kako ga voziš. Jedan moj majstor ima motor neću imenovati niti vozača niti koji motor vozi. Uglavnom motor kada mu se spusti automatski čok odmah ide u crveno ja ga pitam pa šta radiš hladan ti je motor ubit ćeš ga ,a on odgovara pa nije hladan spustio se čok. I ne shvaća da ulju u mašini ovisno o uvjetima vani treba između 10-15 km. vožnje da postigne optimalnu radnu temperaturu. Motor od prijatelja je sada star 2,5 godine i dimi plavo ko parna lokomotiva.
Ja čekam da se spusti čok i onda polagano vožnjica dok temp ne dođe na pola i onda  polako ga stisnem ali nikad u crveno..
Ima li tko sugestiju za grane iz motora bih kromirao?
Zanima me može li krom otpasti  na toj velikoj temperaturi?
 
jaki said:
Ja čekam da se spusti čok i onda polagano vožnjica dok temp ne dođe na pola i onda  polako ga stisnem ali nikad u crveno..
Ima li tko sugestiju za grane iz motora bih kromirao?
Zanima me može li krom otpasti  na toj velikoj temperaturi?
To što ti temperaturu digne na pola ne znači ništa jer ZZR se jako brzo grije,ali to je temperatura tekućine,a ne metala. CCA 10-15 km. lagano.
 
BIKERZZR1400 said:
To što ti temperaturu digne na pola ne znači ništa jer ZZR se jako brzo grije,ali to je temperatura tekućine,a ne metala. CCA 10-15 km. lagano.
Što temp-na pola nije dovoljna za stisnuti ga ? :misli: Ipak nešto je moralo vodu zagrijati?
 
jaki said:
Što temp-na pola nije dovoljna za stisnuti ga ? :misli: Ipak nešto je moralo vodu zagrijati?
Opet se ponavljam optimalna temperatura  ulja se postigne u dijapazonu od 10-15 km vožnje i tek su onda svojstva podmazivanja kako treba naravno ovisi o vanjskoj temperaturi. Kada logično pogledaš naš motor ti digne temperaturu na sredinu nakon 2-3 minute vožnje ne možeš mi tvrditi da su sve legure u mašini na radnoj temperaturi nakon tako kratke vožnje.
 
Fala Bogu da su i ovi u POLICIJI  dosli pameti.Napokon gledaju ulozeno i dobiveno i to mi se nekako cini kao pravi pogodak za njih.Gtr je prekrasan motor.A ne ko pijan plota bmw,bmw i samo bmw.
 
BIKERZZR1400 said:
Opet se ponavljam optimalna temperatura  ulja se postigne u dijapazonu od 10-15 km vožnje i tek su onda svojstva podmazivanja kako treba naravno ovisi o vanjskoj temperaturi. Kada logično pogledaš naš motor ti digne temperaturu na sredinu nakon 2-3 minute vožnje ne možeš mi tvrditi da su sve legure u mašini na radnoj temperaturi nakon tako kratke vožnje.
Meni se temp. na pola digne za nekih 10-tak km jer idem nizbrdo dok dođem do grada..dobro budem čekao malo više